Hotararea Consiliului Local 156/30.04.2020 Privind anularea creanţelor fiscale restante mai mici de 40 lei existente în sold la 31.12.2019 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. SC2020-008930/16.04.2020, al Primarului Municipiului Timişoara- domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr. IF2020-020277 din data de 16.04.2020 al Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara; Având în vedere Nota de Fundamentare nr. IF2020-020276 din data de 16.04.2020 a Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara - Anexă la Raportul de specialitate nr. IF2020-020277/16.04.2020; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 16.04.2020 - Anexa la raportul de specialitate al Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 91/25.03.2020 - privind stabilirea procedurii de desfăşurare a şedinţelor Consiliului Local al Municipiului Timişoara, în situaţii excepţionale, constatate de autorităţile abilitate; Având în vedere prevederile art. 266, alin.(5) - (7) din Legea nr.207/2015 privind Codul de Procedura Fiscală; În conformitate cu prevederile art.129 alin.2 lit.b), alin.4 lit.c) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ; În temeiul art.139 alin.(1) şi (3) şi art.196 alin.(1), lit.a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ; HOTARASTE Art.1: Se anulează obligaţiile fiscale restante mai mici de 40 lei, aflate în sold la 31.12.2019. Plafonul se aplică totalului creanţelor fiscale datorate şi neachitate de debitori. Art.2: Valoarea totală a creanţelor aflate în sold la data de 31.12.2019, mai mici de 40 lei care se anulează potrivit art.1 este în sumă totală de 85338 lei, în conformitate cu Anexa 1, anexă care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.4: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi; - Direcţiei Fiscală a Municipiului Timişoara; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Generală de Urbanism - Direcţiei Dezvoltare ; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare-Relaţionare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Serviciul Juridic; - Mass-media locale.
|