Hotararea Consiliului Local 126/29.03.2005 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de Funcţii ale aparatului propriu de specialitate al Consiliului Local al Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul Nr. SC2005- 5136/22.03.2005 al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Gheorghe Ciuhandu privind propunerea de modificare şi aprobare a Organigramei şi a Statului de Funcţii ale aparatului propriu de specialitate al Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate , protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 5/25.01.2005 privind înfiinţarea şi aprobarea structurii organizatorice, a statului de funcţii, a numărului de posturi şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor ; Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local nr.85/15.03.2005 privind înfiinţarea Poliţiei Comunitare, aprobarea Organigramei, a Statului de Funcţii şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare; Având în vedere prevederile Deciziei Civile nr. 739/CA/R din data de 24 noiembrie 2004, pronunţată de Curtea de Apel Timişoara, Secţia Comercială şi de Contencios Administrativ, prin care dispune anularea Dispoziţiei nr. 1273/23.07.2003 - privind eliberarea d-nei Miron Gabriela din funcţia publică şi încadrarea cu contract individual de muncă în cadrul Compartimentului Registratură şi Informaţii al Direcţiei Economice - şi reîncadrarea în funcţia publică deţinută; Având în vedere prevederile Dispoziţiei nr. 1492/05.07.2004 privind delegarea unor atribuţii viceprimarilor şi secretarului; Având în vedere prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 92/2004 - privind reglementarea drepturilor salariale şi a altor drepturi ale funcţionarilor publici pentru anul 2005; Având în vedere Avizul favorabil al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 1502/11.02.2005 privind reîncadrarea funcţionarilor publici din cadrul aparatului propriu al Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art. 38 lit.(e) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală; În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală; HOTARASTE Art.1: Se aprobă Organigrama şi Statul de Funcţii ale aparatului propriu de specialitate al Consiliului Local al Municipiului Timişoara, conform Anexelor nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.3: Prezenta hotărâre se comunică: - Prefecturii Judeţului Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Poliţia Comunitară; - Serviciului Juridic; - Serviciului Audit Public Intern; - Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni; - Biroului Resurse Umane; - Biroului Relaţii Publice; - Mass - media locale.
|