keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 126/29.03.2005 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de Funcţii ale aparatului propriu de specialitate al Consiliului Local al Municipiului Timişoara

29.03.2005

Hotararea Consiliului Local 126/29.03.2005
privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de Funcţii ale aparatului propriu de specialitate al Consiliului Local al Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul Nr. SC2005- 5136/22.03.2005 al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Gheorghe Ciuhandu privind propunerea de modificare şi aprobare a Organigramei şi a Statului de Funcţii ale aparatului propriu de specialitate al Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate , protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 5/25.01.2005 privind înfiinţarea şi aprobarea structurii organizatorice, a statului de funcţii, a numărului de posturi şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor ;
Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local nr.85/15.03.2005 privind înfiinţarea Poliţiei Comunitare, aprobarea Organigramei, a Statului de Funcţii şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare;
Având în vedere prevederile Deciziei Civile nr. 739/CA/R din data de 24 noiembrie 2004, pronunţată de Curtea de Apel Timişoara, Secţia Comercială şi de Contencios Administrativ, prin care dispune anularea Dispoziţiei nr. 1273/23.07.2003 - privind eliberarea d-nei Miron Gabriela din funcţia publică şi încadrarea cu contract individual de muncă în cadrul Compartimentului Registratură şi Informaţii al Direcţiei Economice - şi reîncadrarea în funcţia publică deţinută;
Având în vedere prevederile Dispoziţiei nr. 1492/05.07.2004 privind delegarea unor atribuţii viceprimarilor şi secretarului;
Având în vedere prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 92/2004 - privind reglementarea drepturilor salariale şi a altor drepturi ale funcţionarilor publici pentru anul 2005;
Având în vedere Avizul favorabil al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 1502/11.02.2005 privind reîncadrarea funcţionarilor publici din cadrul aparatului propriu al Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 38 lit.(e) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;
În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă Organigrama şi Statul de Funcţii ale aparatului propriu de specialitate al Consiliului Local al Municipiului Timişoara, conform Anexelor nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Poliţia Comunitară;
- Serviciului Juridic;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Biroului Resurse Umane;
- Biroului Relaţii Publice;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
ADRIAN PĂŞCUŢĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Organigrama-Primarie.pdf

21 MARTIE 2005 pers. contractual de conducere pers. contractual de executie 3 41 ERVICIUL ADMIN FOND FUNCIAR SERVICIUL JURIDIC BIROUL CONTENCIOS SECRETAR % SERVICIUL _ :* |AUTORIT-TUTELARA IROUL ANALIZA ELAB |SERVICIUL ADMINISTR LOCALA VI 1com, loc. ev, : COMPARTIMENT | = [REGISTR. SI INFORMATII | *— — | BIROUL SOLUTIONAREA a CONTESTATI ILOR n, a persoand[ 85 "| BIROUL VENITURI, on] PRETURI SI TARIFE + |BIRDUL CONTABILITATEA CHELTUIELILOR SERVICIUL BUGET. INVESTITII SERVICIUL IMPUNERI CLAD. TER. TAXE AUTO, ALTE TAXE + | SERVICIUL COLECTARE EXEC.SILITA PERS. JURID. E ee) — [ta | SERVICIUL COLECTARE & |EXEC.SILITA PERS. FIZICE. SSL deo) [ol 1+12 [114] LI] 20| vu N TIMISOARA___ ] IDE ASISTENTA SOCIALA - - + | SERVICIUL IMPOZITE TAXE PERS. JURID. ENTRU MINORI ITRUL DE TRANZI CENTRUL COMUNITA Şi L % FI '— RERVICIUL INFORMATIZARE NI] SI E-COMUNICARE Piept ri E AER e E E rroma ETA N CEE RN AES, DATAT CĂ ŢI = con) SE = SSE ARTE DECĂT 1 SIROUL SERVICIUL E TEHNIC EDILITATE Ă UI CANI UI SOCIAL COMPARTIMENT 2 EXECUTORI IAT PATRIMONIU NIVA DE Auro BIROUL SPAŢII ALTA DESTINATIE + (SERVICIUL ADMINISTR co | SPATII - TERENURI BCE SERVICIUL ILOCUINTE Şi ERVICIUL ORDINE COMPARTIMENT INSTRUIRE |? COMPARTIMENT| = INTERVENTII RAPIDE |“ EUR BUNURI DIRECTOR EXECUTIV BIRDUL INVESTITII STATISTICA SI MONUMENTE "+ SERVICIUL PLANIFICARE 3 URBANA “+ BIROUL AUTORIZARE SI +, |SERVICIUL AUTORIZARE " DISCIPLINA CONTROLÎN CONSTRUCTI = ; SI CONTROL CONSTRUCTII DIRECTIA ULUZANEU VICEPRIMAR ES 41 SERVICIUL URBANISM COMERCIAL BIROUL CADASTRU SI T SERVICIUL = |AVIZARE DOCUMENTATII — | BANCA DE DATE URBANE COMPARTIMENT ASOCIATII DE PROPRIETARI BIROUL ECOLOGIE URBANA + |SERVICIUL ADMINISTRARE n MEDIU URBAN BIROUL HIOROTEHNIC e DIA SERVICIUL TRANSPORT SI RETELE PUBLICE DIRECTOR EXECUTIV 64 | SERVICIUL ENERGETIC BIROUL ILUMINAT PUBLIC E | = o TOTAL POSTURI DIN CARE de demnitate publica functii publice de conducere functii publice de executie SERVICIUL CENTRUL BIROUL EVIDENTĂ SI = = |DE CONSILIERE. CETATENI (CIRCULATIA DOCUMENTELOR SERVICIUL AUDIT PUBLIC INTERN 652 48 397 BIROUL CONTROL INTERN + [SERVICIUL DEZVOLTARE * ISIINTEGRARE EUROPEANA BIROUL RESURSE UMANE | Mun ANEXA NR.1 LA HCL. NR - CONSILIUL LOCAL ORGANIG n RAMA PRIMARIEI MUNICIPIULUI TIMISOARA APROBAT PRIMAR Gheorghe Ciuhandu ___ |_INSPECTORAT PROTECTIE CIVI LA

Atasament: Stat_de_functii-PMT.pdf

APROBAT PRIMARIA MUNICIPIULUI TIMISOARA PRIMAR

Gheorghe Ciuhandu STAT DE FUNCŢII

Funcţia publică/Post contr Nr. crt Nr.posturi Cls. Grad

I. FUNCTII DE DEMNITATE PUBLICA 1 PRIMAR 1 2 VICEPRIMAR 2

Total functii demnitate publica 3 II APARAT PROPRIU

A . Functii publice de conducere 3 Secretar al municipiului S 1 4 Director executiv S 5 5 Director executiv adjunct S 1 6 Sef serviciu S 25 7 Şef birou S 16

Total functii publice de conducere 48 B. Functii publice de executie

8 Consilier S 58 I superior 1 9 Consilier S 40 I superior 2

10 Consilier S 20 I superior 3 11 Consilier S 4 I principal 1 12 Consilier S 3 I principal 2 13 Consilier S 21 I principal 3 14 Consilier S 1 I asistent 1 15 Consilier S 3 I asistent 2 16 Consilier S 62 I asistent 3 17 Consilier S 1 I debutant 18 Auditor S 1 I superior 2 19 Auditor S 1 I superior 3 20 Auditor S 1 I principal 1 21 Auditor S 4 I asistent 3 22 Consilier juridic S 5 I superior 3 23 Consilier juridic S 4 I principal 1 24 Consilier juridic S 1 I principal 2 25 Consilier juridic 4 I principal 3 26 Consilier juridic S 1 I asistent 1 27 Consilier juridic S 4 I asistent 3 28 Consilier juridic S 3 I debutant 29 Agent comunitar S 12 I superior 3 30 Agent comunitar S 7 I principal 3 31 Agent comunitar S 3 I asistent 3 32 Agent comunitar S 2 I debutant 33 Referent de specialitate SSD 15 II superior 1 34 Referent de specialitate SSD 1 II superior 2

Nivel studii

Treapta de

salarizare Denumirea funcţiei

35 Referent M 40 III superior 1 36 Referent M 17 III superior 2 37 Referent M 8 III superior 3 38 Referent M 5 III principal 1 39 Referent M 1 III principal 2 40 Referent M 5 III principal 3 41 Referent M 3 III asistent 2 42 Referent M 9 III asistent 3 43 Agent comunitar M 90 III superior 3 44 Agent comunitar M 40 III principal 3 45 Agent comunitar M 37 III asistent 3 46 Agent comunitar M 20 III debutant

Total functii publice de executie 557 C . Functii personal contractual

47 Inspector de specialitate S 4 IA 48 Inspector de specialitate S 4 I 49 Inspector de specialitate S 0 II 50 Inspector de specialitate S 1 III 51 Inspector S 2 D 52 Referent SSD 2 IA 53 Inspector M 4 IA 54 Inspector M 2 I 55 Inspector M 2 III 56 Secretar - dactilograf M 4 I 57 Secretar - dactilograf M 2 II 58 Functionar M 4 I 59 Functionar M 1 III 60 Casier M 8 I 61 Muncitor calificat M 1 I 62 Muncitor calificat M 2 III 63 Ingrijitor M 1 I

Total personal contractual 44 D.TOTAL APARAT PROPIU 649 TOTAL GENERAL 652

Număr total posturi 652 din care : de demnitate publica 3 1. Funcţii publice 603 - de conducere 48 - de execuţie 557 2. Personal contractual 44 - de conducere 3 - de execuţie 37 - de deservire 4

Sef Birou Resurse Umane

Rodica Driha

Atasament: Referat-Organigrama_Primarie.pdf

1

Municipiul Timişoara Primar Biroul Resurse Umane Nr. SC2005-_____________/22.03.2005

APROBAT PRIMAR Dr. ing. Gheorghe Ciuhandu

REFERAT

privind propunerea de modificare şi aprobare a Organigramei şi a Statului de Funcţii ale aparatului propriu de specialitate al Consiliului Local al Municipiului Timişoara

Având în vedere faptul că prin H.C.L. nr. 5/25.01.2005 a fost înfiinţat Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Timişoara, respectiv a fost aprobată structura organizatorică, statul de funcţii, numărul de posturi şi Regulamentul de organizare şi funcţionare a acestuia, respectiv că prin H.C. L. nr. 85/15.03.2005 a fost înfiinţată ca direcţie în aparatul propriu de specialitate al Consiliului Local al Municipiului Timişoara Direcţia Poliţia Comunitară, având în vedere prevederile Deciziei Civile nr. 739/CA/R din data de 24 noiembrie 2004, pronunţată de Curtea de Apel Timişoara, Secţia Comercială şi de Contencios Administrativ, prin care dispune anularea Dispoziţiei nr. 1273/23.07.2003 – privind eliberarea d-nei Miron Gabriela din funcţia publică şi încadrarea cu contract individual de muncă în cadrul Compartimentului Registratură şi Informaţii al Direcţiei Economice – şi reîncadrarea în funcţia publică deţinută, având în vedere Dispoziţia nr. 1492/05.07.2004 privind delegarea unor atribuţii viceprimarilor şi secretarului, având în vedere prevederile O.U.G. nr. 92/2004 – privind reglementarea drepturilor salariale şi a altor drepturi ale funcţionarilor publici pentru anul 2005 şi Avizul favorabil al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 1502/11.02.2005 privind reîncadrarea funcţionarilor publici din cadrul aparatului propriu al Consiliului Local al Municipiului Timişoara, propunem modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de Funcţii ale aparatului propriu de specialitate al Consiliului Local al Municipiului Timişoara, conform anexelor nr. 1 şi 2 la prezentul referat.

Şef Serviciu Juridic Şef Birou Resurse Umane Mirela Lasuschevici Rodica Driha