keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 88/15.03.2005 privind finanţarea execuţiei unor obiective din obligaţiuni municipale

15.03.2005

Hotararea Consiliului Local 88/15.03.2005
privind finanţarea execuţiei unor obiective din obligaţiuni municipale


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2005 - 3310 / 24.02.2005 al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Gheorghe Ciuhandu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, lucrări publice şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu Hotărârea Consiliului Local nr.108/30.11.2004 privind lansarea unei emisiuni de obligaţiuni municipale pe piaţa internă de capital în valoare de 200 miliarde lei, cu o maturitate de maxim 6 ani, pentru realizarea obiectivelor de investiţii de interes local din municipiul Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.1 alin.(2) lit."d", art.57, art.58 alin.(3) din O.U.G. nr.45/2003 privind finanţele publice locale, aprobată şi modificată prin Legea nr. 108/2004;
In conformitate cu prevederile art.38 lit. (d) şi (f) din Legea nr.215/.2001 privind administratia publică locală;
În temeiul art. 46 din Legea nr.215/.2001 privind administratia publică locală;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă finanţarea execuţiei următoarelor lucrări din obligaţiuni municipale:
- Consolidare cal. Dorobanţilor - str. A.Şaguna - 60 miliarde lei
- Modernizare str. Dacilor - 20 miliarde lei
- Modernizare str. Nemoianu - blv. Ferdinand - 16 Decembrie - 91 miliarde lei
- Amenajare cal. Bogdăneştilor - 15 miliarde lei
- Amenajare inel 2 - 14 miliarde lei
Suma alocată acestor lucrări din obligaţiuni municipale este de 200 miliarde lei;

Art.2 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei horărâri se încredinţează Direcţia Edilitară din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş
- Secretarului Municipiului Timişoara
- Primarului Municipiului Timişoara
- Direcţiei Edilitare
- Direcţiei Economice
- Direcţiei Patrimoniu
- Direcţiei Urbanism
- Serviciului Juridic
- Serviciului Audit Public Intern
- Biroului Relaţii Publice;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
VALENTIN MOLDOVAN
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat_-_finantare_obligatiuni.pdf

ROMÂNIA SE APROBĂ, JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR PRIMĂRIA TIMIŞOARA DIRECŢIA EDILITARĂ GHEORGHE CIUHANDU BIROUL INFR. TRANSPORT NR.SC2005 - 3310 DIN 24.02.2005

REFERAT

Privind finanţarea execuţiei unor obiective din obligaţiuni municipale În prezent în municipiul Timişoara are loc un amplu proces de modernizare a infrastructurii la reţeaua de transport în comun cu tramvaiul. Acest lucru atrage după sine necesitatea amenajării străzilor afectate de lucrările la linia cale. Având în vedere faptul că finalizarea acestor proiecte mari a căror finanţare directă ar implica eforturi deosebite care ar afecta echilibrul bugetului local, prin Hotărârea Consiliului Local nr. 108 din 30.11.2004 a fost aprobată lansarea unei emisiuni de obligaţiuni municipale pe piaţa internă de capital, în valoare de 200 miliarde lei, pentru realizarea obiectivelor de interes local din municipiul Timişoara. Ţinând seama de cele prezentate , propunem repartizarea sumei de 200 miliarde lei, după cum urmează:

- Consolidare cal. Dorobanţilor – str. A.Şaguna - 60 miliarde lei - Modernizare str. Dacilor - 20 miliarde lei - Modernizare str. Nemoianu – blv. Ferdinand – 16 Decembrie - 91 miliarde lei - Amenajare cal. Bogdăneştilor - 15 miliarde lei - Amenajare inel 2 - 14 miliarde lei

DIRECTOR ECONOMIC, DIRECTOR D.EDILITARĂ, Ec. ADRIAN BODO Ing. ROMULUS KOMOZ ŞEF SERVICIU T.R.P., AVIZAT JURIDIC,

Ing. IOAN GANCIOV Jr. MIRELA LASUSCHEVICI

ŞEF BIROU I.T., ÎNTOCMIT, Ing.VASILE OLAR Ing. GEORGETA SZABO