keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 77/01.03.2011 privind aprobarea finantarii din bugetul local pentru manifestarile sportive cu ocazia "Zilei Timisoarei"

01.03.2011

Hotararea Consiliului Local 77/01.03.2011
privind aprobarea finantarii din bugetul local pentru manifestarile sportive cu ocazia "Zilei Timisoarei"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC 2011-3273 / 17.02. 2011, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi problemele minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
In conformitate cu prevederile art.3 alin (1) din Legea nr. 69/2000, a educaţiei fizice şi sportului, modificată;
Având în vedere prevederile Legii 273/2006 privind finanţele publice locale, modificată;
In conformitate cu prevederile art.36, alin. (2) lit.b) si e), alin (4) lit. a), alin(6) lit. a) pct.3,4,5 si 6 din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
In temeiul art. 45 alin.(2) din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă alocarea sumei de 40.000 lei din bugetul local cap.67.02 "Cultura, recreere si religie", respectiv subcapitolul 67.02.05.01 "Servicii recreative si sportive - Sport" pentru organizarea si desfasurarea actiunilor sportive cu ocazia Zilei Timisoarei, cuprinse în Anexa 1 care face parte integranta din prezenta hotarâre.

Art.2: Suma alocata va fi utilizata atât pentru cheltuieli de organizare a manifestatiilor sportive cât si pentru cheltuieli legate de protocolul de primire a delegatiilor invitate din orasele înfratite cu municipiul Timisoara: Karlsruhe,Gera,Treviso, Faenza, Udine, Szeged, Novi-Sad, Mulhouse, Cernauti si Graz.
Justificarea si decontarea cheltuielilor ocazionate de organizarea acestor manifestari se vor realiza numai pe baza de acte doveditoare, conform legii.

Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.4: Prezenta hotarâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judetul Timis;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Patrimoniu;
- Directiei Economice;
- Institutiei Arhitectului Sef;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
CONSTANTIN SANDU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA PATRIMONIU SERVICIUL ADMINISTRARE PATRIMONIU- BAZE SPORTIVE SC 2011-3273 /17.02. 2011

APROBAT PRIMAR, GHEORGHE CIUHANDU

Bd. C.D. Loga nr. 1, Timişoara, tel/fax: +40 256 -408.30; internet: www.primariatm.ro

REFERAT privind aprobarea finantarii din bugetul local pentru manifestarile sportive

cu ocazia’’Zilei Timisoarei’’

La iniţiativa Primarului Municipiului Timişoara, în perioada 29 iulie - 5 august 2011 se vor organiza în municipiul Timişoara o serie de manifestări culturale si sportive, cu ocazia sărbătoririi Zilei Timişoarei. Sărbătorirea în luna august a Zilei Timişoarei a prilejuit an de an ocazia desfasurarii unor activităţi sportive derulate in cartiere prin Consiliile Consultative, respectiv au fost promovate de catre Municipiul Timisoara si alte actiuni care au dobandit deja o traditie: -Cupa Municipiului Timişoara, cu participanti de toate categoriile de varsta, circa 28-32 echipe din cartierele Timişoarei; -Cupa Municipiului Timişoara, pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 16-18 ani, circa 4-6 echipe din oras si 4 echipe invitate din străinătate, din orasele infratite. -Cupa Oraşelor Înfrăţite, la care au participat minim 8 echipe, din care 6 echipe au reprezentat invitati din străinătate şi anume din oraşele înfrăţite Treviso, Karlsruhe, Szeged, Novi-Sad, Udine, Faenza Aceste manifestari au atras un numar mare de participanti din Timisoara si strainatate, pe diferite categorii de varsta a populatiei, intr-un spirit competitiv si un ambient placut , insumand peste 650 persoane tineri si adulti, pentru practicarea sportului recreativ. S-a reusit astfel sa fie atins scopul si obiectivele principale care au stat la baza promovarii acestor actiuni sportive: deschiderea catre populatie prin atragerea unui numar cat mai mare de participanti de diferite varste in practicarea exercitiului fizic si sportului de timp liber; atingerea unui grad ridicat de socializare a categoriilor de populatie implicate in competitii, atat cele din municipiu cat si cu participantii din strainatate; dezvoltarea turismului sportiv, promovarea valorilor culturale ale orasului si zonei, inclusiv a imaginii municipiului Timisoara in tarile europene. Avand in vedere criteriile enumerate si tinand cont de prevederile Legii nr.215/2001, a administraţiei publice locale –republicate, din art.36 referitor la atributiile consiliului local, alin. (2) lit.b,e, alin (4)lit a, alin(6)lit. a-pct.3,4,5,6 si de art. 3 alin (1) din Legea 69 din 2000 a educaţiei fizice şi sportului (actualizată) „autorităţile administraţiei publice, unităţile şi instituţiile de învăţământ, instituţiile sportive, precum şi organismele neguvernamentale de profil au obligaţia să sprijine sportul pentru toţi şi sportul de performanţă şi să asigure condiţiile organizatorice şi materiale de practicare a educaţiei fizice şi sportului în comunităţile locale”, propunem alocarea sumei de 40.000 lei de la bugetul local cap.67.02 – „Cultură, recreere şi religie” respectiv subcapitolul 67.02.05.01 – „Servicii recreative şi sportive - Sport”. Suma alocată va fi utilizată atât pentru cheltuielile de organizare a actiunilor sportive ocazionate de sărbătorirea Zilei Timişoarei cât şi pentru cheltuielile legate de Protocolul de primire a delegaţiilor invitate din oraşele înfrăţite cu municipiul Timişoara, respectiv: Karlsruhe,Gera,Treviso, Faenza,Udine, Szeged, Novi-Sad, Mulhouse,Cernauti,Graz. FP53-01,ver.1

1

2

Justificarea şi decontarea cheltuielilor ocazionate de organizarea acestei manifestări şi de protocol se va realiza pe bază de acte doveditoare. În Anexa 1 sunt cuprinse actiunile sportive propuse pentru a fi cuprinse in program si categorii de cheltuieli care vor fi efectuate pentru organizarea si desfasurarea manifestarilor.

Viceprimar, Adrian Orza Director executiv Directia Economica, Smaranda Haracicu Avizat juridic, Mirela Lasuschevici

Director executiv Directia Patrimoniu,

Nicusor Constantin Miut Sef Serviciu Administrare Patrimoniu-Baze sportive, Martin Staia Întocmit consilier Ioan Mihai Costa FP53-01,ver.1

3

Anexa 1 CHELTUIELI DE ORGANIZARE ŞI PROTOCOL

CU OCAZIA ZILEI TIMIŞOAREI 2011

I. Cupa ’’Municipiului Timişoara’’: - vor participa în jur de 28-32 echipe din cartierele Timişoarei, pe grupe de varste- open Cheltuieli : - terenuri

- arbitraje - asistenţă medicală - echipament sportiv(premii) - alte premii, trofee

II. Cupa ’’Municipiului Timişoara’’ pentru copiii născuţi 1995-1996: 8-10 echipe participante Cheltuieli : - cazare + masă ,in cazul participarii unor echipe din strainatate(orase infratite)

- arbitraje - asistenţă medicală - premii

III. Cupa ’’ Oraşelor Înfrăţite ’’: - vor participa 8 echipe , categorii de varsta open, din care minim 6 echipe a câte 15 jucători / echipă vor fi invitate din străinătate şi anume din oraşele înfrăţite: Karlsruhe,Gera,Treviso, Faenza, Udine, Szeged, Novi-Sad, Mulhouse, Cernauti si Graz. Cheltuieli : - cazare + masă : 3 zile

- arbitraje - asistenţă medicală - premii

Total buget program’’Zilele Timisoarei 2011’’: 40.000 lei

Viceprimar, Adrian Orza Director executiv Directia Economica, Smaranda Haracicu

Director executiv Directia Patrimoniu,

Nicusor Constantin Miut Sef Serviciu Administrare Patrimoniu- Baze sportive, Martin Staia Întocmit consilier Ioan Mihai Costa

FP53-01,ver.1

  • Anexa 1
  • CHELTUIELI DE ORGANIZARE ŞI PROTOCOL
  • CU OCAZIA ZILEI TIMIŞOAREI 2011

Atasament: Anexa_1.pdf

Anexa 1 CHELTUIELI DE ORGANIZARE ȘI PROTOCOL CU OCAZIA ZILEI TIMIŞOAREI 2011 LI. Cupa Municipiului Timişoara??: - vor participa în jur de 28-32 echipe din cartierele Timişoarei, pe grupe de varste- open Cheltuieli : terenuri - arbitraje - asistență medicală - echipament sportiv(premii) - alte premii, trofee IL. Cupa "Municipiului Timişoara”” pentru copiii născuţi 1995-1996: 8-10 echipe participante Cheltuieli: - cazare + masă „in cazul participarii unor echipe din strainatate(orase infratite) - arbitraje - asistență medicală - premii IIL Cupa ”* Oraşelor Înfrățite ””: - vor participa 8 echipe , categorii de varsta open, din care minim 6 echipe a câte 15 jucători / echipă vor fi invitate din străinătate şi anume din oraşele înfrățite: Karlsruhe,Gera,Treviso, Faenza, Udine, Szeged, Novi-Sad, Mulhouse, Cernauti si Graz. Cheltuieli: - cazare + masă : 3 zile - arbitraje - asistență medicală - premii Total buget program”'Zilele Timisoarei 2011”: 40.000 lei ra Director executiv Directia Pafrimoniu, b Ci Adrian Nicusor Constantin Miut Director executiv Directia Economica, Sef Serviciu Administrare Patrimoniu- Baze sportive, Martin Staia ML Smaranda Haraci FP53-01,ver.1