keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 141/19.04.2011 privind concesionarea unui numar de 38 de locatii prin licitatie publica in vederea amplasarii de cabinete tehnice stradale de telecomunicatii

19.04.2011

Hotararea Consiliului Local 141/19.04.2011
privind concesionarea unui numar de 38 de locatii prin licitatie publica in vederea amplasarii de cabinete tehnice stradale de telecomunicatii


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2011-736/12.04.2011, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale, Comisiei pentru administratie locala, juridica, ordine publica, drepturile omului si probleme ale minoritatilor si al Comisiei pentru cultura, stiinta, învatamânt, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
Avand in vedere solicitarea cu nr.DP2011-000736/04.02.2011 a SC ROMTELECOM SA prin SC RAYCAP CORPORATION SRL;
In baza Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publică;
În baza art.36 alin. (5) lit. a) si b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În baza art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aproba scoaterea la licitatie publica a unui numar de 38 de locatii in suprafata de 0.82 mp pentru fiecare locatie, proprietatea Municipiului Timisoara, in vederea concesionarii pentru amplasare de cabinete tehnice stradale pentru telecomunicatii pentru servicii de date si voce, cuprinse in anexa 1 la caietul de sarcini care face parte integranta din prezenta hotarare.
Suprafata totala care se scoate la licitatie in vederea ocuparii cu cabinetele tehnice stradale de telecomunicatii este de 31.16 mp, dupa cum urmeaza:
Zona A- 2 amplasamente x 0.82 mp
Zona B-15 amplasamente x 0.82 mp
Zona C-16 amplasamente x 0.82 mp
Zona D-5 amplasamente x 0.82 mp

Art. 2: Se aproba Studiul de oportunitate ce constituie Anexa nr.1 si Caietul de sarcini privind scoaterea la licitatie a celor 38 de locatii privind amplasarea de cabinete tehnice stradale pentru telecomunicatii, ce constituie Anexa nr.2, care fac parte integranta din prezenta hotarare.

Art. 3: Se aproba redeventa minima de concesionare, stabilita conform evaluarii ce constituie anexe la caietul de sarcini, pentru fiecare zona in parte dupa cum urmeaza:
-pentru locatiile din zona A, redeventa este de 85,00 lei/mp/an x 0.82 mp= 70,00 lei/an
-pentru locatiile din zona B, redeventa este de 51,00 lei/mp/an x 0.82 mp= 42,00 lei/an
-pentru locatiile din zona C, redeventa este de 21,00 lei/mp/an x 0.82 mp= 17,00 lei/an
-pentru locatiile din zona D, redeventa este de 12,00 lei/mp/an x 0.82 mp= 10,00 lei/an
Art. 4: Se aproba Contractul cadru, privind concesionarea unui numar de 38 de locatii, ce constituie Anexa nr.3 si face parte integranta din prezenta hotarare.
Art. 5: Se aproba Instructiunile privind organizarea si desfasurarea procedurii de concesionare, modul de elaborare si prezentare a ofertelor privind concesionarea unui număr de 38 de locaţii în vederea amplasării de cabinete stradale de telecomunicaţii pentru servicii de date si voce, ce constituie Anexa nr. 4 care face parte integranta din prezenta hotarare.

Art. 6: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Directia Patrimoniu din cadrul Primariei Municipiului Timisoara.

Art. 7: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Economice;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Biroul Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
-Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
ADRIAN PAU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: anexa1hcl_141.pdf

ANEXA Nr. AT ENE LA HOL nr. 454 iu DE UlŢ 9.05 2014 - | _ ANEXA 1 LA H.C.L. nr Ace ceea cocs crese ve sn eee a ROMANIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECȚIA FATRIM NIU | SCdo/! FIA LG 73 ROM STUDIU DE OPORTUNITATE privind concesionarea unui număr de 82 de locații î în vederea amplasării de cabinete stradale de telecomunicații, pentru servicii de date şi voce 1.1 Prezentul STUDIU DE OPORTUNITATE este întocmit în temeiul O.U.G. nr. 54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publică, aprobată prin Legea nr. 22/2007, la solicitarea cu nr. DP2011-736/04.02.2011 a SC ROMTELECOM SA, în vederea concesionării unui număr de 82 locații de teren în suprafață de 0,8 mp. pe raza. a rmuniciplului IT Timişoara — domeniul public, 1.2. Terenul ce urmează a fi concesionat, apartine sau este de natura domeniului public ai municipiului Timişoara, în conformitate cu Legea 213/1998, anexa lil. 1.3. Prin acest Studiu de Oportunitate se urmăreşte extinderea şi modernizarea infrastructurii de telecomunicații la nivel local, 2. MOTIVATII CARE JUSTIFICĂ ACORDAREA CONCESIUNII 2, 1- MOTIVATII ECONOMICE | modernizarea infrastructurii de telecomunicații, se face ca o continuare a strategiei de dezvoltare a investitiilor în retehnologizarea rețelei, implementarea unor tehnologii ŞI i a unor echipamente performante, 2, 1- MOTIVATII FINANCIARE Redeventa pentru concesionarea terenului va constitui venit la bugetul local, 2.3. MOTIVATII SOCIALE | Modernizarea şi implementarea unor tehnologii, a unor echipamente performante se face în baza unui proiect de investitii, care va permite o creştere economică posibilitatea dezvoltării profesionale pentru specialiştii cu înaltă calificare, având in vedere tradiția şi recunoaşterea performanțelor mediului universitar de profil din Timişoara, 2.4. MOTIVATII de MEDIU Modernizarea şi implementarea de echipamente performante se va face cu respectarea conditiilor impuse de normativele în vigoare pentru obiective de acest fel,. Se vor lua măsurile necesare în conformitate cu normativele în vigoare 4. NIVELUL MINIM AL REDEVENTEI Nivelul minim al redeventei va fi stabilit de către expert ANEVAR ing. Petru Opra pe baza Metodologiei de calcul dată de Buletinul de Expertiză Tehnică 97, editat de Corpul Experţilor Tehnici din România, martie 2006 şi anume Metoda Comparației prin Bonitate. Redeventa stabilită prin licitație publică se va actualiza anual cu indicele de inflatie prognozat, urmând a se regulariza la prima scadentă a anului următor, conform indicelui de inflatie real comunicat de Institutul National de Statistică.

5. MODALITATEA de ACORDARE a CONCESIUNII Acordarea concesiunii se va face prin licitație publică deschisă, 6. DURATA ESTIMATA A CONCESIUNII Concesiunea celor de 82 de locații în vederea amplasării de cabinete stradale, se va face pe o perioadă de 25 ani, cu posibilităti de prelungire în conditiile legii. 7. TERMENELE PREVIZIBILE PENTRU REALIZAREA PROCEDURII DE CONCESIONARE: - evaluarea terenului care face obiectul concesiunii, în vederea stabilirii nivelului redeventei; elaborarea documentatiei de atribuire a contractului de concesiune; supunerea acestora spre aprobarea Consiliului Local- 60 zile de la aprobarea Studiului de oportunitate; - publicarea anuntului de atribuire a contractului de concesiune — 30 zile de la data finalizării procedurii de atribuire. - atribuirea contractului de concesiune - 20 zile. de la data publicării anuntului priviti atribuirea contractului de concesiune Ing. Adrian Orza Mort “As - DIRECTIA PATRIMONIU, SERVICIUL ADMINISTRARE PATRIMONIU ] (Pr SEF SERVICIU Ec Mieuşor C-tin Miut Ec. Martin Staia f , . “ Î INSTITUŢIA ARHITECT SEF, ARHITECT SE Arh. a Cădariu Ing. Vasile Citpa î "reg A DIRECȚIA ECONOMICA, DIRECTOR EXECUTIV Ec. Smaranda Haracicu

Atasament: anexa3_hcl_141.pdf

Anexa nr.3 la HCL. Nr mun 45. 04 20ff CONTRACT DE CONCESIUNE Nr...... li aan I. Partile contractante MUNICIPIUL TIMISOARA, cu sediul in Timisoara, Bv.C.D.Loga nr.1, cod fiscal R 14756536. reprezentat prin Dr.Ing.Gheorghe Ciuhandu - Primar si Ec. Nicuşor C-tin Miuţ — Director Direcţia Patrimoniu, in calitate de concedent, pe de o parte, Si ., inregistrata la Registrul Comertului sub nr. „CUL , cu sediul in reprezentata prin ...... in calitate de concesionar, pe de alta parte, la data de i... la Sediul concedentului Timisoara, Bv.C.D.Loga nr.1, s-a încheiat prezentul contract Il. Obiectul contractului de concesiune Art.1. - (1) Obiectul contractului de concesiune îl constituie exploatarea terenului în suprafață totala de mp, pentru amplasarea unui numar de 38 de locatii in suprafata de 0.82 mp pentru fiecare locatie, in vederea amplasarii de cabinete tehnice stradale pentru telecomunicatii pentru servicii de date si voce, dupa cum urmează. Zona A- 2 amplasamente x 0.82 mp Zona B-15 de amplasamente x 0.82 mp Zona C-16 de amplasamenie X 0.82 mp Zona D-5 de amplasamente x 0.82 mp Art.2 Concesionarea terenului se face în baza HCLMT nr. şi care este parte integrantă a prezentului contract. Predarea terenului se face prin proces-verbal de predare-primire. Art.3 În derularea contactului de concesiune, concesionarul va utiliza următoarele categorii de bunuri, aşa cum sunt ele definite prin art.52 din 0UG 54/2006 a) bunurile de retur care revin de plin drept, gratuit si libere de orice sarcini concedentului, la expirarea contractului de concesiune. Sunt bunuri de retur bunurile care au făcut obiectul concesiunii. b) bunurile proprii care, la expirarea contractului de concesiune, ramân în proprietatea concesionarului. Sunt bunuri proprii bunurile care au apartinut concesionarului si au fost folosite de catre acesta pe durata concesiunii, cu exceptia celor prevazute la lit. a). Sunt bunuri proprii, mijloacele fixe şi obiecte de inventar şi orice alte bunuri mobile aflate în proprietatea concesionarului. III. Termenul Art. 4. - (1) Durata concesiunii este de 25 ani, începând de la data de pana la data de (2) Contractul de concesiune poate fi prelungit pentru o perioada egala cu cel mult jumătate din durata sa inițială. IV. Redeventa Art. 5. (1)Redevența pentru fiecare zona in parte este de: -pentru locatiile din zona A, redeventa este de 85,00 lei/mp/an x 0.82 mp= 70,00 lei/an pentru locatiile din Zona B, redeventa este de 51,00 lei/mp/an x 0.82 mp= 42 00 lei/an -pentru locatiile din zona C, redevenia este de 21,00 lei/mp/an x 0.82 mp= 17,00 lei/an -pentru locatiile din zona D, redeventa este de 12,00 lei/mp/an x 0.82 mp= 10,00 lei/an Totalul redeventei pentru aceste amplasamente va fi de lei/an, dupa cum urmeaza. Zona A- 2 amplasamente x 70 lei/an Zona B-15 de amplasamente X 42 lei/an Zona C-16 de amplasamente x 17 lei/an Zona D-5 de amplasamente x 10 lei/an (2)Redevența se va plăti trimestrial, până cel târziu în datele 15.03; 15.08; 13.05; 15.11 ale anului. (3) Redevența esie valabilă până la finele anului calendaristic în cursul căruia a fost încheiat contractul. (4) Redevența devine exigibilă la data intrării în vigoare a contractului. (5) Redevenţa se reactualizează în fiecare an calendaristic conform ratei de inflație stabilită de Institutul Național de Statistică. CONCEDENI 1 CONCESIONAR

V. Plata redeventei Art. 6. — (1)Plata redeventei se face prin conturile: contul concedentului nr. ROBOTREZ62121220207XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Timişoara. (2) Pentru neachitarea în termen a taxei de concesiune, concesionarul va plăti o majorare de 0,5 “o pa fiecare zi de întârziere, calculată din ziua imediat următoare scadenței şi până la efectuarea plății. (3) Neplata redevenței (inclusiv a majorărilor de întârziere) pe o perioadă mai mare de 90 de zile precum şi neacceptarea de câtre concesionar a redevenței reactualizate conform art.4. conduce la rezoluțiunea de plin drept a contractului fără nici o altă formalitate prealabilă. (4) Din partea Consiliului Local însărcinată cu urmărirea, încasarea şi respectarea obligațiilor privind plata redevenței este Direcţia Patrimoniu. VI. Drepturile partilor Drepturile concesionarului Art. 7. - (1) Concesionarul are dreptul de a exploata, în mod direct, pe riscul si pe răspunderea sa terenul ce face obiectul contractului de concesiune. (2) Concesionarul are dreptul de a folosi si de a culege fructele bunurilor care fac obiectul concesiunii, potrivit naturii bunului si obiectivelor stabilite de părți prin contractul de concesiune. Drepturile concedentului Art. 8. - (1) Concedentul are dreptul sa inspecteze bunurile concesionate, sa verifice stadiul de realizare a investițiilor, precum si modul în care este satisfăcut interesul public prin realizarea activității, verificând respectarea obligațiilor asumate de concesionar. (2) Verificarea se va efectua numai cu notificarea prealabila a concesionarului si în următoarele condiții: - notificarea prealabilă a concesionarului se va face cu cel puțin 10 zile calendaristice înainte de data controlului; - din partea Consiliului Local Timişoara , însărcinată cu efectuarea controlului privind stadiul de realizare a investițiilor, inspectarea activității şi respectarea obligațiilor contractuale este Institutia Arhitectului Sef si Direcţia Patrimoniu. (3) Concedentul are dreptul sa modifice in mod unilateral partea reglementara a contractului de concesiune, din motive excepționale legate de interesul național sau local. VII. Obligatiile partilor Obligatiile concesionarului Art. 9. - (1) Concesionarul este obligat sa asigure exploatarea eficace în regim de continuitate si de permanenta a terenului care face obiectul concesiunii. (2) Concesionarul nu poate subconcensiona bunul ce face obiectul concesiunii. (3) Concesionarul este obligat: să plătească redeventa; să asigure creşterea eficientei; să organizeze şi să conducă gestiunea contabilă a concesiunii; să asigure proiectarea şi organizarea execuţiei pentru obiectivul stabilit, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare; (4) Concesionarul este obligat sa respecte condițiile impuse de natura bunurilor, activităților (materiale cu regim special, condiții de siguranță în exploatare, protecția mediului, protecția muncii, etc.) (5) La încetarea contractului de concesiune prin ajungere la termen concesionarul este obligat sa restituie concedentului, în deplina proprietate, bunurile de retur, în mod gratuit si libere de orice sarcini. (6) La încetarea contractului de concesiune concesionarul poate să încheie cu concedentul un contract de vânzare-cumparare având ca obieci bunurile proprii, în privința cârora concedentul si-a manifestat intenția de a le dobândi. (7) In termen de 90 de zile de la data încheierii contractului de concesiune, concesionarul este obligat sa depună, cu titlu de garanție, o suma de , reprezentând o cota-parte din suma datorata concedentului cu titlu de redevența pentru primul an de activitate. Dovada constituirii sumei reprezentând garanția se va depune la Biroul Licitaţii Contracte SAD din cadrul Primăriei Municipiului Timisoara. (8) La încetarea contractului de concesiune din alte cauze decât prin ajungere la termen, excluzând forța majora si cazul fortuit, concesionarul este obligat sa asigure continuitatea prestării activității, în condițiile stipulate în contract, pana la preluarea acesteia de către concedent. a RON CONCEDENT 2 CONCESIONAR

(9) In cazul în care concesionarul sesizează existenta sau posibilitatea existentei unei cauze de natura sa conducă la imposibilitatea realizării activității, va notifica de îndată acest fapt concedentului, în vederea luării masurilor ce se impun pentru asigurarea continuității activității. (10) Concesionarul este obligat sa continue exploatarea bunului, desfăşurarea activității în noile condiții stabilite de concedent, în mod unilateral, potrivit art. / punctul 2 din prezentul contract de concesiune, fără a putea solicita încetarea acestuia. Obligatiile concedentului Art. 10. - (1) Concedentul este obligat sa nu îl tulbure pe concesionar în exercițiul drepturilor rezultate din prezentul contract de concesiune. (2) Concedentul nu are dreptul sa modifice în mod unilateral contractul de concesiune, în afara de cazurile prevăzute expres de lege. (3) Concedentul este obligat sa notifice concesionarului apariția oricăror împrejurări de natură să aducă atingere drepturilor concesionarului. VIII. Incetarea contractului de concesiune Art. 11 - (1) Prezentul contract de concesiune încetează în următoarele situații: a) la expirarea duratei stabilite în contract, daca părțile nu convin, în scris, prelungirea acestuia, în condițiile legii; b) în cazul în care interesul național sau local o impune, prin denunțarea unilaterala de câtre concedent, cu plata unei despăgubiri juste si prealabile în sarcina concedentului, în caz de dezacord fiind competentă instanța de judecată, c) în cazul nerespectării obligațiilor contractuale de către concesionar, prin reziliere de câtre concedent, cu plata unei despăgubiri în sarcina concesionarului; d) în cazul nerespectării obligațiilor contractuale de către concedent, prin reziliere de câtre concesionar, cu plata de despăgubiri în sarcina concedentului; e) la dispariția, dintr-o cauză de forță majoră, a bunului concesionat sau în cazul imposibilității obiective a concesionarului de a-l exploata, prin renunțare, fără plata unei despăgubiri; (2) La încetarea, din orice cauză, a contractului de concesiune bunurile ce au fosi utilizate de concesionar în derularea concesiunii vor fi repartizate după cum urmează: a) bunuri de retur : concedent; b) bunuri proprii: concesionarului sau concedentului în măsura în care îşi exprimă opțiunea de preluare în termen IX. Clauze contractuale referitoare la împartirea responsabilitatilor de mediu între concedent si concesionar Art. 12. - Poluările având o cauză anterioară încheierii prezentului contract sunt în răspunderea Consiliului Local Timişoara. Poluările având o cauză ulterioară încheierii contractului sunt în răspunderea concesionarului. X. Raspunderea contractuala Art. 13. - Nerespectarea de câtre părțile contractante a obligațiilor cuprinse in prezentul contract de concesiune atrage răspunderea contractuală a părții in culpă. XI. Clauze Speciale Art.14. Prin semnarea prezentului contraci concesionarul confirmă ca a luat cunoştinţă despre toate condițiile impuse de concedent aşa cum rezultă acestea din prezentul contract şi le acceptă fără obiecțiuni. Art.15. Pe toată durata prezentului contract terenul concesionat rămâne în proprietatea concedentului. Art.16. Dreptul de concesiune asupra terenului se transmite in caz de succesiune sau de înstrăinare prin vânzare a construcției pentru realizarea căreia a fost constituit acest drept de concesiune. Art.17. În cazul succesiunii sau înstrăinării prin vânzare a construcției concesionarul se obligă sa notifice, in prealabil şi în scris, concedentul. Art.18. Toate modificările cu privire la schimbarea proprietarului construcției se vor trimite, În copie legalizată, în termen de 30 de zile de la modificare, concedentului. Nerespectarea termenului de mai sus duce la rezilierea contractului din vina exclusivă a concesionarului şi dă dreptul concedentului de a cere despăgubiri. Art.19. Orice modificare a clauzelor prezentului contract se va face prin act adițional semnat de ambele parti. XII. Litigii Art.20. - (1) Litigiile de orice fel ce decurg din executarea prezentului contract de concesiune se soluţionează potrivit Legii contenciosului administrativ nr.554/2004 cu modificările ulterioare. XIII. Definitii CONCEDENI 3 CONCESIONAR

Art.21. - (1) Prin fortă majoră, în sensul prezentului contract de concesiune, se înțelege o împrejurare externă cu caracter excepțional, fără relație cu lucrul care a provocat dauna sau cu însusirile sale naturale, absolut invincibila si absolut imprevizibilă. (2) Prin caz fortuit se înțelege acele împrejurări care au intervenit si au condus la producerea prejudiciului si care nu implică vinovăția paznicului juridic, dar care nu întrunesc caracteristicile forței majore. Prezentul contract de concesiune a fost încheiat în 2 exemplare, din care un exemplar a fost predat concesionarului azi 1 * CONCEDENT CONCESIONAR CONCEDENT 4 CONCESIONAR

Atasament: Anexa_2_hcl_141.pdf

ANEXA 2 LA HCL. nr. din 19:04 201 ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIȘ DE ACORD PRIMĂRIA TIMIȘOARA PRIMAR, DIRECȚIA PATRIMONIU Dr. Ing. GHED SERVICIUL ADMINISTRARE PATRIMONIU B.S NR. SC2011-5895/24.03.2011 CAIET DE SARCINI privind concesionarea unui număr de 38 de locații în vederea amplasării de cabinete stradale de telecomunicaţii, pentru servicii de date şi voce 1. OBIECTUL CONCESIUNII 1.1. Obiectul contractului de concesiune îl constituie un număr de 38 amplasamente în suprafață de 0,82 mp. pe raza municipiului Timişoara, amplasamente conform anexei nr.1 la prezentul caiet de sarcini, 1.2. Destinația bunului ce face obiectul concesiunii Bunul ce face obiectul concesiunii este destinat pentru amplasarea unui număr de 38 cabinete stradale de telecomunicații în suprafata de 0.82 mp pentru fiecare locatie, totalizând 31,16 mp., dupa cum urmeaza: Zona A- 2 amplasamente x 0.82 mp= 1,64 mp Zona B- 15 amplasamente x 0.82 mp=12.30 mp Zona C-16 amplasamente x 0.82 mp=13,12 mp Zona D- 5 amplasamente x 0.82 mp= 4,10 mp . În derularea contactului de concesiune, concesionarul va utiliza următoarele categorii de bunuri, aşa cum sunt ele definite prin art.52 din OQUG 54/2006 a) bunurile de retur care revin de plin drept, gratuit si libere de orice sarcini concedentului, la expirarea contractului de concesiune. Sunt bunuri de retur bunurile care au făcut obiectul concesiuni. b) bunurile proprii care, la expirarea contractului de concesiune, ramân în proprietatea concesionarului. Sunt bunuri proprii bunurile care au apartinut concesionarului si au fost folosite de catre acesta pe durata concesiunii, cu exceptia celor prevazute la lit. a). Sunt bunuri proprii, mijloacele fixe și obiecte de inventar şi orice alte bunuri mobile aflate în proprietatea concesionarului 1.3. Terenul dispune de utilități edilitare aflate în apropiere: energie electrică. 2. SCOPUL CONCESIUNII 2.1. Se urmareaste medernizarea infrastructurii de telecomunicatii la nivel local prin asigurarea de servicii superioare de telecomunicatii de tip voce si date 3. OBIECTIVE 3.1. Prin concesionarea parcelelor de teren se urmăreşte stimularea dezvoltării economice locale, prin creşterea volumului de investiții străine, implementarea unor tehnologii şi a unor echipamente performante prin creşterea numărului de locuri de muncă. Prin realizarea acestor obiective, Municipiul Timişoara va beneficia de venituri directe provenite din taxa de concesionare. 3. CONDIȚII DE EXPLOATARE A CONCESIUNII; REGIMUL BUNURILOR UTILIZATE DE CONCESIONAR 3.1. În temeiul contractului de concesiune încheiat în urma adjudecării bunului prin licitație publică, concesionarul dobândeşte dreptul de a exploata în mod direct pe riscul şi pe răspunderea sa, bunul care face obiectul contractului potrivit obiectivelor stabilite de către concedent. 32. Concesionarul este obligat să exploateze în mod direct terenul care face obiectul concesionării, nefiindu-i permisă subconcesionarea sau închirierea acestuia precum şi a activităților sau serviciilor care se vor desfăşura în unitățile economice realizate pe terenurile concesionate. 3.3. Pe toată durata prezentului contract terenul concesionat rămâne în proprietatea concedentului. 3.4. Dreptul de concesiune asupra terenului se transmite in caz de succesiune sau de înstrăinare prin vânzare a construcției pentru realizarea căreia a fost constituit acest drept de concesiune. 3.5. In cazul succesiunii sau Înstrăinării prin vânzare a construcției concesionarul se obligă să notifice, in prealabil şi în scris. concedentul. Este interzisă subconcesionarea terenului ce face obiectul prezentului contract. 4. DURATA CONCESIUNII 4.1. Suprafața de teren de 31,16 mp, descrisă la puncul 1, se va concesioa prin licitație publică deschisă, pe o durată de 25 de ani, cu posibilitatea de prelungire conform legii 4.2. Durata propusă de 25 ani respectă prevederile O.U.G. nr.54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publică, cât și a Normelor Metodologice de aplicare a ordonanţei susmenționate.

Sunt permise numai constructiile provizorii, care potrivit prevederilor art. 3, lith, din Legea nr. 50 din 29 iulie 1991, republicată si actualizată, privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, se pot realiza numai pe baza si cu respectarea autorizaţiei de construire, precum şi a reglementărilor privind proiectarea şi executarea construcţiilor. Avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism se solicită şi se obțin de către concesionar de la autoritățile competente în domeniu, înaintea depunerii documentației pentru autorizarea executării lucrărilor de construcții iar acestea trebuie să fi respectate de concesionar în vederea obținerii la punerea în funcțiune, a autorizaţiilor de funcționare. 5. CARACTERISTICIILE INVESTIŢIEI 5.1. Prin investițiile care se vor realiza trebuie să se asigure atingerea obiectivelor descrise la punctul 3. Investițiile vor cuprinde, extinderea şi modernizarea infrastructurii de telecomunicații la nivel local, 5.2. Investiţiile se vor realiza în conformitate cu prevederile certificatului de urbanism 5.3. Procentul de ocupare a terenului cu cabinete stradale se va stabili prin certificatul de urbanism, putând ajunge la 100% din suprafața de teren concesionată. 5.4. Termenul de execuție al investiţiei va fi de 12 luni de la data obținerii autorizaţiei de construire, dată la care obiectivul va fi pus în funcţiune. 5,5. Investitorul se obligă să obțină autorizația de construire în termen de cel mult 1 an de zile. 5.6. În situația în care investitorul nu va demara lucrările de construcţii într-o perioadă de maxim 2 ani, 'de-ladata semnării contractului de concesionare, concedentul îşi rezervă dreptul de a rezilia contractul de concesionare. 5.7. Legaturile si caburile de cupru si fibra optica pentru interconectarea înspre și de la cabinetele stradale:trebuie sa fie realizate doar subteran prin canalizatii specifice, in confirmitate cu Normativele tehnice in vigoare, si anume, SR 8591/1997, MTTe ICPTTe “detalii tip pentru retele telefonice, constructii si instalatii de telecomunicatii”, STAS 832-79, STAS 1243-88, STAS 6051-77, STAS 6290-80, STAS 9312-87, STAS 10898-85, STAS 1185-87, SR 13353 5,8. Cabinetele sa fie colantate pentru a se incadra in peisagistica zonala, iar inaltimea acestora sa nu depaseasca 2m. 6. GARANȚIA ȘI TAXA DE PARTICIPARE , 6.1. Concesionarul are obligatia ca în termen de 90 de zile de la data semnării contractului de concesionare să depună cu titlu de garanție o sumă fixă reprezentând o cotă parte din suma obligaţiei de plată către concedent, stabilită de acesta și datorată pentru primul an de activitate. Dacă este necesar, din această, sumă vor fi prelevate penalitățile și sumele datorate concendentului de către concesionar, în baza contractului de concesiune. 7. ELEMENTE DE PREŢ 7.1. Preţul minim al taxei de concesiune, este stabilit de către ing. Petru Opra expert ANEV AR, pe baza Metodologiei de calcul dată de Buletinul de Expertiză Tehnică 97, editat de Corpul Experţilor Tehnici din România, martie 2006 şi anume Metoda Comparației prin Bonitate. 72. Redeventa stabilită prin licitație publică se va actualiza anual cu indicele de inflatie prognozat, urmând a se regulariza la prima scadentă a anului următor, conform indicelui de inflatie real comunicat de Institutul National de Statistică. 7.3. Taxa de concesiune minimă a terenului, este dată de fişele de evaluare nr.1, nr.2, nr.3 și nr. 4 din data de 14.02.2011. anexe la prezentul caiet de sarcini 8. DATA LICITAȚIEI 8.1. Licitaţia va avea loc în data de .. „ Ora........., în Sala Festivă a Primăriei Municipiului Timişoara. Termenul limită de depunere a ofertelor este data de ..... „Ora......., la camera nr.12, ghişeul nr.9 sau 10. 9. OBLIGAȚII PRIVIND PROTECȚIA MEDIULUI 9.1. Unitățile economice vor desfăşura activități asigurând protecția mediului înconjurător, în conformitate cu legislația română privind protecția mediului înconjurător în viguare. În cazul în care, pe parcursul perioadei de concesionare legislația română se modifică, concesionarul se obligă să ia măsurile ce se impun pentru conformare. 10. CLAUZE FINANCIARE ȘI DE ASIGURĂRI 10.1, Pentru folosirea terenului prin Contractul de concesionare se va stabili redevența pe care concesionarul se obligă să o achite pentru folosirea terenului concesionat. 10.2. Redevența este datorată de la data încheierii contractului și se va plăti trimestrial, până cel târziu în datele 15.03; 15.06; 15.09; 15.12 ale anului. 11.DISPOZIȚII FINALE 11.1. Drepturile şi îndatoririle părţilor se stabilesc prin contractul de concesiune. 11.2. Pe toată durata concesiuni, concesionarul se obligă să desfăşoare activităţiile prevăzute în regim de continuitate. 11.3, După concesiune, realizarea investițiilor se va face numai pe baza unor proiecte legal avizate și aprobate și a autorizaţiilor de construire emise de organele competente în conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții. 11.4. Toate lucrările privind racordarea la rețelele tehnico-edilitare existente şi obținerea acordului de la deținătorii acestora privesc pe concesionar. 11.5. Concesionarul are obligația să asigure exploatarea eficace în regim de continuitate permanentă a bunului ce face obiectul concesiunii. 11.6. Prezentul caiet de sarcini face parte integrantă din contractul de concesiune. 12. Condițiile de valabilitate pe care trebuie să le îndeplinească ofertele. 12.1. Ofertele se redactează în limba română; Perioada de valabilitate a ofertelor : 60 de zile de la data deschiderii ofertelor.

12.2, Poate fi concesionar orice persoană juridică română sau străină ce are ca obiect principal de activitate Activități de telecomunicații prin rețele de cablu. Ofertanţii, transmit ofertele lor în două plicuri sigilate, unul exeterior și unul interior, care se înregistrează, în ordinea primirii lor, în registrul „Oferte” al concedentului, preci zându-se data și ora depunerii Pe plicul exterior se va indica obiectul concesiunii pentru care este depusă oferta și va conține: fişă cu informații privind ofertantul şi o declarație de participare, semnată de ofertant, fără îngrogări, ștersături sau modificări; + certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusive cele locale, in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor; » certificat constatator emis de Oficiul Registrului Certificat de inregistrare - emis de Oficiul Registrului Comertului — copie; * Dovada achitarii documentatiei de atribuire; * Dovada achitarii garantiei de participare; 13. Criteriul de evaluare a ofertelor. 13.1. Va fi desemnată câștigătoare oferta cu cel mai mare nivel al redevenței. 14. Clauze referitoare la încetarea contractului de concesiune. 14.1. Contractul de concesiune încetează în următoarele situații a) la expirarea duratei stabilite în contractul de concesiune; b) în cazul în care interesul național sau local o impune, prin denunțarea unilaterală de către concedent, dupa o prealabila notificare a concesionarului: c) în cazul nerespectării obligațiilor contractuale de către concesionar, prin reziliere de către concedent, cu plata unei despăgubiri în sarcina concesionarului: d) în cazul nerespectării obligațiilor contractuale de către concedent, prin reziliere de către concesionar, cu plata unei despăgubiri în sarcina concedentului; e) în cazul imposibilității obiective a concesionarului de a-l exploata, prin renunțare, fără plata unei despăgubiri Imposibilitatea obiectivă de a exploata bunul poate fi invocată în cazul când concesionarul are o situație financiară precară, în cazul falimentului sau al dizolvării societății concesionarului. La incetarea contractului de concesiune concesionarul este obligat sa restituie, in deplina proprietate, liber de orice sarcina, bunul concesionat. VICEPRIMAR Ing. Adrian Orza DIRECTIA PATRIMONIU, / SERVICIUL ADMINISTRARE PATRIMONIU SEF SERVICIU CD 7 LU TI Z Ec. Nicuşor C-tin Miuţ Ec.Martin/Staia 1 INSTITUȚIA ARHITECT ȘEF, SERVICIUL BANCA/DE DATE URBANE, ARHITECȚ ȘE SEF SERVICIU / / 71 îi Arh. Ciprian Silfu Cădariu

Anexa nr.1 la CAIETUL DE SARCINI DIRECTIA PATRIMONIU BIROUL LICITATII CONTRACTE SAD NR. SC2011-5895/29.03.2011 LISTA CU AMPLASAMENTELE CABINETELOR STRADALE PENTRU TELECOMUNICATII PRIN POZARE SUBTERANA NR.CRT. | LOCATIE AMPLASAMENT ZONA Telegrafului 93 C 2. Telegrafului/ colt cu Micu Samuil nr 14 Cc 3. Mistral Frederic nr 1 D 4. Vulcan Iosif c 5. Renasterii colt cu Avram Imbroane Cc 6 P-ta Badea Cartan B 7. Take Ionescu 6 —Bufiea A - 8 str Filipescu Nicu A 9. Bitolia c 10. | CL Bogdanestilor nr 139 D / 1 Aprodul Movila nr 18 Cc / 12. Dobosan Moise 102--- Livezilor c 13. Mircea cel Batran nr 66 -—--Brates c Ju 14. Cetatii 1 Cc - "15. | Martir Cernaianu nr 12 Cc d 16. Într. Sabinei nr 1 D 17. | Calea Sagului nr 53 D + 18. Ana Ipatescu 16 D -| 19. | Poiana Ruscai nr 2 Cc 20 Mangalia 53B c 21. | Rusu Sirianu nr 52 Ic 2. Averescu Alexandru Maresal nr 17 c 23. Mures nr 88 Cc _ 24 Musicescu Gavril nr 82 c : 25 Cl Martirilor nr 1-3 B 26. | Babes Victor nr 20 B _—[ 27. | Eroilor de la Tisa 10 B 28 Mihai Viteazul nr 2 B 29 Radulescu lon Heliade B 30. | Doja Gheorghe B A 51 Porumbescu Ciprian nr 3 B A 32. Mihai Viteazul nr 38 B 33. Splaiul Tudor Vladimirescu nr 12 B 34 Splaiul N Titulescu nr 2 B 35. | Zugrav Nedelcu nr 1 B V, 36. Emanuel Gojdu nr 1 B / 37. B-dul 16 Decembrie 1989 nr 36 B / 38 alina General nr 6 B V ŞEF SERVICIU, Fe. Martin Staia

[Fişa nr. 1. TI Data evaluării: |. | 14.02.2011 Adresa | Timişoara, Activ Teren intravilan Dbiectiv Teren intravilan , zona A a municipiului , domeniul public. "ic solicita evaluarea unui metru patrat de teren, in vederea stabilirii taxei de concesiune o suprafata medie de 0,82 mp, teren ocupat de catre 1 buc. cabinet stradal, SC. Romtelecom SA. Metodologia de calcul este cea data de Buletinul de îxpertiza Tehnica 97 , editat de Corpul Expertilor Tehnici din Romania, martie 2006 si nume Metoda comparatiei prin bonitate. Tetoda utilizata în acest caz este aceea a comparatiei prin bonitate. Formula de calcul a terenului este: x x M x Fx Gsx Hx Gox CrxUxZ, nde: -— coeficient de actualizare a valorii de bază, funcție de variația cursului de schimb interbancar comunicat de ÎNR = cursul (leu/euro) transmis de BNR la data evaluării 14.02.2011. = 4,2490 = 1,21109 3,5084 lei/euro la 06.09.2005 3,5084 A ( valoarea de baza, zona 0 ) = 378 Lei/mp 5 ( apa 60%, canal 40%, pe eee - 6.7% din A 3 (gaze naturale, - - % T (termoficare, . 3 (electricitate, Tf ( telefon, D (tipul de drum de acces B ( forme si orientarea. R (restrictii de folosire. Z ( suprafata adecvata sau nu in cadru urban.......... = -5% V (aspectul urbanistic si estetic al imobilelor vecine. ................ 0,00 % EET = 3% | Vi (ponderea terenului construibil din suprafata totala )= 1.00 “(natura terenului de fundare... ESTIA RISE 1,00 _ | _3s(coeficientul privind gradul seismic al zonei... 1,00 4 ( coeficient privind regimul de inaltime construibil 1,00 |_3o( coeficient privind starea terenului -)= 1.00 ( coeficient privind situatia juridica a terenului. -)= 100 — 3 C utilizarea... ei) = 3.00 “ Z ( coeficient de zona, indiferent de utilizare...) = 1,50 Vt=121109x(378+222 %x378)x 1,00 x 1,00 x 1,00 x 1,00 x 1,00 x 1,00 x 3,00 x 1,50 = 2 125 lei/mp Prin rotunjire vom avea:

| Ve= 2.125, 00 Lei/mp ; Valoarea taxei de concesiune se stabileste in baza art.17 din Legea 50/1991, republicata, “ecuperarea in 25 de ani a VALORII DE PIATA al terenului, astfel Valoarea taxei de concesiune este : 2.125 lei/mp : 25 ani = 85,00 lei/mp/an. Redeventa anuala pentru o locatie, situata in zona A , este: 0,82 mp x 85,00 lei/mp/an = 70,00 lei/an. înc. PETRU OPRE ng- INTOCMIT | ANEVAR aut. nr. 3597 Ing. OPRA, RU [Primăria Municipiului Timişoar” A [ j

Fişa nr. 2 Data evaluării: - 14.02.2011 | | Adresa | Timişoara, . Activ | Teren intravilan Dbiectiv Teren intravilan . zona B a municipiului , domeniul public. ie solicita evaluarea unui metru patrat de teren, in vederea stabilirii taxei de concesiune ientru o suprafata medie de 0,82 mp, teren ocupat de catre 1 (un) cabinet stradal, roprietate SC. Romtelecom SA. Metodologia de calcul este cea data de Buletinul de îxpertiza Tehnica 97 , editat de Corpul Expertilor Tehnici din Romania, martie 2006 si nume Metoda comparatiei prin bonitate. Tetoda utilizata in acest caz este aceea a comparatiei prin bonitate. Formula de calcul a terenului este: = K x (A+S+G+T+E+Tf+D+B+R+C+V+P) x Mx Fx Gsx Hx Gox CrxUxZ, nde: -— coeficient de actualizare a valorii de bază, funcție de variația cursului de schimb interbancar comunicat de INR 7 = cursul (leu/euro) transmis de BNR la data evaluării 14.02.2011. = 4,2490 = 1,21109 3,5084 lei/euro la 06.09.2005 3,5084 A ( valoarea de baza, zona B ) =288 Lei/mp 5 ( apa 60%, canal 40%,...... 5 ( gaze naturale, T (termoficare, .. 3 ( electricitate, Tf ( telefon, = D (tipul de drum de acces B (forme si orientarea. 2 ( restrictii de folosir 2 ( suprafata adecvata sau nu in cadru urban........ V (aspectul urbanistic si estetic al imobilelor vecine > ( poluarea............ 16.7% din A VI ( ponderea terenului construi il din suprafata totala “(natura terenului de fundare 3s(coeficientul privind gradul seismic al zonei. 1 ( coeficient privind regimul de inaltime construibil Sof coeficient privind starea terenului. Zr (coeficient privind situatia juridica a terenului J ( utilizarea...... Z ( coeficient de zona, indiferent de utilizare. = 1,00 Vt=1,21109 x (288+222 % x 288)x 1,00x 1,00 x 1,00 x 1,00 x 1,00 x 1,00 x 3,00 x 1,00 = 1.275 lei/mp Prin rotunjire vom avea:

Vt= 1.275, 00 Lei/mp ; Valoarea taxei de concesiune se stabileste in baza art.17 din Legea 50/1991, republicata, “ecuperarea in 25 de ani a VALORII DE PIATA al terenului, astfel : Valoarea taxei de concesiune este : 1.275 lei/mp : 25 ani = 51,00 lei/mp/an. Redeventa anuala pentru o locatie, situata in zona B,este: 0,82 mp x 51,00 lei/mp/an = 42, 00 lei/an. INTOCMIT ing. PETRU OPRA expert ANEVAR aut. nr. 3597 Primărie Municipiului Timișoc" Ing/ OPRIA PETRU | ui

| Fişa nr. 3 Data evaluării: ] | 14.02.2011 Adresa | Timişoara, . Activ Teren intravilan Dbiectiv Teren intravilan , zona C a municipiului , domeniul public. ie solicita evaluarea unui metru patrat de teren, in vederea stabilirii taxei de concesiune ventru o suprafata medie de 0,82 mp, teren ocupat de catre 1(un) cabinet stradal, roprietate SC. Romtelecom SA. Metodologia de calcul este cea data de Buletinul de îxpertiza Tehnica 97 , editat de Corpul Expertilor Tehnici din Romania, martie 2006 si nume Metoda comparatiei prin bonitate. Aetoda utilizata in acest caz este aceea a comparatiei prin bonitate Formula de calcul a terenului este: t=Kx xMxFxGsxHx Gox CrxUxZ, nde: “— cocficient de actualizare a valorii de bază, funcție de variația cursului de schimb interbancar comunicat de R - = cursul (leu/euro) transmis de BNR la data evaluării 102010 = 4,2490 = 1,21109 3,5084 lei/euro la 06.09.2005 3,5084 A ( valoarea de baza, zona C ) 98 Lei/mp 5 (_apa 60%, canal 40%. 6.7% din A 3 ( gaze naturale. T( termoficare, .. 3 (electricitate, Tf ( telefon, 5 Clipul de drum de acces B ( forme si orientarea. R ( restrictii de folosire. Eta Z ( suprafata adecvata sau nu în cadru urban. V ( aspectul urbanistic si estetic al imobilelor vecine > ( poluarea. VE ( ponderea terenului construibil din suprafata totala | (natura terenului de funda ERE Ss(coeficientul privind gradul seismic al zonei 1 ( coeficient privind regimul de inaltime construibil... Sol coeficient privind starea terenului... Zr [coeficient privind situatia juridica a terenului. J ( utilizarea. - 7. ( coeficient de zona. indiferent de utilizare. (198+202 % x 198) x 1,00 x 1,00 x 1,00 x 1,00 x 1,00 x 1,00 x 3,00 x 0,60 = 518.80 lei/mp Prin rotunjire vom avea:

- | | Vi= 520,00 Lei/mp ; | Valoarea taxei de concesiune se stabileste in baza art.17 din Legea 50/1991, republicata, in 25 de ani a VALORII DE PIATA al terenului, astfel : Valoarea taxei de concesiune este : 520 lei/mp : 25 ani = 21,00 lei/mp/an. Redeventa anuala pentru o locatie, situata in zona C, este: 0,82mp x 21,00 lei/mp/an = 17.00 lei/an. INTOCMIT RENI [îns PETRU OPRE IngyOPRA PETRU | “expert ANEVAR | | aui. nr. 3597 Primăria Municipiului Timișoart IT

Fişa nr.4 - Ţ Data evaluării: | : 14.02.2011 Adresa Timişoara, Activ Teren intravilan Dbiectiv Teren intravilan , zona D a municipiului , domeniul public. ie solicita evaluarea unui metru patrat de teren, in vederea stabilirii taxei de concesiune entru o suprafata medie de 0,82 mp, teren ocupat de catre 1 (un) cabinet stradal, SC. Romtelecom SA. Metodologia de calcul este cea data de Buletinul de îxpertiza Tehnica 97 , editat de Corpul Expertilor Tehnici din Romania, martie 2006 si nume Metoda comparatiei prin bonitate. fetoda utilizata in acest caz este aceea a comparatiei prin bonitate. Formula de calcul a terenului este: TEZE x x M x Fx GsxHx Gox CrxUxZ, nde: cocficient de actualizare a valorii de bază, funcţie de variația cursului de schimb interbancar comunicat de NR - = cursul (leu/euro) transmis de BNR la data evaluării 14.02.2011 = 4,2490 = 1,21780 3,5084 lei/euro la 06.09.2005 3,5084 A ( valoarea de baza, zona D ) = 135 Lei/mp 3 (_apa 60%, canal 40%,. III IE ...) = 16.7% din A 3 ( gaze naturale........ T (termoficare, + ( _electricitat [TF (telefon, D ( tipul de drum de acces B ( forme si orientarea. ... R ( restrictii de folosire. ........ Z( suprafata adecvata sau nu in cadru urban...... V (aspectul urbanistic si estetic al imobilelor vecine. 3 ( ici etate )= -5% VI ( ponderea terenului construibil din suprafata totala “(natura terenului de fundare. e |__3s(coeficientul privind gradul seismic al zonei. ....... 1 ( coeficient privind regimul de inaltime construibil Sol coeficient privind starea terenului............. Zr ( coeficient privind situatia juridica a terenului. J C utilizarea... ... o ee parinti Z. ( coeficient de zona, indiferent de utilizare Vi= 1.21109x (135+202 %x135)x 1,00% 1,00 x 1,00x 1,00 x 1,00 x 1,00 x 3,00 x 0,50 = 294, 78lei/mp Prin rotunjire vom avea:

[Ve= 295, 00 Lei/mp ; a taxei de concesiune se stabileste in baza art.17 din Legea 50/1991, republicata, | Valoare: n 25 de ani a VALORII DE PIATA al terenului, astfel : | “ecuperarea i Valoarea taxei de concesiune este : 205 lei/mp : 25 ani = 12,00 lei/mp/an. Redeventa anuala pentru o locatie, situata in zona D , este: 0,82 mp x 12,00 lei/mp/an = 10, 00 lei/an. INTOCMIT In APETRU Tec PETRU OPRE | pert ANEVAR | Pat nr. 3597 ' iului Timișoaro

Atasament: anexa4_-hcl_141.pdf

m IESE TE Em
MUST PL RED MATA i DIRECȚIA PATRIMONIU PRIMAR „
DETA ŢII SCRIE RASE VAL E BSN URLA IE VIN intrii
INSTRUCȚIUNI PENTRU OFERTANȚI 47
PF SI CA UP MONALIS PUBIILE deschisa, modul de elaborare si prezentare a ofertelor, privind concesionarea unui
numar ae 40 de locații Ii Ge ae feiecomunicații pentru servicii de date şi voce
Dispoziţii generale
meglementarea ŞI orgânizarea Comracieior Ce concesiune de bunuri proprietate publică a statului. sau a unei unități administrativ-teritoriale, în schimbul unei redevențe se va
TACE IM COMOMIRAIE CU SUN TEQImul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publică precum și a HG. nr. 168/2007 pentru aprobarea
UC dpHILAIC a BC d EUL. 1. Informații generale privind concedentul
Venumirea Cod fiscal: RO 14758536
AUTeSA. DV. LD. LOGATI. 1, HIMIŞOArA, 1 PIETON. VEID-AVO.SUL Persoane de contact:
CO Laura Koszegi - Sef Birou. Licitaţii Contracte SAD
S-A LANE ro telefon 0256- 408. 349; Fax 0256-408 477
E E ATI POTI MOT Di.Alin Stoica —Consilier Serviciul Administrare Patrimoniu si Baze Sportive
E m E boa Tel 0256-408.479
2. instrucțiuni privind organizarea şi desfăşurarea procedurii de concesionare
er ELE EA Pentru încheierea contractului de concesiune se aplică procedura de licitație la care la care
E RE i m DEL JL O CSE GIC UE OPIU UC O UIC, Legislație aplicabilă Ptr e nt mnnD
Ir i SIN EI CS US propritate publică, publicată în Monitorul Oficial al României, nr.569 din 30 iunie 2006
PPE EEE FI Ep E SE TI i TVC TOS SOTIE UC concesiune de bunuri proprietate publică, publicată în Monitorul Oficial al României E ci 10 în i AP ma
dt ANES O VE SONDE EUL HG. nr. 158/2007 pentru aprobarea normelor metodoloj ice de aplicare a Ordonanței i EEE
E E E a SU PESE FOSTII UC CONCESIUNE UC bunuri proprietate publică, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 146 din 28 IEEE
E 2.2. Principii care stau la baza atribuirii contractului de concesiune:
iefio (q n (=
RE A AT “eeJeUILIWISIpsU (p Ai incin iri (n
ET TATE TE Ta ap
SEI IE a CE E MAR Se IEI O ȘI GRECO CA SEVEN în scris. oc

e documeni scri primirii. Comunicarea, î e și stocarea informațiiioi integritatea şi confidențialitatea datelor respe: Documentele scrise pot fi transmise prin oricare din următoarele modalități. a) fax b) poştă c) prin orice combinație a celor prevăzute la lit. a) și 5) Persoana interesata are dreptul de a transmite o solicitare de participare la procedura de atribuire a contractului de concesiune prin oricare din modalitățile prevăzute mai sus Orice solicitare de participare la procedura de atribuire, care a fost transmisă prin fax. trebuie să fie confirmat, prin scrisoare transmisă prin poştă în termen de 24 ore de la data transmiterii solicitării. Documentaţia de atribuire se pune la dispoziția persoanei interesate care a înaintat o solicitare în acest sens, pe suport hârtie. Costul documentație de atribuire este de ______ lei la care se adaugă costul transmiterii acesteia Costul documentației se achită prin virament în contul deschis de Municipiul Timişoara, RO 14756535, la Trezoreria Municipiului Timişoara sau În numerar la casieria Concedentului în baza notei de plată emisă de Biroul Licitaţii Contracte SAD, camera 228 B. zilnic între orele 11:30 şi 12:30, marți şi joi şi între orele 15:00 şi 17:00 Documentaţia de atribuire se pune la dispoziția persoanei interesate, în maxim 4 zile lucrătoare de la primirea unei solicitări scrise din partea acesteia. Persoana interesată are obligația de a întreprinde toate diligențele necesare astfel încât respectarea de către concedent a termenului de 4 zile lucrătoare pentru punerea la dispoziție a documentației de atribuire să nu conducă la situația în care aceasta să fie pusă la dispoziția sa cu mai puțin de 4 zile lucrătoare înainte de data limită pentru depunerea ofertelor 2.4.Date limită care trebuie respectate: Data limită pentru depunerea ofertelor este „ora Ofertele vor fi deschise la sediul Primăriei Timişoara, Bv.CDLo ora „Sala de Consiliu e Municipiului Timisoara. 2.5. Dreptul de a solicita clarificări Persoana interesată care a obținut un exemplar din documentația de atribuire are dreptul de a solicita clarificări despre elementele cuprinse în aceasta. Concedentul are obligația de a răspunde, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească 4 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări. Concedentul are obligația de a transmite răspunsurile - însoțite de întrebările aferente - către toate persoanele interesate care au obținut, în condițiile OUG nr.54/2008, documentația de atribuire, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările respective În cazul în care solicitarea de clarificare nu a fost transmisă în termen util, concedentul are obligația de a răspunde la aceasta, în condițiile art. 24 alin. (2) din O U G. nr.54/2006 2.6.Documentele licitației În cazul procedurii de licitație, concedentul are obligația să elaboreze documentele licitației respectiv documentația de atribuire. Documentele licitației mai cuprind anunţul licitaţiei, copie hotărâre de consiliu, caietul de sarcini, prezentele instructiuni, contract de concesiune cadru Orice modificare a conținutului documentelor licitației se va comunica tuturor solicitanților care au cumpărat aceste documente. În cazul în care ca urmare a modificărilor documentelor licitației este necesar să se prelungească termenul de depunere a cferislor, acest nou termen se va comunica de câtre organizator tuturor solicitanților odată cu notificarea modificării 2.7. Desfăşurarea licitației Procedura de licitație se poate desfăşura numai dacă în urma publicării anunţului de licitaţie au fost depuse cel puțin 3 ofere sbuie înregistrat in momentul transmiterii re iv în momentul nr.1, în date de

Concedentul va putea organiza și ține licitații pentru un număr de 38 de locații în vederea
amplasării de cabinete stradale de telecomunicații pentru Servicii Ge Bate ŞI VOCE conformitate cu procedura descrisă la punctul 3 din prezentele instrucțiuni
n PSI a solara ro bale ue scdintă desemnarea ofertei câștigătoare raportului de evaluare, a proceselor-verbale de şedinţă, desemnarea oferlei câştigătoare
concedentu! numeŞie COMISIA VS SENILE FIRII E NS TEI poate fi mai mic de 5 Fiecăruia dintre membrii comisiei de evaluare i se desemnează un
Comisia de evaluare este legali întrunită numai în prezenţa tuturor membrilor.
US MESE II e E atribuire şi cu respectarea prevederilor legale în vigoare. n int nai 8 ZEU nn a ii PI IE e E IE
SME IT E ONE DI EEE e IE Membrii comisiei de evaluare au obligația de a păstra confidențialitatea datelor, informațiilor MEIER EREI RER SIRIENI IEEE
PE EI TI a Deschiderea ofertelor va avea loc la sediul concedentului, în data de ora ERIE RETIN
Fiecare participant poate depune doar o singură ofertă. mia n ara die a = dacrbhiriaraa ntarialrr
m a Plicurile sigilate, închise şi sigilate, se predau comisiei de evaluare la dată fixată pentru aminti Aa liri nene ine iti
uita iii TREI După deschiderea plicurilor exterioare în şedinţă publică, comisia de evaluare elimină renala mara ni tntalitatea Anmimantalar rara rnvaracn rnalitătile <i ranaritățilo
ofertantului prevăzute la punctul 3 Dantrii rentiniiaros riocfăciirării rrarariiirii ra liritatia acte nareear ra riiină recrhirleraa
RE DIE plicurilor exterioare cel puțin 3 oferte , să fie valabile, adică să întrunească toate condițiile Pta fe ni rii «i nas
LEE EGEE N Sunt considerate oferie valabile ofertele care îndeplinesc Criteriile de valabilitate. analivaraa rentiniitnili ovtarinr <arrataruliii ramicsioi Ade avaliiare întarmoste
procesul verbal în care se va menţiona rezultatul analizei. Procesul- verbal, va fi semnat de rătra înii ramisiai re evaiiiara si rie ranrezantantii nfertaniiinr
Deschiderea plicurilor interioare se face numai după semnarea procesului verbai de ae<srhirdara ra rătre toti mambrii comisisi de evaluare si de către nfartanti
Ofertele vor fi examinate de către comisia de evaluare. Pe narcursul aplicării procedurii de atribuire comisia de evaluare poate oricând
concedentului solicitarea de clarificări și, după caz, completări ale documentelor prezentate de ofertanti neniru demonstrarea conformitătii ofertei cu cerintele solicitate
În termen de 4 zile lucrătoare de la primirea acesteia, oferianiii suni obligaţi să răspundă ia solicitarea concedentului
În urma analizării ofertelor de către comisia de evaluare, se întocmeşte un proces verbal în care se mentionează ofertele valabile ofertele care nu îndeplinesc criteriile de valabilitaie si
motivele excluderii acestora din urmă de la procedura de atribuire. Procesul verbal se semnează de către toti membrii comisiei de evaluare.
În baza procesului-verbal, comisia de evaluare întocmeşte în termen de o zi lucrătoare, un ranort pe care îl transmite concedentului
În termen de 3 zile lucrătoare de la primirea raportului comisiei de evaluare, concedentul informează. în scris. cu confirmare de primire. ofertantul declarat câstigător despre aleaerea
sa şi pe ceilalți ofertanți despre respingerea ofertelor lor indicând motivele care au stat la baza excluderii sau respinaerii după caz.
Prin excepție concedentul are dreptul de a anuia procedura pentru atribuirea contractului de concesiune. în conditiile prevăzute de art. 43 din OUG nr 54/2008
Contractul de concesiune se încheie în formă scrisă, sub sancţiunea nulității Concedentul poate încheia contractul de concesiune numai după împlinirea unui termen de
20 de zile calendaristice de la data realizării comunicării privind deciziile referitoare la atrinuirea contractului de concesiune.
Neîncheierea contractului de concesiune într-un termen de 20 de zile calendaristice de la data împlinirii termenului prevăzut la aliniatul precedent _ poate atrage după sine plata
daunelor interese de către partea în culpă

zefuzul ofertantului declarat câştigător de a inchei după sine plate dauneloi 2.8.Confidențialitatea şi conflictul de interese Concedentul are obligația de 2 lua toate măsurile necesare pentru a evita schimburile mesaje, comunicările şi arhivarea informațiilor sa se realizeze intr-o astfel de maniera în: sa asigure integritatea şi confidențialitatea deplina a tuturor informațiilor Conţinutul ofertelor trebuie să rămână confidențial pănă la data stabilită pentru deschiderea acestora, autoritatea contractantă urmând a lua cunoştinţa de conținutul respectivelor oferte numai după aceasta data. Fără a aduce atingere celorlalte prevederi ale ordonanţei de urgență nr.54/2006 concedentul are obligația de a asigura garantarea protejării acelor informații pe care operatorul economic le precizează ca fiind confidențiale, în măsura in care, în mod obiectiv, dezvăluirea acestor informații ar prejudicia interesele legitime ale operatorului economic, în special în ceea ce priveşte secretul comercial şi propristatea intelectuală Membrii comisiei de evaluare. supleanții şi dacă este cazul invitații sunt obligați să dea o declarație de compatibilitate, imparțialitate şi confidențialitate pe propria răspundere. după termenul limită de depunere a ofertelor , care se va păstra alături de dosarul concesiuni. 3. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a ofertelor Ofertantul are obligația de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Oferta are caracter obligatoriu din punctul de vedere ai conținutului pe toată perioada de Valabilitate stabilită de către concedent Perioada de valabilitate a ofertei este de SO de zile. Ofertantul are obligația de a depune oferta la adresa Bv.C.D.Loga nr.1, Timişoara, cam: 12, ghișeul 9 sau 10, pănă la data limită pentru depunere stabilită în anunțul de anume data de . era ni Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forța majoră, cad în sarcina operatorului economic Oferta depusă la o altă adresă decât cea a concedentului decât cea stabilită sau după expirarea datei limită pentru depunere se returnează nedeschisă. Conținutul ofertelor trebuie sa rămână confidențial până le data stabilită pentru deschiderea acestora, concedentul urmând a lua cunoştinţă de conținutul respectivelor oferte numai după această dată Oferta şi documentele care o însoțesc trebuie să fie redactate în limba română Fiecare participant poate depune doar o singură ofertă Ofertanții transmit ofertele lor în două plicuri sigilate, unul exterior şi unul interior, care se înregistrează, în ordinea primirii lor _ în registrul "Oferte". precizându-se data şi ora CRITERII DE VALABILITATE PLICUL EXTERIOR va trebui să conțină, documente care dovedesc calitățile si capacitățile după cum urmează: a) o fişă cu informații privind ofertantul semnată de ofertani, fără îngroşări, ştersături sau modificări b) o declarație de participare, semnată de ofertant, fără îngroșări, ştersături sau modificări c) acte doveditoare privind: - Situaţia personală a ofertantului Documente care dovedesc situatia personală a ofertantului: >» Declaraţie pe propria răspundere completată în conformitate cu Formularul 1; > Declaraţie pe propria răspundere completată în conformitate cu Formularul 2, - Certificat fiscal, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii catre bugetul local (emis de Directia Fiscala a Municipiului Timisoara) - Ofertantul are obligația de a ania certificatele constatatoare În termenele de valabilitate, privind îndeplinirea obligațiilor de plată 2 impozitelor. taxelor şi contribuţiilor de sociale câtre bugetele

componente ale bugetului general ofertantului (certifica! emis de DGF publică locală; - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerțului, nu mai vechi de 1 lună. - Fişă de informații generale privind ofertantul completată conform formular 3; > Împuternicirea Oferta trebuie să fie însoțită de împuternicirea scrisă prin care semnatarul ofertei autorizat să angajeze ofertantul în procedura de licitație - Garanția pentru participare Operatorul economic trebuie să prezinte garanția pentru participare în conformitate cu prevederile referitoare la cuantumul şi forma de prezentare = acesteia astfel cum sunt precizate în prezentul document Garanţia de participare se constituie de câtre ofertant în scopul de a proteja Concedentul față de riscul unui eventual comportament necorespunzător al acestuia pe Întreaga perioadă derulată până încheierea contractului de concesiune Cuantumul garanţiei pentru participare: lei Perioada de valabilitate a garanţiei de participare: 60 de zile Modul şi forma de constituire a garanţiei de participare: - scrisoare de garanție bancară în favoarea Concedentului - pe perioada de valabilitate a ofertei, original; - ordin de plată, cu condiția confirmării acestuia de câtre banca emitentă, până la data deschiderii ofertelor. original; În orice situație, garanția de participare trebuie să fie prezentată cel mai târziu la deschiderea ofertelor. Orice ofertă care nu este însoțită de dovada constituirii garanţiei de participare va fi respinsă la deschidere. Primăria Municipiului Timișoara are drepiul de a reține garanția pentru participare, ofertantul pierzând astfel suma constituită, atunci când acesta din urmă se află în oricare dintre următoarele situații a) îşi retrage oferta în perioada de valabilitate a acesteia b) oferta sa fiind stabilită câștigătoare, nu se prezintă în termen de 20 zile în vederea încheierii contractului de concesiune. Garanţia pentru participare, constituită de operatorul economic a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câştigătoare, se restituie de către Concedent in cel mul! 3 zile lucrătoare de la data încheierii contractului de concesiune la cererea concesionarului, sau se transferă în contul redeventei, la cerere. Garanţia de participare, constituită de ofertanții necâşiigători se returnează de către Primăria Municipiului Timişoara, în 3 zile lucrătoare de la data solicitării ofertantului necâştigător. Garanţia se restituie integral în cazul ofertanților necâştigători, in baza unei cereri ce se va înregistra la Serviciul Centru de Consiliere pentru Cetățeni, camera 12 ghişeul nr.8 sau 10 > Taxa de participare de. lei, este stabilită pentru 2 compensa cheltuielile efectuate cu publicitatea licitației. Taxa de participare nu se restituie. nsolidat, care trebuie să pri situ ans: P si certifica: emis de câtre administrația În cazul în care în țara de origine sau în țara în care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevăzute mai sus sau respectivele documente nu vizează toate situațiile prevăzute, ofertantul va prezenta 1) declarația pe propria răspundere sau o declarație autentificat în fața unui notar a unei autorități administrative sau judiciare sau a unei asociații profesionale care are competențe în acest sens. > Capacitatea de exercitare a activității profesionale Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activității Ofertantul va prezenta documentul de inregistrare ca persoana fizică sau juridică și după caz de atestare ori apartenența din punct de vedere profesional, în conformitate c prevederile din tara in care ofertantul este stabilit

d) acte doveditoare privind intrarea în posesia caietului de sarcini indic din minti în
NE DEE E
SETI ALA Spaga şa SI MTG
IP E ul sInzessid no ses Iausjo BpeACp 30ej e sp ase nueuSIO
Oferta va fi întocmită în aşa fe! încât să se asigure posibilitatea verificării corespondenței alomantalar sale rii snarifiratiile din caietul de sarcini.
Pentru a facilita procesul de evaluare, oferta trebuie să fie structurată, în următoarea ordine _ prezentarea ofertantului:
- oferta
Plicurile sigilate se predau comisiei de evaluare în ziua fixată pentru deschiderea lor. Ofertele se vor transmite numai prin postă sau se vor depune direct le sediul concedentului.
Bv. C.D Loga nr.1, camera 12 ghişeul 9 sau 10, Timişoara Ofertantul trebuie să ia toate măsurile astfe! încât oferta să fie primită şi înregistrată de către
concedent până la data şi ora limită pentru depunere stabilită în anunțul de participare Ofertantul îsi asumă riscurile transmiterii ofertei. inclusiv forta majoră.
Ofertantul trebuie să prezinte un exemplar al ofertei în original şi un exemplar copie şi câte un exemplar a! documentelor de calificare. În eventualitatea unei discrepante între original şi
copii, va prevala originalul. Oriainalul şi copia ofertei trebuie să fie tipărite sau scrise cu cerneală neradiabilă şi vor fi
semnate pe fiecare pagină de reprezentantul /reprezentanții autorizat/autorizați corespunzător să angajeze ofertantul în contract. În cazul documentelor emise de
instituții/organisme oficiale abilitate în acest sens documentele respective trebuie să fie semnate şi parafate conform prevederilor legale.
Orice ştersătură, adăugare, interliniere sau scris peste cel dinainte sunt valide doar dacă sunt vizate de către persoana/persoanele autorizată/autorizate să semneze oferta.
Originalul şi copia ofertei marcate cu „original şi respectiv „copie”, se introduc într-un plic interior care se marchează cu numele sau denumirea ofertantului, precum şi domiciliul sau
sediul social al acestuia, după caz. Plicul exterior închis și netransparent (plic interior şi documentele care dovedesc calificarea
şi capacitățile ofertantului) se va marca după cum urmează
NIUNICIFIUL TIMISOARA Bv.C.D.Loganr.1
Ofertă pentru atribuirea contractului de concesiune a 38 de locații în vederea amplasării de cabinete stradale de telecomunicatii pentru servicii de date şi voce
"A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA . „ORA
Oferte întârziate Oferta care este depusă la o altă adresă decât cea stabilită în anuntul de participi ori care
este primită de către concedent după expirarea datei şi orei limită de depunere a ofertelor se returnează nedeschisă.
4.Informatii detaliate si comolete privind criteriile de atribuire aplicate pentru
stabilirea ofertei câştigătoare 41 Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de concesiune
Criteriul pe baza căruia se atribuie contractul de concesiune nu poate fi schimbat pe toată durata de aplicare a procedurii de atribuire a contractului respectiv.
4.2.Evaluarea ofertelor Comisia de evaluare are obligatia de a stabili oferta câstiaătoare. dintre oferti valabile pe
baza aplicării criteriilor pentru atribuirea contractului de concesiune Criterii de evaluare ce urmează a fi utilizati: Nivelul cel mai mare al redeventei

Stabilirea ofertei câştigătoare
a de catre comisia Qe& IICRBMNE Va VIEI mu VEI Oferta câştigătoare stabil redeventei eat ai aia) Xa
Comisia de licitaţie va Intocm! un Sal REMIS EEE E SIE
5. Procedura negocierii Concedentul are dreptul de a aplica procedura de negociere directă numai în situația În car a ale 4 DE alin DI din OC
dupa repStărea SE MSIE MEI TIT nr. 54/2008, nuau fost depuse cel puțin 3 oferte valabile sI a lati i ara miihlinării în Monitorul
MM CaZUI ME IEEE partea a VI-a, într-un cotidian de circulatie națională şi într-unul de
CICUIAŞIC IONELA ANII E SE Anunţul se transmite spre publicare cu cel puțin 10 zile calendaristice inainte de data limită
E idiotii Orice persoană interesată are dreptul de a solicita şi de a obține documentația de atribuire x a Fi rie atrihiiire anrobată pentru licitatie.
EMI N PI SE AIE ET SEEN _ Persoana interesată are obligația de a depune diligențele necesare astfel încât respectarea a pain ada: la art DR alin (2) din OUG nr 54/2008 să nu
me SEO VIET SPT Te i a conducă la situația în care docuemntația de atribuire să fie pusă la dispoziția sa cu mai puțin ra înainta da data limită nantri! renunere 2 ofertelor
A i tube E E II III RT VE SEE Orice persoană interesată are dreptul de a solicita clarificări la documentația de atribuire. til ara nhlinatia iranamitarii răsnuinsurilor însotite de întrebările aferente către
E ITI LA E SGS E toate persoanele interesata care au obținut documentația de atribuire ran manti il nannriari rii fiacare ofertant care a depus ofertă valabilă.
Negocierile se desfăşoară potrivit condițiilor din docuemntația de atribuire. amantei afartalor prevăzute în caietul de sarcini. nu pot face obiectul a
negocierii D= marmiiraiil nraredurii de directă comisia de evaluare poate propune titi it
a a O concedentului solicitarea oricăror clarificări şi completări necesare demonstrări conformităţii rii rarincale anliritate
În termen de 3 zile lucrătoate de la primirea propunerii comisiei de evaluare, concedentul o trancrnite nfartantilor vizati
Ofertenții trebuie să ă răspundă la solicitarea concedentului în termen de douiă zile lucrătoare da la nrimirea acesteia.
Pentru fiecare şedinţă de negociere directă, concedentul întocmeşte un proces verbal care ua runrinde concluziile neaocierilor purtate.
În baza proceselor verbale întocmite, comisia de evaluare întocmeşte, în termen de c ZI un raport pe care îl transmite concedentului.
În termen de 3 zile lucrătoare de la primirea raportului de evaluare, concedentul informeaza n seria cul confirmare de primire ofertantul declarat câştigător despre alegerea sa şi pe
ceilalți ofertanți despre respingerea ofertelor lor, indicând motivele care au stat la baza re<ninaerii
6. Instrucţiuni privind modul de utilizare a căilor de atac Nrire narsoană care consideră că un contract a fost calificat drept contract de concesiune
de bunuri proprietate publică, cu nerespectarea prevederilor 0UG nr.34/2005 poate solicita Nationale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achizițiilor
Publice. litiaiilor anărute în legătură cu atribuirea. încheierea, executarea, modificarea şi
încetarea contractului de concesiune, precum și a celor privind acordarea de despăgubiri se realizează potrivit prevederilor Leaii contenciosului administrativ nr.554/2004. cu modificările
ulterioare în iustitie se introduce la sectia de contencios administrativ a tribunalului în a cărui
jurisdicție se află sediul concedentului hotărârii tribunalului se poate declara recurs la secţia de contencios administrativ a
curții de apel, conform prevederilor legale.

7. Informații referitoare la clauzele contractuale a ta i | in arin SEI m numai rirină îranlinirea termenillui de
IE CE ISI pt TE E E E II E 20 zile calendaristice de ie date realizării comunicării privind rezultatul aplicării pi rocedurii ntrantiil de ronresiune cadru ca al mea la intarecate
et MI RT anexă a prezentelor Instrucţiuni
VICEPRIMAR, DIRECTOR, ING ANPDIARINOETA EC NICUSOR.C-TIN NIUT /
SEF BIROU) EC -

Atasament: Referat.pdf

1

MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DE ACORD DIRECŢIA PATRIMONIU P R I M A R BIROUL LICITATII CONTRACTE SAD Dr.Ing.GHEORGHE CIUHANDU NR. SC2011-736/12.04.2011

R E F E R A T

privind concesionarea unui numar de 38 de locatii prin licitatie publica in vederea amplasarii de cabinete tehnice stradale de telecomunicatii

Catre Comisiile Consiliului Local Prin adresa cu nr.DP2011-000736/04.02.2011, SC ROMTELECOM SA prin SC RAYCAP CORPORATION SRL, solicita concesionarea unui numar de 82 de locatii, in suprafata de 0.82 mp pentru fiecare locatie, in suprafata totala de 67.24 mp. Biroul Licitatii Contracte SAD a solicitat punct de vedere de la Directia Dezvoltare, Directia de Mediu, Institutia Arhitectului Sef, Directia Tehnica, Serviciului Juridic si Bancii de Date Urbane, cu privire la verificarea amplasamentelor si oprtunitatea scoaterii la licitatie in vederea concesionarii amplasamentelor solicitate prin adresa mai sus mentionata. Prin adresa cu nr.DP2011-736/01.03.2011, Institutia Arhitectului Sef, isi exprima acordul din punct de vedere urbanistic. Directia Dezvoltare ne precizeaza faptul ca in urma verificarii nu s-a identificat niciun amplasament localizat in zonele de interventie a proiectelor, exceptie facand cel corespunzator proiectului ,,Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor canalului Bega’’, conform adreselor nr.DP2011-736/06.04.2011 şi lista proiectelor ale căror zone au fost verificate prin adresa nr. DP2011-736/08.04.2011. Directia de Mediu, conform adresei nr.DP2011-736/25.03.2011 ne comunica faptul ca nu deruleaza proiecte pe locatiile mentionate. Directia Tehnica specifica prin adresa nr.DP2011-736/07.04.2011 faptul ca cele 38 amplasamente nu afectează circulaţia şi pot fi scoase la licitaţie. Prin adresa din data de 16.03.2011 cu nr.SJ2011-736/07.03.2011, Serviciului Juridic ne comunica faptul ca se pot pronunta numai asupra aspectelor strict juridice ale documentelor trimise spre verificare si nicidecum asupra oportunitatii emiterii acestora.

Banca de Date Urbane s-a pronuntat cu privire la amplasamente, respectiv daca amplasamentele fac parte din domeniul public sau privat al Statului Roman sau al Municipiului Timisoara, prin adresa cu nr. DP2011-736/23.03.2011.

In urma verificarii locatiilor, doar 38 dintre acestea pot fi propuse spre scoatere la licitatie. Urmare a solicitarilor noastre, Serviciul Juridic prin adresa DP2011-736/25.03.2011, Serviciul Fond Funciar prin adresa DP2011-736/28.11.2010 si Serviciul Administrare Patrimoniu si Baze Sportive prin adresa SC2011-5895/29.03.2011 ne-au comunicat situaţia litigiilor şi/sau a revendicărilor. Avand in vedere informatiile furnizate de compartimentele de specialitate, cele 38 de locatii cuprinse in anexa 1 la caietul de sarcini, nu fac obiectul vreunui litigiu sau vreunei revendicari. In baza documentatiei depuse, s-a stabilit taxa de concesiune conform evaluarii facute de catre Dl.Ing.Petru Opra-expert ANEVAR, tinand cont de zona in care se afla fiecare amplasament, dupa cum urmeaza: -pentru locatiile din zona A, redeventa este de 85,00 lei/mp/an; -pentru locatiile din zona B, redeventa este de 51,00 lei/mp/an; -pentru locatiile din zona C, redeventa este de 21,00 lei/mp/an; -pentru locatiile din zona D, redeventa este de 12,00 lei/mp/an;

Fata de cele prezentate mai sus, P R O P U N E M :

Aprobarea scoaterii la licitatie publica a unui numar de 38 de locatii in suprafata de 0.82 mp pentru fiecare locatie, proprietatea Municipiului Timisoara, in vederea concesionarii pentru amplasare de cabinete tehnice stradale pentru telecomunicatii pentru servicii de date si voce, cuprinse in anexa 1 la caietul de sarcini care face parte integranta din prezenta hotarare.

Suprafata totala care se scoate la licitatie in vederea ocuparii cu cabinetele tehnice stradale de telecomunicatii este de 31.16 mp, dupa cum urmeaza: Zona A- 2 amplasamente x 0.82 mp Zona B-15 de amplasamente x 0.82 mp Zona C-16 de amplasamente x 0.82 mp Zona D-5 de amplasamente x 0.82 mp

2

Aprobarea studiului de oportunitate ce constituie anexa nr.1 si caietul de sarcini privind scoaterea la

licitatie a celor 38 de locatii privind amplasarea de cabinete tehnice sradale pentru telecomunicatii, ce constituie anexa nr.2.

Aprobarea redeventei minime de concesionare, stabilita conform evaluarii ce constituie anexa nr.1 la caietul de sarcini, pentru fiecare zona in parte dupa cum urmeaza: -pentru locatiile din zona A, redeventa este de 85,00 lei/mp/an x 0.82 mp= 70,00 lei/an -pentru locatiile din zona B, redeventa este de 51,00 lei/mp/an x 0.82 mp= 42,00 lei/an -pentru locatiile din zona C, redeventa este de 21,00 lei/mp/an x 0.82 mp= 17,00 lei/an -pentru locatiile din zona D, redeventa este de 12,00 lei/mp/an x 0.82 mp= 10,00 lei/an Aprobarea contractului cadru, privind concesionarea unui numar de 38 de locatii, ce constituie anexa nr.3. Aprobarea instructiunilor privind organizarea si desfasurarea procedurii de concesionare, modul de elaborare si prezentare a ofertelor privind concesionarea unui număr de 38 de locaţii în vederea amplasării de cabinete stradale de telecomunicaţii pentru servicii de date si voce, ce constituie anexa nr.4.

VICEPRIMAR, DIRECTOR, ADRIAN ORZA Ec. NICUŞOR C-TIN MIUŢ

INSTITUTIA ARHITECTULUI SEF SEF BIROU, ARHITECT SEF, EC. LAURA KOSZEGI ARH.CIPRIAN CADARIU

SERVICIUL JURIDIC,

Cod FP 53-01 ver.1