Hotararea Consiliului Local 89/14.03.2017 privind înfiinţarea Autorităţii Urbane la nivelul Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2017-3538/14.02.2017 al Primarului Municipiului Timişoara, Domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Procesul verbal al dezbaterii publice din data de 01.03.2017; Luând în considerare Ordinul nr. 112/20.01.2017 al M.D.R.A.P.F.E. pentru aprobarea Documentului Cadru de Implementare a Dezvoltării Urbane Durabile - Axa prioritară 4 Sprijinirea Dezvoltării Urbane Durabile; Având în vedere Regulamentele (UE) nr. 1301 şi nr. 1303 ale Parlamentului European şi al Consiliului din 17 decembrie 2013; Având în vedere Acordul de Parteneriat 2014-2020; Având în vedere Programul Operaţional Regional 2014-2020; Având în vedere Documentul Cadru de Implementare a dezvoltării urbane durabile - Axa Prioritară 4 Sprijinirea dezvoltării urbane durabile; Având în vedere Hotărârea de Guvern nr. 1183/2014 privind nominalizarea autorităţilor implicate în sistemul de management şi control al fondurilor europene structurale şi de investiţii 2014-2020, cu modificările şi completările ulterioare; Având în vedere Hotărârea nr. 398 din 27 mai 2015 pentru stabilirea cadrului instituţional de coordonare şi gestionare a fondurilor europene structurale şi de investiţii şi pentru asigurarea continuităţii cadrului instituţional de coordonare şi gestionare a instrumentelor structurale 2007-2013; Luând în considerare Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 193/10.05.2016 privind aprobarea "Strategiei Integrate de Dezvoltare 2014-2020 a Polului de Creştere Timişoara"; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (1), alin. (2) lit. a), alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţiai publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă înfiinţarea Autorităţii Urbane la nivelul Primăriei Municipiului Timişoara, cu rol de organism intermediar de nivel secundar în sistemul de management şi control al POR 2014-2020, conform art. 7 din Regulamentul FEDR nr. 1301/2013. Art. 2: Autoritatea Urbană constituită potrivit Art.1 va funcţiona în temeiul unui acord de delegare de atribuţii încheiat între Autoritatea de Management pentru POR şi Municipiul Timişoara şi va avea în componenţa sa un număr de cinci membri din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara sau ale instituţiilor publice din subordine, desemnaţi prin Dispoziţie a Primarului Municipiului Timişoara. Art. 3: Autoritatea Urbană va prioritiza şi selecta proiectele aferente Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană - SIDU (inclusiv din Planul de Mobilitate Urbană Durabilă - PMUD) a Municipiului Timişoara, finanţabile în perioada 2014-2020 prin intermediul Axei prioritare 4 a POR 2014-2020, în baza unei metodologii şi a unor criterii de selecţie, elaborate de către Autoritatea de Management pentru POR şi aprobate de către Comitetul de Monitorizare al Programului Operaţional Regional 2014-2020, precum şi a unei proceduri specifice. Art. 4: Autoritatea Urbană va funcţiona ca organism intermediar de nivel II până la finalul perioadei de implementare a POR 2014-2020, dacă nu se va decide altfel la acel moment. Art. 5: Modificările şi completările prezentei hotărâri se vor realiza prin dispoziţii ale Primarului Municipiului Timişoara. Art. 6: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Dezvoltare şi Direcţia Tehnică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 7: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei de Urbanism; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Poliţia Locală; - Biroului Sport - Cultură; - Biroului Şcoli - Spitale; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Agenţiei pentru Dezvoltare Regională Vest; - Asociaţia de Dezvoltare Intecomunitară "Polul de Creştere Timişoara"; - Mass-media locale.
|