keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 15/31.01.2012 privind apartamentarea imobilului situat în Timişoara Bv. 16 Decembrie1989 nr. 24 înscris în CF nr. 411295, top nr. 17193

31.01.2012

Hotararea Consiliului Local 15/31.01.2012
privind apartamentarea imobilului situat în Timişoara Bv. 16 Decembrie1989 nr. 24 înscris în CF nr. 411295, top nr. 17193


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.DP2011-5514/05.12.2011 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 83/1999 , privind restituirea unor bunuri imobile care au aparţinut comunităţilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale din România, completată prin Hotărârea Guvernului nr.1334/2000 şi Nota de constatare nr.51/15.06.2001;
Având în vedere Protocolul de predare - primire nr. SC2005-3328/25.02.2005;
Având în vedere Hotărârea Guvernului nr. 977/2002, Anexa nr.2 privind atestarea în domeniul public a bunurilor care aparţin municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Legii nr. 7/1996 a cadastrului şi publicităţii imobiliară, modificată;
Având în vedere prevederile art. 84 alin. 1 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a birourilor de cadastru şi publicitate imobiliară aprobat prin Ordinul nr. 633/13.10.2006 al Ministerului Administratiei si Internelor - Agentia Nationala de Cadastru şi Publicitate Imobiliara;
Având în vedere Documentaţia de apartamentare nr. 8077/2011a imobilului situat în Timişoara, Bv. 16 Decembrie 1989 nr. 24, înscris în CF nr. 411295, top nr. 17193 , întocmită de SC EFICIENT S.A. Timişoara , înregistrată la Municipiul Timişoara cu nr DP2011-5514/05.09.2011;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 alin.(3) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă apartamentarea imobilului situat în Timişoara Bv. 16 Decembrie1989 nr. 24 înscris în CF nr. 411295 Timişoara , CF vechi nr. 14479, top nr. 17193, conform Documentaţiei apartamentare nr. 8077/2011 întocmită de SC EFICIENT SA Timişoara, care face parte integrantă din prezenta hotărâre, astfel:
- SAD1 compus din 36 de încăperi la demisol ,42 de încăperi la parter şi 34 de încăperi la etajul I cu 70,41% din p.c.i. şi 797/842 teren;
- SAD2 compus din 3 încăperi la demisol, 2 încăperi la parter, 2 încăperi la etajul I şi 47 de încăperi la etajul II cu 29,59% din p.c.i. şi 45/842 teren.
Art. 2: Apartamentarea imobilului prevăzut la art 1 este condiţionată de înscrierea servituţii de trecere pentru SAD 2 pe holul şi scara de acces cu intrare de pe str. Ion Ghica, conform propunerii din Documentaţia apartamentare nr. 8077/2011 întocmită de SC EFICIENT SA Timişoara.
Cheltuielile aferente serviciilor de cadastru şi publicitate imobiliară cad în sarcina Fundaţiei Caritatea.

Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Directia Patrimoniu , Instituţia Arhitectului Şef - Serviciul Banca de Date Urbane şi Serviciul Juridic din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Comunicare ;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei de Mediu;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Compartimentului Control Intern;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Fundaţiei Caritatea ;
- Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă;
- S.C. EFICIENT S.A. Timişoara;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
PETRU EHEGARTNER
Contrasemneaza
P. SECRETAR SORIN CHIRA

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ APROBAT MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR DIRECŢIA PATRIMONIU BIROUL ADMINISTRARE IMOBILE Dr. Ing. GHEORGHE CIUHANDU Nr.DP2011-5514/05.12.2011

REFERAT

Privind apartamentarea imobilului situat în Timişoara bv. 16 Decembrie 1989 nr. 24 înscris în CF nr. 411295, top nr. 17193

Se supune spre analiză Comisiilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara materialul întocmit de Direcţia Patrimoniu, Biroul Administrare Imobile, privind Documentaţia de apartamentare a imobilului situat în Timişoara, bv. 16 Decembrie 1989 nr. 24 înscris în CF nr. 411295 Timişoara , CF vechi nr. 14479, top nr. 17193. În imobilul situat în Timişoara Bv. 16 Decembrie 1989 nr. 24 compus din construcţie cu D+P+2E şi teren construit şi neconstruit în suprafaţă de 842 mp, funcţionează Spitalul Clinic de Obstetrică şi ginecologie “Dr. Dumitru Popescu”. Demisolul, parterul, etajul I şi terenul aferent în suprafaţă de 797,00 mp, a fost restituit către Fundaţia Caritatea în baza OUG nr. 83/1999 , privind restituirea unor bunuri imobile care au aparţinut comunităţilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale din România, completată prin HG nr.1334/2000 şi a fost predat Fundaţiei Caritatea cu Protocolul de predare - primire nr. SC2005- 3328/25.02.2005. Etajul II al construcţiei a fost edificat ulterior de către Statul Român actualmente făcând parte din domeniul public al Municipiului Timişoara. Fundaţia Caritatea nu are intabulat în cartea funciară dreptul de proprietate asupra părţi din imobilul retrocedat ( demisol, parter, etajul I şi terenul aferent în suprafaţă de 797,00 mp), deoarece se necesită efectuarea unei documentaţi cadastrale de apartamentare a imobilului. În vederea intabulări în cartea funciară, Fundaţia Caritatea pe cheltuială proprie a contractat cu SC EFICIENT SA Timişoara serviciul de întocmire a Documentaţiei de apartamentare a imobilului situat în Timişoara, bv. 16 Decembrie 1989 nr. 24 înscris în CF nr. 411295, top nr. 17193, în vederea înscrierii în cartea funciară a dreptului de proprietate dobândit prin retrocedare în baza OUG nr. 83/1999 , privind restituirea unor bunuri imobile care au aparţinut comunităţilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale din România, completată prin HG nr.1334/2000 şi a Protocolului de predare - primire nr. SC2005-3328/25.02.2005. Prin art. 84 alin. 1 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a birourilor de cadastru şi publicitate imobiliară aprobat prin Ordinul nr. 633/13.10.2006 al Ministerului Administratiei si Internelor – Agentia Nationala de cadastru si Publicitate Imobiliara se prevede că „Modificările care intervin prin operaţiuni de alipire ori prin cele de dezlipire a imobilelor se fac pe baza unor documentaţii cadastrale recepţionate de biroul teritorial, cu consimţământul titularului, dat în formă autentică.” Documentaţia de apartamentare nr. 8077/2011 a imobilului situat în Timişoara, bv. 16 Decembrie 1989 nr. 24, întocmită de SC EFICIENT SA Timişoara a fost înregistrată la Municipiul Timişoara cu nr. DP2011-5514/05.09.2011, în vederea supuneri spre aprobare Consiliului Local. Cod.FP53-01, ver1

Având în vedere cele de mai sus;

Propunem: Emiterea unei hotărâri de Consiliul local care să aprobe apartamentarea imobilului situat în Timişoara bv. 16 Decembrie 1989 nr. 24 înscris în CF nr. 411295 Timişoara , CF vechi nr. 14479, top nr. 17193, conform Documentaţiei apartamentare nr. 8077/2011 întocmită de SC EFICIENT SA Timişoara, astfel: - SAD1 compus din 36 de încăperi la demisol ,42 de încăperi la parter şi 34 de încăperi la etajul I cu 70,41% din p.c.i. şi 797/842 teren; - SAD2 compus din 3 încăperi la demisol, 2 încăperi la parter, 2 încăperi la etajul I şi 47 de încăperi la etajul II cu 29,59% din p.c.i. şi 45/842 teren; Se va înscrie servitute de trecere pentru SAD 2 pe holul şi scara de acces cu intrare de pe str. Ion Ghica. Cheltuielile aferente serviciilor de cadastru şi publicitate imobiliară revin în sarcina Fundaţiei Caritatea. DIRECŢIA PATRIMONIU PT ŞEF BIROU, DIRECTOR, Ing. Călin Pîrva Ec. Martin Staia INSTITUTUTIA ARHITECT SEF, SERVICIUL BANCA DE DATE URBANE SEF SERVICIU, Arh. Ciprian Silviu Cadariu Ing. Dan Robescu ÎNTOCMIT, Ing. Ciucur Ioana

AVIZAT SERVICIUL JURIDIC

ŞEF. SERVICIU, Jr. Mirela Lasuschevici

Cod.FP53-01, ver1