Hotararea Consiliului Local 78/26.10.2000 privind privind prelungirea închirierii imobilului situat în Timişoara, str. F. Mercy nr. 3, deţinut de S.C. FAMICAS S.R.L. Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul Direcţiei Urbanism din cadrul Primăriei municipiului Timişoara; Având în vedere Adresa nr.SC2000 - 7710/31.05.2000 a S.C. FAMICAS S.R.L. Timişoara; Având în vedere Nota cu privire la situaţia imobilului din Timişoara ,strada Mercy nr.3 a Direcţiei Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, lucrări publice şi patrimoniu şi Comisiei pentru protecţie socială, mediu, sănătate, învăţământ, turism, cultură şi sport din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile Legii nr.50/1991 - privind autorizarea executării construcţiilor şi unele măsuri pentru realizarea locuinţelor, republicată; Având în vedere H.G. nr.714/1999 pentru aprobarea procedurii şi competenţelor de acordare a înlesnirilor la plata impozitelor , taxelor şi altor venituri ale bugetelor locale; În conformitate cu prevederile art.20 lit.(g), (h) şi (p) din Legea nr. 69/1991 privind administraţia publică locală, republicată; În temeiul art.28 din Legea nr. 69/1991 privind administraţia publică locală, republicată; HOTARASTE : Art.1: Se aprobă prelungirea închirierii imobilului situat în strada Mercy nr.3, înscris în C.F. nr.97 - Timişoara, nr.top.291 în suprafaţă de 432 mp., având un regim de înălţime de S +P+ E, proprietatea Primăriei Municipiului Timişoara, deţinut de S.C. FAMICAS S.R.L., pe o perioadă de 49 ani, în vederea reparării, restaurării şi amenajării. S.C. FAMICAS S.R.L. va amenaja ca parte funcţională şi podul tehnic al construcţiei în concordanţă cu Regulamentul local de urbanism. Art.2: Se aprobă scutirea de la plata chiriei, pe o perioadă de 10 ani de la semnarea Contractului de închiriere, cu obligaţia chiriaşului de a executa lucrările menţionate la art.1, investiţie în valoare de minimum 250.000 DM, în echivalent lei la data execuţiei lucrărilor. Valoarea investiţiei se justifică prin acte doveditoare, conform legii. Contravaloarea lucrărilor de desfiinţare şi construire se suportă de către chiriaş, în afara plăţilor chiriei. Art.3: Termenul de realizare al lucrărilor este de 36 luni iar finalizarea şi finisarea faţadei se realizează în 24 de luni, termene calculate de la data eliberării Autorizaţiei de construcţie. Nerespectarea prevederilor de mai sus duce la anularea scutirii de la plata chiriei pe perioada de 10 ani şi la reducerea perioadei de închiriere la 10 ani. Art.4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu, Direcţia Urbanism şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara . Art.5: Prezenta hotărâre se comunică: - Prefecturii Judeţului Timiş; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Administrative; - Serviciului Juridic; - Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni; - S.C. FAMICAS S.R.L. - Biroului Corp Control Primar; - Mass-media locală;
|