keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 77/25.02.2014 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara

25.02.2014

Hotararea Consiliului Local 77/25.02.2014
privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2014 - 4356 /20.02.2014 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin.2 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifică şi se aprobă Organigrama şi Statul de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform Anexelor nr. 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control;
- Biroului Audit;
- Serviciului Resurse Umane;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
CIPRIAN JICHICI
Contrasemneaza
P.SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIȘ MUNICIPIULUI TIMIȘOARA PRIMAR Serviciul Resurse Umane SC2014-43 57 / 10,02.2014 Bd. CD. Loganr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, 256 490 635 e-mail: primariatmQprimariatm.ro internet: www.primariatm.ro APROBAT REFERAT privind modificarea şi aprobarea organigramei şi statului de funcții pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara Modificarea organigramei se impune datorită dinamicii cadrului legislativ. Principiul pe care se întemeiază propunerile noastre este cel al creşterii eficienței compartimentelor de specialitate astfel încât noile competențe să poată fi absorbite de noua structură organizatorică. Luând în considerare cele de mai sus, în continuare vom detalia modificările propuse : - Direcţia Clădiri, Terenuri, Dotări Diverse se reorganizează astfel: se desființează Serviciul Clădiri şi compartimentele subordonate acestuia şi se înființează 3 birouri distincte: Biroul Locuinţe cu 1+13+1 posturi, Biroul Garaje, Cimitire şi Coşerit cu 1+4+14 posturi şi Biroul Terenuri cu 1+5 posturi; - Compartimentul Monumente şi Biroul Spaţii cu Altă Destinaţie ies din subordinea Direcţiei Clădiri, Terenuri, Dotări Diverse şi vor fi în directa subordonare a Viceprimarului ; - în vederea implementării serviciilor de arhivare electronică se suplimenteză numărul de posturi din cadrul Compartimentului Arhivă - cu unul şi se reduce un post vacant din cadrul Serviciului Administrare Fond Funciar se diminuează cu 1; - se suplimentează numărul de posturi din cadrul Biroului Organizare Evenimente cu 2 posturi; - se transformă următoarele posturi vacante : auditor , I, superior în auditor, clasa 1, gradul principal, 1 referent, clasa III, gradul superior în consilier, clasa I, gradul superior şi 1 referent, clasa III, gradul superior în consilier, clasa, gradul debutant - se schimbă denumirea Compartimentului Control în Corpul de Control şi Antifraudă al Primarului; Având în vedere cele de mai sus, propunem aprobarea organigramei şi a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara conform anexelor nr.1,2 la prezentul referat. Avizat juridic, Sef serviciu resurse umane, Gabriela Iova Rodica Aurelian fuma FO 53-01, ver.1

Atasament: hcl_077_anexa01.pdf

Atasament: Organigrama_2014.pdf

Atasament: Anexa_2.pdf

Anexa la HCL nr.- 77 1_25.02. 201% STAT DE FUNCȚII APROBAT PRIMAR Nicolae Rob Funcţia publică/Post contr Nr.ert Denumirea funcţiei Nivel studii |Cls, |Grad Nr.posturi L FUNCTII DE DEMNITATE PUBLICA 1|PRIMAR 1 2|VICEPRIMAR 2 Total functii demnitate publica 3 IL APARAT PROPRIU A. Functii publice de conducere 3 Secretar Ss 1 4 Director executiv s 8 5 Arhitect Şef s 1 s Sef serviciu RI 20 Şef birou s 28 Total functii publice de conducere 58 B. Functii publice de executie 8|Consilier Ss [ superior 168 9|Consilier s | principal 105 10|Consilier Ss l asistent 65 11|Consilier Ss | debutant 1 11|Consilier juridic Ss | superior 11 12|Consilier juridic Ss l rincipal 5 13|Consilier juridic Ss l asistent 3 14|Consilier juridic s l debutant 0 15|Auditor Ss l superior 4 16|Auditor Ss rincipal 1 17 | Auditor Ss [ asistent 1 18|Referent de specialitate SSD II superior 7 19|Referent M N superior 31 20|Referent M INI asistent 1 21|Referent M HIl debutant 0 Total functii publice de executie 403 Total functii publice 461 C.1. Functii personal contractual de conducere 22|Administrator Public s 1 Total personal contractual de conducere 1 C.2. Functii personal contractual executie 23| Inspector de specialitate Ss IA 11 24 inspector de specialitate Ss l 3 25|Inspector de specialitate $ UI 18 26 |Inspector de specialitatei11/2 norma s Il 7 27 Referent SSD, IA 1 28|Referent M IA 6 29|Referent M l 3 30|Referent M Il 1 31|Casier M 4 Total personal contractual de executie 54 C.3 Functii contractuale de deservire 32 |Ingrijitor 8 33|Paznic 2 34|Magaziner 1 35|Sofer 5 36| Administrator l 1 37 |Muncitor calificat 4 38|Muncitor calificat Il 2 39|Muncitor calificat Hl 1 40|Muncitor necalificat 9 Total personal contractual de deservire 33 Total personal contractual 88 D.TOTAL APARAT PROPIU 549 TOTAL GENERAL 552 SEF SERVICIU RESURSE UMANE RODICA AURELIA 7