Hotararea Consiliului Local 88/26.02.2013 privind acceptarea donaţiei unui număr de şapte autovehicule marca Peugeot 206 şi a unui autovehicul marca Mercedes Vito 115 şi transmiterea acestora în administrarea Direcţiei Poliţia Locală Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2013-004776/19.02.2013 al Primarului Municipiului Timisoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale, Comisiei pentru administratie locala, juridica, ordine publica, drepturile omului si probleme ale minoritatilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara; Având în vedere Adresa nr. 2260/13.02.2013 a Regiei Autonome de Transport Timişoara, precum şi Hotărărea Consiliului de Administraţie al acesteia nr. 9/31.01.2013; Având în vedere art. 874 şi 1011 din Codul Civil aprobat prin Legea nr. 287/2009; Având în vedere art. 121, 126 alin. (1) şi 124 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. c), art. 121, 126 alin. (1) şi 124 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata; În temeiul art. 45 alin. 2 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata; HOTARASTE Art. 1: Se acceptă donaţia unui număr de şapte autovehicule marca Peugeot 206 şi a unui autovehicul marca Mercedes Vito 115, conform Anexei 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2: Se împuterniceşte domnul Nicolae Robu - Primar al Municipiului Timişoara în vederea semnării documentelor de acceptare a donaţiei în forma autentică. Art. 3: (1) Se aprobă transmiterea în administrarea Direcţiei Poliţia Locală Timişoara a bunurilor astfel intrate în patrimoniul privat al Municipiului Timişoara. (2) Transmiterea are loc pe baza Protocolului de predare-primire încheiat între cele două părti, conform Anexei 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. (3) Dreptul de administrare al Direcţiei Poliţia Locală Timişoara pentru cele 8 autovehicule se păstrează pe perioada cât această instituţie îşi menţine forma juridică actuală. (4) Direcţia Poliţia Locală Timişoara are obligaţia de a exploata în mod corect bunurile în cauză, de a asigura întreţinerea şi repararea acestora, precum şi de a achita toate cheltuielile, taxele şi impozitele care se impun cu privire la aceste autovehicule. Art.4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotarâri se încredinteaza Direcţia Tehnică, Direcţia Poliţia Locală şi Direcţia Şcoli, Spitale, Baze Sportive şi Instituţii Culturale din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi Regia Autonomă de Transport Timişoara. Art. 5: Prezenta hotarâre se comunica: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Instituţiei Arhitectului Şef; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Şcoli, Spitale, Baze Sportive şi Instituţii Culturale; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare; - Direciei Dezvoltare; - Direcţiei Poliţia Locală; - Compartimentului Control; - Biroului Managementul Calităţii; - Regiei Autonome de Transport Timişoara; - Biroului Audit; - Mass- media locală.
|