keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 90/03.03.2015 privind modificarea si aprobarea Statului de Functii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara

03.03.2015

Hotararea Consiliului Local 90/03.03.2015
privind modificarea si aprobarea Statului de Functii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2015 -3798/12.02.2015 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit. a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin.(2) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifică şi se aprobă Statul de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform Anexei nr. 1- parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Biroului Audit;
- Serviciului Resurse Umane;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
ADRIAN ORZA
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

FO 53-01,ver.1

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR SERVICIUL RESURSE UMANE SC2015 – /

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

APROBAT PRIMAR Nicolae Robu

REFERAT privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii pentru

aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara Având în vedere prevederile art. 26 alin.(3) din Capitolul I –Anexa I din Legea - cadru

nr.284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, art. 41 alin.(2) din HG nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice şi art.64 alin.(2) din Legea nr.188/1999 privind statutul funcţionarilor publici;

Ca urmare a promovării examenului de promovare în grad profesional a funcţionarilor publici din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara organizat în data de 10 decembrie 2014, propunem modificarea Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, prin transformarea următoarelor posturi:

- 7 posturi de consilier, clasa I, grad profesional asistent se transformă în 7 posturi de consilier, clasa I, gradul profesional principal;

- 2 posturi de consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent se transformă în 2 posturi de consilier juridic, clasa I, gradul profesional principal;

- 10 posturi de consilier, clasa I, grad profesional principal se transformă în 10 posturi de consilier, clasa I, gradul profesional superior;

- 1 post de consilier juridic, clasa I, grad profesional principal se transformă într- un post de consilier juridic, clasa I, gradul professional superior;

- 2 posturi de inspector de specialitate gradul II se transformă în 2 posturi de inspector de specialitate gradul I;

- 2 posturi de muncitor calificat II în 2 posturi de muncitor calificat I; - 1 post de muncitor calificat III într-un post de muncitor calificat II.

si aprobarea statului de funcţii cu aceste modificări pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform anexei –parte integrantă din prezentul referat.

SECRETAR Ioan Cojocari

Consilier juridic, Şef Serviciu Resurse Umane Gabriela Iova Rodica Aurelian

Atasament: Anexa.pdf

Anexa la HCL nr.-_________ / ______________ APROBAT STAT DE FUNCŢII PRIMAR

Nicolae Robu

Nivel studii Cls. Grad I. FUNCTII DE DEMNITATE PUBLICA

1 PRIMAR 1 2 VICEPRIMAR 2

Total functii demnitate publica 3 II APARAT PROPRIU A . Functii publice de conducere

3 Secretar S 1 4 Director executiv S 8 5 Arhitect Şef S 1 6 Sef serviciu S 20 7 Şef birou S 28

Total functii publice de conducere 58 B. Functii publice de executie

8 Consilier S I superior 181 9 Consilier S I principal 108

10 Consilier S I asistent 65 11 Consilier S I debutant 5 11 Consilier juridic S I superior 10 12 Consilier juridic S I principal 7 13 Consilier juridic S I asistent 2 14 Consilier juridic S I debutant 0 15 Auditor S I superior 4 16 Auditor S I principal 1 17 Auditor S I asistent 1 18 Referent de specialitate SSD II superior 7 19 Referent M III superior 31 20 Referent M III asistent 1 21 Referent M III debutant 1

Total functii publice de executie 424 Total functii publice 482 C.1 . Functii personal contractual de conducere

22 Administrator Public S 1 Total personal contractual de conducere 1 C.2 . Functii personal contractual executie

23 Inspector de specialitate S IA 11 24 Inspector de specialitate S I 7 25 Inspector de specialitate S II 18 26 Inspector de specialitate1/2 norma S II 7 27 Expert sportiv IA 2 28 Referent SSD IA 1 29 Referent M IA 6 30 Referent M I 3 31 Referent M II 2 32 Casier M 4

Total personal contractual de executie 61 C.3 Functii contractuale de deservire

33 Ingrijitor 8 34 Paznic 2 35 Magaziner 1 36 Sofer 5 37 Muncitor calificat I 7 38 Muncitor calificat II 1 39 Muncitor calificat III 0 40 Muncitor necalificat 8

Total personal contractual de deservire 32 Total personal contractual C.1+C.2+C.3 94 D.TOTAL APARAT PROPIU 576 TOTAL GENERAL 579

Nr.posturi

SEF SERVICIU RESURSE UMANE RODICA AURELIAN

Nr.crt Denumirea funcţiei Funcţia publică/Post contr