Hotararea Consiliului Local 6/25.06.2004 pentru modificarea art.11 din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Consiliului Local al Municipiului Timişoara, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr.98/27.05.2003 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2004- 11706/24.06.2004 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere Ordinul Prefectului Judeţului Timiş nr.341/16.04.2004; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.98/27.05.2003 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art. 38 alin.2 lit.(b) şi art.56 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală; În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală; HOTARASTE Art.1: Se modifică art.11 din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Consiliului Local al Municipiului Timişoara, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr.98/27.05.2003, astfel: "Art.11: (1) După constituire consiliul local stabileşte şi organizează comisii de specialitate pe principalele domenii de activitate. (2) Având în vedere specificul local şi nevoile activităţii sale, Consiliul Local al Municipiului Timişoara organizează următoarele comisii pe domenii de specialitate: Comisia I - pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe; Comisia II - pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu; Comisia III - pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale; Comisia IV - pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor; Comisia V - pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte. (3) Fiecare din aceste comisii este constituită din 5 membri cu excepţia comisiei V care este constituită din 7 membri. (4) Nominalizarea membrilor fiecărei comisii se face de fiecare grup de consilieri, iar a consilierilor independenţi, de către consiliu, avându-se în vedere, de regulă, opţiunea acestora, pregătirea lor profesională şi domeniul în care îşi desfăşoară activitatea. (5) Numărul şi denumirea comisiilor de specialitate, numărul membrilor fiecărei comisii precum şi componenţa nominală a acestora se stabilesc prin HOTĂRÂREA consiliului local. (6) Prin hotărâre a consiliului local se poate modifica numărul comisiilor de specialitate." Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Administraţie Locală din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi Biroul aparatului permanent de lucru al Consiliului Local. Art.3: Prezenta hotărâre se comunică: - Prefecturii Judeţului Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Serviciului Audit Public Intern; - Biroului Relaţii Publice; - Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni; - Mass - media locale.
|