keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 117/19.03.2019 privind modificarea Hotararii Consiliului Local nr. 44/15.02.2019 privind aprobarea participarii Municipiului Timisoara ca partener al Proiectului „Smart And Sustainable Energy Consumption", finantat in cadrul INTERREG IPA de Cooperare Transfrontaliera Romania-Serbia

19.03.2019

Hotararea Consiliului Local 117/19.03.2019
privind modificarea Hotararii Consiliului Local nr. 44/15.02.2019 privind aprobarea participarii Municipiului Timisoara ca partener al Proiectului „Smart And Sustainable Energy Consumption", finantat in cadrul INTERREG IPA de Cooperare Transfrontaliera Romania-Serbia


Consiliul Local al Municipiului Timisoara


Avand in vedere Expunerea de motive a Primarului Municipiului Timisoara, Domnul Nicolae Robu, cu nr.SC2019-5995 din data de 12.03.2019;
Avand in vedere Raportul de specialitate nr.SC2019-5996 din data de 12.03.2019 al Directiei de Mediu - Serviciul Reglementare, Monitorizare, Protectie si Ameliorare Mediu;
Avand in vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 12.03.2019-Anexa la Raportul de Specialitate nr.SC2019-5996/12.03.2019;
Avand in vedere Raportul nr.731/07.03.2019 al Biroului Regional pentru Cooperare Transfrontaliera Timisoara, inregistrat la Primaria Municipiului Timisoara cu nr.SC2019-5688/07.03.2019, precum si comunicarea prin posta electronica inregistrata cu nr.CDM2019-120/11.03.2019;
Avand in vedere Ghidul Aplicantului Programului INTERREG IPA CBC Romania-Serbia 2014-2020;
Avand in vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale si Comisiei pentru cultura, stiinta, invatamant, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
Avand in vedere Hotararea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr.44/15.02.2019 privind aprobarea participarii Municipiului Timisoara ca partener al Proiectului "Smart And Sustainable Energy Consumption", finantat in cadrul INTERREG IPA de Cooperare Transfrontaliera Romania-Serbia;
Avand in vedere prevederile Legii nr.500/2002, a finantelor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
Avand in vedere prevederile Legii nr.273/29.06.2006 cu privire la finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
In conformitate cu prevederile art. 36 alin. 2, lit. (b) si (e), alin. 4 litera (a) si alin. 7 lit. (c) din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata;
In temeiul art. 45 alin.2 lit. (a) si (d) din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata;


HOTARASTE

Art.1: Se aproba modificarea articolului 2 din Hotararea Consiliului Local nr. 44/15.02.2019, care va avea urmatorul continut:
"Se aproba finantarea din bugetul local al Municipiului Timisoara a cheltuielilor aferente implementarii Proiectului "Smart And Sustainable Energy Consumption", acronim SASEC, e-MS nr. RORS-300, finantat in cadrul INTERREG IPA de Cooperare Transfrontaliera Romania-Serbia 2014-2020 si avansarea din bugetul local al Municipiului Timisoara a sumelor necesare pentru implementarea activitatilor proiectului, in valoare totala eligibila de 79.598,40 EUR, din care 67.658,64 EUR reprezentand contributia UE in cadrul Programului, in procent de 85% si 11.939,76 EUR reprezentand contributia de stat si a partenerului, in procent de 15%, avand ca surse:
-Bugetul local - suma de 1.592,76 EUR (13,34% din 11.939,76 EUR), si
-Bugetul de stat prin Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice - suma de 10.347,00 EUR (86,66% din 11.939,76 EUR),
urmand ca sumele avansate sa fie recuperate dupa incheierea perioadei de raportare, finalizarea tuturor controalelor si validarea cheltuielilor, potrivit cerintelor si conditiilor Programului, conform fluxurilor financiare si programului de plati al Programului INTERREG IPA CBC Romania-Serbia 2014-2020."

Art.2: Se aproba modificarea articolului 3 din Hotararea Consiliului Local nr. 44/15.02.2019, care va avea urmatorul continut:
"Se aproba asigurarea si sustinerea co-finantarii de la bugetul local al Municipiului Timisoara a cheltuielilor aferente Proiectului "Smart And Sustainable Energy Consumption", acronim SASEC, e-MS nr.RORS-300, finantat in cadrul INTERREG IPA de Cooperare Transfrontaliera Romania-Serbia 2014-2020 potrivit cerintelor si conditiilor Programului, in valoare de 1.592,76 EUR, precum si acoperirea din bugetul local a cheltuielilor neeligibile sau conexe care pot aparea pe parcursul implementarii proiectului."

Art.3:Se aproba modificarea Anexei nr. 8 din Ghidul de Finantare, anexa la Hotararea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr.44/15.02.2019 - Declaratia privind Decizia organelor abilitate cu privire la disponibilitatea resurselor proprii, disponibilitatea temporara a fondurilor pentru activitatile lor pana la rambursare, potrivit Anexei care face parte integranta din prezenta hotarare, prin corectarea sumei de 1.591,968 EUR cu 1.592,76 EUR si imputernicirea domnului Nicolae ROBU in calitate de reprezentant legal al UAT Municipiul Timisoara in vederea semnarii declaratiei.

Art.4: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Directia de Mediu din cadrul Primariei Municipiului Timisoara.

Art.5:Prezenta hotarare se publica in Buletinul Informativ al Primariei Municipiului Timisoara si pe site-ul propriu si totodata, se comunica:
- Institutiei Prefectului - Judetul Timis;
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Directiei Secretariat General;
- Directiei de Mediu;
- Directiei Economice;
- Directiei Generale Drumuri, Poduri, Parcaje si Retele de Utilitati;
- Directiei Comunicare-Relationare;
- Directiei de Dezvoltare;
- Directiei de Urbanism;
- Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse I Est;
- Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse II Vest;
- Serviciului Juridic;
- Serviciului Scoli-Spitale;
- Corpului de Control si Antifrauda al Primarului;
- Biroului Sport-Cultura;
- Biroului Managementul Calitatii;
- Biroului Audit;
- Primariei Orasului Zrenjanin;
- Biroului Regional de Cooperare Transfrontaliera Timisoara;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
ELENA SIPOS
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRAGOI

Atasament: Raport_BRECO_731_din_7_Martie_2019.pdf

SC - 5688/0703 Dl CDL Romania - Serbia ON-SITE VISIT REPORT NO:731 Date of visit: 07.03.2019 Afferent to the financing request no: RORS 300 Priority axis: 2 Environmental protection and risk management Measure: 2.1 Environmental protection and sustainable use of natural resources Title of the project: Smart and Sustainable Energy Consumption Project code: RORS 300 Location: 1 C.D. Loga Blvd., postal code 300030, Timisoara, Timis County, Romania Beneficiary (name): Municipality of Timisoara _ Compiete address (street, no., postal code, locality, county, district, telephone no, fax no.) | 1C.D. Loga Blvd. postal code 300030, Timisoara, Timis County, Romania, tel.: + +40256 408 300, fax: *402562 014 177 Fiscal code: 14756536 Registration number at the Trade Register Office: NA Location of the project (region, county, locality, address where the project is implemented): 10 Slobode Square, postal code 23000, Zrenjanin, Srednje Banatski District, Serbia. 1 C.D. Loga Blvd., postal code 300030, Timisoara, Timis County, Romania. 1 Carnojideva Street, postal code 23000, Zrenjanin, Srednje Banatski District, Serbia. 9 Republicii Blvd., postal code 300001, Timisoara, Timis County, Romania. Value of the project 852.001,51 EUR (before contracting) 852.001,51 EUR (After onsite of P2) The legal representative of the beneficiary present at the visit performance (first name, surname, position): Nicolae Robu - Mayor - Not present at the visit JS/ MA / NA representatives who perform the visit: JS experts (contact data, surname, first name, position, telephone no., fax no., e-mail) Representative 1 - RO CBC Timisoara - JS: Vlad-Andrei Flueras - JS Consultant - Project Manager RO, Tel.: +40 356 426 360, Fax: +40 356 426 361, E-mail: vlad.fluerasEbrct-timisoara.ro Representative 2 - RO CBC Timisoara - JS:

CDI Romania- Serbia Marius Popescu - JS Consultant - Project Manager RO, Tel.: +40 356 426 360, Fax: +40 356 426 361, E-mail: marius.popescuEbrct-timisoara.ro The performance of the on-site visit before the signature of the finance contracts and of the afferent co-finance contracts has as purpose: Verification of the coherence and correctness of the information provided by the applicant and its partners in the application for funding with the actual situation; Verification of the fact that the applicant and its-partners-are still eligible-for fu undingattne date of the on-site visit (e.g. the applicant and its partners have no debts), and to check-up of the documents regarding eligibility (including the documents which are the object of the own responsibility statements). Verification of the fact that the project implementation did not start prior to signing the contract, except for the project preparation costs (retroactivity of activities is not allowed, double funding must be verified by any means, data or information); Retroactivity: Operations shall not be selected for IPA II assistance where they have been physically completed or fully implemented before the application for funding under the cross-border cooperation programme is submitted by the beneficiary to the managing authority, irrespective of whether all related payments have been made by the beneficiary. Verification of the fact that there are appropriate conditions for the implementation of the project that the location of the project exists and is available for implementation. Verification shall also comprise if the object of the contract foreseen in the application and the attached supporting documents are in accordance with the actual situation on-site (e.g. feasibility study, technical project, authorisations etc.) Receipt of all the necessary documents for the contracting of the project (in case they where not sent by JS according to the set deadline) The location has the necessary endowments for the implementation of the project. The following persons from the Lead Beneficiary are present at the visit: ludit Bere - Semeredi - Project Coordinator

CDU Romania- Serbia Documents check-up A. Statutory documents a) Documents submitted to CF as copies, are confronted with the original Declaration of Eligibility (Annex 3) X Declaration of Commitment (Annex 4) X Partnership declaration (Annex 5) X Statute of the Municipality of Timisoara X X X Local Council Decision approving the Statute Fiscal registration certificate Balance sheet for 2017 X Budget execution for 2017 X b) The annexed documents to the finance contracts, which have not been submitted together with the finance request, but which have been submitted to JS before the on-site visit performance, are confronted with the original Declaration of gratuitousness (Annex 7) X The decisions of the empowered bodies (Annex 8) along with Local Both must be Council Decision no. 44/15.02.2019 x revised Tax Certificate issued by the Local Authorities and the corresponding English translation x Tax Certificate issued by the Ministry of Public Finances - ANAF and x the corresponding English translation Bank statement for the EUR bank account especially opened for the implementation of the project and the corresponding English X translation; Financial identification form for the EUR bank account especially opened for the implementation of the project RON Treasury accounts especially opened for the implementation of the project and the corresponding English translation; Financial identification forms for the RON Treasury accounts especially opened for the implementation of the project Criminal record issued for the legal representative and the corresponding English translation

HILCITEY-IFA CDI Romania- Serbia EET: Documents check-up Yes No | Observations Criminal record issued for the institution and the corresponding x English translation CVs of the project implementation team X revised Decision establishing the project implementation team reflecting x Must be the positions and working time from the project budget; revised C. Documents which certify the property right/concession of the infrastructure andzor the _ land a) Documents submitted to CF as copies, are confronted with the original NA | NA | mA] NA D- Documents wnicn prove tne financiai ability of the beneficiary to implement the project a) Documents submitted to CF as copies, are confronted with the original The decisions of the empowered bodies (Annex 8) along with Local Both must be Council Decision no. 44/15.02.2019 revised E. Other documents NA NA | NA NA F. All the comments/conclusions/recommendations of the evaluation committee mentioned in the Evaluation Grids and Evaluation Reports were taken into consideration and the respective documents were provided or revised accordingly G. All the recommendations of the JMC were taken into consideration and the respective documents were provided or | NA NA NA revised accordingly X Note1 Note 1: The comments of the Evaluation Committee: "However, since 23 procurement procedures are supposing to be carry on, some experts in the field would have been useful to be co- opted in the project. The information in the project that experts from P2 and P3 will be involved in the activity AM3 is not reflected in the implementation team of those two project partners (one senior expert is present in the P2 project management staff, but this job description is missing)" — the procurement procedures will be managed by an external procurement expert, included in the budget. At the on-site visit the following documents were submitted: - Tax Certificate issued by the Ministry of Public Finances - ANAF and the corresponding English translation; Identified problems - Bank statement for the RON commercial bank account especially opened for the implementation of the project and the corresponding English translation;

iierreg- Ira co BR Romania ” Serbia ee - Financial identification form for the RON commercial bank account especially opene=d for the implementation of the project and the corresponding English translation; - Bank statement for the RON Treasury accounts especially opened for thue implementation of the project and the corresponding English translation; - The decisions of the empowered bodies (Annex 8) along with the new Local Council Decision; - Decision establishing the project implementation team must be revised, reflectin g the positions and working time from the project budget; - CVs of the project implementation team reflecting the positions and working tim e from the project budget; Final conclusions JS/ MA/ NA representatives, following the on-site visit, propose: Project to be financed. Photos are not attached to the on-site visit report. JS Representative 1 Legal Representative for Beneficiar (Signature) = (Signature and seal) E! (Name) Vlad-Andrei Flueras (Name) Nicolae Robu | (Title) JS Consultant - Project manager (Title) Mayor JS Representative 2 Representative 1 for Beneficiary 2 (Signature) (Signature) (Name) Marius Popescu (Name) ludit (Title) JS Consultant - Projeqt manager (Title) Project Coordinator

Atasament: Expunere_de_motive.pdf

FO 53-03, Ver.2

ROMÂNIA

JUDEŢUL TIMIŞ

MUNICIPIUL TIMIŞOARA

PRIMAR SC2019- / .03.2019.

EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE

pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 44/15.02.2019 privind aprobarea

participării Municipiului Timișoara ca partener al Proiectului „Smart And

Sustainable Energy Consumption”, finanțat în cadrul INTERREG IPA de Cooperare

Transfrontalieră România-Serbia

1. Descrierea situației actuale:

Prin Hotărârea Consiliului Local nr.44/15.02.2019 s-a aprobat participarea Municipiului Timișoara

ca partener al Proiectului „Smart And Sustainable Energy Consumption”, finanțat în cadrul

INTERREG IPA de Cooperare Transfrontalieră România-Serbia, document care a fost comunicat

Biroului Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara prin liderul de proiect, fiind încârcat

și pe platforma sistemului de monitorizare (e-MS).

În data de 07.03.2019 a avut loc vizita la fața locului a experților Biroului Regional pentru

Cooperare Transfrontalieră Timișoara pentru Proiectul „Smart And Sustainable Energy

Consumption”, acronim SASEC, e-MS RORS-300, fiind încheiat Raportul nr.731, prin care se

solicită revizuirea unor documente, în speță a: H.C.L.M.T. nr.44/15.02.2019 și Anexei 8 (din

Ghidul de Finanțare al Programului) - Declarația privind Decizia organelor abilitate cu privire la

disponibilitatea resurselor proprii, disponibilitatea temporară a fondurilor pentru activitățile lor până

la rambursare.

Din adresa transmisă prin corespondență electronică de către experții BRCT Timișoara, rezultă

faptul că, pentru proiectul „Smart And Sustainable Energy Consumption” - RORS 300, contribuția

Municipiului Timișoara a fost calculată cu ajutorul foii de calcul la care formulele introduse

respectă algoritmii de calcul ai sistemului de monitorizare (eMS), prin rotunjire în jos, după cum

urmează:

Calcul surse de finanțare în e-MS Suma % e-MS

Cofinanțare Program (FEDR)

85% € 67.658,64

Contribuție Stat și Partener

15% € 11.939,76

Buget Total Eligibil Partener

100% € 79.598,40

Partener Proiect Public/Privat 13.34% € 1.592,76 13.34

Buget de stat (România) Public 86.66% € 10.347,00 86.66

Total contribuție 100.00% 11.939,76

2. Propunem în acest sens:

—Modificarea textului articolelor 2 și 3 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr.44/15.02.2019, în ceea ce privește corectarea sumelor privitoare la sursele de finanțare a contribuției

de stat și partenerului, în valoare totală de 11.939,76 EUR (procent de 15% din valoarea totală

eligibilă a proiectului), având ca surse: -Bugetul local – suma de 1.592,76 EUR (13.34% din 11.939,76 EUR), și

-Bugetul de stat prin Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice - suma de

10.347,00 EUR (86,66% din 11.939,76 EUR),

—Modificarea corespunzătoare a sumei din Anexa 8 (din Ghidul de Finanțare) - Declarația privind Decizia organelor abilitate cu privire la disponibilitatea resurselor proprii,

disponibilitatea temporară a fondurilor pentru activitățile lor până la rambursare

(modificare din 1.591,968 EUR în 1.592,76 EUR).

FO 53-03, Ver.2

3. Concluzii: Având în vedere cele prezentate mai sus, considerăm necesară și oportună aprobarea

proiectului de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr.44/15.02.2019 privind

aprobarea participării Municipiului Timișoara ca partener al Proiectului „Smart And Sustainable

Energy Consumption”, finanțat în cadrul INTERREG IPA de Cooperare Transfrontalieră România-

Serbia, aceste documente îndeplinind condițiile pentru a fi supuse dezbaterii și aprobării plenului

consiliului local.

PRIMAR, DIRECTOR EXECUTIV DIRECȚIA DE MEDIU,

Nicolae ROBU Adrian – Amedeo BERE SEMEREDI

Atasament: Raport_de_specialitate_completare_Martie_2019.pdf

FO 53-01, Ver.1

ROMÂNIA

JUDEŢUL TIMIŞ

MUNICIPIUL TIMIŞOARA

DIRECŢIA DE MEDIU

Serviciul Reglementare, Monitorizare,

Protecție și Ameliorare Mediu

SC2019- / .03.2019.

RAPORT DE SPECIALITATE

privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 44/15.02.2019 privind aprobarea

participării Municipiului Timișoara ca partener al Proiectului „Smart And

Sustainable Energy Consumption”, finanțat în cadrul INTERREG IPA de Cooperare

Transfrontalieră România-Serbia

Având în vedere Expunerea de motive nr.SC2019- / .03.2019 a Primarului Municipiului

Timișoara și Proiectul de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 44/15.02.2019

privind aprobarea participării Municipiului Timișoara ca partener al Proiectului „Smart And

Sustainable Energy Consumption”, finanțat în cadrul INTERREG IPA de Cooperare

Transfrontalieră România-Serbia.

Facem următoarele precizări:

Prin Hotărârea Consiliului Local nr.44/15.02.2019 s-a aprobat participarea Municipiului Timișoara

ca partener al Proiectului „Smart And Sustainable Energy Consumption”, finanțat în cadrul

INTERREG IPA de Cooperare Transfrontalieră România-Serbia, document care a fost comunicat

Biroului Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara prin liderul de proiect, fiind încârcat

și pe platforma sistemului de monitorizare (e-MS).

În data de 07.03.2019 a avut loc vizita la fața locului a experților Biroului Regional pentru

Cooperare Transfrontalieră Timișoara pentru Proiectul „Smart And Sustainable Energy

Consumption”, acronim SASEC, e-MS RORS-300, fiind încheiat Raportul nr.731, prin care se

solicită revizuirea, respectiv modificarea unor documente, în speță a: H.C.L.M.T. nr.44/15.02.2019

și Anexei 8 (din Ghidul de Finanțare al Programului) - Declarația privind Decizia organelor

abilitate cu privire la disponibilitatea resurselor proprii, disponibilitatea temporară a fondurilor

pentru activitățile lor până la rambursare.

Din adresa transmisă prin corespondență electronică de către experții BRCT Timișoara, rezultă

faptul că, pentru proiectul „Smart And Sustainable Energy Consumption” - RORS 300, contribuția

Municipiului Timișoara a fost calculată cu ajutorul foii de calcul la care formulele introduse

respectă algoritmii de calcul ai sistemului de monitorizare (eMS), prin rotunjire în jos, după cum

urmează:

Calcul surse de finanțare în e-MS Suma % e-MS

Cofinanțare Program

(FEDR)

85% € 67.658,64

Contribuție Stat și Partener

15% € 11.939,76

Buget Total Eligibil

Partener

100% € 79.598,40

Partener Proiect Public/Privat 13.34% € 1.592,76 13.34

Buget de stat (România) Public 86.66% € 10.347,00 86.66

Total contribuție 100.00% 11.939,76

Prin urmare, Hotărârea Consiliului Local nr.44/15.02.2019 trebuie modificată astfel încât sumele să

fie corectate cu cele calculate automat în sistemul e-MS, prin rotunjire în jos (rounddown).

FO 53-01, Ver.1

Propunem în acest sens:

1. Modificarea articolului 2 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara, care

să aibă următoarul conținut:

„Art. 2: Se aprobă finanțarea din bugetul local al Municipiului Timișoara a cheltuielilor aferente

implementării Proiectului „Smart And Sustainable Energy Consumption”, acronim SASEC, e-MS

nr. RORS-300, finanțat în cadrul INTERREG IPA de Cooperare Transfrontalieră România-Serbia

2014-2020 și avansarea din bugetul local al Municipiului Timișoara a sumelor necesare pentru

implementarea activităților proiectului, în valoare totală eligibilă de 79.598,40 EUR, din care

67.658,64 EUR reprezentând contribuția UE în cadrul Programului, în procent de 85% și

11.939,76 EUR reprezentând contribuția de stat și a partenerului, în procent de 15%, având ca

surse: -Bugetul local – suma de 1.592,76 EUR (13.34% din 11.939,76 EUR), și

-Bugetul de stat prin Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice - suma de

10.347,00 EUR (86,66% din 11.939,76 EUR),

urmând ca sumele avansate să fie recuperate după încheierea perioadei de raportare, finalizarea

tuturor controalelor și validarea cheltuielilor, potrivit cerințelor și condițiilor Programului,

conform fluxurilor financiare și programului de plăți al Programului INTERREG IPA CBC

România-Serbia 2014-2020.”

2. Modificarea articolului 3 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara, care

să aibă următoarul conținut:

„Art. 3: Se aprobă asigurarea și susținerea co-finanţării de la bugetul local al Municipiului

Timişoara a cheltuielilor aferente Proiectului „Smart And Sustainable Energy Consumption”,

acronim SASEC, e-MS nr.RORS-300, finanțat în cadrul INTERREG IPA de Cooperare

Transfrontalieră România-Serbia 2014-2020 potrivit cerințelor și condițiilor Programului, în

valoare de 1.592,76 EUR precum şi acoperirea din bugetul local a cheltuielilor neeligibile sau

conexe care pot apărea pe parcursul implementării proiectului.”

3. Modificarea Anexei nr. 8 din Ghidul de Finanțare, anexă la Hotărârea Consiliului Local al

Municipiului Timișoara nr.44/15.02.2019 - Declarația privind Decizia organelor abilitate cu

privire la disponibilitatea resurselor proprii, disponibilitatea temporară a fondurilor pentru

activitățile lor până la rambursare (potrivit anexei care face parte integrantă din prezentul raport

de specialitate, prin corectarea sumei de 1.591,968 EUR cu 1.592,76 EUR și împuternicirea domnului Nicolae ROBU în calitate de reprezentant legal al UAT Municipiul Timişoara în vederea

semnării declarației.

În concluzie, Direcția de Mediu din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara

opinează că se impune promovarea și supunerea spre aprobarea Consiliului Local al Municipiului

Timișoara a modificărilor solicitate de Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră

Timișoara, în vederea încheierii contractului de finanțare a Proiectului „Smart And Sustainable

Energy Consumption”, acronim SASEC, e-MS nr. RORS-300, finanțat în cadrul INTERREG IPA

de Cooperare Transfrontalieră România-Serbia, aceste documente îndeplinind condițiile pentru a fi

supuse dezbaterii și aprobării plenului consiliului local.

DIRECTOR EXECUTIV DIRECŢIA DE MEDIU,

Adrian – Amedeo BERE – SEMEREDI

ȘEF SERVICIU REGLEMENTARE, MONITORIZARE, CONSILIER,

PROTECȚIE ȘI AMELIORARE MEDIU,

Alexandru GHIULAI Iudit BERE – SEMEREDI

Red.BSI, Dact: BSI, Ex.2/11.02.2019

Atasament: Aviz_Serviciul_Juridic.pdf

ROMANIA Anexa la Raportul de specialitate nr. SC2019-5996/12.03.2019 JUDETUL TIMIS MUNICIPIUL TIMISOARA SERVICIUL JURIDIC 12.03.2019 AVIZ la raportul de specialitate privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 44/15.02.2019 privind aprobarea participării Municipiului Timișoara ca partener al Proiectului „Smart And Sustainable Energy Consumption”, finanțat în cadrul INTERREG IPA de Cooperare Transfrontalieră România-Serbia Constatând din examinarea expunerii de motive şi a raportului de specialitate privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 44/15.02.2019 privind aprobarea participării Municipiului Timișoara ca partener al Proiectului „Smart And Sustainable Energy Consumption”, finanţat în cadrul INTERREG IPA de Cooperare Transfrontalieră România-Serbia; Având în vedere prevederile actelor normative în vigoare, şi anume: - Hotărârea Consiliului Local nr.44/15.02.2019 prin care s-a aprobat participarea Municipiului Timişoara ca partener al Proiectului „Smart And Sustainable Energy Consumption” - Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu completările şi modificările ulterioare; - Ordonanţa de Guvern nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, cu modificarile şi completările ulterioare; Conform art.36, alin. (2) lit. b şi e din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată "Consiliul local exercită atribuţii privind dezvoltarea economico-socială şi de mediu a comunei, oraşului sau municipiului și atribuții privind cooperarea interinstituțională pe plan intern și exterti”; Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative; Se avizează favorabil raportul de specialitate înregistrat cu nr. SC2019-5996/12.03.2019 privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 44/15.02.2019 privind aprobarea participării Municipiului Timişoara ca partener al Proiectului „Smart And Sustainable Energy Consumption”, finanţat în cadrul INTERREG IPA de Cooperare Transfrontalieră România-Serbia; Menţionăm că prezentul aviz nu priveşte aspecte tehnico-organizatorice sau financiare şi nu se substituie avizului de legalitate al Secretarului Municipiului Timişoara, reglementat de Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală. Prezentul aviz nu obligă la emiterea actelor administrative ulterioare și nu înlocuieşte obligația structurilor competente de a analiza documentaţia din punct de vedere al atribuţiilor ce le incumbă. CONSILIER JURIDIC, Alin Stoica C Cod FO53-13,Ver.1

Atasament: RORS_300_Funding_sources.pdf

[A eMS Application Form Partner C x +, E x ax O > C Q A Nesecurizat| 213177.29.164/app/main?execution=e1s8 SASEC RORS-300 Application form version 2 |_Snaw More Application Form “Welcome Vlad Fiveras! interreg-iPA CBC Romania - Serbia reci Project Summary Partner > Project Description > Workplan > Project Budget > Project Budget Overview > Attachments > Attachments |T S (B) Save as ParFie Partner Contribution Partner Contribution Rate (a) Shan Apalicarion Assessment Amount Cofinancing Rate marne Program Cofinancing 67 65854 500% Partner Contribution 1153876 (E) Partner Total Eligible Budget 79 59840 ca Modiiction Request Overview (8) coca 8) Source Of Contribution Tree 2) Contacs e Options rep Source Of Contribution Legal Status %of Total Partner Contribution Amount AREA A Bea Municipiul Timisoara pubie 13 <159276 » Application And Contract RO state bucget 7 EC 1024700 » Management Sub Total Public Contribution 10000% 1195976 Giroc Sub Total Private Contribution 000% Total 11 55876 Ti Total Target Value E Total Public Expenditure €79588.40 electronic monitoring system develop by CR. iNTERaCt ME

Atasament: Annex_8_Decision_of_the_empowered_bodies_regarding_the_availability_of_own_resources_Municipality_of_Timisoara_Martie_2019.pdf

Decision of the empowered bodies regarding the availability

of own resources, temporary availability of funds for their

activities until reimbursement

Project identification

Project number RORS-300

Project name Smart And Sustainable Energy Consumption

Project acronym SASEC

Partner identification

Name of the project partner Municipality of Timisoara

By signing this decision the partner confirms that:

 it understands the financial flows and payment schedule of the INTERREG IPA CBC

Romania-Serbia Programme 2014-2020 (most importantly the principle of the programme

reimbursing costs only after the end of the reporting period and the completion of all due

controls);

 it has the necessary liquidity and financial stability to implement the partner activities and

budget according to the provisions specified in APPLICANT’S GUIDE Call for proposals No. 2

and the Subsidy Contract model;

 approves the coverage of the expenditure (eligible and non-eligible) related to the project;

 provides its own contribution in percentage of 2% meaning 1,592,76 euro from the total

eligible budget which is 79,598.40 euro

 provides the non-eligible expenditure, 0.00 euro

 ensures the temporary availability of funds until they are reimbursed by the programme;

Date ____.3.2019

Signature

stamp (according to the national

legislation provisions)

Name of the signatory Nicolae ROBU

Position in the organization Mayor

Partner organization Municipality of Timisoara

iiterreg-iPA CoC BB Romania - Serbia