keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 107/24.03.2009 privind atribuirea în folosinţă gratuită a unei suprafeţe de 2813 m.p. de teren către Inspectoratul Şcolar Judeţean Timiş în vederea construirii unui Sediu

24.03.2009

Hotararea Consiliului Local 107/24.03.2009
privind atribuirea în folosinţă gratuită a unei suprafeţe de 2813 m.p. de teren către Inspectoratul Şcolar Judeţean Timiş în vederea construirii unui Sediu


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC 2009-2911/16.02.2009 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea nr. 324/29.07.2008 - privind atribuirea în folosinţă gratuită, Inspectoratului Şcolar Judeţean Timiş, a suprafeţei de teren de 2800 mp., cuprinsă în parcelele topografice nr.8641/1/1/1/1, 8641/1/1/3 cuprinse în C.F. nr.2, Timişoara şi nr. 8722, 8723, 8724 înscrise în C.F. nr.1, Timişoara.
Având în vedere Adresa Inspectoratului Şcolar Judeţean Timiş nr. SC 2009-574/13.01.2009;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. c) şi art.124 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin.(3) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă atribuirea în folosinţă gratuită pe o perioadă de 49 de ani, Inspectoratului Şcolar Judeţean Timiş, în vederea construirii unui Sediu, suprafaţa de teren de 2813 m.p. din următoarele cărţi funciare şi parcele topografice :
C. F. nr. 1 Timişoara
- 534 m.p. din suprafaţa totală de 832 m.p. ce formează parcela topografică nr. 8722
- 603 m.p. din suprafaţa totală de 823 m.p. ce formează parcela topografică nr. 8723
- 680 m.p. din suprafaţa totală de 823 m.p. ce formează parcela topografică nr. 8724
- 151 m.p. din suprafaţa totală de 784 m.p. ce formează parcela topografică nr. 8711
- 142 m.p. din suprafaţa totală de 592 m.p. ce formează parcela topografică nr. 8712
Proprietar al acestor terenuri este Primăria Municipiului Timişoara.
C. F. nr. 2 Timişoara
- 703 m.p. din suprafaţa totală de 9357 m.p. ce formează parcela topografică nr. 8641/1/1/1/1.
Proprietar al acestui teren este Primăria Municipiului Timişoara
Terenul în cauză este alipit de incinta Liceului Sportiv Banatul şi are front la str. Aurel Păunescu-Podeanu.

Art. 2: Prin grija Inspectoratului Şcolar Judeţean Timiş se va efectua o documentaţie cadastrală privind identificarea parcelelor topografice , cu propunerea de dezmembrare a terenului atribuit în vederea construirii Sediului.
Inspectoratul Şcolar Judeţean Timiş va prezenta documentaţia cadastrală Serviciului Bancă de Date Urbane în vederea obţinerii unui certificat de urbanism privind dezmembrarea parcelelor propuse şi unificarea acestora în vederea constituirii unei singure suprafeţe de teren de 2813 m.p. .
Costul operaţiilor de întabulare în CF se vor face de asemenea prin grija Inspectoratului Şcolar Judeţean Timiş.

Art. 3: În situaţia în care terenul în cauză este afectat de reţele subterane, cheltuielile de orice fel pentru devierea acestora cad în sarcina Inspectoratului Şcolar Judeţean Timiş.

Art. 4: Inspectoratul Şcolar Judeţean Timiş se obligă ca în termen de 24 de luni de la intrarea în vigoare a prezentei hotărâri, să obţină avizele şi autorizaţiile necesare construirii Sediului şi să înceapă lucrările.
Neînceperea lucrărilor în termen de 24 de luni duce la pierderea dreptului de folosinţă gratuită.

Art. 5: La data emiterii prezentei hotariri se revoca Hotărârea Consiliului Local nr. 324 din data de 29.07.2008.

Art. 6: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu şi Direcţia de Urbanism -Serviciul Bancă de Date Urbane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 7: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei de Drumuri şi Transporturi;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei de Mediu;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Inspectoratului Şcolar Judeţean Timiş;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
VALENTIN MOLDOVAN
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: REFERAT.pdf

ROMANIA SE APROBĂ JUDETUL TIMIS PRIMAR MUNICIPIUL TIMISOARA GHEORGHE CIUHANDU PRIMĂRIA DIRECŢIA URBANISM SERVICIUL BANCA DE DATE URBANE BIROUL CADASTRU, AVIZARE DOCUMENTAŢII ŞI ÎNTABULĂRI SC 2009-2911 / 16.02.2009 REFERAT Privind atribuirea în folosinţă gratuită a unei suprafeţe de 2813 m.p. de teren către Inspectoratul Şcolar Judeţean Timiş în vederea construirii unui Sediu.

Se propune spre analiză Comisiilor nr.II, III, IV şi V din cadrul Consiliului Local al

Municipiului Timişoara, materialul întocmit de Direcţia Urbanism, Serviciul Banca de date Urbane în baza cererii SC 2009-574/ 13.01.2009, depusă de Inspectoratul Şcolar Judeţean Timiş, prin care solicită atribuirea în folosinţă gratuită a unei suprafeţe suplimentare de teren de 13 m.p. adică atribuirea suprafeţei de teren de 2813 m.p. în loc de suprafaţa de 2800 m.p. de teren atribuită prin HCL nr. 324/29.07.2008 în vederea construirii Sediului Inspectoratului Şcolar Judeţean Timiş.

Suprafaţa de teren suplimentară aflată în discuţie, este de 13 m.p. şi se află în imediata vecinătate a suprafeţei de 2800 m.p. atribuiţi şi a rezultat în urma identificării şi măsurării pe terenul amplasamentului aprobat prin Hotărîrea de Consiliu, mai sus amintită.

În situaţia în care avizul Dvs. este favorabil modificării Art. 1 din HCL nr.. 324/2008 prin suplimentarea cu 13 m.p. de teren a suprafeţei de teren de 2800 m.p. atribuită iniţial Inspectoratului Şcolar Judeţean în vederea edificării unui Sediu, terenul din care se constituie suprafaţa rezultată de de 2813 m.p. este format din următoarele suprafeţe şi parcele topografice :

C. F. nr. 1, Timişoara : - 534 m.p. din suprafaţa totală de 832 m.p. ce formează parcela topografică nr.

8722 - 603 m.p. din suprafaţa totală de 823 m.p. ce formează parcela topografică nr.

8723 - 680 m.p. din suprafaţa totală de 823 m.p. ce formează parcela topografică nr.

8724 - 151 m.p. din suprafaţa totală de 784 m.p. ce formează parcela topografică nr.

8711 - 142 m.p. din suprafaţa totală de 592 m.p. ce formează parcela topografică nr.

8712 Proprietar al acestor terenuri este Primăria Municipiului Timişoara –posesor la

localizare, cumpărare, expropriere, unificare şi schimb donaţiune. C. F. nr. 2, Timişoara : - 703 m.p. din suprafaţa totală de 9357 m.p. ce formează parcela topografică nr.

8641/1/1/1/1. cod FP 53-01, Ver. 1

Proprietar al acestor terenuri este Primăria Municipiului Timişoara –posesor la localizare, cumpărare, schimb, unificare şi schimb donaţiune.

Precizăm că suprafeţele de teren din parcelele cu nr. topo 8711 şi 8712, au fost încluse în suprafaţa de 2800 m.p. atribuită prin HCL nr. 324/2008 , dar nominalizarea parcelelor a fost omisă din eroare. Deasemenea se renunţă la Parcela topografică nr. 8641/1/1/1/3, aprobată în HCL nr. 324/2008, deoarece nu face parte din amplasamentul aprobat.

După atribuirea terenului în suprafaţă de 2813 m.p., Inspectoratul Şcolar v-a prezenta Direcţiei de Urbanism, Serviciului B.D.U., pentru obţinere Certificat de Urbanism, o documentaţie cadastrală cu propunerea de dezmembrare a parcelelor de teren atribuite şi de unificare a acestora în vederea constituirii unei singure parcele topografice cu suprafaţa de teren atribuită de 2813 m.p..

În cazul în care terenul în cauză este afectat de reţele subterane, cheltuielile

pentru devierea acestora cad în sarcina Inspectoratului Şcolar Judeţean Timiş. Înspectoratul Şcolar Judeţean Timiş se obligă ca în termen de 24 de luni de la intrarea în vigoare a Hotărâri Consiliului Local, să obţină avizele şi autorizaţiile necesare construirii sediului .

Operaţiile de dezmembrare şi unificare a terenului , operaţiile necesare de întabulare se vor face de asemenea prin grija Inspectoratului Şcolar Judeţean Timiş.

Având în vedere cele de mai sus propunem revocarea Hotărârii Consiliului Local nr. 324/29.07.2008 . DIRECTOR DIRECŢIA URBANISM DIRECTOR DIRECŢIA PATRIMONIU EMILIAN SORIN CIURARIU NICUŞOR CONSTANTIN MIUŢ SEF SERVICIU B.D.U. REFERENT SPECIALITATE DAN ROBESCU ŞTEFAN BRIHAC

AVIZAT JURIDIC MIRELA LASUSCHEVICI

Red.Dact.Ş.B.Ex.2 cod FP 53-01, Ver. 1