keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 70/30.03.2004 privind modificarea Organigramei şi a Statului de funcţii ale Serviciului Public Administrare Locuinţe şi Utilităţi

30.03.2004

Hotararea Consiliului Local 70/30.03.2004
privind modificarea Organigramei şi a Statului de funcţii ale Serviciului Public Administrare Locuinţe şi Utilităţi


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2004 - 5180/22.03.2004 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, turism, sport şi culte, Comisiei pentru sănătate, muncă şi protecţie socială, ecologie şi protecţia mediului din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În baza Hotărârii Consiliului Local nr.127/03.07.2003 privind aprobarea Organigramei şi a statului de funcţii ale Serviciului Public Administrare Locuinţe şi Utilităţi Timişoara;
În baza Hotărârii Consiliului Local nr.16/25.02.2003 privind modificarea Organigramei, a Statului de funcţii şi aprobarea numărului maxim de titulari pentru fiecare clasă la Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi;
În conformitate cu prevederile art. 38 lit.(d) şi (e) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;
În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă Organigrama şi Statul de funcţii la serviciul Public Administrare Locuinţe şi Utilităţi, conform Anexelor nr. 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2: Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 01.04.2004
Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Public Administrare Locuinţe şi Utilităţi Timişoara şi Biroul resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.
Art.4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Biroului Relaţii Publice;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Serviciului Public Administrare Locuinţe şi Utilităţi Timişoara
- Biroului Resurse Umane;
- Mass - media locale;


Presedinte de sedinta
IULIANA FLORESCU
Contrasemneaza
P. SECRETAR SIMONA DRĂGOI