keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 184/25.05.2010 privind respingerea asocierii şi a contractului de asociere între Municipiul Timişoara şi S.C. „First Outdoor Holding" S.R.L. în vederea construirii, amplasării, folosirii, exploatării şi întreţinerii unui număr de 82 (optzeci şi două) refugii de călători în staţiile de călători RATT şi taxi, a 20 de panouri de informare, a 2 coloane publicitare şi a 45 (patruzeci şi cinci) locaţii pentru amplasarea de panouri publicitare

25.05.2010

Hotararea Consiliului Local 184/25.05.2010
privind respingerea asocierii şi a contractului de asociere între Municipiul Timişoara şi S.C. „First Outdoor Holding" S.R.L. în vederea construirii, amplasării, folosirii, exploatării şi întreţinerii unui număr de 82 (optzeci şi două) refugii de călători în staţiile de călători RATT şi taxi, a 20 de panouri de informare, a 2 coloane publicitare şi a 45 (patruzeci şi cinci) locaţii pentru amplasarea de panouri publicitare


Consiliul Local al Municipiului Timisoara


Având în vedere Referatul nr. SC2010 - 6925/13.05.2010 al Primarului Municipiului Timisoara, domnul Gheorghe Ciuhandu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, stiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, modificată;
Având în vedere Solicitarea nr. SC2010-6925/25.03.2010 a S.C. "First Outdoor Holding" S.R.L. privind aprobarea încheierii unui contract de asociere în participaţiune;
Având în vedere Procesul-Verbal al Şedinţei Ordinare a Consiliului Local al Municipiului Timişoara din data de 25.05.2010;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.2 lit.(c) si (e) şi alin.7 lit.(a) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
Având în vedere faptul că Proiectul de hotărâre privind aprobarea asocierii şi a contractului de asociere între Municipiul Timişoara şi S.C. "First Outdoor Holding" S.R.L. în vederea construirii, amplasării, folosirii, exploatării şi întreţinerii unui număr de 82 (optzeci şi două) refugii de călători în staţiile de călători RATT şi taxi, a 20 de panouri de informare, a 2 coloane publicitare şi a 45 (patruzeci şi cinci) locaţii pentru amplasarea de panouri publicitare nu a întrunit condiţiile impuse de prevederile art 45 alin.3 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: (1) Se respinge asocierea şi contractul de asociere între Municipiul Timişoara şi S.C. "First Outdoor Holding" S.R.L., parte a grupului Affichage România, în vederea construirii, amplasării, folosirii, exploatării şi întreţinerii unui număr de 82 (optzecişidouă) refugii de călători model JCDecaux reprezentând staţii de călători RATT şi staţii taxi, a 20 de panouri de informare, a două coloane publicitare şi a unui număr de 45 (patruzecişicinci) locaţii pentru amplasarea de panouri publicitare.
(2) Contractul de asociere respins potrivit alin.(1) , este cuprins în Anexa 1 la prezenta hotărâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu, Direcţia Drumuri şi Transporturi, Direcţia Economică, Direcţia Poliţia Comunitară şi Direcţia Urbanism din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara.

Art.3: Prezenta hotarâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Direcţiei Poliţia Comunitară;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- S.C. Affichage România S.R.L.
- S.C. "First Outdoor Holding" S.R.L.;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
OVIDIU CIUHANDU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_2.pdf

Anexanr.2, la HCL Ir. oile cron inna Anexă locații staţii taxi Nr. Crt Amplasament 1 Str. Câmpina intersecţie cu Calea Sever Bocu 2 Str. Liege intersecţie cu Calea Aradului 3 Str. Divizia 9 Cavalerie (Terra) 4 Calea Torontalului intersecţie cu str. Miresei 5 Str. Matei Basarab intersecție cu Bv. Cetăţii 6 Str. Gh. Lazăr intersecție cu str. Timiş 7 Bv. Cetăţii intersecție cu Calea Bogdăneştilor 8 Piaţa Mărăști 9 Piaţa Badea Cârțan -str. Simion Bărnuţiu 10 Bv. Revoluției 1989 — Hotel Continental 11 Str. 20 Decembrie 1989 — Cinema Capitol 12 Str. Daliei — Cămin 11 Complex Studențesc 13 Aleea F.C.Ripensia - Sala Constantin Jude 14 Bv. Gen. Ion Dragalina intersecţie cu Bv.Republicii 15 Piaţa A. Mocioni - Biserica Ortodoxă 16 Piaţa Bălcescu - între Bv. Mihai Viteazu şi str. Gh. Doja 17 Str. Dr. loan Mureşan - Spitalul Judeţean 18 C. Martirilor 1989 intersecție cu str. Martir Ioan Stanciu 19 Bv. Sudului intersecţie cu str. Martir Nagy Eugen 20 Calea Stan Vidrighin - Piaţa Gen. Gh. Domăşnean 21 Str. Mareșal Al. Averescu intersecție cu str Martir Janos Paris 22 Calea Şagului intersecție cu str. Ana Ipătescu 23 Calea Şagului intersecție cu str. Vulturilor

24 Str. Sf. Apostoli Petru şi Pavel intersecție str. Holdelor 25 Piaţa 700 - str. Sf.Ioan 26 Str. Cluj - Căminul 7 Complex Studenţesc 21 Str. Aurelianus intersecţie cu str. Socrate 28 Bv. Simion Barnutiu — Zona Modern 29 Aleea Avram Imbroane - Zona UMT 30 P-ţa. Badea Cartan — in spatele pietei 31 Str. Baba Dochia — str, Ion Mihalache 32 Str. N. Andreescu — Parc Petofi Sandor 33 Bv. Regele Carol - la piata Josefin 34 Str. Martir Ioan Buteanu — Gara de Est 35 Bv. Take Ionescu intersecţie cu str. Acad. Gusti Dimitrie 36 Bv. Dâmbovița intersecție cu str. Posada 37 Str. Câmpului intersecţie cu str Frederich Chopin 38 Str, E. Badeer nr.1 39 Str. Zborului — Piaţa Dacia | 40 Str. Grigore Alexandrescu intersecție cu Str. Cloşca F SBRVICIU ŞEF BIROU ADFEIAN GHLOJOARĂ RIAN GHINEA

Atasament: Referat.pdf

Pimăria Municipiului Timişoara Direcţia Drumuri şi Transporturi Direcţia Patrimoniu Nr. SC2010 – 6925/13.05.2010 APROBAT PRIMAR Dr. Ing. Gheorghe Ciuhandu

R E F E R A T

privind aprobarea asocierii şi a contractului de asociere între Municipiul Timişoara şi S.C. „First Outdoor Holding” S.R.L., în

vederea construirii, amplasării, folosirii, exploatării şi întreţinerii unui număr de 82 (optzecişidouă) refugii de călători în staţiile de călători RATT şi taxi, a 20 de panouri de informare, a 2 coloane publicitare şi a 45 (patruzecişicinci) locaţii pentru amplasarea

de panouri publicitare

În municipiul Timişoara majoritatea staţiilor de transport public de călători, sunt amenajate ca urmare a unor parteneriate public – private încheiate între Municipiul Timişoara şi firme de publicitate. Dintre staţiile existente, potrivit adreselor nr. SC2010 – 6925/20.04.2010 şi SC2010 – 2633/13.05.2010 a Direcţiei Drumuri şi Transporturi din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara o parte sunt în momentul de faţă neamenajate.

În acest sens apreciem ca binevenită propunerea, înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. SC2010-6925/25.03.2010, venită din partea S.C. „First Outdoor Holding” S.R.L., parte a grupului Affichage Romania, de a pune bazele unui parteneriat, încheind un contract de asociere cu Primăria Municipiului Timişoara, în baza căruia să instaleze cu titlu gratuit un număr de 82 de refugii de călători model JCDecaux aflate pe raza oraşului, reprezentând staţii de călători RATT şi staţii taxi dotate conform cerinţelor legale (art. 53, al. 2 din Ordinul nr. 356/2007 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere menţionează „staţiile de aşteptare a clienţilor pentru taxiuri … trebuie să asigure un singur loc pentru un taxi oprit temporar pentru îmbarcare sau debarcare clienţi şi să fie semnalizate corespunzător şi dotate cu telefon public, tablou cu numerele de telefon ale tuturor dispeceratelor taxi şi indicator care, la comanda clientului, semnalizează luminos taximetristului aflat în mişcare prezenţa clientului în staţie”), 20 de panouri de informare şi 2 coloane publicitare, pentru amortizarea investiţiei aceasta urmând a instala un număr de 45 de panouri publicitare. Aceste panouri dispun şi de 90 spaţii (45 de casete luminoase duble situate pe cele 45 de panouri publicitare) pe care autoritatea publică locală le va folosi în scopul promovării manifestărilor de interes public fără costuri suplimentare.

Beneficiind de sprijinul Affichage Romania, lider pe piaţa de publicitate exterioară din România, având ca partener pe JCDecaux, S.C. „First Outdoor Holding” S.R.L. doreşte să aducă experienţa acumulată, cunoştinţele şi produsele sale pe piaţa din România. Compania franceză JCDecaux este numărul unu mondial în mobilier urban şi are în portofoliu parteneriate cu cele mai mari oraşe din Europa cum ar fi Paris, Londra, Bordeaux, Amsterdam, Munchen.

Cod FP 53 – 01, ver. 1

Primăria Municipiului Timişoara nu va avea nici un cost financiar în acest proiect, urmând să pună la dispoziţie locaţiile pentru sistemele publicitare, iar cetăţenii Municipiului Timişoara să beneficieze de utilitatea mobilierului urban pus la dispoziţie gratuit.

S.C. „First Outdoor Holding” S.R.L., va asigura întreaga logistică necesară implementării şi finalizării proiectului, iar curăţenia şi întreţinerea mobilierului stradal instalat vor fi asigurate de societate pe perioada de desfăşurare a contractului. Serviciile menţionate anterior vor fi asigurate fără nici un cost din partea autorităţilor publice locale.

Având în vedere prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, actualizată;

În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.(c) şi (e) şi alin.7 lit.(a) din Legea nr. 215/2001 republicată, privind administraţia publică locală;

P R O P U N E M

Aprobarea asocierii şi a contractului de asociere între Municipiul Timişoara şi S.C. „First Outdoor Holding” S.R.L., parte a grupului Affichage România, în vederea construirii, amplasării, folosirii, exploatării şi întreţinerii unui număr de 82 (optzecişidouă) refugii de călători model JCDecaux reprezentând staţii de călători RATT şi staţii taxi dotate conform cerinţelor legale, a 20 de panouri de informare, a două coloane publicitare şi a unui număr de 45 (patruzecişicinci) locaţii pentru amplasarea de panouri publicitare, panourile amplasate în aceste locaţii dispunând şi de 90 spaţii (45 de casete luminoase duble situate pe cele 45 de panouri publicitare) pe care autoritatea publică locală le va folosi în scopul promovării manifestărilor de interes public, fără costuri suplimentare.

Contractul de asociere dintre Municipiul Timişoara şi S.C. „First Outdoor Holding” S.R.L., stabileşte condiţiile asocierii şi este cuprins în Anexa 1.

Locaţiile amplasamentelor sunt cuprinse în Anexele 1 – 4 la contract.

Director Direcţia Drumuri şi Transporturi Director Direcţia Patrimoniu Chiş Culiţă Miuţ Nicuşor Constantin Şef Serv.Publicitate şi Comerţ, Director – Direcţia Economică, Ilin Adrian Haracicu Smaranda Avizat juridic: Mirela Lasuschevici

Cod FP 53 – 01, ver. 1

Atasament: Anexa_1.pdf

Anexa nr. 1 la HCL nr. .........................

CONTRACT DE ASOCIERE NR…………. DIN………….

Art. 1 PĂRŢILE CONTRACTULUI

Municipiul Timişoara prin Consiliul Local Timişoara, cu sediul în b-dul C.D. Loga nr.1, având cod fiscal R14756536 şi reprezentat prin D-nul Gheorghe Ciuhandu în calitate de Primar al Municipiului Timişoara denumit în continuare Primus, Şi

S.C. FIRST OUTDOOR HOLDING S.R.L, cu sediul în Bucureşti, sector 1, Calea Victoriei, nr. 155, înmatriculată în Registrul Comerţului sub nr. J40/1003/2007, CUI 20686974 telefon 0316205396, fax 0213116747, cont IBAN RO31VBBU2511BU1018902701, deschis la Banca Volksbank, Sucursala Apolodor, Bucureşti, denumit în continuare Secundus, reprezentată prin d-na Otilia Manolache în calitate de administrator; a fost încheiat prezentul contract de asociere în participaţiune.

Art.2 OBIECTUL CONTRACTULUI Obiectul prezentului contract îl reprezintă instalarea şi exploatarea în comun a următoarelor efective:

- 82 (optzecişidouă) locaţii pentru refugii călători, unele dotate cu spaţii publicitare, având dimensiunile adaptabile locaţiei, situate în staţiile de călători RATT şi staţii taxi din municipiul Timişoara, acestea din urmă dotate conform art. 53, al. 2 din Ordinul nr. 356/2007 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere, indicate în “Anexa locaţii staţii RATT nr. 1” şi “Anexa locaţii staţii taxi nr. 2” la acest contract, anexe ce fac parte integrantă din prezentul contract

- 45 (patruzecişicinci) locaţii pentru (amplasarea/modernizare) structuri

publicitare, tip panou backlit de dimensiuni 3,2 X 2,4 m dotate cu 90 spaţii publicitare (45 de casete luminoase duble situate pe cele 45 de panouri publicitare), situate la adresele indicate în “Anexa locaţii panouri backlit nr. 3” la acest contract, anexă ce face parte integrantă din prezentul contract;

- 20 (douăzeci) locaţii pentru panouri de informare de dimensiuni 1,1 X

1,6 m situate la adresele indicate în “Anexa locaţii panouri de informare şi coloane publicitare nr. 4;

- 2 (două) coloane publicitare de dimensiuni 1,20 X 3,50 m situate la

adresele indicate în “Anexa locaţii panouri de informare şi coloane publicitare nr. 4;

Art. 3 DURATA CONTRACTULUI 3.1 Prezentul contract se încheie pe o perioadă de 10 (zece) ani, începând cu data

semnării şi ştampilării sale de către ambele părţi.

3.2 Durata contractului poate fi prelungită pe o perioadă egală cu durata iniţială dacă nici una dintre părţi nu cere rezilierea contractului în scris cu 60 de zile înainte de data expirării acestuia.

Art. 4 CONTRIBUŢIA PĂRŢILOR LA REALIZAREA ASOCIERII 4.1 Primus pune la dispoziţia asocierii dreptul de folosinţă asupra

locaţiilor/amplasamentelor publicitare indicate în anexele 1- 4 ale prezentului contract, avand suprafeţele menţionate în documentaţia tehnică depusă de Secundus pentru obţinerea autorizaţiilor de construire necesare amplasării şi modernizării suporturilor publicitare.

4.2 Secundus pune la dispozitia asocierii:

- Construirea, amplasarea, folosirea si exploatarea şi întreţinerea celor 82 (optzecişidouă) refugii de călători reprezentând staţii de călători RATT şi staţii taxi, dotate sau nu cu unul sau două spaţii publicitare de tip “citylight”, a 20 de panouri de informare, a două coloane publicitare şi a unui număr de 45 (patruzecişicinci) locaţii pentru amplasarea de panouri publicitare, panourile amplasate în aceste locaţii dispunând şi de 90 spaţii (45 de casete luminoase duble situate pe cele 45 de panouri publicitare) pe care autoritatea publică locală le va folosi în scopul promovării manifestărilor de interes public;

- Întreaga sa experienţă în domeniul publicităţii; - Clientela interesată să-şi promoveze produsele şi serviciile în municipiul Timişoara;

- Personalul şi mijloacele tehnice necesare desfăşurării activităţii de publicitate; - Mijloacele financiare necesare promovării potenţialului de publicitate ce face obiectul prezentului contract;

- Logistica şi tehnica necesare lucrărilor de construcţii-montaj pentru refugiile de călători, coloanele publicitare, panourile de informare şi panourile publicitare.

Art. 5 OBLIGAŢIILE LUI PRIMUS 5.1 Să pună la dispoziţia asocierii suprafeţele de teren necesare construirii,

amplasării, folosirii, exploatării şi întreţinerii celor 82 de staţii/refugii de transport în comun şi staţii taxi, a celor 2 coloane, a celor 20 de panouri de informare şi a celor 45 de panouri publicitare ce vor fi puse în exploatare pe durata contractului.

5.2 Să asigure în orice mod permis de lege eliberarea autorizaţiilor de construire

necesare edificării, amplasării, folosirii, exploatării şi întreţinerii suporturilor publicitare în cel mai scurt timp de la data înregistrării întregii documentaţii tehnice, depuse de Secundus, dar nu mai târziu de 30 de zile, conform dispoziţiilor art. 7 din Legea nr 50/1991, republicată, privind autorizarea executării construcţiilor.

5.3 Să informeze pe Secundus cu cel puţin 30 de zile înainte despre posibilitatea

dezafectării oricărui panou publicitar ca urmare a unor dispoziţii ale administraţiei publice locale privind reamenajarea zonei sau orice altfel de lucrări de natură a afecta oricare dintre amplasamentele ce fac obiectul acestui contract, urmând a se stabili de comun acord noi amplasamente care să le înlocuiască pe cele afectate asfel încât numărul total de amplasamente sa fie egal cu cel prevăzut în Anexele 1 - 4 parte integrantă a prezentului contract.

5.4. Primus declară şi garantează că terenul pus la dispoziţie în cadrul asocierii

este apt de a fi folosit la montarea panourilor publicitare şi că pe întreaga durată de exploatare va asigura liniştita folosinţă a acestuia şi va apăra asocierea de orice tulburare de fapt sau de drept.

În cazul schimbării regimului juridic al terenului sau dacă unele terenuri nu pot fi exploatate, din motive neimputabile lui Secundus, se va acorda o altă locaţie de către compartimentul de specialitate al lui Primus, având aceleaşi dimensiuni şi poziţionare similară pentru exploatarea în aceleaşi condiţii, stabilită de comun acord de către părţile contractante.

5.5. Să permită alimentarea cu energie electrică a tuturor structurilor, refugii şi

panouri şi branşarea acestora la sistemul de iluminat stradal.

Art. 6 OBLIGAŢIILE LUI SECUNDUS 6.1 Să modernizeze, să ilumineze şi să întreţină cele 82 de refugii pentru

transportul în comun, cele 2 coloane publicitare, cele 20 de panouri de informare şi cele 45 de spaţii publicitare, pe cheltuiala sa şi să menţină în bune condiţii de exploatare structurile instalate pe locaţiile din Anexele 1 - 4 pe toată durata contractului.

6.2 Să întocmească documentaţiile tehnice necesare eliberării certificatelor de

urbanism şi autorizaţiilor de construire necesare suporturilor publicitare. 6.3 Să achite toate taxele de avizare şi autorizare a suporturilor publicitare. 6.4 Să achite către Consiliul Local Timişoara taxa pentru servicii de reclamă şi

publicitate prevăzută de Codul Fiscal precum şi impozitul anual pe teren aferent conform Codului fiscal. Cuantumul acestora se poate modifica ori de câte ori pe parcursul derulării contractului se modifică legislaţia în domeniu.

6.5. Pentru refugiile de călători (staţiile de îmbarcare/debarcare) şi staţiile taxi,

precum şi pentru cele 20 de panouri de informare fiind de utilitate publică, nu se va plăti impozitul pe teren aferent.

6.6 Să suporte integral costul energiei electrice consumate corespunzător puterii

nominale legal instalate, în funcţie de consumul lunar, stabilit pauşal, pe baza declaraţiilor pe propria răspundere depuse de Secundus până la data de 3 a lunii următoare, la Serviciul de specialitate din cadrul Primăriei Timişoara. Pe baza consumului lunar de energie electrică declarat de Secundus, Primăria Municipiului Timişoara emite factura fiscală până pe data de 5 a lunii următoare pentru luna precedentă, factură ce se va achita în 5 (cinci) zile lucrătoare de la data primirii facturii de către Secundus.

6.7 Secundus se obligă să pună la dispoziţia primăriei spaţiile necontractate,

pentru afişe de interes local. 6.8. Să notifice Primus în termen de 20 de zile, în situaţia modificarilor survenite

privind: reprezentantul legal, denumirea, sediul societăţii, adresa de corespondenţă sau orice alte modificări intervenite pe parcursul derulării raporturilor contractuale.

Art.7 MODALITATEA DE ÎMPĂRŢIRE A REZULTATELOR

ACTIVITĂŢII ECONOMICE DESFĂŞURATE ÎN COMUN Împărţirea rezultatelor financiare se va efectua lunar, potrivit următoarelor

prevederi: 7.1 În privinţa spaţiilor publicitare amenajate în staţiile de transport în comun,

dată fiind utilitatea publică a staţiilor de călători şi procesul de modernizare al acestora, în primii 6 ani de la data încheierii prezentului contract Secundus va plăti în contul lui Primus numai taxele de publicitate aferente, conform legislaţiei in vigoare, după care va achita un procent de 40% din venitul din publicitate obţinut din exploatarea acestor amplasamente publicitare.

7.2 În ceea ce priveşte cele 45 (cinzeci) de panouri publicitare Secundus va plăti

lui Primus în termen de 30 de zile de la data obţinerii Autorizaţiilor de Construire suma

de 50 (cinzeci)Euro/lună/panou publicitar plătibili în lei la cursul de schimb BNR din data efectuării plăţii, plus taxele de publicitate conform legislaţiei în vigoare.

7.3 Secundus va distribui rezultatele financiare lunare către Primus până pe data

de 20 ale lunii următoare pentru luna precedentă. 7.4 Neplata rezultatelor financiare aferente lui Primus în termenul prevăzut în art.

7.3 atrage majorări de întârziere de 0.1 % pentru fiecare zi de întârziere până la data plaţii, conform Codului de procedură fiscală. Cuantumul acestora se poate modifica ori de câte ori pe parcursul derulării contractului se modifică legislaţia în domeniu.

Art. 8 MODIFICAREA CONTRACTULUI Prezentul contract poate fi modificat numai pe baza acordului expres al părţilor

prin acte adiţionale scrise, semnate şi ştampilate de acestea. Art. 9 ÎNCETAREA CONTRACTULUI 9.1 Următoarele cauze duc la încetarea asocierii: - expirarea duratei contractului în lipsa unei cereri de prelungire; - prin acordul celor doi asociaţi;

- dacă se constată pe parcursul derulării prezentului contract că din raţiuni economice neimputabile părţilor, prezenta asociere nu produce profit; în acest caz decizia de încetare a prezentei asocieri va fi luată după ce părţile vor conveni asupra acestei situaţii.

9.2 La încetarea asocierii, mijloacele fixe şi obiectele de inventar, precum şi toate

dotarile existente rămân în patrimoniul public al lui Primus.

Art. 10 FORŢA MAJORĂ Forţa majoră, aşa cum este definită de legislaţie, exonerează de răspundere partea

care o invocă, în condiţiile legii, cu cerinţa notificării în scris prealabile, în termen de 48 de ore de la apariţia cazului de forţă majoră, confirmat de certificatul eliberat de Camera de Comerţ şi Industrie a României, comunicate celeilalte părţi prin scrisoare recomandată, cu confirmare de primire.

Art. 11 LITIGII Orice diferend sau litigiu apărut între părţi în legătură cu interpretarea şi/sau

executarea prezentului contract, vor fi soluţionate prin mediere. În cazul în care nu au ajuns la un acord, litigiul va fi depus spre soluţionare instanţelor de drept competente.

Art. 12 PERSONALUL ASOCIAŢIEI. Salariaţii care vor lucra pentru asociaţie vor fi angajati numai de Secundus, pe

bază de contract individual de muncă. Art. 13 DISPOZITII FINALE. 13.1 Asociaţia creată are ca temei legal dispoziţiile art. 251-256 Cod Comercial şi

Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timşoara nr. ...................... 13.2 Toate lucrările de contabilitate, financiare şi de casierie generală vor fi

efectuate de Secundus. 13.3 Prezentul contract a fost încheiat la Timisoara, azi...................,în două

exemplare originale, câte unul pentru fiecare parte.

PRIMUS SECUNDUS

Atasament: Anexa_3.pdf

Anexa nr. …………….. la HCL nr………

Locaţii panouri de informare şi coloane publicitare

I. Locaţii de amplasare a panourilor informative pentru cetăţeni în cartierele

municipiului Timişoara

1. Cartier Iosefin - Gara de nord

2. Cartier Blaşcovici - Scuarul Sfinţii Mihail şi Gavril (Parcul de pe strada

Măslinului)

3. Cartier Ronaţ - Lângă biserica de pe strada Taborului, colţ cu Calea Bogdăneştilor

4. Cartier Mehala - Piaţa Avram Iancu

5. Cartier Calea Aradului - Str. Liege intersecţie cu Calea Aradului - Piaţa Verde

6. Cartier Calea Lipovei - Str. Sfinţii Apostoli Petru şi Pavel (vis-a-vis de Piaţa

Nouă)

7. Cartier Tipografilor - Piaţa Badea Cârţan (str. Kogalniceanu intersecţie cu bd.

Take Ionescu)

8. Cartier Ghiroda Nouă - Lângă Grădiniţa nr. 4, str. Flacăra

9. Cartier Fabric - Piaţa Traian

10. Cartier Plopi - Lângă Şcoala generală nr. 4, str. Jules Verne

11. Cartier Ciarda Roşie - Calea Buziaşului - Piaţa G-ral Gh. Domăşnean (sens

giratoriu AEM, în apropierea magazinului Novatim) sau lângă locul de joacă de

pe str. Martir C-tin Radu (Humuleşti)

12. Cartier Soarelui - Spital Judeţean sau staţie RATT bd. Sudului (lângă parc)

13. Cartier Complex studenţesc – Aleea Studenţilor (la colţul terenului de fotbal, vis-

a-vis de localul Pret-a-manger)

14. Cartier Calea Martirilor – intersecţie Calea Martirilor cu str. Martir I. Stanciu

(Naturii)

15. Cartier Calea Şagului – Calea Şagului intersecţie cu bd. Liviu Rebreanu (la colţul

parcării magazinului Profi)

16. Cartier Steaua - Calea Şagului, la capul podului, ultima staţie a autobuzului 33

17. Cartier Freidorf - Parcul Petofi Sandor (vis-a-vis de Liceul Auto)

18. Cartier Cetate - Piaţa Timişoara 700, lângă staţia de tramvai RATT, intersecţie str.

C. Brediceanu/str. Paris

19. Cartier Circumvalaţiunii - Parcul Dacia (intrarea în parc de pe str. Timiş)

20. Parcarea Primăriei Municipiului Timişoara

II. Locaţii coloane

Cele două coloane publicitare urmează a fi amplasate una în Piaţa unirii, iar cealaltă în

Parcul Central (lângă Aleea Personalităţilor).

Director Direcţia Comunicare Şef Birou Relaţii Publice

Violeta Mihalache Alina Pintilie

Consilier

Adrian Schiffbeck

Atasament: Anexa_4.pdf

Anexa nr. ………. La HCL nr……….

Locatii Panouri Backlit Timisoara

Nr. Crt Adresa 1 Calea Torontalului dreapta sens Str. Miresei in faţă la Volksbank 2 Calea Torontalului nr.9 dreapta sens Piaţa Consiliul Europei 3 Calea Torontalului nr. 42-44 dreapta sens Sânicolau Mare 4 Calea Torontalului înainte de intersecţia cu Str. Soroca, dreapta sens Centru 5 Calea Torontalului vis-a-vis de Alpha Bank, Banca Transilvania, BCR, BRD 6 Calea Aradului nr.71 vis-a-vis de Banca Româneasca, dreapta sens Centru 7 Calea Aradului dupa intersecţia cu Str. Liege, dreapta sens Centru 8 Calea Aradului vis-a-vis nr. 97, dreapta sens Arad 9 Calea Aradului nr. 97, dreapta sens Centru 10 Calea Aradului înainte de intersecţia cu Str. Grigore Popa, zona OMV, dreapta sens Arad 11 Calea Aradului după intersecţia cu Str. Grigore Popa, zona OMV, dreapta sens Centru 12 Calea Aradului înainte de str. Circumvalaţiunii dreapta sens Centru 13 Str. Circumvalaţiunii nr. 67, lânga BCR 14 Str. Circumvalaţiunii vis-a-vis de ProCredit Bank 15 Piaţa Consiliul Europei - Parcare 16 Calea Alexandru Ioan Cuza după Lukoil, lângă Effect Sun 17 Calea Boc Sever lângă Policlinica Gârleanu Sf. Mina 18 Str. Divizia 9 Cavalerie lângă Euro Complex 19 Str. Divizia 9 Cavalerie vis-a-vis de Victory Plast, vis-a-vis de nr. 33A 20 Str. Divizia 9 Cavalerie înainte de intersecţia cu Str. Aristide Demetriade 21 Str. Divizia 9 Cavalerie nr. 69 22 Bd. Antenei în spatele complexului Iulius Mall 23 Bd. Antenei - intrare Auchan 24 Bd. Cetăţii nr. 69 25 Str. Gheorghe Lazăr lângă Banca Transilvania nr. 42 26 Str. Gheorghe Lazăr vis-a-vis de Banca Transilvania 27 Str. Gheorghe Lazăr lângă Intesa SanPaolo Bank 28 Str. Circumvalaţiunii după intersecţia cu Str. Gheorghe Lazăr dreapta sens Piaţa Consiliul Europei 29 Str. Circumvalaţiunii dreapta sens Str. Gheorghe Lazăr lângă Raiffeisen Bank 30 Str. Circumvalaţiunii dreapta sens Calea Bogdăneşti nr. 27 31 Str. Circumvalaţiunii dreapta sens Str. Gheorghe Lazăr vis-a-vis nr. 25 32 Str. Circumvalaţiunii dreapta sens Calea Bogdăneşti lângă Billa 33 Bd. Republicii la intersecţia cu Str. Circumvalaţiunii 34 Bd. Liviu Rebreanu vis-a-vis de Profi 35 Bd. Liviu Rebreanu lângă Profi, dreapta sens Calea Şag 36 Calea Şag dreapta sens Centru înainte de Pod 37 Bd. Iosif Bulbuca spre Billa vis-a-vis de Mobexpert 38 Bd. Iosif Bulbuca vis-a-vis de Mc Donald's 39 Bd. Vasile Pârvan lângă Universitatea de Vest 40 Bd. Vasile Pârvan vis-a-vis de terasa Eminescu 41 Bd. I.C.Brătianu vis-a-vis de Hotel Continental 41 Str. Michelangelo după Str. Alexandru Borya dreapta sens Piaţa Leonardo da Vinci 42 Str. Eroilor de la Tisa lângă Lukoil 43 Bd. Coposu după BRD 44 Bd. Coposu nr. 16 după intersecţia cu Str. Delfinului 45 Calea Dorobanţilor după Str. George Bacovia dreapta sens Str. Negruzzi

Rezerva Locatii

46 Str. Take Ionescu nr. 29, înainte de ING dreapta sens Centru 47 Str. Take Ionescu după Str. Aurel Popoviciu, dreapta sens Centru 48 Str. Simion Bărnuţiu vis-a-vis de Banca Românească dreapta sens Calea Dorobanţi 49 Calea Dorobanţi după intersecţia cu Str. Simion Bărnuţiu dreapta sens Str. Costache Negruzzi 50 Str. Simion Bărnuţiu nr. 71 51 Calea Torontalului dreapta sens Str. Miresei in faţă la CEC Bank 52 Calea Torontalului nr. 4, după CEC Bank 53 Calea Aradului înainte de Str. Circumvalaţiunii lânga BCR 54 Str. Circumvalaţiunii înainte de Raiffeisen Bank 55 Str. Circumvalaţiunii dreapta sens Calea Bogdăneşti nr. 25 56 Str. Circumvalaţiunii dreapta sens Str. Gheorghe Lazăr vis-a-vis de nr. 27 57 Bd. Republicii la intersecţia cu Str. Jiul 58 Bd. Republicii vis-a-vis de Poşta Română înainte de Gară 59 Str. Gheorghe Pop de Băseşti nr. 29 60 Str. Gheorghe Pop de Băseşti nr. 18 61 Bd. Liviu Rebreanu vis-a-vis de Profi - între Profi si Petrom 62 Calea Şag lângă Profi dreapta sens Bd. 16 Decembrie 1918 63 Calea Şag după Profi dreapta sens Bd. 16 Decembrie 1918 64 Bd. Iosif Bulbuca după intersecţia cu Str. Martirilor 1989, dreapta sens Calea Buziaş 65 Bd. Iosif Bulbuca vis-a-vis de Billa 66 Bd. Vasile Pârvan lângă Universitatea Politehnica Timişoara 67 Bd. Vasile Pârvan după Universitatea Politehnica Timişoara 68 Calea Şag după pod dreapta sens Şag 69 Bd. I.C.Brătianu lângă Parcul Civic dreapta sens Piaţa Iancu Huniade 70 Str. Michelangelo după intersecţia cu Str. Mihai Eminescu dreapta sens Str. C. Loga 71 Calea Stan Vidrighin după Raiffeisen Bank lângă Str. C. Neculce 72 Str. Eroilor de la Tisa dreapta sens str. Constanţa 73 Bd. Coposu lângă BRD 74 Bd. Coposu vis-a-vis de nr. 18 75 Calea Dorobanţilor înainte de intersecţia cu Str. Lalelelor, lângă magazinul Alfa 76 Str. Simion Bărnuţiu în faţă la Piraeus Bank 77 Str. Take Ionescu nr. 29, înainte de Str. Înfrăţirii, lângă Groupama 78 Str. Take Ionescu după intersecţia cu Str. Dimitrie Gusti, dreapta sens Calea Dorobanţi 79 Str. Simion Bărnuţiu nr. 71A 80 Calea Dorobanţi înainte de Aleea Pădurea Verde 81 Calea Dorobanţi lângă benzinăria Baron Oil

Director Patrimoniu Şef Serviciu Publicitate şi Comerţ Miuţ Nicuşor Constantin Ilin Adrian