keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 183/15.11.2016 privind prelungirea contractelor de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ pentru cele 6 sectoare din Municipiul Timişoara, prin act adiţional

15.11.2016

Hotararea Consiliului Local 183/15.11.2016
privind prelungirea contractelor de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ pentru cele 6 sectoare din Municipiul Timişoara, prin act adiţional


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2016-27321/08.11.2016 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Potrivit art.2 alin.3 lit.g) din Legea nr.101/2006 a serviciului de salubrizare şi Legea nr. 99/04.07.2014 pentru modificarea şi completarea Legii serviciului de salubrizare a localităţilor nr. 101/2006;
Având în vedere prevederile Hotărârii de Guvern nr. 745/2007 - pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea licenţelor în domeniul serviciilor comunitare de utilităţi publice
Având în vedere Hotărârea Consiliul Local al Municipiului Timişoara nr.138/2010 privind delegarea gestiunii activităţii de deszăpezire-curăţare şi transportul zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ pentru cele 6 sectoare stabilite în Municipiul Timişoara, pentru perioada 01 noiembrie 2010-01 martie 2016;
Avînd în vedere prevederile Cap. V, art 7 din contractele de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ: nr.5/24.01.2011 pentru sectorul 1, nr.6/24.01.2011 pentru sectorul 2, nr.7/24.01.2011 pentru sectorul 3, nr.108/29.06.2011 pentru sectorul 6 contracte încheiate între Municipiul Timişoara şi RETIM Ecologic Service SA şi contractele nr.39/22.02.2011 pentru sectorul 4, nr.40/22.02.2011 pentru sectorul 5 încheiate între Municipiul Timişoara şi SC Drumuri Municipale Timişoara SA;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit. d) şi alin.(6) lit.a) pct.14 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă prelungirea contractelor de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ pentru cele 6 sectoare din Municipiul Timişoara, până la data de 30.04.2018, prin act adiţional, conform Anexelor 1-6 care fac parte integrantă la prezenta hotărâre.

Art.2: Licenţa pentru activitatea de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ, eliberat în temeiul Ordinului Preşedintelui A.N.R.S.C. se va obţine în termenul prevăzut de Hotărârea de Guvern nr. 745/2007 pentru aprobarea modului privind acordarea licenţelor în domeniul serviciilor comunitare de utilităţi publice.
Neobţinerea licenţei în termen de maxim 80 de zile conform art. 5, alin.1 din Hotărârea de Guvern 745/2007 actualizată, duce la anularea actului adiţional.

Art.3: Se mandatează domnul NICOLAE ROBU Primarul Municipiului Timişoara să semneze actele adiţionale la contractele de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ pentru cele 6 sectoare din Municipiul Timişoara prevăzute la articolul 1.

Art.4: Cu aducere la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Salubrizare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.5: Prezenta hotărâre se comunică:
-Instituţiei Prefectului-Judeţului Timiş;
-Primarului Municipiului Timişoara;
-Serviciului Juridic;
-Direcţiei Economice;
-Direcţiei Tehnice;
-Direcţiei Urbanism;
-Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
-Direcţiei Dezvoltare;
-Direcţiei Comunicare;
-Direcţiei de Mediu;
-Direcţiei Poliţia Locală Timişoara;
-Compartimentului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă;
-Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
-Biroului Managementul Calităţii;
-Biroului Audit;
-Administrator Public;
-SC Retim Ecologic Service SA;
-SC Drumuri Municipale Timişoara SA;
-Mass- media locale.



Presedinte de sedinta
ALFRED SIMONIS
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA TUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA BIROU SALUB sc2016- 2408 | | CRIN lo. REFERAT privind prelungirea contractelor de delegare a gestiunii activității de curățare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menținerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ pentru cele 6 sectoare din Municipiul Timişoara, prin act adițional În vederea combaterii efectelor fenomenelor meteorologice nefavorabile din sezonul rece respectiv zăpadă, polei, îngheţ, Primăria Municipiului Timişoara prin compartimentul de specialitate, anual ia măsuri de deszăpezire. Lucrările specifice de îndepărtare a zăpezii sau gheții şi de combatere a poleiului sunt absolut necesar a se desfăşura în scopul asigurării circulației rutiere şi pietonale în condiții de siguranță. Potrivit art.2 alin.3 lit.g) din Legea nr.101/2006 a serviciului de salubrizare modificată şi completată prin Legea nr. 99/04.07.2014, serviciul de salubrizare cuprinde şi activitatea de „curățare şi transportul zăpezii de pe căile publice şi menținerea în funcțiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ”. Prin hotărârea nr.138/2010 Consiliul Local al Municipiului Timişoara a aprobat delegarea gestiunii activității de deszăpezire - curățare şi transportul zăpezii de pe căile publice şi menținerea acestora în funcțiune pe timp de polei sau îngheț pe o perioadă de 6 ani, pentru cele 6 sectoare stabilite în municipiul Timişoara. Astfel în anul 2011 au fost încheiate, prin licitaţie publică deschisă, următoarele contracte de delegare a gestiunii activității de curățare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menținerea acestora pe timp de polei sau de îngheț pentru 6 sectoare din Municipiul Timişoara: a.) Contracte deszăpezire încheiate — valoare contract: 1. Contract nr.5/24.01.2011, pentru Sectorul 1, încheiat între Municipiul Timişoara şi RETIM Ecologie Service SA, în valoare de 4.861.038,24 lei fără TVA; 2, Contract nr.6/24.01.2011, pentru Sectorul 2, încheiat între Municipiul Timişoara şi RETIM Ecologic Service SA, în valoare de 2.821.880,00 lei fără TVA; 3. Contract nr.7/24.01.2011, pentru Sectorul 3, încheiat între Municipiul Timişoara şi RETIM Ecologic Service SA, în valoare de 3.049.021,92 lei fără TVA; 4. Contract nr.108/29.06.2011, pentru Sectorul 6, încheiat între Municipiul Timişoara şi RETIM Ecologic Service SA, în valoare de 3.107.441,60 lei fără TVA; 5. Contract nr.39/22.02.2011 pentru Sectorul 4, încheiat între Municipiul Timişoara şi SC Drumuri Municipale Timişoara SA, în valoare de 4.285,220,16 lei fără TVA; 6. Contract nr.40/22.02.2011 pentru Sectorul 5, încheiat între Municipiul Timişoara şi SC Drumuri Municipale Timişoara SA, în valoare de 3.285.736,48 lei fără TVA. În conformitate cu prevederile Cap.V, art.7 din contractele miai sus menționate „durata contractului se poate prelungi prin act adițional, doar cu acordul Consiliului Local al Municipiului Timişoara şi nu pe o perioadă mai mare de 2 ani”, Conform situației de plăți întocmite de Birou Salubrizare, în baza facturilor plătite şi a fişei bugetare, suma total cheltuită de la data atribuirii contractelor respectiv din anul 2011 până în ianuarie 2016 este prevăzută în Anexa 1 la prezentul referat. Conform Anexei 1 la prezentul referat, rezultă că sumele prevăzute în contracte pentru cele 6 sectoare din Municipiul Timişoara nu au fost cheltuite de la data încheierii contractelor până în prezent. Analizând datele expuse, defalcate pe cele 6 contracte de deszăpezire, rezultă că de la data încheierii contractelor 2011 şi până în ianuarie 2016 pe fiecare contract rămân disponibile sumele menționate în Anexa 1 la prezentul referat.

Menţionăm că operatorul de servicii publice SC Retim Ecologic Service SA deține Licenţa nr. 3513 din 16.12 2015, Clasa 1 pentru Serviciul public de salubrizare a localităților eliberată în temeiul Ordinului Preşedintelui A.N.R.S.C. nr. 601/16.12.2015, iar în Anexa la Licenţa nr. 3513/16.12.2015 este prevăzută valabilitatea până la data de 24.01.2017 pentru activitatea de curățare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ, în sectoarele 1,2 şi 3 în baza Contractelor de delegare a gestiunii nr.5,6,7/24.01.2011 şi până la data de 29.06.2017 în sectorul 6 în baza Contractului de delegare a gestiunii nr.108/29.06.2011 încheiate cu Municipiul Timişoara din Judeţul Timiş. Deasemenea SC Drumuri Municipale Timișoara SA deţine Licenţa nr. 2620 din 22.10 2013, Clasa 1 pentru Activitatea de curățare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menținerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ eliberată în temeiul Ordinului Preşedintelui A.N.R.S.C. nr. 479/22.10.2013 valabilă conform condițiilor asociate până la data de 22.02.2017, pentru sectoarele 4 şi 5 în baza Contractelor de delegare a gestiunii nr. 39, 40/22.02.2011 încheiate cu Municipiul Timişoara din Judeţul Timiş. Actele adiţionale privind prelungirea celor 6 contracte de deszăpezire mai sus menționate se vor semna doar după obţinerea, de către cei doi operatori de servicii SC Retim Ecologic Service SA şi SC Drumuri Municipale Timişoara SA, a Licenţei pentru activitatea de curățare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ eliberată în temeiul Ordinului Preşedintelui A.N.R.S.C., cu valabilitate pe perioada înscrisă în actele adiționale. Biroul Salubrizare din cadrul Primăriei Municipiului Salubrizare intenţionează demararea procedurii de achiziţie publică pentru activitatea de deszăpezite în Municipiul Timişoara, procedură care se poate întinde pe o perioadă de un an de zile. Având în vedere cele de mai sus, propunem emiterea unei Hotărâri a Consiliului Local al Municipiului Timişoara prin care să se aprobe: prelungirea, prin act adițional, a fiecăruia dintre cele 6 contracte de delegare a gestiunii activității de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menținerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ în cele 6 sectoare ale Municipiului Timişoara, până la data de 30.04.2018, condiţionat de obţinerea Licenţei pentru activitatea de curăţare și transport a zăpezii de pe căile publice şi menținerea în funcțiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ şi totodată împuternicirea Primarului Municipiului Timişoara să semneze actele adiționale, Viceprimar Director Direcţia Economică Farkas Imre, Steliapă cip Ă / fi N L (A lb a Sef Birou Salubrizare Conșilier Călin Victor Fiat GC at „Cătifia poea Ap Serviciul Juridic ZT cod FO53-01, ver.2

Atasament: Anexa_6.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA

ANEXA 6

la Hotărârea Consiliului Local nr.___________/___________

ACT ADIŢIONAL NR. 4 /________________ privind prelungirea contractului nr.40/22.02.2011 de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi

transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ, în Sectorul 5 din Municipiul Timişoara

Prezentul act adiţional se încheie în baza prevederilor art.III, alin.2 din Legea nr.99/2014 pentru modificarea şi completarea Legii serviciului de salubrizare a localităţilor nr.101/2006, a Cap.V, art.7 din contractul nr.40/22.02.2011 de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ, în Sectorul 5 din Municipiul Timişoara și a HCL nr.______/___________după cum urmează: Părţile contractante: CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA, cu sediul în Timişoara, B-dul C.D.Loga nr.1, având cod fiscal 14756536, tel.0256/408300, fax 0256/490635, reprezentat prin Dl. Primar – NICOLAE ROBU, în calitate de concedent şi

S.C. DRUMURI MUNICIPALE TIMIŞOARA SA, cu sediul în Timişoara, str.Eternităţii nr.45, CUI 3286536, atribut fiscal RO, reprezentată prin Dl. MARTÂNOV VALENTIN, în calitate de concesionar, de comun acord, au convenit asupra următoarelor:

ART.1 Prelungirea duratei contractului nr. 40/22.02.2011 de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ, în Sectorul 5 din Municipiul Timişoara, conform Cap. V, art. 7 din contract, până la data de 30.04.2018. ART.2 Celelalte clauze ale contractului rămân neschimbate.

Prezentul act adiţional s-a încheiat în 3 (trei) exemplare, din care unul a fost predat concesionarului. CONCEDENT, CONCESIONAR, MUNICIPIUL TIMIŞOARA S.C. DRUMURI MUNICIPALE TIMIŞOARA SA

Atasament: Anexa_5.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA

ANEXA 5

la Hotărârea Consiliului Local nr.___________/___________

ACT ADIŢIONAL NR. 4 /________________ privind prelungirea contractului nr.39/22.02.2011 de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi

transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ, în Sectorul 4 din Municipiul Timişoara

Prezentul act adiţional se încheie în baza prevederilor art.III, alin.2 din Legea nr.99/2014 pentru modificarea şi completarea Legii serviciului de salubrizare a localităţilor nr.101/2006, a Cap.V, art.7 din contractul nr.39/22.02.2011 de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ, în Sectorul 4 din Municipiul Timişoara și a HCL nr.______/___________după cum urmează: Părţile contractante: CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA, cu sediul în Timişoara, B-dul C.D.Loga nr.1, având cod fiscal 14756536, tel.0256/408300, fax 0256/490635, reprezentat prin Dl. Primar – NICOLAE ROBU, în calitate de concedent şi

S.C. DRUMURI MUNICIPALE TIMIŞOARA SA, cu sediul în Timişoara, str.Eternităţii nr.45, CUI 3286536, atribut fiscal RO, reprezentată prin Dl. MARTÂNOV VALENTIN, în calitate de concesionar, de comun acord, au convenit asupra următoarelor:

ART.1 Prelungirea duratei contractului nr. 39/22.02.2011 de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ, în Sectorul 4 din Municipiul Timişoara, conform Cap. V, art. 7 din contract, până la data de 30.04.2018. ART.2 Celelalte clauze ale contractului rămân neschimbate.

Prezentul act adiţional s-a încheiat în 3 (trei) exemplare, din care unul a fost predat concesionarului. CONCEDENT, CONCESIONAR, MUNICIPIUL TIMIŞOARA S.C. DRUMURI MUNICIPALE TIMIŞOARA SA

Atasament: Anexa_4.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA

ANEXA 4

la Hotărârea Consiliului Local nr.___________/___________

ACT ADIŢIONAL NR. 4 /________________ privind prelungirea contractului nr.108/29.06.2011 de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi

transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ, în Sectorul 6 din Municipiul Timişoara

Prezentul act adiţional se încheie în baza prevederilor art.III, alin.2 din Legea nr.99/2014 pentru modificarea şi completarea Legii serviciului de salubrizare a localităţilor nr.101/2006, a Cap.V, art.7 din contractul nr.108/29.06.2011 de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ, în Sectorul 6 din Municipiul Timişoara și a HCL nr.______/___________după cum urmează: Părţile contractante: CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA, cu sediul în Timişoara, B-dul C.D.Loga nr.1, având cod fiscal 14756536, tel.0256/408300, fax 0256/490635, reprezentat prin Dl. Primar – NICOLAE ROBU, în calitate de concedent şi

SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA, cu sediul în Timişoara, str.Oituz nr.3A, CUI 9112229, atribut fiscal RO, reprezentată prin Dl. PARA GHEORGHE, în calitate de concesionar, de comun acord, au convenit asupra următoarelor:

ART.1 Prelungirea duratei contractului nr. 108/29.06.2011 de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ, în Sectorul 6 din Municipiul Timişoara, conform Cap. V, art. 7 din contract, până la data de 30.04.2018. ART.2 Celelalte clauze ale contractului rămân neschimbate.

Prezentul act adiţional s-a încheiat în 3 (trei) exemplare, din care unul a fost predat concesionarului. CONCEDENT, CONCESIONAR, MUNICIPIUL TIMIŞOARA S.C. „RETIM Ecologic Service” S.A.

Atasament: Anexa_3.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA

ANEXA 3

la Hotărârea Consiliului Local nr.___________/___________

ACT ADIŢIONAL NR.4 /_______________ privind prelungirea contractului nr.7/24.01.2011 de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi

transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ, în Sectorul 3 din Municipiul Timişoara

Prezentul act adiţional se încheie în baza prevederilor art.III, alin.2 din Legea nr.99/2014 pentru modificarea şi completarea Legii serviciului de salubrizare a localităţilor nr.101/2006, a Cap.V, art.7 din contractul nr.7/24.01.2011 de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ, în Sectorul 3 din Municipiul Timişoara și a HCL nr.______/___________după cum urmează: Părţile contractante: CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA, cu sediul în Timişoara, B-dul C.D.Loga nr.1, având cod fiscal 14756536, tel.0256/408300, fax 0256/490635, reprezentat prin Dl. Primar – NICOLAE ROBU, în calitate de concedent şi

SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA, cu sediul în Timişoara, str.Oituz nr.3A, CUI 9112229, atribut fiscal RO, reprezentată prin Dl. PARA GHEORGHE, în calitate de concesionar, de comun acord, au convenit asupra următoarelor:

ART.1 Prelungirea duratei contractului nr. 7/24.01.2011 de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ, în Sectorul 3 din Municipiul Timişoara, conform Cap. V, art. 7 din contract, până la data de 30.04.2018. ART.2 Celelalte clauze ale contractului rămân neschimbate.

Prezentul act adiţional s-a încheiat în 3 (trei) exemplare, din care unul a fost predat concesionarului. CONCEDENT, CONCESIONAR, MUNICIPIUL TIMIŞOARA S.C. „RETIM Ecologic Service” S.A.

Atasament: Anexa_2.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA

ANEXA 2

la Hotărârea Consiliului Local nr.___________/___________

ACT ADIŢIONAL NR.4 /________________ privind prelungirea contractului nr. 6/24.01.2011 de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi

transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ, în Sectorul 2 din Municipiul Timişoara

Prezentul act adiţional se încheie în baza prevederilor art.III, alin.2 din Legea nr.99/2014 pentru modificarea şi completarea Legii serviciului de salubrizare a localităţilor nr.101/2006, a Cap.V, art.7 din contractul nr.6/24.01.2011 de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ, în Sectorul 2 din Municipiul Timişoara și a HCL nr.______/___________după cum urmează: Părţile contractante: CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA, cu sediul în Timişoara, B-dul C.D.Loga nr.1, având cod fiscal 14756536, tel.0256/408300, fax 0256/490635, reprezentat prin Dl. Primar – NICOLAE ROBU, în calitate de concedent şi

SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA, cu sediul în Timişoara, str.Oituz nr.3A, CUI 9112229, atribut fiscal RO, reprezentată prin Dl. PARA GHEORGHE, în calitate de concesionar, de comun acord, au convenit asupra următoarelor:

ART.1 Prelungirea duratei contractului nr. 6/24.01.2011 de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ, în Sectorul 2 din Municipiul Timişoara, conform Cap. V, art. 7 din contract, până la data de 30.04.2018. ART.2 Celelalte clauze ale contractului rămân neschimbate.

Prezentul act adiţional s-a încheiat în 3 (trei) exemplare, din care unul a fost predat concesionarului. CONCEDENT, CONCESIONAR, MUNICIPIUL TIMIŞOARA S.C. „RETIM Ecologic Service” S.A.

Atasament: Anexa_1.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA

ANEXA 1

la Hotărârea Consiliului Local nr.___________/___________

ACT ADIŢIONAL NR. 4/_______________ privind prelungirea contractului nr.5/24.01.2011 de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi

transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ, în Sectorul 1 din Municipiul Timişoara

Prezentul act adiţional se încheie în baza prevederilor art.III, alin.2 din Legea nr.99/2014 pentru modificarea şi completarea Legii serviciului de salubrizare a localităţilor nr.101/2006, a Cap.V, art.7 din contractul nr.5/24.01.2011 de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ, în Sectorul 1 din Municipiul Timişoara și a HCL nr.______/___________după cum urmează: Părţile contractante: CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA, cu sediul în Timişoara, B-dul C.D.Loga nr.1, având cod fiscal 14756536, tel.0256/408300, fax 0256/490635, reprezentat prin Dl. Primar – NICOLAE ROBU, în calitate de concedent şi

SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA, cu sediul în Timişoara, str.Oituz nr.3A, CUI 9112229, atribut fiscal RO, reprezentată prin Dl. PARA GHEORGHE, în calitate de concesionar, de comun acord, au convenit asupra următoarelor:

ART.1 Prelungirea duratei contractului nr. 5/24.01.2011 de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora pe timp de polei sau de îngheţ, în Sectorul 1 din Municipiul Timişoara, conform Cap. V, art. 7 din contract, până la data de 30.04.2018. ART.2 Celelalte clauze ale contractului rămân neschimbate.

Prezentul act adiţional s-a încheiat în 3 (trei) exemplare, din care unul a fost predat concesionarului. CONCEDENT, CONCESIONAR, MUNICIPIUL TIMIŞOARA S.C. „RETIM Ecologic Service” S.A.

Atasament: Anexa_referat.pdf

Anexa 1 la Referat nr.SC2016-27.321/08.11.2016 Situație de plăți Contracte deszăpezire în perioada 2011 — ianuarie 2016 Nr. Contract deszapezire 5/24.01.2011 6/24.01.2011 7/24.01.2011 108/29.06.2011 39/22.02.2011 40/22.02.2016 Situație plăți pe 2011 2012 2013 2014 2015 Sector 1 2 s 6 4 5 sectoare Sector 1 411.778,87 810.712,32 348.497,35 419.720,21 112.873,17 total contract 2.103.581,92 fără TVA 1.598.722,26 Situație plăți pe Nr. Contract 5/24.01.2011 6/24.01.2011 7/24.01.2011 108/29.06.2011 39/22.02.2011 40/22.02.2016 ani Sector Valoare Operator contract fără econ. TVA RETIM 4.861.038,24 RETIM 2.821.880,00 RETIM 3.049.021,92 RETIM 3.107.441,60 SDM 4.285.220,16 SDM 3.285.736,48 21.410.338,40 Sector 2 Sector 3 237.969,95 189.876,50 502.877,14 422.635,07 263.922,65 238.087,56 257.538,23 173.443,86 64.554,77 59.562,43 1.326.862,74 1.083.605,42 1.008.415,68 823.540,12 Operator econ. 2011 RETIM 411.778,87 RETIM 237.969,95 RETIM 189.876,50 RETIM 11.854,40 SDM 392.620,59 SDM 277.805,37 cu TVA 1.521.905,68 fără TVA 1.156.648,32 Șef Birou Salubrizare Călin Victor Fiat n Suma platita, lei (fara TVA) 1.598.722,26 1.008.415,68 823.540,12 790.158,07 1.552.593,39 1.120.579,58 6.894.009,10 Sector 6 11.854, 582.584, 297.173, a) 24 48 90.051,24 58.018,31 1.039.681,67 790.158,07 2012 810.712,32 502.877,14 422.635,07 582.584,24 717.503,25 577.504,11 3.613.816,13 2.746.500,26 Disponibil, lei 3.262.315,98 1.813.464,32 2.225.481,80 2.317.283,53 2.732.626.77 2.165.156,90 14.516.329,30 Sector 4 392.620,59 717.503,25 405.516,04 426.561,06 100.685,10 2013 348.497,35 263.922,65 238.087,56 297.173,48 405.516,04 269.036,71 procent ramas 67% 64% 73% 75% 64% 66% Sector 5 277.805,37 577.504,11 269.036,71 291.200,77 58.899,86 2.042.886,04 1.474.446,82 1.552.593,39 1.120.579,58 2014 419.720,21 257.538,23 173.443,86 90.051,24 426.561,06 291.200,77 1.822.233,79 1.658.515,37 1.384.897,70 1.260.471,68 Consilier C Călina Trapcea — ASI 2015 112.873 64.554 59.562 58.018 100.685 58.899 454.593 345.491