Hotararea Consiliului Local 187/24.04.2018 privind modificarea şi completarea Anexei la Hotărârea Consiliului Local nr. 371 din 30.10.2007 privind constatarea şi sancţionarea contravenţiilor pe teritoriul municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2018-7728/03.04.2018 privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara-domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2018-7728 din data de 03.04.2018 al Direcţiei de Mediu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 11.04.2018 - Anexa la Raportul de specialitate nr. SC2018 - 7728/03.04.2018; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile art. 17 alin. 3 , art. 59, alin. 1, lit. a, h, i şi alin. 2 din Legea nr. 211/2011 privind regimul deşeurilor, republicată; Având în vedere prevederile art. 6 şi 31 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 195/2005 privind protecţia mediului, actualizată; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. d) şi alin. (6) lit. a) punctul 9 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Anexa la Hotărârea Consiliului Local nr. 371 din 30.10.2007 privind constatarea şi sancţionarea contravenţiilor pe teritoriul municipiului Timişoara, se modifică şi se completează, după cum urmează: 1. La art. 8, alin. 2 se modifică şi va avea următorul cuprins: (2) Deşeurile rezultate din activitatea medicală, vor fi gestionate de producător/generator, care are obligaţia să prezinte anual, până la data de 1 martie, compartimentului de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara, Planul de eliminare a deşeurilor pentru activitatea medicală pe care o desfăşoară pe teritoriul municipiului Timişoara. 2. La art. 8, alin. 3 se modifică şi va avea următorul cuprins: (3) Planul de eliminare a deşeurilor rezultate din activitatea medicală va avea următorul conţinut: a) denumirea şi adresa producătorului/generatorului de deşeuri; b) locul generării deşeurilor (punct de lucru, etc.); c) tipul şi cantitatea deşeurilor ce se vor genera (conform codurilor de deşeuri care sunt prevăzute la anexa Deciziei Comisiei 2014/955/UE), estimată şi exprimată în tone sau kg (pe baza datelor din anul precedent); d) descrierea modului de gestiune a deşeurilor generate - colectare, stocare temporară, transport, valorificare, depozitare sau altă formă de eliminare finală; e) tipul recipientelor utilizate pentru colectarea deşeurilor - se va specifica capacitatea recipientelor/containerelor speciale utilizate; f) denumirea şi adresa transportatorului deşeurilor şi copia contractului încheiat cu acesta; g) locul depozitării finale sau a incinerării deşeurilor - se prezintă copia contractului încheiat cu operatorul depozitului sau incineratorului; h) numele şi prenumele responsabilului cu gestionarea deşeurilor din cadrul unităţii sanitare; i) data întocmirii planului, numele şi prenumele, semnătura conducătorului unităţii sanitare." Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Mediu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Generale de Urbanism şi Dezvoltare Urbană; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare-Relaţionare; - Direcţiei Poliţiei Locale; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass-media locale.
|