keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 132/25.03.2008 privind modificarea şi aprobarea Organigramei, Statului de Funcţii şi a Planului de ocupare a funcţiilor publice pentru aparatul propriu de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara

25.03.2008

Hotararea Consiliului Local 132/25.03.2008
privind modificarea şi aprobarea Organigramei, Statului de Funcţii şi a Planului de ocupare a funcţiilor publice pentru aparatul propriu de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2008 - 5297/13.03.2008 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile art.11 din Ordinul ANFP nr.7660/2006 privind aprobarea instrucţiunilor pentru elaborarea planului de ocupare a funcţiilor publice;
Având în vedere prevederile art.68 şi art.70 alin.(3) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici;
Având în vedere prevederile Ordinului ANFP nr.1900/2007 privind aprobarea Regulamentului-cadru pentru organizarea examenului de promovare în clasă a funcţionarilor publici încadraţi pe funcţii publice cu nivel de studii inferior, care absolvă o formă de învăţământ superior de lungă sau scurtă durată în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. 2 şit.(a) şi alin.3 lit.(b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin.1 din din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;



HOTARASTE

Art.1: Începând cu data de 01.04.2008 se modifică Organigrama, Statul de funcţii şi Planul de ocupare a funcţiilor publice pentru aparatul propriu de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform Anexelor nr.1,2 şi 3 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Serviciului Resurse Umane
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
CORADO TOADER
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa3.pdf

Anexa nr.3 la HCL nr.___________/_______________ APROBAT PRIMAR

Funcţia publică-Centralizare

Nr. maxim de funcţii publice

Nr. de funcţii

publice ocupate

Nr. de funcţii

publice vacante

Nr. maxim de funcţii

publice care vor fi

infiinţate

Nr. maxim de funcţii publice supuse

reorganizării

Nr. maxim de funcţii publice

rezervate promovării

Nr. maxim de funcţii publice

rezervate promovării

rapide

Nr. maxim de funcţii

publice care vor fi ocupate prin recrutare

secretar al consiliului local 1 1 director executiv în cadrul aparatului propriu al autorităţilor administraţiei publice locale 8 3 5 5 director executiv din cadrul instituţiilor publice subordonate 0 director executiv adjunct în cadrul aparatului propriu al autorităţilor administraţiei publice locale 0 director executiv adjunct din cadrul instituţiilor publice subordonate 0 şef serviciu 26 19 7 7 şef birou 35 10 25 25 Total categoria funcţionari publici de conducere 70 33 37 0 0 0 0 37 auditor clasa I grad profesional asistent 1 1 0 0 auditor clasa I grad profesional principal 2 2 0 0 auditor clasa I grad profesional superior 4 2 2 2 consilier juridic clasa I grad profesional debutant 5 4 1 1 consilier juridic clasa I grad profesional asistent 6 3 3 3 consilier juridic clasa I grad profesional principal 6 6 0 0 consilier juridic clasa I grad profesional superior 5 4 1 1 consilier clasa I grad profesional debutant 87 56 31 31 consilier clasa I grad profesional asistent 79 55 24 5 24 consilier clasa I grad profesional principal 52 35 17 6 5 17 consilier clasa I grad profesional superior 137 124 13 6 13 inspector clasa I grad profesional asistent 0 inspector clasa I grad profesional principal 0 inspector clasa I grad profesional superior 0 funcţii publice specifice clasa I 0 Total funcţii publice clasa I 384 292 92 0 11 0 11 92 referent de specialitate clasa II grad profesional debutant 0 0 referent de specialitate clasa II grad profesional asistent 0 0 0 referent de specialitate clasa II grad profesional principal 0 0 0 referent de specialitate clasa II grad profesional superior 16 16 0 Total funcţii publice clasa II 16 16 0 0 0 0 0 0 referent clasa III grad profesional debutant 10 1 9 9 referent clasa III grad profesional asistent 9 4 5 1 5 referent clasa III grad profesional principal 10 6 4 2 1 4 referent clasa III grad profesional superior 54 50 4 2 4 funcţii publice specifice clasa III 0 Total funcţii publice clasa III 83 61 22 0 3 0 3 22 Total funcţii publice execuţie 483 369 114 0 14 0 14 114 Total funcţii publice 553 402 151 0 14 0 14 151

ŞEF SERVICIU RESURSE UMANE DRIHA RODICA

ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE DIN ADMINISTRATIA PUBLICA LOCALA PRIMARIA MUNICIPULUI TIMISOARA

Cod Fiscal : 14756536 Dr.Ing.Gheorghe Ciuhandu

Atasament: organigrama.pdf

SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR LOCAL EVIDENTA PERSOANEI
DT SECRETAR —_
DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA A MUN TIMISOARA, CANTINA DE AJ SOCIAL
[COMPARTIMENT ARHIVĂ.
ST nn | PEEL SP are UER d] Si | n TE Si) PRO SERVERUL d| tonere UBLICITATE SI COMER E SERII = | eve = RET. TERREI dn | vera conrRacrE | usuce 7 TIROL URMARIRE-VENITURI = DROGUL TERT TERENURI moni] dn] FURL = = TERTI ETTORE E ET 2 tovstmic [BIROUL STATISTICA,
COMPARTIMENT ARTE FUNCIARA.
EEE] E ONTENCIOS [ROI ANAUZA ERE + | cos Loca SERV ADMIN '&| FOND FUNCIAR. SERV JURIDIC SERVICIUL |AUTORIT TUTELARA, ERVICIUL ADMIN LOCALA.
fe DIRECTIA [PATRIMONIU DIRECTOR EXECUTIV
DIRECTI DIRECTIA DRUMURI SI A _—— — DIRECTOR DIRECTOR EXECUTIV EXECUTIV
AI 0133: VILOZE = wsinva ATEUER EET Tari 3,
MROUL MONITORIZAREA DE TREE 3 |n conte rime FER Fr 3 Ro | | _remca cuci PR 5 FI E ÎI IE || sesnune oeseur | _satvmnrare FIE | &| TE || osia our IES î BIROUL TRANSPORT SIGURANTA. OT RE TATI FORTE NAT SPORT CULTURA. [+1] code set]
socanta pasa —
DIRECTIA FISCALA GRI
SERVICIUL ADMINISTRARE LOCUINTE SI UTILITAŢI
ASA DE CULTURA A IICIPIULUI TIMISOARA [SERVICIUL VOLUNTAR PENTRU SITUATI DE URGENTA.
ADINA ZOOLOGICA SI BOTANICA DIRECTIA POLITIA COMUNITARA Mur
CONTABUTATE VENTURI ST
+ DIRECTIA DIRECTIA ECONOMICA OLT! | EXECUTIV. EXECUTIV, SERVICIUL BUGET Ş | semen
BIBI PETE
ANEXA NR.1 LA HCL nr. CONSILIUL LOCAL 13 MARTIE 2008 VICEPRIMAR ORGANIGRAMA PRIMARIEI MUNICIPIULUI TIMISOARA VICEPRIMAR PRIMAR APROBAT PRIMAR GHEORGHE CIUHANDU TOTAL POSTURI DIN CARE de demnitate publică functii publice de conducere functii publice de executie personal contractual de conducere personal contractual de executie

Atasament: Referat.pdf

1

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR SERVICIUL RESURSE UMANE SC2008 –___________ / ______________

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

APROBAT PRIMAR Dr. ing. Gheorghe Ciuhandu

REFERAT

privind propunerea de modificare şi aprobare a Organigramei, Statului de Funcţii si a Planului de ocupare a funcţiilor publice pentru aparatul propriu de specialitate al Primarului

Municipiului Timişoara

Având în vedere Referatul Direcţiei de Dezvoltare nr.SC2008-328/09.01.2008 privind modificarea denumirii Biroului Programe Europene în Biroul Proiecte cu Finanţare Internaţională; Având în vedere prevederile art.11 din Ordinul ANFP nr.7660/2006 privind aprobarea instrucţiunilor pentru elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice; Având în vedere prevederile art.68, 70 alin.(3) din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici,republicată; Având în vedere prevederile Ordinului ANFP nr.1900/2007 privind aprobarea Regulamentului-cadru pentru organizarea examenului de promovare în clasă a funcţionarilor publici încadraţi pe funcţii publice cu nivel de studii inferior, care absolvă o formă de învăţământ superior de lungă sau de scurtă durată în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea;

Propunem modificarea şi aprobarea Organigramei, Statului de Funcţii si Planului de ocupare a funcţiilor publice pentru aparatul propriu de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform anexelor nr. 1, 2 şi 3 la prezentul referat. Facem menţiunea că modificările aduse nu vizează numărul de posturi aprobate prin HCL nr.124/ 24.04.2007, ci doar repartizarea acestora pe funcţii, clase şi grade.

Şef Serviciu Juridic Şef Serviciu Resurse Umane Mirela Lasuschevici Rodica Driha

Atasament: sf_PMT.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMISOARA Anexa nr.2 la HCL nr________/______________

APROBAT PRIMAR

Dr.Ing.Gheorghe Ciuhandu

STAT DE FUNCŢII Funcţia publică/Post contr

Nr. crt Nr.posturi Cls. Grad

I. FUNCTII DE DEMNITATE PUBLICA 1 PRIMAR 1 0 0 2 VICEPRIMAR 2 0 0

Total functii demnitate publica 3 0 0 II APARAT PROPRIU

A . Functii publice de conducere 1 Secretar S 1 1 0 2 Director executiv S 8 3 5 3 Sef serviciu S 26 19 7 4 Şef birou S 35 10 25

Total functii publice de conducere 70 33 37 B. Functii publice de executie

5 Consilier S 137 I superior 124 13 5 6 6 Consilier S 52 I principal 35 17 9 5 7 Consilier S 79 I asistent 55 24 12 8 Consilier S 87 I debutant 56 31 20 9 Consilier juridic S 5 I superior 4 1

10 Consilier juridic S 6 I principal 6 0 11 Consilier juridic S 6 I asistent 3 3 12 Consilier juridic S 5 I debutant 4 1 13 Auditor S 4 I superior 2 2 2 14 Auditor S 2 I principal 2 0 15 Auditor S 1 I asistent 1 0 16 Referent de specialitate SSD 16 II superior 16 0 17 Referent M 54 III superior 51 3 2 2 18 Referent M 10 III principal 6 4 19 Referent M 9 III asistent 3 6 20 Referent M 10 III debutant 1 9 2

Total functii publice de executie 483 369 114 C.1 . Functii personal contractual de conducere

21 Sef birou inspector de specialitate IA S 1 IA 0 1 C.2 . Functii personal contractual executie

22 Inspector de specialitate S 9 IA 3 6 23 Inspector de specialitate S 2 II 0 2 24 Inspector de specialitate S 7 III 4 3 25 Inspector de specialitate S 1 D 1 0 26 Referent M 5 IA 5 0 27 Referent M 4 I 0 4 28 Referent M 1 D 1 0 29 Casier M 1 I 1 0 30 Secretar - dactilograf M 1 I 1 0 31 Secretar - dactilograf M 1 II 1 0

32 Ingrijitor M 1 I 1 0 Total personal contractual 33 D.TOTAL APARAT PROPIU 586 TOTAL GENERAL 589

Număr total posturi 589 din care : de demnitate publica 3 1. Funcţii publice 553 - de conducere 70 - de execuţie 483 2. Personal contractual 33 - de conducere 1 - de execuţie 32 - de deservire 1

SEF SERVICIU RESURSE UMANE DRIHA RODICA

Denumirea funcţiei Nivel studii Concurs 02-04 PromovariVacante Ocupate

C.3 Functii contractuale de deservire