keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 162/28.04.2009 privind respingerea executarii lucrarilor la Centru Judetean de Resurse si Asistenta Educationala Timis

28.04.2009

Hotararea Consiliului Local 162/28.04.2009
privind respingerea executarii lucrarilor la Centru Judetean de Resurse si Asistenta Educationala Timis


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2009-7417/10.04.2009 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ,sanatate,protectie sociala, turism, ecologie sport şi culte din cadru Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Procesul -verbal al şedinţei ordinare a Consiliului Local al Municipiului Timişoara din data de 28.04.2009;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.104/24.03.2009 - privind constituirea Comisiei Consiliului Local al Municipiului Timişoara pentru verificarea şi analizarea achiziţiei publice şi executării lucrărilor la centru Judeţean de Resurse şi Asistenţă Educaţională Timiş.
Având în vedere procesul-verbal de constatare încheiat la data de 09.04.2009 al Comisiei nominalizate prin Hotărârea Consiliului Local nr.104/24.03.2009, înregistrat sub nr.SC2009-7416/10.04.2009;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.2 lit. (c) din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
Având în vedere faptul că Proiectul de hotărâre privind executarea lucrărilor la Centrul Judeţean de Resurse şi Asistenţă Educaţională Timiş nu a întrunit condiţiile impuse de art.45 alin. 2 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală,republicată şi modificată;



HOTARASTE

Art.1: Se respinge modalitatea de cheltuire a sumei de 1.122.016,36 lei pentru lucrările executate la Grupul Şcolar E.Ungureanu şi la Centru Judeţean de Resurse şi Asistentă Educaţională Timiş, sumă ce a fost alocată din fondul de rezervă al Guvernului respectiv din fondul de rulment al Primăriei Municipiului Timişoara ,aşa cum rezultă şi din Procesul-Verbal de constatare incheiat la data de 09.04.2009 al Comisiei nominalizată prin Hotărârea Consiliului Local nr.104/ 24.03.2009 ,înregistrat sub nr.SC2009-7416/10.04.2009,care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 3 : Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Direcţiei de Mediu;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
SIMION MOŞIU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

PRIMARIA TIMISOARA APROBAT DIRECTIA PATRIMONIU PRIMAR SERVICIUL TEHNIC EDILITATE Dr.Ing.Gheorghe Ciuhandu NR.SC2009-7417/10.04.2009

REFERAT privind constatările Comisiei Consiliului Local al Municipiului Timişoara nominalizată prin HCL nr. 104 din 24.03.2009 cu privire la verificarea executării lucrărilor la Grupul Şcolar E.Ungureanu şi la Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională Timiş in anul 2006-2007

Lucrările ce s-au executat la unitatea şcolară au fost finanţate de la Bugetul de Stat prin ISJ Timiş Grup Şcolar E.Ungureanu, ca urmare a solicitării de către unitatea şcolară, prin Inspectoratul Şcolar Timiş, sumă în valoare de1.138.894 lei şi care au fost alocată după cum urmează :

- prin H.G nr.1262/18.09.2006 în sumă 400.000 lei au fost viraţi in bugetul local al PMT - prin H.G nr.1426/19.10.2006 în sumă 200.000 lei au fost viraţi in bugetul local al PMT - prin H.G nr.1625/24.11.2006 în sumă 100.000 lei au fost viraţi la ISJ Timişoara - prin H.G nr.300/18.03.2007 în sumă 580.000 lei au fost viraţi la ISJ Timişoara Achiziţia lucrărilor a fost realizată de către Centrul Bugetar al Grupul Şcolar E.Ungureanu Timiş,

şi lucrările au fost executate pe baza contractelor de lucrări nr.1484/24.11.2006 si1745/20.12.2006 întocmite de Grupul Şcolar E.Ungureanu.

Prin contractul de lucrări nr. 1484/24.11.2006 cu valoarea de 427.009,96 lei s-au executat lucrări la grupurile sanitare din şcoală s-a amenajat sala de sport şi s-a înlocuit ferestre cu ferestre din PVC.

Prin contractul de lucrări nr. 1745/20.12.2006 cu valoarea de 787.366,15 lei s-au efectuat lucrări la corpul de clădire unde funcţionează Centru Judeţean de Resurse şi Asistentă Educaţională Timiş după cum urmează;

- s-au efectuat lucrări de reparaţii la instalaţii sanitare,termice si electrice - s-a reparat acoperişul - s-a schimbat tâmplăria exterioară şi interioară - consolidarea podelei intre etajul 2 si 3 in jur de 500 mp - podele false - izolaţie termica cu vata minerala in pod

Fără aceste lucrării nu se putea folosi acest corp de clădire. Prin Consiliul Local s-a plătit suma de 469.010 lei pentru lucrările executate la Centru Judeţean

de Resurse şi Asistentă Educaţională, aceste plăti fiind vizate de către compartimentul tehnic al primăriei , din punct de vedere tehnic diferenţa de 653.006,38 lei s-au plătit de Centru Bugetar, de care aparţine Grupul Şcolar E.Ungureanu.

Suma de 469.010 lei ce a fost virată de la Guvern in bugetul local al PMT,a rămas necheltuită în 2006,iar conform adresei nr.124659/18.12.2006 de la MINISTRUL EDUCAŢIEI ŞI CECETĂRII şi adresa nr.93/10.01.2007 de la ISJ TIMIŞ această sumă a rămas in Fondul de rulment al Primăriei Timişoara pentru anul 2007 . Din suma de 1.138.894 lei s-a cheltuit in total suma de 1.122.016,38 lei suma ce reprezintă realitatea lucrărilor efectuate ,decontarea şi plata efectivă reprezintă următoarele sume :

- la contractul de lucrări nr. 1484/24.11.2006 s-au executat lucrări la grupurile sanitare din şcoală s-a amenajat sala de sport şi s-a înlocuit ferestre cu ferestre din PVC în valoare de 410.369,58 lei. - la contractul de lucrări nr. 1745/20.12.2006 s-au executat lucrări la corpul de clădire unde funcţionează Centru Judeţean de Resurse şi Asistentă Educaţională Timiş în valoare de 711.646,80 lei.

Din suma de 1.138.894 lei alocată de la guvern ,s-au plătit lucrări în valoare de 1.122.016,38 lei iar suma necheltuită in valoare de 16.878 lei a fost virată înapoi la ISJ Timiş.

Conform HCL nr.135 din 24.04.2007 clădirea a fost atribuită în folosinţă gratuită in suprafaţă de 880 mp către Centru Judeţean de Resurse şi Asistentă Educaţională Timiş, fapt pentru care a fost încheiat un Protocol cu nr.SC2009-858/16.01.2009 prin care s-a stabilit modalitatea de achitate a contravalorii utilităţilor aferente utilizării spaţiilor menţionate. Având în vedere cele prezentate,

PROPUNEM

1. Se aprobă modalitatea de cheltuire a sumei de 1.122.016,36 lei pentru lucrările executate la Grupul Şcolar E.Ungureanu şi la Centru Judeţean de Resurse şi Asistentă Educaţională Timiş,sumă ce a fost alocată din fondul de rezervă a Guvernului respectiv din fondul de rulment al Primăriei Timişoara ,aşa cum rezultă şi din procesul verbal de constatare încheiat la data de 09.04.2009 al comisiei nominalizată prin HCL nr.104/ 24.03.2009 ,înregistrat sub nr.SC2009-7416/10.04.2009,care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

VICEPRIMAR DIRECTOR ing. Adrian Orza ec. Nicuşor C-tin Miuţ pt. SEF SERVICIU ing.Lucian Ciobanu Intocmit ing. Gabriela Danciu AVIZAT SERVICIUL JURIDIC jur.Mirela Lasuschevici

Cod FP 53-02,ver.1

PRIMARIA TIMISOARA DIRECTIA PATRIMONIU SERVICIUL TEHNIC EDILITATE NR.SC2009-7416/10.04.2009

PROCES –VERBAL DE CONSTATARE încheiat azi 09.04.2009 cu ocazia verificări pe teren a lucrărilor efectuate la

Grupul Şcolar E.Ungureanu şi la Centru Judeţean de Resurse şi Asistentă Educaţională Timiş In urma verificărilor pe teren de către comisia nominalizată prin HCL nr. 104 din 24.03.2009 de Consiliul Local Timişoara formată din următori consilieri :

- d-nul CRISTIAN ANTON - d-na ADRIANA BLAJ - d-na SMARANDA POPA RADOVAN - d-na STEVA PERINAŢ

S-a constatat că suma de 1.138.894lei a fost corect cheltuită iar lucrările au fost executate conform contractelor de lucrări încheiate prin Grupul Şcolar E.Ungureanu ,fiind executate astfel;

- contractul de lucrări nr. 1484/24.11.2006 cu valoarea de 427.009,96 lei s-au executat lucrări la grupurile sanitare din şcoală s-a amenajat sala de sport şi s-a înlocuit ferestre cu ferestre din PVC.

- contractul de lucrări nr. 1745/20.12.2006 cu valoarea de 787.366,15 lei s-au efectuat lucrări la corpul de clădire unde funcţionează Centru Judeţean de Resurse şi Asistentă Educaţională Timiş după cum urmează;

- s-au efectuat lucrări de reparaţii la instalaţii sanitare,termice si electrice - s-a reparat acoperişul - s-a schimbat tâmplăria exterioară şi interioară - consolidarea podelei intre etajul 2 si 3 in jur de 500 mp - podele false - izolaţie termica cu vata minerala in pod

Nu s-au constatat diferenţe din punct de vedere cantitativ şi calitativ la lucrările executate conform contractelor încheiate. Din suma de 1.138.894 lei s-a cheltuit in total suma de 1.122.016,38 lei suma ce reprezintă realitatea lucrărilor efectuate ,decontarea şi plata efectivă reprezintă următoarele sume :

- la contractul de lucrări nr. 1484/24.11.2006 s-au executat lucrări în valoare de 410.369,58 lei. - la contractul de lucrări nr. 1745/20.12.2006 s-au executat lucrări în valoare de 711.646,80 lei.

Total 1.122.016,38 lei Diferenţa pînă la 1.138.894 lei adică suma de 16.877,62 lei a fost restituită înapoi la ISJ Timiş. Au mai participat la receptie ;

- Director Direcţia Patrimoniu –ec . Nicuşor C-tin Miuţ …………….. Comisia Consiliul Local Timişoara - d-nul CRISTIAN ANTON …………………………….

- d-na ADRIANA BLAJ……………………………….. - d-na SMARANDA POPA RADOVAN………………. - d-na STEVA PERINAŢ………………………………..