Hotararea Consiliului Local 172/29.03.2013 privind apartamentarea imobilului situat în Timişoara str. Zăvoi (fostă Mercur) nr. 3 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2013-7709 din 19.03.2013, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere adresa cu nr.DP2012-7981 din 07.12.2012, prin care doamna Popescu Oana-Mihaela, a solicitat aprobarea documentaţiei de apartamentare a imobilului situat în str. Zăvoi nr.3, conform proiectului înregistrat la O.C.P.I. Timiş, sub nr.177092 din 05.12.2012, întocmit la solicitarea şi pe cheltuiala proprie a locatarilor din imobil. Inclusiv cheltuielile aferente serviciilor de cadastru şi publicitate imobiliară, revin acestora; Având în vedere adresa nr.DP2012-7981 din 18.12.2012, a Serviciului Administrare Fond Funciar; Având în vedere adresa nr. SC2012-7981 din 06.02.2013, a Biroului Evidenţa Patrimoniului; Având în vedere adresa nr. DP2012-7981 din 05.02.2013, a Serviciul Juridic, din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 alin.(3) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă documentaţia de apartamentare a imobilului situat în Timişoara, str. Zăvoi (fostă Mercur) nr.3, înscris în C.F. nr.416187-Timişoara(conversie a C.F. nr.1578), nr. topo. vechi 5749, conform proiectului întocmit de către ing. Oana-Mihaela Popescu şi înregistrat la O.C.P.I. Timiş, sub nr.177092 din 05.12.2012. Art. 2: Cheltuielile aferente serviciilor de cadastru şi publicitate imobiliară, revin locatarilor din imobil. Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Directia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse şi Direcţia Urbanism - Serviciul Banca de Date Urbane şi Cadastru, din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Fiscale; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control; - Biroului Audit; - Doamnei Popescu Oana-Mihaela; - Mass-media locale.
|