keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 171/31.10.2016 pentru respingerea Proiectului de hotărâre privind prelungirea prin act adiţional a Contractului de concesiune nr.224/19.11.2013, privind prestarea de servicii şi activităţi necesare modernizării, exploatării şi întreţinerii cimitirului public uman Calea Buziaşului, situat în Str. Stan Vidrighin încheiat cu SC ADH MATKONS SRL

31.10.2016

Hotararea Consiliului Local 171/31.10.2016
pentru respingerea Proiectului de hotărâre privind prelungirea prin act adiţional a Contractului de concesiune nr.224/19.11.2013, privind prestarea de servicii şi activităţi necesare modernizării, exploatării şi întreţinerii cimitirului public uman Calea Buziaşului, situat în Str. Stan Vidrighin încheiat cu SC ADH MATKONS SRL


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2016-26455/28.10.2016 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Procesul Verbal al şedinţei Consiliului Local al Municipiului Timişoara din data de 31.10.2016;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.291/30.05.2013 - privind aprobarea Studiului de oportunitate, Regulamentului de serviciu şi a Caietului de sarcini pentru delegarea de gestiune prin concesionare a serviciului public de administrare a domeniului public şi privat având ca obiect prestarea de servicii şi activităţi necesare modernizării, exploatării şi întreţinerii cimitirelor publice umane din Municipiul Timişoara;
Având în vedere Contractul de concesiune cu nr. 224/19.11.2013, privind prestarea de servicii şi activităţi necesare modernizării, exploatării şi întreţinerii cimitirului public uman Calea Buziaşului;
Având în vedere adresele nr. CT2016-002793/31.05.2016, nr. CT2016-003129 şi nr. CT2016-006050 prin care SC ADH MATKONS SRL a solicitat în scris prelungirea acestui contract cu o perioadă de 18 (optsprezece) luni de zile.
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
Având în vedere că Proiectul de hotărâre privind prelungirea prin act adiţional a Contractului de concesiune nr.224/19.11.2013, privind prestarea de servicii şi activităţi necesare modernizării, exploatării şi întreţinerii cimitirului public uman Calea Buziaşului, situat în Str. Stan Vidrighin încheiat cu SC ADH MATKONS SRL nu a întrunit condiţiile impuse de dispoziţiile art. 45 alin. 3 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1:Se respinge Proiectul de hotărâre privind prelungirea prin act adiţional a Contractului de concesiune nr.224/19.11.2013, privind prestarea de servicii şi activităţi necesare modernizării, exploatării şi întreţinerii cimitirului public uman Calea Buziaşului, situat în Str. Stan Vidrighin încheiat cu SC ADH MATKONS SRL, care constituie Anexă şi face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse prin Biroul Garaje, Cimitire, Coşerit şi Spaţii Utilitare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;

Art.3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Comunicare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- SC ADH MATKONS SRL
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
IULIAN IDOLU
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Anexa.pdf

Tmoxo INCL III IL to Dolg ROMÂNIA Avizaţ” 1 JUDEȚUL TIMIŞ Seopta MUNICIPIUL TIMIȘOARA 7 CONSILIUL LOCAL PROIECT DE HOTĂRÂRE NR, Din data de privind prelungirea prin act adițional a Contractului de concesiune nr.224/19.11.2013, privind prestarea de servicii şi activități necesare modernizării, exploatării şi întreţinerii cimitirului public uman Calea Buziaşului, situat în Str. Stan Vidrighin încheiat cu SC ADH MATKONS SRL Consiliul Local al Municipiului Timişoara : Având în vedere referatul cu nr,S.C......... „ovia ea il Biroului, Garaje, Cimitire, Coşerit şi Spaţii Utilitare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere avizele Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerț şi Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi culte din cadrul Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.291/30.05.2013 - privind aprobarea Studiului de oportunitate, Regulamentului de serviciu şi a Caietului de sarcini pentru delegarea de gestiune prin concesionare a serviciului public de administrare a domeniului public și privat având ca obiect prestarea de servicii şi activităţi necesare modernizării, exploatării și întreținerii cimitirelor publice umane din Municipiul Timișoara; Având în vedere Contractul de concesiune cu nr. 224/19.11.20 13, privind prestarea de servicii şi activități necesare modernizării, exploatării şi întreținerii cimitirului public uman Calea Buziașului Având în vedere adresele nr. CT2016-002793/3 1.05.2016, nr. CT2016-003129 și ar. CT2016- 006050 prin care SC ADH MATKONS SRL a solicitat în scris prelungirea acestui contract cu o perioadă de 18 (optsprezece) luni de zile; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală; În temeiul art. 45 din Legea nr.215/2001 privind administrația publică locală, republicată şi modificată; HOTĂRĂŞTE Art. 1: Se aprobă prelungirea prin act adițional a Contractului de concesiune nr.224/19.11.2013 încheiat în baza Hotărârii Consiliului Local nr. 291/30.05.2013, privind prestarea de servicii şi activități necesare modernizării, exploatării şi întreținerii cimitirului public uman Calea Buziașului, situat în Str. Stan Vidrighin încheiat cu SC ADH MATKONS SRL, cu o perioadă de 18 (optsprezece) luni de zile, conform anexei la HCLMT. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse prin Biroul Garaje, Cimitire, Coşerit și Spaţii Utilitare Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiș; - Primarului Municipiului Timișoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcției Dezvoltare;

- Direcției Comunicare; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Tehnice; - Biroului Garaje, Cimitire, Coşerit şi Spaţii Utilitare - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Biroului Audit; - SC ADH MATKONS SRL - Mass-media locale, Cod FP 33-02 ver. 1

Anexa la HCL, ar, din data de ROMANIA S.C. ADH MATKONS S.R.L, Judetul TIMIȘ Nr. / Municipul Timisoara Nr. / ACT ADIȚIONAL NR. / la contractul de concesiune nr. 224/19.11.2013 De comun acord, părțile: - MUNICIPIUL TIMIŞOARA, cu sediul în Timisoara, B-dul C. D. Loga, nr. 1, jud. Timis, tel, 0256-408.367, fax 0256-204.177, cod de identificare fiscală R14756536, reprezentată prin Primar - Nicolae Robu, în calitate de CONCENDENT și -SC. ADH MATKONS S.R.L.- cu sediul în Timisoara, str.Cronicar lon Neculce, nr, 3, ap.2, Jud. Timis, CIF RO 29642858, număr de ordine în registrul comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş J35/215/2012, cont ar. RO76BPOS36308664009RONO3, deschis la Banca BANCPOST, Timişoara, reprezentată prin Huțu Andrei Petre, în calitate de CONCESIONAR, au stabilit, ca urmare a Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 291/30.05.2013, respectiv ca urmare a HCL nr. / privind prelungirea contractului de delegare a gestiunii prin concesiune a prestării de servicii şi activități necesare modernizării, exploatării şi întreținerii cimitirului public uman Calea Buziaşului, situat în Str, Stan Vidrighin prin încheierea unui act adițional la contractul de concesiune, în temeiul prevederilor Articol 4, modificarea si completarea contractului, dupa cum urmează: Art1. Se prelungeşte durata contractului prevazută la Cap. Il, Art.3 din contract cu o perioadă de 18 (optsprezece) luni de zile, începând cu data de 19.11.2016 până la data de 19.05.2018. Art.2. Se completează cap. VI, Art.5 din contract privind preţul concesiunii ( redevența) în sensul că societatea concesionară va plăti o redevență de 450.000, lei/an, la care se adaugă TVA, Art.3, Se modifică cap. V, Art.7 din contract, după cum urmează: (1) Plata redevenței se efectuează în patru rate anuale egale în contul nr. RO17TREZ621502205X020362 deschis la Trezoreria Municipiului Timişoara pe numele concedentului sau prin casieria Direcţiei Fiscale astfel: (2) Termenul scadent pentru plata ratelor redevenței este 31 martie aferent lunilor ianuaric-martie, 30 iunie aferent lunilor aprilie-iunie, 30 septembrie aferent lunilor iulie-septembrie și respectiv 31 decembrie, aferent lunilor octombrie-decembrie (3) Plata redevenței se va efectua în baza unei facturi emisă de către concedent în forma electronică, în format pdf. (4) Factura se va comunica concesionarului prin mijloace electronice —email-, de pe adresa de email veniturinefiscaleodfmt.ro pe adresa de email validă, securizată şi comunicată în mod oficial de către concesionar. Comunicarea facturii prin modalitate electronică se va efectua cu cel puțin 20 de zile înainte de înplinirea termenului scadent, (5) Odată cu emiterea și comunicarea primei facturi din anul calendaristic, concesionarul va fi notificat despre indexarea valorii contractual cu indicele inflației aplicat, dacă este cazul, (6) Părțile au obligația să întrețină funcționarea continuă a adreselor de email pe toată durata executării contractului. (7) Orice modificare sau nefuncționare a adresei de email se va comunica celeilalte părți în cel mult 24 de ore de la data modificării sau deficienței, în acest ultim caz, cu indicarea timpului pentru remediere,

(8) Concesionarul va confirma prin mijloace electronice la adresa de e-mail veniturinefiscaleQdfmt.ro primirea facturii, în 5S(cinci) zile de la data comunicării. (9) În cazul neprimirii facturii în termenul prevăzut la alin. 2 a prezentului pct., concesionarul va informa proprietarul despre acest aspect în termen de 5 zile lucrătoare de la data la care a expirat termenul menționat. (10)În cazul în care comunicarea facturii nu este confirmată de către concesionar în termenul prevăzut la alin.5 a prezentului pct. factura va fi considerată comunicată şi acceptată. (1)Pe cale de excepție, dacă factura nu poate fi comunicată în format electronic, deoarece i concesionarul fie nu deţine adresa de e-mail, fie aceasta nu este funcțională temporar, concesionarul se obligă să se prezinte la sediul concedentului în vederea remiterii facturii pe suport de hârtie, în termen de 5 zile de la data expirării termenului prevăzut la alin. 2 a prezentului pct, În | acest caz, comunicarea se consideră îndeplinită la data la care concesionarului i-a fost înmânată sub semnătură factura emisă pe support de hârtie. | | | | (12)În caz de neîndeplinire de către concesionar a obligaţiei prevăzută la alin. 8 a prezentului pct., factura se consideră comunicată în termen de 5 zile de la data expirării termenului prevăzut la alin.2 | a prezentului pct., cu consecințele ce decurg din acvest fapt. i (13)Corespondența aferentă prezentului contract, referitoare la îndeplinirea obligațiilor de natură financiară, se va purta pe adresele de e-mail puse la dispoziție de părțile implicate, Art.4. Se modifică cap. V, Art.8 din contract, după cum urmează: (1) Având în vedere prevederile art. 1166, 1178 din Legea nr. 287/2009 privind Noul cod Civil, părțile ! de comun acord au convenit după cum urmează: | În cazul neplăţii redevenței la termenele scadente, concesionarul datorează penalități de întârziere | care se vor calcula în condițiile prevăzute de Legea nr. 207/2015 privind Codul de Procedură | Fiscală, cu modificări și completări, vizând majorările de întârziere pentru impozitele şi taxele locale. (2) La expirarea scadenței, concesionarul este de drept în întârziere fără a fi necesară vreo formalitate prealabilă în acest sens. (3) În cazul neachitării redevenței în termen mai mare de 90 de zile de la data scadenței, prin simplul fapt al neexecutării, contractul este reziliat de plin drept, fără a fi necesară punerea în întârziere sau otice formalitate prealabilă. (4) În situația prevăzută la alin. 3 din prezentul pct, în conformitate cu prevederile art. 1778 alin. 3 coroborate cu prevederile art. 1871 alin. 2 NCC, concesionarul este obligat la plata de despăgubiri i care vor fie egale cu redevența rămasă neachitată calculată până la încheierea perioadei pentru care a fost încheiat contractul. Art.5. Celelalte clauze rămân nemodificate. Prezentul act adițional a fost încheiat în 2 (două) exemplare, câte unul pentru fiecare parte contractantă. MUNICIPIUL TIMIŞOARA S.C. ADH MATKONS S.R.L. CONCENDENT, CONCESIONAR, Întocmit, Cac

Atasament: Referat.pdf

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA CLĂDIRI, TERENURI ŞI DOTĂRI DIVERSE Aprobat, BIROUL GARAJE, CIMITIRE, COŞERIT şi P R I M A R SPAŢII UTILITARE Nr.SC2016-26455/28.10.2016 NICOLAE ROBU

R E F E R A T

privind prelungirea contractului de delegare a gestiunii prin concesiune a prestării de servicii şi activităţi necesare modernizării, exploatării şi

întreţinerii cimitirului public uman Calea Buziaşului, situat în Str. Stan Vidrighin prin încheierea unui act adiţional la contractul de concesiune

încheiat cu SC ADH MATKONS SRL

Contractul de concesiune cu nr. 224/19.11.2013 privind prestarea de servicii  şi activităţi necesare modernizării, exploatării şi întreţinerii cimitirului public uman  Calea  Buziaşului,  situat  în  Str.  Stan  Vidrighin  a  fost  încheiat  cu  SC ADH MATKONS SRL în baza H.C.L. nr. 291/30.05.2013, pe o perioadă de 3 ani de la  19.11.2013 până la 19.11.2016.  

      SC ADH MATKONS SRL a solicitat în scris conform clauzelor contractuale prin adresa nr.  CT2016‐002793/31.05.2016    prelungirea acestui contract cu o perioadă de 1,5 ani.  

       Conform Cap. III Art.4 din Contractul de concesiune nr. 224/19.11.2013, încheiat în urma H.C.L. nr. 291/30.05.2013, contractul  poate fi prelungit cu acordul scris al concedentului pentru o perioadă egală cu cel mult jumătate din durata iniţială, în condiţiile respectării obligaţiilor din contract.

Prin adresa IF2016-065573/23.05.2016 şi adresa IF2016- 126153/20.10.2016, Direcţia Fiscală ne comunică faptul că SC ADH MATKONS SRL nu are creanţe neachitate şi solicită în cazul întocmirii actului adiţional la contract introducerea unor condiţii enumerate în aceste adrese.

Comisia de verificare a investiţiilor prin efort propriu constituită prin Dispoziţia nr. 1395/10.11.2015, a verificat şi a constatat că investiţia pentru anul 2015 este în valoare de 90.872,16 lei, consemnat în Procesul verbal de verificare a investiţiilor.

Ca urmare acelor arătate mai sus, propunem emiterea unei Hotărâri de Consiliul Local prin care să se aprobe prelungirea prin act adiţional a Contractului  de concesiune cu nr. 224/19.11.2013, încheiat în baza  H.C.L. nr. 291/30.05.2013

Cod FO 53-01 vers.1

privind prestarea de servicii şi activităţi necesare modernizării, exploatării şi  întreţinerii  cimitirului  public  uman  Calea  Buziaşului,  situat  în  Str.  Stan  Vidrighin  încheiat cu SC ADH MATKONS SRL, pentru o perioadă de 18 (optsprezece) luni.               

VICEPRIMAR, pentru DIRECTOR, Imre Farkas Laura Koszegi

DIRECŢIA ECONOMICĂ Şef Birou, Steliana Stanciu Otilia Sîrca Consilier Juridic Întocmit, Gabriela Iova Nicolae Cacuci

Cod FO 53-01 vers.1