Hotararea Consiliului Local 209/04.06.2020 Privind numirea persoanei care va ţine Registrul datoriei publice locale şi Registrul de evidenţă a garanţiilor locale Consiliul Local al Municipiului Timisoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având in vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. SC2020 - 10842/19.05.2020, al Primarului Municipiului Timisoara - domnul Nicolae Robu; Având in vedere Raportul de specialitate cu nr. SC2020 - 10842/19.05.2020 al Directiei Economice din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 19.05.2020 - Anexa la Raportul de specialitate nr. SC2020-10842/19.05.2020; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 91/25.03.2020 - privind stabilirea procedurii de desfăşurare a şedinţelor Consiliului Local al Municipiului Timişoara, în situaţii excepţionale, constatate de autorităţile abilitate; Având în vedere Legea bugetului de stat pe anul 2020 nr. 5/2020; În baza punctului 9, capitolul I - anexa din Normele metodologice pentru înregistrarea şi raportarea datoriei publice, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1059/2008, modificate şi completate; Având în vedere prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 47/01.09.2012 privind modificarea şi completarea unor acte normative şi reglementarea unor măsuri fiscal - bugetare; În conformitate cu prevederile art. 129, alin. (2), lit. b) şi alin. (4), lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ; În temeiul art. 139, alin. (1) şi (3) şi art. 196 alin. (1), lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ; HOTARASTE Art. 1: Se numesc persoanele pentru a ţine Registrul datoriei publice locale şi Registrul de evidenţă a garanţiilor locale: - doamna Bupte Irina - consilier superior la Serviciul Buget din cadrul Directiei Economice; - doamna Radu Ramona - consilier principal la Serviciul Buget din cadrul Directiei Economice, ca si inlocuitor. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Directia Economica din cadrul Primăriei Municipiului Timisoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timis; - Primarului Municipiului Timisoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Generală Urbanism; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare - Relaţionare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Timişoara; - Mass media locale.
|