Hotararea Consiliului Local 133/27.03.2019 privind prelungirea prin act adiţional, pe o perioadă de 3 ani a Contractului de închiriere nr. 1061/19.05.2000, încheiat cu SOCIETATEA COOPERATIVA IGIENA Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2019-006408/15.03.2019 privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara- domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2019-006408/15.03.2019 al Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse I Est din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 19.03.2019 - Anexă la Raportul de specialitate nr. SC2019-006408/15.03.2019; Având în vedere Adresa nr. CT 2019-000609/15.02.2019 a SOCIETĂŢII COOPERATIVA IGIENA; Având în vedere Extrasul din Procesul Verbal al şedinţei din data de 14.03.2019 a Comisiei de Analiză a Spaţiilor cu Altă Destinaţie decât aceea de Locuinţă situate în imobile proprietatea Primăriei Timişoara precum şi în proprietatea Statului Român în administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara înfiinţată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 12/26.06.2012 şi modificată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 549/24.10.2018. Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu şi Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art. 36, alin. (2), lit. c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aproba prelungirea Contractului de inchiriere nr. 1061/19.05.2000 si incheierea unui act aditional cu SOCIETATEA COOPERATIVA IGIENA, pentru spatiul din Timisoara, Piata Sfantul Gheorghe, nr. 4, SAD 2, pe o perioada de 3 ani, incepand cu data de 01.04.2019 si pana la data de 30.03.2022. Art. 2: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotărâri se incredinteaza Directia Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse I EST din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Generale Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Clădiri, Terenuri Dotări Diverse I EST; - Direcţiei Clădiri, Terenuri Dotări Diverse II VEST; - Direcţiei Comunicare - Relaţionare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Soocietăţii Cooperativa Igiena; - Mass-media locale.
|