Hotararea Consiliului Local 96/23.04.2002 pentru modificarea Contractului de concesiune nr.9/21.07.1999 încheiat în baza Hotărârii Consiliului Local nr.129/1999 , între Primăria Municipiului Timişoara şi S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. DO6X2-2217/05.04.2002 al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Gheorghe Ciuhandu; Având în vedere Solicitarea nr.PA 8X2-1029/14.03.2002 a S.C. Administrarea Domeniului Public S.A.; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ şi Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al municipiului Timişoara; Având în vedere Contractul de Concesiune nr.9/21.07.1999 încheiat între Primăria Municipiului Timişoara şi S.C. Administrarea Domeniului Public S.A.; În baza Hotărârii Consiliului Local nr.129/1999 - privind concesionarea unor bunuri şi servicii publice către S.C. Administrarea Domeniului Public S.A.; În baza prevederilor Legii nr.219/1998 - privind regimul concesiunilor; În conformitate cu prevederile art. 38 alin.3 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală ; În temeiul art.46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală ; HOTARASTE Art.1: Se aprobă modificarea art.17 din Contractul de concesiune nr.9/21.07.1999 încheiat în baza Hotărârii Consiliului Local nr.129/1999, între Primăria Municipiului Timişoara şi S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. , după cum urmează: "Art.17: Valoarea lucrărilor de investiţii, întreţinere şi reparaţii anuale pe care concesionarul se obligă să le realizeze pe obiectivele concesionate, este de minim 700.000.000 lei anual , valoare care se va indexa corespunzător cu rata inflaţiei în conformitate cu un program propus de către S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. şi aprobat de Primăria Municipiului Timişoara." Art.2: Celelalte articole ale Contractului de concesiune menţionat la art.1 rămân neschimbate. Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică: - Prefecturii judeţului Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Juridice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Serviciului Control şi Audit Intern; - Biroului Relaţii Publice; - Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni; - S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. - Mass - media locale;
|