keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 204/19.06.2007 privind modificarea structurii organizatorice si aprobarea statului de funcţii la Filarmonica "Banatul" Timisoara

19.06.2007

Hotararea Consiliului Local 204/19.06.2007
privind modificarea structurii organizatorice si aprobarea statului de funcţii la Filarmonica "Banatul" Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul SC2007 - 11394 /17.05.2007 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Gheorghe Ciuhandu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2), lit. a) si alin.(3), lit. b) din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicata;
În temeiul art.45 alin (2) din Legea nr.215/2001 - privind administraţia publică locală, republicata;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă modificarea organigramei si statul de funcţii la Filarmonica "Banatul" Timisoara, conform Anexelor 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Filarmonica "Banatul" Timisoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Directiei Dezvoltare;
- Directiei Comunicare
- Directiei de Mediu;
- Directiei Drumuri si Transporturi;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Filarmonicii ,,Banatul" Timisoara;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
ADRIANA BLAJ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Nota_fundamentare.pdf

,, Consiliul Local al Municipiului Timişoara LE Filarmonica Banatul Timişoara f i Bv. C.D.Loga nr.2 Tel. : V040 (0) 256 492521 d „i RO — 300022 TIMIȘO. Tel. : 0040 (0) 256 495012 * E-mail: fi; beti lite Fax: 0040 (0) 256 499127 NOTĂ DE FUNDAMENTARE privind necesitatea modificării și completării Organigramei şi Statului de funcții al Filarmonicii „Banatul” Timişoara Având în vedere ultimele modificări legislative care au impus reorganizarea în instituţiile publice, și în special intrarea în vigoare a Ordonanţei Guvernului nr. 21/31.01.2007 — privind instituțiile şi companiile de spectacole sau concerte și desfăşurarea activității de impresariat artistic, precum şi Hotărârea Guvernului nr. 1792/13.12.2006 privind transmiterea din domeniul privat al Statului Român şi din administrarea R.A. de Distribuție şi Exploatare a Filmului „România Film” în domeniul public al Municipiului Timişoara, în administrarea Consiliului Local Timişoara, și atribuit în folosinţă gratuită Filarmonicii „Banatul” Timişoara, a imobilului situat în Timişoara, Bv. C.D.Loga nr. 2, au condus la necesitatea unei noi organizări a activității manageriale, în cadrul Filarmonicii „Banatul” Timişoara. Filarmonica „Banatul” Timișoara solicită aprobarea unui număr de 189 salariați, structurați pe compartimente şi birouri în funcție de activitatea desfăşurată în instituție. Față de Organigrama şi Statul de funcţii aprobate prin H.C.L./2006, se solicită majorarea cu 15,5 posturi pe total instituție, numărul actual de personal fiind de 173,5. Se solicită suplimentarea personalului cu următoarele posturi: > Economist 1 post > Contabil 1 post > Organizatori 2 posturi > Secretar muzical l post > Solist instrumentist 1 post > Plasator - Îngrijitor 2 posturi > Paznic 3 posturi > Muncitori calificați 4 posturi Considerăm că această solicitare de suplimentare va determina în timp, reașezarea colectivului artistic pe noi coordonate în ceca ce priveşte calitatea actului artistic, competiția fiind noua perspectivă căreia trebuie să i se facă față, cu prioritate, în noua dimensiune europeană. > Economist 1 post > Contabil 1 post Din cauza numărului redus de posturi în cadrul Compartimentului financiar-contabilitate,sunt situații de suprapunere a atribuțiilor în ceea ce priveşte activitatea de întocmire a documentelor financiar-contabile și activitatea de verificare a formei și conținutului acestor documente, ca atare solicităm suplimentarea numărului de posturi cu două şi anume o persoană de specialitate economică, cu studii superioare, care să exercite controlul contabil şi să coordoneze activitatea de achiziții publice a instituției şi o persoană de specialitate economică, cu studii medii, care să se ocupe de iniţierea angajamentelor bugetare. > Referent organizare marketing 2 posturi Postul de referent organizare marketing este imperios necesar în vederea promovării imaginii instituţiei şi studiului concurenței, dezvoltării de proiecte bine construite şi argumentate, de aceea avem nevoie de persoane capabile să elaboreze şi să deruleze proiecte.

E J
> Muncitor calificat 4 posturi > Plasator — Îngrijitor 2 posturi > Paznic 3 posturi Având în vedere preluarea clădirii Capitol, apare necesitatea asigurării pazei acesteia, precum şi realizarea unor activități de întreţinere curentă, motiv pentru care solicităm trei posturi de paznic și un post de muncitor calificat. Deoarece sala de spectacole este una din cele mai mari din oraș, apare necesitatea creşterii numărului de plasatoare, în vederea asigurării unei mai bune fluidităţi a publicului spectator, motiv pentru care solicităm două posturi de plasator-îngrijitor. De asemenea, ca urmare a creşterii complexității şi volumului de muncă, dar mai ales a necesității elaborării şi actualizării documentelor cu caracter juridic şi nu numai, propunem transformarea postului consilierului juridic al instituției din consilier juridic cu normă în consilier juridic cu normă întreagă. Pentru aceste considerente, propunem analizarea și aprobarea formei actuale a Organigramei şi Statului de funcții, al Filarmonicii „Banatul” Timişoara. DIRECTOR, Gârboni EU dona da spa file

Atasament: Organigrama.pdf

APROBAT CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIUL TIMISOARA PI FILARMONICA"BANATUL"TIMISOARA GHEOR: ANEXA NR.1 LA HCL NR.3 ORGANIGRAMA CONSILIUL LOCAL AL DIRECTOR GENERAL || DIRECTOR ADJUNCT Pa] CONTABIL SEF ul BIROU ORGANIZARE | COMPARTIMENT _ SERVICIU | [4 SERVICIUL | 17] FINANCIAR- [| CONTABILITATE | 17| pP] RESURSE FUNCTII MARKETING [3 UMANE,JURIDIC,S ECRETARIAT, IF = = ARTISTICE SERVICIU AUXILIAR — SCENA | u| | 92] |___s9| ORCHESTRA[ | COR PM] IEZI |___s9|

Atasament: Stat_de_functii.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMISOARA APROBAT FILARMONICA" BANATUL" TIMISOARA PRIMAR ANEXA NR.2 LA HCL NR. GHEO h STAT DE FUNCTII Denumirea functiei gradul profesional .. | posturi propuse IL. Conducere |] IL Functii Artistice +] [7 Consultant ante Consultant ante III.Orchestra |] | 5 Artisr instrumentist _s 9 | Instrumentist M 3 E Instrumentist M 3 | 1 9» | Sp a) = UI IV. Cor fot TTTTTTTTTATIIZI | LL LssL 1

ATVL
Denumirea functiei i . Structura gradul profesional ii i postului V.Serviciul Financiar -Contabil Economist Economist Referent Casier Curier TOTAL VI.Compartiment Resurse Umane, Juridic, Secretariat |] LMI 1] SĂ Muncitor calificat Garderobier Plasator TOTAL TOTAL GENERAL Contabil sef Compartiment Umane a TT INr.total de posturi din care: F-ctii de conducere JE — ema de executie muncitori 3