keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 148/24.04.2012 privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii pentru Direcţia Poliţiei Locale Timişoara

24.04.2012

Hotararea Consiliului Local 148/24.04.2012
privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii pentru Direcţia Poliţiei Locale Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. 40.494 din 06.04.2012 al Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara, aprobat de Primarul Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU.
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara.
Având în vedere prevederile Legii Poliţiei Locale nr.155 / 12.07.2010;
Având în vedere prevederile Hotărârii de Guvern nr.1332/ 2010 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a poliţiei locale;
În conformitate cu prevederile art. 36, alin(2), lit.a) şi alin (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată
În temeiul art.45, alin.(1) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se modifică şi se aprobă Statul de funcţii al Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Poliţiei Locale Timişoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Poliţiei Locale;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
MARIA SARACAN
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

FP 53-01, ver. 1

ROMÂNIA

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA POLIŢIEI LOCALE

Număr operator de date cu caracter personal: 5082 Str. Avram Imbroane nr. 54, 300129 Timişoara;

Tel./Fax: +40-256-246112 ; E-mail : [email protected] Web : www.polcomtim.ro

Nr. 40494 din 06.04.2012 APROB PRIMAR Dr. Ing. GHEORGHE CIUHANDU

REFERAT

privind modificarea Statului de Funcţii al Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara

Având în vedere rezultatele examenului de promovare în gradul profesional imediat superior celui deţinut, organizat în data de 20.03.2012 – proba scrisă şi în 22.03.2012 – interviul, pentru funcţionarii publici (poliţiştii locali) din cadrul Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara şi rezultatele examenului de promovare în treaptă profesională a personalului contractual, organizat în data de 27.03.2012 – proba practică şi în 29.03.2012 – interviul, pentru funcţionarii publici (poliţiştii locali) din cadrul Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara;

Conform art. 63, art. 64 şi art. 65 alin. (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu art.125, art.126 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificarile şi completările ulterioare;

În baza prevederilor art. 26 din Legea nr. 284/2010 lege – cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice coroborat cu art. 2 din Legea nr. 283/2011 privind aprobarea O.U.G. nr.80/2010 pentru completarea art.11 din O.U.G nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar;

Conform art. 41 din H.G. nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice coroborat cu art. 26 din Legea nr. 284/2010 Lege – cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;

În conformitate cu art. 4, lit. a), art. 6, art. 7, art. 9, art. 10 din Anexa la Dispozitia nr.1242/17.05.2011 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a examenului de promovare în grade sau trepte profesionale a personalului contractual.

Având în vedere considerentele expuse, ca urmare a promovării în gradul profesional imediat superior celui deţinut a funcţionarilor publici, respectiv promovării în treaptă profesională a personalului contractual, propunem următoarele modificări în structura funcţiilor publice: - 2 posturi de Consilier, clasa I, gradul profesional principal în Consilier, clasa I, gradul profesional

superior; - 4 posturi de Consilier, clasa I, gradul profesional asistent în Consilier, clasa I, gradul profesional

principal; - 1 post de Consilier juridic, clasa I, gradul profesional principal în Consilier juridic, clasa I, gradul

profesional superior; - 1 post de Referent, clasa III, gradul profesional asistent în Referent, clasa III, gradul profesional

principal;

CTT

FP 53-01, ver. 1

- 4 posturi de Poliţist local, clasa I, gradul profesional asistent în Poliţist local, clasa I, gradul profesional principal;

- 4 posturi de Poliţist local, clasa III, gradul profesional principal în Poliţist local, clasa III, gradul profesional superior;

- 20 posturi de Poliţist local, clasa III, gradul profesional asistent în Poliţist local, clasa III, gradul profesional principal;

- 1 post de secretar-dactilograf, treapta I în secretar-dactilograf, treapta I A. Director Executiv, Sef Serviciu Resurse Umane,

Jr. SPATARU DORU Jr. HADA IOAN

Sef Birou Juridic,

BLAJIN MARIN

Atasament: Stat_functii.pdf

Nr.posturi Cls. Grad

1 Director executiv S 1 II 2 Director executiv adjunct S 3 II 3 Sef serviciu S 7 II 4 Şef birou S 6 I

17

5 Auditor S 1 I superior 6 Auditor S 0 I principal 7 Consilier S 5 I superior 8 Consilier S 7 I principal 9 Consilier S 5 I asistent

10 Consilier S 0 I debutant 11 Consilier juridic S 1 I superior 12 Consilier juridic S 2 I principal 13 Consilier juridic S 0 I asistent 14 Consilier juridic S 0 I debutant 15 Politist local S 9 I superior 16 Politist local S 7 I principal 17 Politist local S 30 I asistent 18 Politist local S 0 I debutant 19 Referent M 5 III superior 20 Referent M 1 III principal 21 Referent M 0 III asistent 22 Referent M 0 III debutant 23 Politist local M 71 III superior 24 Politist local M 71 III principal 25 Politist local M 29 III asistent 26 Politist local M 0 III debutant

244 Total functii publice 261

C.1. Functii personal contractual conducere Grad 27 Sef serviciu S 1 II 28 Sef birou S 0 I

C.2. Functii personal contractual executie Treapta 29 Referent M 1 IA 30 Administrator M 1 I 31 Guard GM 60 32 Secretar - dactilograf M 1 IA 33 Arhivar M 1

34 Muncitor calificat (mecanic) GM 1 I 35 Ingrijitor GM 2

68 329 329

Număr total posturi 329

1. Funcţii publice 261 - de conducere 17 - de execuţie 244 2. Personal contractual 68 - de conducere 1 - de execuţie 64 - de deservire 3

D. TOTAL DIRECTIA POLITIEI LOCALE TIMISOARA TOTAL GENERAL

A . Functii publice de conducere

Total functii publice de conducere B. Functii publice de executie

Total functii publice de executie

SEF SERVICIU RESURSE UMANE Jr. IOAN HADA

Jr. DORU SPATARU

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMISOARA Directia Politiei Locale Timisoara ANEXA la Referatul Nr. 40494/06.04.2012 APROBAT

DIRECTOR EXECUTIV

STAT DE FUNCŢII

C.3. Functii contractuale de deservire

Nr.crt Denumirea funcţiei Nivel studii

Funcţia publică/Post contr

din care :

DIRECTIA POLITIEI LOCALE

Total personal contractual