Hotararea Consiliului Local 132/25.03.2008 privind modificarea şi aprobarea Organigramei, Statului de Funcţii şi a Planului de ocupare a funcţiilor publice pentru aparatul propriu de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2008 - 5297/13.03.2008 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile art.11 din Ordinul ANFP nr.7660/2006 privind aprobarea instrucţiunilor pentru elaborarea planului de ocupare a funcţiilor publice; Având în vedere prevederile art.68 şi art.70 alin.(3) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici; Având în vedere prevederile Ordinului ANFP nr.1900/2007 privind aprobarea Regulamentului-cadru pentru organizarea examenului de promovare în clasă a funcţionarilor publici încadraţi pe funcţii publice cu nivel de studii inferior, care absolvă o formă de învăţământ superior de lungă sau scurtă durată în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. 2 şit.(a) şi alin.3 lit.(b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 alin.1 din din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Începând cu data de 01.04.2008 se modifică Organigrama, Statul de funcţii şi Planul de ocupare a funcţiilor publice pentru aparatul propriu de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform Anexelor nr.1,2 şi 3 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Drumuri şi Transporturi; - Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii; - Serviciului Resurse Umane - Mass - media locale.
|