keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 127/29.03.2005 privind aprobarea Organigramei, Statului de funcţii şi a funcţiilor publice la serviciul public "Centrul Comunitar de Asistenţă Socială-Timişoara"

29.03.2005

Hotararea Consiliului Local 127/29.03.2005
privind aprobarea Organigramei, Statului de funcţii şi a funcţiilor publice la serviciul public "Centrul Comunitar de Asistenţă Socială-Timişoara"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. 519/23.03.2005 al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Gheorghe Ciuhandu, prin care se propune aprobarea Organigramei, Statului de funcţii şi funcţiilor publice la serviciul public "Centrul Comunitar de Asistenţă Socială-Timişoara";
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.4/2002 privind înfiinţarea Serviciului Public "Centrul Comunitar de Asistenţă Socială";
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.22/20.07.2004 privind aprobarea Organigramei,a Statului de funcţii şi a funcţiilor publice la serviciul public "Centrul Comunitar de Asistenţă Socială-Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 43 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr.92/2004 privind reglementarea drepturilor salariale şi a altor drepturi ale funcţionarilor publici pentru anul 2005;
În baza art.38 lit.(e) din Legea nr.215/2001 - privind administraţia publică locală, modificată;
În temeiul art.46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă Organigrama, Statul de funcţii şi funcţiile publice la serviciul public "Centrul Comunitar de Asistenţă Socială-Timişoara", conform Anexelor 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Prezenta hotărâre intră în vigoare începând cu data de 01.04.2005 .

Art.3: Cu aducere la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Centrul Comunitar de Asistenţă Socială-Timişoara.

Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică :
- Prefecturii judetului Timis;
- Primarului municipiului Timisoara;
- Directiei Economice;
- Directiei Edilitare;
- Directiei Urbanism;
- Directiei Patrimoniu;
- Serviciului Juridic;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetaţeni;
- Serviciului public "Centrul Comunitar de Asistenţă Socială - Timişoara";
- Mass-media locale;


Presedinte de sedinta
ADRIAN PĂŞCUŢĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Stat_de_functii.pdf

Anexa nr. _____la Hotărârea nr. / JUDEŢUL TIMIŞ CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA CENTRUL COMUNITAR DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ

STAT DE FUNCŢII AL SERVICIULUI PUBLIC "Centrul Comunitar de Asistenţă Socială-Timişoara"

Nr. crt.

Denumirea funcţiei Nivel studii

Nr. posturi

Observaţii

A. Funcţii publice de conducere 1. Director executiv S 1 2. Şef serviciu S 3

Total funcţii publice de conducere 4 B. Funcţii publice de execuţie

3. Consilier,cl.I,gr. superior, tr.3 S 2 4. Consilier juridic,gr. principal,tr.1 S 1 5. Consilier, cl.I,gr. principal, tr.3 S 5 6. Inspector debutant S 1 7. Inspector, cl.I,gr. asistent, tr.3 S 5 8. Inspector, cl.I,gr. principal, tr.3 S 3 9. Inspector, cl.I,gr. principal,tr.1 S 2 10. Inspector, cl.I, gr. superior, tr.3 S 2 11. Referent, cl.III,gr. superior, tr.1 M 1 12. Referent, cl.III,gr. superior, tr.2 M 6 13. Referent,cl.III,gr. asistent, tr.3 M 5

Total funcţii publice de execuţie 33 C. Funcţii pentru personalul contractual

14. Psiholog S 3 15. Sociolog S 1 16. Informatician SSD 1 17. Secretar-dactilograf M 1 18. Şofer M 3 19. Merceolog M 1 20. Magaziner M 1 21. Casier M 1 22. Curier M/G 1 23. Medic rezident anii II-VII S 1 1/2 normă 24. Medic primar S 1 1/2 normă 25. Medic rezident anul I S 1 1/2 normă 26. Kinetoterapeut S 2 27. Asistent social S 1 1/2 normă 28. Asist. medical S 1 29. Asistent medical M 1 30. Referent M 11 31. Îngrijitor M/G 3 32. Infirmieră G 18 32. Contabil M 1 33. Administrator M 1 34. Asistent Social S 1

Total personal contractual 56 TOTAL GENERAL 93

Director Executiv, Maria Stoianov

Atasament: Organigrama.pdf

Serviciul Public “Centrul Comunitar de Asistenţă Socială – Timişoara” ANEXA 1 La Hotarârea nr. ______/_____2005

Director executiv f.p. cond.

Serviciul pentru Protectie Sociala-

Comunitara

49 1 3 45

Serviciul de Asistenta Sociala

25 1

23 1

Serviciul Financiar Contabilitate

8 1 3 4

Viceprimar

Consiliul Local al Municipiului Timişoara

Compartimentul Consiliere- Comunicare

10 0

4 6

Total posturi, din care: De demnitate publică Funcţii publice de conducere Funcţii publice de execuţie Personal contractual

93 - 4 33 56

Total FP conducere FP execuţie P. contractual

Serviciul Public de Asistenţă Specială

Centrul de Tranzit pentru Minori „Sf.Nicolae”

Căminul pentru Pensionari

Cantina de Ajutor Social

1 + 13

1 + 18

1 + 41

1 + 14

1

Atasament: Referat.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA CENTRUL COMUNITAR DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ NR._____________________________ APROBAT PRIMAR GHEORGHE CIUHANDU

REFERAT

Prevederile O.U.G. nr.92/2004 privind reglementarea drepturilor salariale şi a altor drepturi ale funcţionarilor publici pentru anul 2005, statuează următoarele:

- obligativitatea autorităţilor/instituţiilor publice de a solicita şi a obţine avizul favorabil al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici pentru funcţiile publice; - obligativitatea de a face modificările corespunzătoare în statele de funcţii privind reîncadrarea funcţionarilor publici de execuţie/conducere. Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici prin adresa nr.788570/25.01.2005 ne-a

acordat avizul pentru funcţiile publice solicitate de serviciul nostru public, avizul nr.854/25.01.2005, pe care îl anexăm prezentei. Având în vedere prevederile OUG nr.92/2004 privind reglementarea drepturilor salariale şi a altor drepturi ale funcţionarilor publici pentru anul 2005, supunem spre aprobare Proiectul de Hotărâre privind aprobarea organigramei, statului de funcţii şi a funcţiilor publice la serviciul public „Centrul Comunitar de Asistenţă Socială-Timişoara”. Anexăm următoarele: - avizul favorabil al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr.854/25.01.2005 obţinut pentru funcţiile publice solicitate.

- organigrama; - statul de funcţii.

Viceprimar, Director Executiv, Adrian Orza Maria Stoianov

Avizat juridic Consilier juridic, Mirela Lasuschevici Medina Marinescu Referent, gr.superior Aurelia Gavreliuc