ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA PATRIMONIU SERVICIUL ADMINISTRARE PATRIMONIU- BAZE SPORTIVE SC 2011-3273 /17.02. 2011
APROBAT PRIMAR, GHEORGHE CIUHANDU
Bd. C.D. Loga nr. 1, Timişoara, tel/fax: +40 256 -408.30; internet: www.primariatm.ro
REFERAT privind aprobarea finantarii din bugetul local pentru manifestarile sportive
cu ocazia’’Zilei Timisoarei’’
La iniţiativa Primarului Municipiului Timişoara, în perioada 29 iulie - 5 august 2011 se vor organiza în municipiul Timişoara o serie de manifestări culturale si sportive, cu ocazia sărbătoririi Zilei Timişoarei. Sărbătorirea în luna august a Zilei Timişoarei a prilejuit an de an ocazia desfasurarii unor activităţi sportive derulate in cartiere prin Consiliile Consultative, respectiv au fost promovate de catre Municipiul Timisoara si alte actiuni care au dobandit deja o traditie: -Cupa Municipiului Timişoara, cu participanti de toate categoriile de varsta, circa 28-32 echipe din cartierele Timişoarei; -Cupa Municipiului Timişoara, pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 16-18 ani, circa 4-6 echipe din oras si 4 echipe invitate din străinătate, din orasele infratite. -Cupa Oraşelor Înfrăţite, la care au participat minim 8 echipe, din care 6 echipe au reprezentat invitati din străinătate şi anume din oraşele înfrăţite Treviso, Karlsruhe, Szeged, Novi-Sad, Udine, Faenza Aceste manifestari au atras un numar mare de participanti din Timisoara si strainatate, pe diferite categorii de varsta a populatiei, intr-un spirit competitiv si un ambient placut , insumand peste 650 persoane tineri si adulti, pentru practicarea sportului recreativ. S-a reusit astfel sa fie atins scopul si obiectivele principale care au stat la baza promovarii acestor actiuni sportive: deschiderea catre populatie prin atragerea unui numar cat mai mare de participanti de diferite varste in practicarea exercitiului fizic si sportului de timp liber; atingerea unui grad ridicat de socializare a categoriilor de populatie implicate in competitii, atat cele din municipiu cat si cu participantii din strainatate; dezvoltarea turismului sportiv, promovarea valorilor culturale ale orasului si zonei, inclusiv a imaginii municipiului Timisoara in tarile europene. Avand in vedere criteriile enumerate si tinand cont de prevederile Legii nr.215/2001, a administraţiei publice locale –republicate, din art.36 referitor la atributiile consiliului local, alin. (2) lit.b,e, alin (4)lit a, alin(6)lit. a-pct.3,4,5,6 si de art. 3 alin (1) din Legea 69 din 2000 a educaţiei fizice şi sportului (actualizată) „autorităţile administraţiei publice, unităţile şi instituţiile de învăţământ, instituţiile sportive, precum şi organismele neguvernamentale de profil au obligaţia să sprijine sportul pentru toţi şi sportul de performanţă şi să asigure condiţiile organizatorice şi materiale de practicare a educaţiei fizice şi sportului în comunităţile locale”, propunem alocarea sumei de 40.000 lei de la bugetul local cap.67.02 – „Cultură, recreere şi religie” respectiv subcapitolul 67.02.05.01 – „Servicii recreative şi sportive - Sport”. Suma alocată va fi utilizată atât pentru cheltuielile de organizare a actiunilor sportive ocazionate de sărbătorirea Zilei Timişoarei cât şi pentru cheltuielile legate de Protocolul de primire a delegaţiilor invitate din oraşele înfrăţite cu municipiul Timişoara, respectiv: Karlsruhe,Gera,Treviso, Faenza,Udine, Szeged, Novi-Sad, Mulhouse,Cernauti,Graz. FP53-01,ver.1
1
2
Justificarea şi decontarea cheltuielilor ocazionate de organizarea acestei manifestări şi de protocol se va realiza pe bază de acte doveditoare. În Anexa 1 sunt cuprinse actiunile sportive propuse pentru a fi cuprinse in program si categorii de cheltuieli care vor fi efectuate pentru organizarea si desfasurarea manifestarilor.
Viceprimar, Adrian Orza Director executiv Directia Economica, Smaranda Haracicu Avizat juridic, Mirela Lasuschevici
Director executiv Directia Patrimoniu,
Nicusor Constantin Miut Sef Serviciu Administrare Patrimoniu-Baze sportive, Martin Staia Întocmit consilier Ioan Mihai Costa FP53-01,ver.1
3
Anexa 1 CHELTUIELI DE ORGANIZARE ŞI PROTOCOL
CU OCAZIA ZILEI TIMIŞOAREI 2011
I. Cupa ’’Municipiului Timişoara’’: - vor participa în jur de 28-32 echipe din cartierele Timişoarei, pe grupe de varste- open Cheltuieli : - terenuri
- arbitraje - asistenţă medicală - echipament sportiv(premii) - alte premii, trofee
II. Cupa ’’Municipiului Timişoara’’ pentru copiii născuţi 1995-1996: 8-10 echipe participante Cheltuieli : - cazare + masă ,in cazul participarii unor echipe din strainatate(orase infratite)
- arbitraje - asistenţă medicală - premii
III. Cupa ’’ Oraşelor Înfrăţite ’’: - vor participa 8 echipe , categorii de varsta open, din care minim 6 echipe a câte 15 jucători / echipă vor fi invitate din străinătate şi anume din oraşele înfrăţite: Karlsruhe,Gera,Treviso, Faenza, Udine, Szeged, Novi-Sad, Mulhouse, Cernauti si Graz. Cheltuieli : - cazare + masă : 3 zile
- arbitraje - asistenţă medicală - premii
Total buget program’’Zilele Timisoarei 2011’’: 40.000 lei
Viceprimar, Adrian Orza Director executiv Directia Economica, Smaranda Haracicu
Director executiv Directia Patrimoniu,
Nicusor Constantin Miut Sef Serviciu Administrare Patrimoniu- Baze sportive, Martin Staia Întocmit consilier Ioan Mihai Costa
FP53-01,ver.1
- Anexa 1
- CHELTUIELI DE ORGANIZARE ŞI PROTOCOL
- CU OCAZIA ZILEI TIMIŞOAREI 2011
Anexa 1 CHELTUIELI DE ORGANIZARE ȘI PROTOCOL CU OCAZIA ZILEI TIMIŞOAREI 2011 LI. Cupa Municipiului Timişoara??: - vor participa în jur de 28-32 echipe din cartierele Timişoarei, pe grupe de varste- open Cheltuieli : terenuri - arbitraje - asistență medicală - echipament sportiv(premii) - alte premii, trofee IL. Cupa "Municipiului Timişoara”” pentru copiii născuţi 1995-1996: 8-10 echipe participante Cheltuieli: - cazare + masă „in cazul participarii unor echipe din strainatate(orase infratite) - arbitraje - asistență medicală - premii IIL Cupa ”* Oraşelor Înfrățite ””: - vor participa 8 echipe , categorii de varsta open, din care minim 6 echipe a câte 15 jucători / echipă vor fi invitate din străinătate şi anume din oraşele înfrățite: Karlsruhe,Gera,Treviso, Faenza, Udine, Szeged, Novi-Sad, Mulhouse, Cernauti si Graz. Cheltuieli: - cazare + masă : 3 zile - arbitraje - asistență medicală - premii Total buget program”'Zilele Timisoarei 2011”: 40.000 lei ra Director executiv Directia Pafrimoniu, b Ci Adrian Nicusor Constantin Miut Director executiv Directia Economica, Sef Serviciu Administrare Patrimoniu- Baze sportive, Martin Staia ML Smaranda Haraci FP53-01,ver.1