Hotararea Consiliului Local 83/03.08.2012 privind creşterea veniturilor Primăriei Municipiului Timişoara prin vânzarea unor spaţii disponibile şi concesionarea în toate parcurile importante a unor suprafeţe pentru terase Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere propunerea domnilor Traian Constantin Stoia, Radu Daniel Ţoancă, Simion Moşiu, Petru Ehegartner, Octavian Mircea Purceld; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 alin.(3) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Direcţia Patrimoniu va identifica toate clădirile proprietatea Primăriei Municipiului Timişoara care nu aduc venituri, urmând a propune Consiliului Local al Municipiului Timişoara vânzarea acestora prin procedurile legale (ex. Turnul de apă din Iosefin, două case în ruină din zona turnului, două clădiri din curtea fostului comisariat militar, aripa distrusă de pe Vasile Alecsandri a Primăriei vechi, bastionul aflat în apropiere, etc). Aceste construcţii vor fi amenajate de noii proprietari prin proiecte avizate de municipalitate în vederea dezvoltării serviciilor şi turismului. Art. 2: În toate parcurile importante ale oraşului (parcul Rozelor, Parcul Copiilor, Parcul Poporului, Parcul Botanic, etc) se va putea autoriza în conformitate cu normele legale construcţia şi funcţionarea unor terase pe baza unor proiecte avizate de Primăria Municipiului Timişoara, care vor ocupa maxim 4% din suprafaţa parcurilor respective. Veniturile obţinute vor fi dirijate de autorităţi pentru investiţiile Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Patrimoniu, Direcţia Urbanism şi Direcţia Dezvoltare. Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţia Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare - Direcţiei de Mediu; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control Intern; - Mass - media locale.
|