keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 135/14.03.2013 privind aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii la Căminul pentru Persoane Vârstnice Timişoara

14.03.2013

Hotararea Consiliului Local 135/14.03.2013
privind aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii la Căminul pentru Persoane Vârstnice Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.125/11.02.2013 al Căminului pentru Persoane Vârstnice Timişoara, aprobat de Primarul Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ , regii autonome şi societăţii comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere art.1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.181/25.05.2010 privind reorganizarea Căminului pentru Persoane Vârstnice Timişoara ca serviciu cu personalitate juridică, în subordinea Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, cu păstrarea sediului, codului fiscal, contului şi ştampilei proprii, şeful serviciului fiind ordonator terţiar de credite;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 17/2000 privind asistenţa socială a persoanelor vârstnice , precum şi a Legii nr.292/2011 privind asistenţa socială , precum şi a prevederilor Hotărârii de Guvern Nr.23/06.01.2010 - privind aprobarea standardelor de cost pentru serviciile sociale ;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. 2 lit. (d) şi alin. 6 lit. (a) , pct. 2 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă Organigrama şi Statul de funcţii ale Căminului pentru Persoane Vârstnice Timişoara ,conform Anexelor nr. 1 şi nr. 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Căminul pentru Persoane Vârstnice Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic ;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism ;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei de Mediu;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control ;
- Biroului Audit;
- Căminului pentru Persoane Vârstnice Timişoara;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
SIMION MOŞIU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara Căminul pentru Persoane Vârstnice Timişoara, Str.Inocenţiu Klein nr.25-29, cod 300315, Tel./Fax: 0256-208715 Cod Fiscal 23948913 e-mail: camin pensionari tm(dyahoo.com Nr.125/11.02.2013 APROBAT REFERAT privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de Funcţii pentru Căminul pentru Persoane Vârstnice Timişoara Prin H.C.L. NR. 181/25.05.2010 au fost aprobate Organigrama şi Statul de Funcţii ale Căminului pentru Persoane Vârstnice Timişoara cu un număr de 44 posturi din care actualmente sunt ocupate 27 de posturi. Având în vedere sarcinile , obiectivele şi obligațiile ce revin Căminului pentru Persoane Vârstnice Timişoara , din raportul Auditului Intern al Primăriei Municipiului Timişoara , în conformitate cu Legea nr. 672/2002 —“ privind auditul public intern, “art. 2 alin s, “instituție publică mică — instituție care derulează un buget anual de până la nivelul echivalentului în lei a 100.000 euro pe o perioadă de 3 ani consecutivi”; art.2 alin.f, “ compartimentul de audit public intern-noțiune generică privind tipul de structură funcțională de bază a auditului public intern care , în funcție de volumul și complexitatea activităţilor şi riscurilor asociate de la nivelul entității publice, poate fi : direcție generală , direcţie , serviciu, birou sau compartiment cu minim 2 auditori interni , angajați cu normă întreagă, "şi O.M.F.P. Nr.946/2005, republicat standardul 25: “Entitatea publică înființează sau are acces la o capacitate de audit, care are în structura sa auditori competenţi, a căror activitate se desfăşoară , de regulă, conform unor programe bazate pe evaluarea riscului .” precum şi a recomandărilor din raportul Auditului Intern înregistrat cu nr. 829/09.11.2012. În conformitate cu prevederile Ordinului nr. 38/2003pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activității de audit public intern —art.3.1.1.” Compartimentul de Audit public intern se organizează în mod obligatoriu la nivelul fiecărei entităţi publice , prin decizia persoanelor responsabile prevăzute la art.9 din Legea auditului public intern , în termen de 90 zile de la publicarea în M.O. al prezentelor norme , respectiv de la constituirea entității publice ”,solicităm crearea unui compartiment de Audit Public Intern şi Control Intern Managerial compus din 2 posturi de studii superioare obţinute prin : - transformarea unui post vacant de muncitor calificat treapta III în auditor gradul; - transformarea unui post vacant de muncitor necalificat într-un post de inspector de specialitate gr. II (SCIM); - crearea unui compartiment juridic cu un post obținut prin transformarea postului vacant de maseur într-un post de consilier juridic gradulll; La compartimentul contabilitate — salarizare solicităm crearea unui post de inspector de specialitate debutant cu studii superioare — pentru activitatea de achiziții publice obținut prin transformarea postului vacant de şofer . Menţionăm că unitatea nu“ are în dotare nici un mijloc de transport.

Menţionăm faptul că nu se modifică numărul de posturi din Organigrama şi Statul de Funcţii aprobat prin H.C.LM.T. Nr. 181/25.05.2010, ci doar unele posturi se modifică. Ca urmare a celor prezentate mai sus , propunem modificarea Statului de Funcţii şi a Organigramei Căminului pentru Persoane Vârstnice Timişoara conform anexelor nr. 1 şi nr. 2. AVIZAT VICEPRIMAR TRAIAN STOIA AVIZAT AVIZAT Director executiv D.A.S.C. Serviciul Juridic Maria Sto1anov , MN a " Şef serviciu Întocmit Răducan Elena Iolanda Contabil Csikos Mana A),

Atasament: anexele_1_si_2_hcl135.pdf

Anexa nr.2 la HCLMT. Nr. / 35 din 44. 03209 STAT DE FITNOCTII " Căminul pentru persoane vârstnice Timişoara?” Nr. | Denumirea functiei Nivel ' | Funcţii — posturi contractuale Crt. studii Nr. posturi Grad Treapta A. Funcţii contractuale de conducere 1 Şef serviciu Ss 1 H Total funcţii de conducere 1 B.Funcţii personal contractual de execuţie 2 Economist Ss 1 II 3 Contabil NM 1 IT] 4 Inspector de specialitate (Achizitor) Ss 1 debutant 5 Auditor S 1 I 6 Inspector de specialitate ( SCIM) Ss 1 N 7 Consilier juridic s 1 HI 8 Medic S 1 9 Asistent social 5 1 10 | Psiholog 1 5 _ | 1 _ | practicant 11 | Kinetoterapeut S 2 12 | Asistent medical | ' PL 2 principal 13 | Asistent medical PL 1 14 | Infirmieră G 6 15 | Înprijitoare G 8 16 | Spălătoreasă G 2 17 | Administrator M 1 I 18 | Magaziner M 1 19 | Paznic ” G 4 20 | Muncitor calificat - G 1 i 21 | Muncitor calificat G 5 IN 22 | Muncitor necalificat G l 1 Total personal contractual de execuţie 43 TOTAL GENERAL 44 Numărul total de posturi 44 din care: - de conducere 1 - de execuție 43 Sef serviciu Întocmit Răducan Elena Iolanda il Csikos Maria

| ANEXA NR. 1 LA HCLMT NR. CONSILIUL LOCAL AL — MUNICIFIULUI TIMISOARA PRIMAR VICEPRIMAR | COMUNITARA TIMISOARA. DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA | DIREGTOR EXECUTIV TIMISOARA CAMINUL PENTRU PERSOANE VARSINICE | SEF SERVICIU Compartimentul de audit 2 public intern si control întern managerial Compartimentul Contabilitate Salarizare 3 Compartimentul 1 Juridic Compartimentul administrativ 13 13 Com sartimentul socic med ical 24 24 Numar total de posturi 44 .-de conducere -de executie 43