Hotararea Consiliului Local 161/31.10.2016 de modificare a Anexei nr. 3 la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 455/30.10.2015 - "Liniile prioritare de subvenţionare din bugetul local, conform Legii 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială pe anul 2016 " Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. 5320/20.10.2016 al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, aprobat de Primarul Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu; Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile art.2 alin.(1), alin.(2) şi alin.(4) din Hotărârea Guvernului nr.725/2016 privind modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 1153/2001 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. d), alin. (6) lit. a) pct. 2 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45, alin. (2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă modificarea Anexei 3 - "Liniile prioritare de subvenţionare din bugetul local, conform Legii 34/1998, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială pe anul 2016" din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.455/2015 asfel: - se înlocuieşte sintagma "cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenţei sociale care participă efectiv la acordarea serviciilor de asistenţă socială" din capitolul Categorii de cheltuieli eligibile, punctul 1. cu "cheltuieli de personal, pentru personalul de specialitate de îngrijire şi asistenţă, respectiv personal de specialitate şi auxiliar, precum şi pentru personalul administrativ, gospodărie, întreţinere - reparaţii, deservire"; Nu intră în această categorie personalul de conducere. - se înlocuieşte sintagma "cheltuieli pentru carburanţii şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială"din capitolul Categorii de cheltuieli eligibile, cu "Cheltuieli pentru funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială"; - în capitolul Categorii de cheltuieli eligibile se va introduce o nouă categorie de cheltuieli: "Alte cheltuieli (consumabile de birou, piese de schimb, reparaţii)", conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2: Celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.455/2015 şi Anexele nr.1 şi nr.2 rămân neschimbate. Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, Serviciul pentru Protecţia Copilului şi Familiei Timişoara şi Serviciul pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap Timişoara. Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică după cum urmează: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Biroului Sport - Cultură; - Biroului Şcoli - Spitale; - Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară; - Serviciului pentru Protecţia Copilului şi Familiei Timişoara; - Serviciului pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap Timişoara; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass-media locale.
|