Număr | 685 |
---|---|
An | 2018 |
Data emiterii | 12.12.2018 |
Link oficial | Primăria Timisoara |
Proces verbal | PV din 12.12.2018 |
Hotararea Consiliului Local 685/12.12.2018 privind aprobarea Planului anual de actiune privind serviciile sociale administrate si finantate din bugetul local al municipiului Timisoara in anul 2019, cuprinzand serviciile sociale existente, programul de subventionare/programul de contractare, planificarea activitatilor de informare a publicului pentru centrele sociale din structura Directiei de Asistenta Sociala a municipiului Timisoara si programul de formare si indrumare metodologica in vederea cresterii performantei personalului care administreaza si acorda servicii sociale si aprobarea criteriilor care fundamenteaza tipurile de servicii sociale care urmeaza sa fie contractate Consiliul Local al Municipiului Timisoara Avand in vedere Expunerea de motive nr. 15360/26.11.2018 privind oportunitatea Proiectului de hotarare privind aprobarea Planului anual de actiune privind serviciile sociale administrate si finantate din bugetul local al municipiului Timisoara in anul 2019, cuprinzand serviciile sociale existente, programul de subventionare/programul de contractare, planificarea activitatilor de informare a publicului pentru centrele sociale din structura Directiei de Asistenta Sociala a municipiului Timisoara si programul de formare si indrumare metodologica in vederea cresterii performantei personalului care administreaza si acorda servicii sociale si aprobarea criteriilor care fundamenteaza tipurile de servicii sociale care urmeaza sa fie contractate, a Primarului Municipiului Timisoara- domnul Nicolae Robu; Avand in vedere Raportul de specialitate 15359/26.11.2018 al Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara privind aprobarea Planului anual de actiune privind serviciile sociale administrate si finantate din bugetul local al municipiului Timisoara in anul 2019, cuprinzand serviciile sociale existente, programul de subventionare/programul de contractare, planificarea activitatilor de informare a publicului pentru centrele sociale din structura Directiei de Asistenta Sociala a municipiului Timisoara si programul de formare si indrumare metodologica in vederea cresterii performantei personalului care administreaza si acorda servicii sociale si aprobarea criteriilor care fundamenteaza tipurile de servicii sociale care urmeaza sa fie contractate ; Avand in vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 10.12.2018 - Anexa la raportul de specialitate nr. 15359/26.11.2018; Avand in vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale, Comisiei pentru cultura, stiinta, invatamant, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara; In conformitate cu prevederile art. 112 alin (3) lit. b), art. 118 alin. (2) si (3), art. 119 si art. 140 alin. (4) din Legea nr. 292/2011 - Legea asistentei sociale; In temeiul art. 36 alin. (2) lit. d), alin. (6) lit. a) pct. 2 din Legea nr. 215/2001 - privind administratia publica locala, republicata si modificata; In temeiul art. 45 din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata; HOTARASTE Art.1: Se aproba Planul anual de actiune privind serviciile sociale administrate si finantate din bugetul local al municipiului Timisoara in anul 2019, cuprinzand serviciile sociale existente, programul de subventionare/programul de contractare, planificarea activitatilor de informare a publicului pentru centrele sociale din structura Directiei de Asistenta Sociala a municipiului Timisoara si programul de formare si indrumare metodologica in vederea cresterii performantei personalului care administreaza si acorda servicii sociale, conform Anexei nr. 1la prezenta hotarare. Art.2: Se aproba criteriile care fundamenteaza tipurile de servicii sociale care urmeaza sa fie contractate, conform Anexei nr.2 , la prezenta hotarare. Art.3: Prezenta hotarare se publica in Buletinul Informativ al Primariei Municipiului Timisoara si pe site-ul propriu si totodata, se comunica: - Institutiei Prefectului - Judetul Timis; - Primarului Municipiului Timisoara; - Serviciului Juridic; - Directiei Economice; - Directiei Generala Drumuri, Poduri, parcaje si Retele de Utilitati; - Directiei Urbanism; - Directiei Dezvoltare; - Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse I EST; - Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse II VEST; - Directiei de Mediu; - Directiei Comunicare - Relationare; - Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara; - Biroului Sport - Cultura; - Serviciului Scoli - Spitale; - Biroului Managementul Calitatii; - Corpului de Control si Antifrauda al Primarului; - Biroului Audit; - Serviciului Resurse Umane; - Mass - media locale.
|
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA
Serviciul Strategii Programe ,,În slujba oamenilor”
Sediu administrativ: Str. Ioan Plavoșin, Nr. 21, Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049
Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax. 0256/220583 e-mail: [email protected], [email protected]
Nr. 15359/26.11.2018
Raport de specialitate cu privire la aprobarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul local al municipiului Timișoara în anul 2019, cuprinzând serviciile sociale existente, programul de subvenționare/programul de contractare, planificarea activităților de informare a publicului pentru centrele sociale din structura Direcției de Asistență Socială a municipiului Timișoara și programul de formare și îndrumare metodologică în vederea creșterii performanței personalului care administrează
și acordă servicii sociale și aprobarea criteriilor care fundamentează tipurile de servicii sociale care urmează să fie contractate
Direcția de Asistenţă Socială a Municipiului Timișoara, în calitate de serviciu public de asistență socială care funcționează sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Timișoara, furnizează servicii sociale și acordă beneficii sociale pentru cetățenii Municipiului Timișoara aflați în situații de dificultate și îndeplinește o serie de alte atribuții stabilite prin art. 115 din Legea 292/2011 – Legea asistenței sociale.
Conform art. 112 alin (3), lit. b) din Legea 292/2011 - Legea asistenței sociale, în domeniul organizării, administrării și acordării serviciilor sociale, autoritățile publice locale ”în urma consultării furnizorilor publici şi privaţi, a asociaţiilor profesionale şi a organizaţiilor reprezentative ale beneficiarilor elaborează planurile anuale de acțiune privind serviciile sociale administrate şi finanțate din bugetul consiliului județean/consiliului local/Consiliului General al Municipiului București, care cuprind date detaliate privind numărul şi categoriile de beneficiari, serviciile sociale existente, serviciile sociale propuse pentru a fi înființate, programul de contractare a serviciilor din fonduri publice, bugetul estimat şi sursele de finanțare”. La art. 118, alin (2) din legea 292/2011 se precizează ” Planurile anuale de acțiune privind serviciile sociale […] cuprind date detaliate privind numărul şi categoriile de beneficiari, serviciile sociale existente, serviciile sociale propuse pentru a fi înființate, programul de contractare a serviciilor de la furnizorii privaţi, programul de subvenționare, bugetul estimat și sursele de finanțare.
Potrivit Art. 119, alin (2) din Legea 292/2011 – Legea asistenței sociale ”Pentru asigurarea unor servicii sociale adecvate şi de calitate, autoritățile administrației publice locale au obligația de a asigura resursele umane, financiare şi materiale, în conformitate cu reglementările în vigoare, strategia proprie de dezvoltare a serviciilor sociale şi planurile anuale de acțiune în domeniu”. Prin HCLMT nr. 162/31.10.2016 a fost aprobată Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale în Municipiul Timișoara 2017-2022 și Planul Operațional de implementare a strategiei. În realizarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul local în anul 2019, s-a pornit de la obiectivele generale și obiectivele specifice cuprinse în Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale în Municipiul Timișoara.
Prin Hotărârea de Guvern nr. 797/2017, anexa 1 Regulamentul-cadru de organizare și funcționare al direcției de asistență socială organizate în subordinea consiliilor locale ale municipiilor și orașelor, art. 5, alin (1) se precizează că Planul anul de acțiune ”cuprinde date privind numărul și categoriile de beneficiari,
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA
Serviciul Strategii Programe ,,În slujba oamenilor”
Sediu administrativ: Str. Ioan Plavoșin, Nr. 21, Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049
Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax. 0256/220583 e-mail: [email protected], [email protected]
serviciile sociale existente, serviciile sociale propuse pentru a fi înființate, programul de contractare și programul de subvenționare a serviciilor din fonduri publice, derulate cu respectarea legislației în domeniul ajutorului de stat, bugetul estimat și sursele de finanțare”, iar prin alin. (2) se precizează că Planul anul de acțiune cuprinde și ”planificarea activităților de informare a publicului, precum și programul de formare și îndrumare metodologică în vederea creșterii performanței personalului care administrează și acordă servicii sociale”.
Prin ordinul nr. 1086/20.02.2018 s-a aprobat modelul regulamentului-cadru al Planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul consiliului județean/consiliului local/Consiliului General al Municipiului București.
Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara a întreprins mai multe demersuri de consultare a furnizorilor publici și privați, a asociațiilor profesionale și a organizațiilor reprezentative ale beneficiarilor în ceea ce privește serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul local al municipiului Timișoara, în anul 2019, după cum urmează:
Întâlnire de lucru, organizată în data de 14.11.2018, având ca temă Consolidarea relației dintre partenerii publici – privați - ONG-uri în vederea susținerii sistemului social din Timișoara și promovarea incluziunii sociale, pentru anul 2019. Au participat 30 reprezentanți ai furnizorilor privați de servicii sociale din municipiul Timișoara;
Consultare on-line cu furnizorii de servicii sociale și organizațiile reprezentative ale beneficiarilor. A fost transmis un chestionar online către 27 de furnizori de servicii sociale din municipiul Timișoara, care apar pe site-ul Ministerului Muncii și Justiției Sociale ca înscriși în Registrul furnizorilor acreditați de servicii sociale și către 6 organizații reprezentative ale beneficiarilor de servicii sociale. Au fost primit 17 răspunsuri.
Având în vedere Hotărârea nr. 797/2017, Anexa 2 - Regulamentul-cadru de organizare și funcționare al direcției de asistență socială organizate în subordinea consiliilor locale ale municipiilor și orașelor din 08.11.2017, conform art. 2, lit. a), Direcția de Asistență Socială a municipiului Timișoara a realizat diagnoza socială la nivelul orașului Timișoara în următoarele cartiere: Polonă, Ronaț, Kuntz, Fratelia, precum și zona Mătăsarilor.
În ceea ce privește contractarea serviciilor social, în Legea nr. 292/2011- Legea asistenței sociale, art. 140, alin (4) se precizează ”autoritățile administrației publice locale în colaborare cu furnizorii publici și privați elaborează criteriile care fundamentează tipurile de servicii sociale care urmează să fie contractate”. Astfel a fost transmis un Chestionar privind criteriile de contractare a serviciilor sociale către 27 de furnizori de servicii sociale din municipiul Timișoara, care apar pe site-ul Ministerului Muncii și Justiției Sociale ca înscriși în Registrul furnizorilor acreditați de servicii sociale și către 6 organizații reprezentative ale beneficiarilor de servicii sociale, pentru care s-au obținut 8 răspunsuri.
S-a asigurat respectarea art. 118, alin (3) din Legea 292/2011 – Legea asistenței sociale prin transmiterea propunerii de Plan de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul consiliului local în anul 2018, consiliului județean, în format electronic.
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA
Serviciul Strategii Programe ,,În slujba oamenilor”
Sediu administrativ: Str. Ioan Plavoșin, Nr. 21, Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049
Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax. 0256/220583 e-mail: [email protected], [email protected]
În baza celor prezentate și în conformitate cu prevederile Legii nr. 292/2011 – Legea asistenței sociale, art. 112, alin (3), lit. b) și art. 118, alin (2), ale art. 36 alin. (2) lit. d), alin. (6) lit. a) pct.2 și art. 45 din Legea nr.215/2001 privind administrația publică locală,
PROPUNEM
1. Aprobarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul
local al municipiului Timișoara în anul 2019, cuprinzând serviciile sociale existente, programul de subvenționare/programul de contractare, planificarea activităților de informare a publicului pentru centrele sociale din structura Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara și programul de formare și îndrumare metodologică în vederea creșterii performanței personalului care administrează și acordă servicii sociale, conform anexei nr. 1;
2. Aprobarea criteriilor care fundamentează tipurile de servicii sociale care urmează să fie contractate, conform anexei nr. 2.
Director general adjunct, Șef serviciu Strategii-Programe, Jr. Rodica Surducan Codruța Darida Întocmit,
Roxana Boncea Anca Elena Găină Mihaela Buzilă-Petrescu
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA
Serviciul Strategii Programe ,,În slujba oamenilor”
Sediu administrativ: Str. Ioan Plavoșin, Nr. 21, Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049
Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax. 0256/220583 e-mail: [email protected], [email protected]
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA
DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA
SERVICIUL ADMINISTRATIV ,,În slujba oamenilor”
*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel/fax: 0256/286487 Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583
e-mail: [email protected]
Nr. ..................................
EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE
Sectiunea 1 Titlul proiectului de hotărâre
Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul
local al municipiului Timișoara în anul 2019, cuprinzând serviciile sociale existente, programul de subvenționare/programul de contractare, planificarea activităților de informare a publicului pentru centrele
sociale din structura Direcției de Asistență Socială a municipiului Timișoara și programul de formare și îndrumare metodologică în vederea creșterii performanței personalului care administrează și acordă servicii sociale și aprobarea criteriilor care fundamentează tipurile de servicii sociale care urmează să fie contractate
Sectiunea a 2 - a Motivul emiterii proiectului de hotărâre
1. Descrierea situatiei actuale Direcția de Asistenţă Socială a Municipiului Timișoara, în calitate de serviciu public de asistență socială care funcționează sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Timișoara, furnizează servicii sociale și acordă beneficii sociale pentru cetățenii Municipiului Timișoara aflați în situații de dificultate și îndeplinește o serie de alte atribuții stabilite prin art. 115 din Legea 292/2011 – Legea asistenței sociale
2. Schimbari preconizate și rezultate așteptate: Conform art. 112 alin (3), lit. b) din Legea 292/2011 - Legea asistenței sociale, în domeniul organizării, administrării și acordării serviciilor sociale, autoritățile publice locale ”în urma consultării furnizorilor publici şi privaţi, a asociaţiilor profesionale şi a organizaţiilor reprezentative ale beneficiarilor elaborează planurile anuale de acțiune privind serviciile sociale administrate şi finanțate din bugetul consiliului județean/consiliului local/Consiliului General al Municipiului București, care cuprind date detaliate privind numărul şi categoriile de beneficiari, serviciile sociale existente, serviciile sociale propuse pentru a fi înființate, programul de contractare a serviciilor din fonduri publice, bugetul estimat şi sursele de finanțare”.
La art. 118, alin (2) din legea 292/2011 se precizează ” Planurile anuale de acțiune privind serviciile sociale […] cuprind date detaliate privind numărul şi categoriile de beneficiari, serviciile sociale existente, serviciile sociale propuse pentru a fi înființate, programul de contractare a serviciilor de la furnizorii privaţi, programul de subvenționare, bugetul estimat și sursele de finanțare. Potrivit Art. 119, alin (2) din Legea 292/2011 – Legea asistenței sociale ”Pentru asigurarea unor servicii sociale adecvate şi de calitate, autoritățile administrației publice locale au obligația de a asigura resursele
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA
DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA
SERVICIUL ADMINISTRATIV ,,În slujba oamenilor”
*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel/fax: 0256/286487 Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583
e-mail: [email protected]
umane, financiare şi materiale, în conformitate cu reglementările în vigoare, strategia proprie de dezvoltare a serviciilor sociale şi planurile anuale de acțiune în domeniu”. Prin HCLMT nr. 162/31.10.2016 a fost aprobată Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale în Municipiul Timișoara 2017-2022 și Planul Operațional de implementare a strategiei. În realizarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul local în anul 2018, s-a pornit de la obiectivele generale și obiectivele specifice cuprinse în Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale în Municipiul Timișoara.
3. Alte informatii - nu este cazul
4. Concluzii Propunem: - Aprobarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul local al municipiului Timișoara în anul 2019, cuprinzând serviciile sociale existente, programul de subvenționare/programul de contractare, planificarea activităților de informare a publicului pentru centrele sociale din structura Direcției de Asistență Socială a municipiului Timișoara și programul de formare și îndrumare metodologică în vederea creșterii performanței personalului care administrează și acordă servicii sociale, conform anexei nr. 1; - Aprobarea criteriilor care fundamentează tipurile de servicii sociale care urmează să fie contractate, conform anexei nr. 2.
PRIMAR VICEPRIMAR NICOLAE ROBU FARKAS IMRE
DIRECTOR GENERAL ADJUNCT
jr. Rodica SURDUCAN
Cod FO53-03,Ver.1
Anexa nr. 2 la HCLMT nr. ______/_______________
Criteriile care fundamentează tipurile de servicii sociale care urmează să fie contractate
1. Tipul de serviciu social propus pentru a fi contractat se va regăsi în lista serviciilor sociale licențiate de la nivelul municipiului Timișoara;
2. Serviciul social propus pentru a fi contract este stabilit în urma realizării unei analize de nevoi la nivelul municipiului Timișoara;
3. Serviciul social propus pentru a fi contractat contribuie la atingerea obiectivelor din cadrul Strategiei de dezvoltare a serviciilor sociale de la nivelul municipiului Timișoara 2017 - 2022;
4. Serviciul social propus pentru a fi contractat contribuie la prevenirea și combaterea sărăciei și riscului de excluziune sociala (incluzând servicii de consiliere si informare, servicii de inserție/reinserție pentru persoane fără venituri, servicii adresate persoanelor fără adăpost, servicii pentru tinerii care părăsesc sistemul de protecție a copilului, cantine sociale, servicii adresate victimelor traficului de persoane, servicii destinate persoanelor care au executat o măsura privativa de libertate);
5. Serviciul social propus pentru a fi contractat contribuie la prevenirea si combaterea violentei domestice (incluzând centre de primire in regim de urgenta, centre de recuperare, locuințe protejate, centre de consiliere, centre de zi, centre destinate agresorilor);
6. Serviciul social propus pentru a fi contractat este destinat persoanelor cu dizabilități (incluzând servicii de îngrijire la domiciliu, centre de zi, servicii de asistenta si suport sau servicii sociale inițiate, susținute, dezvoltate care sunt centrate pe persoana cu handicap, în colaborare sau în parteneriat cu persoane juridice private);
7. Serviciul social propus pentru a fi contractat este destinat persoanelor vârstnice (incluzând servicii de îngrijire la domiciliu, servicii in centre rezidențiale, servicii de consiliere si acompaniere, servicii destinate amenajării sau adaptării locuinței);
8. Serviciul social propus pentru a fi contractat este destinat prevenirii separării copilului de părinții săi (inclusiv cele menite să sprijine părinții, cum ar fi cele de consiliere familială);
9. În legislația de specialitate este prevăzută obligația autorităților publice locale de la nivelul municipiului de a furniza serviciul social propus pentru a fi contract;
Director general adjunct, Șef Serviciu Strategii-Programe, Jr. Rodica Surducan Codruța Darida Întocmit, Roxana Boncea Anca Elena Găină
Mihaela Buzilă-Petrescu
1
Anexă nr. 1 la HCLMT nr.______/________
Plan anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul local în anul 2019
CAPITOLUL I.
A. SERVICII SOCIALE EXISTENTE LA NIVEL LOCAL Servicii sociale furnizate de serviciul public de asistență socială – Direcția de Asistență Socială a municipiului Timișoara
Nr. crt.
Cod serviciu social, conform Nomenclatorului serviciilor sociale
Denumirea serviciului social Capacitate Grad de ocupare
Bugetele estimate pe surse de finanțare, pentru serviciile existente
Buget local Buget județean
Buget de stat
Contribuții persoane beneficiare
Alte surse
1. 8899CZ-VD-I Compartiment pentru Prevenire și Combaterea
Violenței Domestice (din cadrul Serviciului Management de caz pentru Copil și Familie)
180 / an * 426.530 - - - -
2. 8891CZ-C-II Centrul de Zi Sfântul Nicolae (din cadrul Complexului de Servicii pentru Copii ”Sf. Nicolae”)
50 45 834.643 ‐ ‐ ‐ ‐
3. 8899CZ-F-I Centrul de Consiliere și Sprijin pentru Părinți și Copii (din cadrul Complexului de Servicii pentru Copii ”Sf. Nicolae”)
50 28 406.694 ‐ ‐ ‐ ‐
4. 8891CZ-C-V Centrul de zi pentru copiii străzii (din cadrul Complexului de Servicii pentru Copii ”Sf. Nicolae”)
20 7* 411.656 ‐ ‐ ‐ ‐
5. 8891CZ-C III Centrul de Recuperare pentru Copii cu Dizabilități ”Podul Lung”
75 71 1.583.521 ‐ ‐ ‐ ‐
6. 8810ID IV Servicii la Domiciliu Destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități prin Asistent Personal (din cadrul Complexului de Servicii pentru Persoane Adulte cu Dizabilități)
750 681 2.383.264 - 21.449.375 ‐ ‐
7. 8810ID-II Servicii Specializate la Domiciliu destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități (din cadrul Complexului de Servicii pentru Persoane
60 * 17.146.080 ‐ ‐ ‐ ‐
2
Adulte cu Dizabilități) 8. x Management de Caz Persoane Adulte cu
Dizabilități (din cadrul Complexului de Servicii pentru Persoane Adulte cu Dizabilități)
1600 cazuri
1200 cazuri
1.094.360 ‐ ‐ ‐ ‐
9. 8899CZ-PN-IV Centrul de Asistență și Recuperare pentru Persoane aflate în Dificultate
100 100 1.133.237 ‐ ‐ ‐ ‐
10. 8810CZ-V-I Centrul de Zi pentru Bătrâni (din cadrul Complexului de Servicii pentru Persoane Vârstnice ”Sf. Arhangheli Mihail și Gavriil)
45
43 443.562 ‐ ‐ ‐ ‐
11. 8810 ID-I Compartimentul de Îngrijire la Domiciliu (din cadrul Complexului de Servicii pentru Persoane Vârstnice ”Sf. Arhangheli Mihail și Gavriil)
75
60 878.420 ‐ ‐ ‐ ‐
Serviciul de teleasistență 60 / an * 12. 8810 CZ-V-II Centrul de Zi de Socializare și Petrecere a
Timpului Liber (din cadrul Centrului de Socializare și Petrecere a Timpului Liber – Clubul pensionarilor)
200 174 571.352 ‐ ‐ ‐ ‐
13. 8730CR-V-I Căminul pentru Persoane Vârstnice ”Inocențiu M. Klein”
76 69 3.833.953 ‐ ‐ ‐ ‐
14. 8790CR-PFA-I Centrul pentru Persoane fără Adăpost (din cadrul Complexului de Servicii ”Sf. Francisc”)
54 40 2.246.752 ‐ ‐ ‐ ‐
15. 8899 CPDH-I Cantina Socială (din cadrul Complexului de Servicii ”Sf. Francisc”)
1000 porții 709 porții
5.943.308 ‐ ‐ ‐ ‐
16. 8899CZ-PN-V Servicii de Asistență Comunitară (Centrul de Incluziune Socială și Relația cu Minoritățile)
750 659 1.160.504 ‐ ‐ ‐
17. 8899CZ-PN-II Centrul de Suport pentru Situații de Urgență/Criză
80 locuri la servicii de zi, 21 locuri de cazare temporară.
15* 766.886 ‐ ‐ ‐ ‐
18. 8899CZ-AD-III Centru de Zi pentru Asistență Integrată a Adicțiilor
100 * 556.121 ‐ ‐ ‐ ‐
*Servicii nou înființate care în prezent nu au înscriși beneficiari.
3
B. SERVICII SOCIALE PROPUSE SPRE A FI ÎNFIINȚATE - nu este cazul. C. PROGRAMUL ANUAL DE CONTRACTARE A SERVICIILOR SOCIALE DIN FONDURI PUBLICE, în baza prevederilor Legii
asistenței sociale nr. 292/2011, cu modificările și completările ulterioare, pentru realizarea obiectivului operațional/direcției de acțiune - nu este cazul.
D. PROGRAMUL DE SUBVENȚIONARE A ASOCIAȚIILOR, FUNDAȚIILOR ȘI CULTELOR RECUNOSCUTE DE LEGE, în baza Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenții asociațiilor și fundațiilor române cu personalitate juridică, care înființează și administrează unități de asistență socială:
Furnizorul de servicii sociale
Tip serviciu social (cf. Nomenclator)
Număr beneficiari 2019
Capitolele de cheltuieli curente
Buget estimat lei/an
Surse de finanțare
Fundația Umanitară Chosen România prin Centrul de zi Casa Olarului
Centre de zi pentru copii aflați în situație de risc de separare de părinți 8891 CZ-C-II
31 1.Cheltuieli de personal și contribuțiile sociale ale angajatorului aferente acestora 2. Cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate 3. Cheltuieli cu încălzirea aferente spațiului unde se prestează serviciul social şi prepararea hranei pentru persoanele asistate 4. Cheltuieli cu iluminatul aferente spațiului unde se prestează serviciul social 5. Cheltuieli pentru plata serviciilor care au legătura directă cu furnizarea serviciului social 6. Cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate 7. Cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate 8. Cheltuieli de transport intern pentru persoanele asistate şi însoţitori (excursii, tabere, evenimente) care au legătura cu furnizarea serviciului social 9. Cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate (materiale igienico- sanitare și îngrijire personală folosite pentru beneficiari) 10. Cheltuieli cu materiale de curăţenie pentru persoanele asistate (folosite pentru curățenia spațiilor unde se prestează serviciul social) 11. Alte cheltuieli (consumabile de birou, reparații curente)
255.936 Buget local
Arhiepiscopia Timișoarei prin Centrul de zi pentru copii Antimis
Centre de zi pentru copii aflați în situație de risc de separare de părinți 8891 CZ-C-II
25 1.Cheltuieli de personal și contribuțiile sociale ale angajatorului aferente acestora 2. Cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate 3. Cheltuieli cu încălzirea aferentă spațiului unde se prestează serviciul social şi prepararea hranei pentru persoanele asistate 4. Cheltuieli cu iluminatul aferente spațiului unde se prestează serviciul social 5. Cheltuieli pentru plata serviciilor care au legătură directă cu furnizarea serviciului social 6. Cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate 7. Cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate
206.400 Buget local
4
8. Cheltuieli de transport intern pentru persoanele asistate şi însoţitori (excursii, tabere, evenimente) care au legătura cu furnizarea serviciului social 9. Cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate (materiale igienico- sanitare și îngrijire personală folosite pentru beneficiari) 10. Cheltuieli cu materiale de curăţenie pentru persoanele asistate (folosite pentru curățenia spațiilor unde se prestează serviciul social) 11. Alte cheltuieli (consumabile de birou, reparații curente)
Societatea pentru Copii și Părinți SCOP prin Centrul educaţional pentru integrare şcolară şi prevenirea abandonului şcolar
Centre de zi pentru copii aflați în situație de risc de separare de părinți 8891 CZ-C-II
20 1.Cheltuieli de personal si contribuțiile sociale ale angajatorului aferente acestora 2. Cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate 3. Cheltuieli cu încălzirea aferente spațiului unde se prestează serviciul social şi prepararea hranei pentru persoanele asistate 4. Cheltuieli cu iluminatul aferente spațiului unde se prestează serviciul social 5. Cheltuieli pentru plata serviciilor care au legătura directa cu furnizarea serviciului social 6. Cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate 7. Cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate 8. Cheltuieli de transport intern pentru persoanele asistate şi însoţitori (excursii, tabere, evenimente) care au legătura cu furnizarea serviciului social 9. Cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate (materiale igienico- sanitare și îngrijire personală folosite pentru beneficiari) 10. Cheltuieli cu materiale de curăţenie pentru persoanele asistate (folosite pentru curățenia spațiilor unde se prestează serviciul social) 11. Alte cheltuieli (consumabile de birou, reparații curente)
165.120 Buget local
Federația Caritas a Diecezei Timișoara prin Serviciul de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice Timișoara
Unități de îngrijire la domiciliu 8810 ID-I
20 1.Cheltuieli de personal si contribuțiile sociale ale angajatorului aferente acestora 2. Cheltuieli cu iluminatul aferente spațiului unde se prestează serviciul social 3. Cheltuieli pentru plata serviciilor care au legătura directa cu furnizarea serviciului social 4. Cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate (materiale igienico- sanitare și îngrijire personală folosite pentru beneficiari) 5. Cheltuieli cu materiale de curăţenie pentru persoanele asistate (folosite pentru curățenia spațiilor unde se prestează serviciul social) 6. Cheltuieli pentru carburanţii şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială, in limita consumului normat din carte tehnica a autovehiculelor 7. Alte cheltuieli (consumabile de birou, reparații curente)
156.000 Buget local
Asociația Serviciul de Ajutor Maltez în România - Filiala
Unități de îngrijire la domiciliu
50 1.Cheltuieli de personal si contribuțiile sociale ale angajatorului aferente acestora 2. Cheltuieli cu iluminatul aferente spațiului unde se prestează serviciul social 3. Cheltuieli pentru plata serviciilor care au legătura directa cu furnizarea serviciului social
390.000 Buget local
5
Timișoara prin Serviciul de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice
8810 ID-I
4. Cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate (materiale igienico- sanitare și îngrijire personală folosite pentru beneficiari) 5. Cheltuieli cu materiale de curăţenie pentru persoanele asistate (folosite pentru curățenia spațiilor unde se prestează serviciul social) 6. Cheltuieli pentru carburanţii şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială, in limita consumului normat din carte tehnica a autovehiculelor 7. Alte cheltuieli (consumabile de birou, reparații curente)
Fundația Pentru Voi prin Centrul de zi Orizonturi noi, Centrul de zi Ladislau Tacsi și Centrul de zi Împreună
Centre de zi pentru persoane adulte cu dizabilități 8899 CZ-D-I
176 1.Cheltuieli de personal si contribuțiile sociale ale angajatorului aferente acestora 2. Cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate,corelate cu prezența beneficiarilor în baza listelor de prezență 3. Cheltuieli cu încălzirea aferente spațiului unde se prestează serviciul social şi prepararea hranei pentru persoanele asistate 4. Cheltuieli cu iluminatul aferente spațiului unde se prestează serviciul social 5. Cheltuieli pentru plata serviciilor care au legătura directa cu furnizarea serviciului social 6. Cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate 7. Cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate 8. Cheltuieli de transport intern pentru persoanele asistate şi însoţitori (excursii, tabere, evenimente) care au legătura cu furnizarea serviciului social 9. Cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate (materiale igienico- sanitare și îngrijire personală folosite pentru beneficiari) 10. Cheltuieli cu materiale de curăţenie pentru persoanele asistate (folosite pentru curățenia spațiilor unde se prestează serviciul social) 11. Cheltuieli pentru carburanţii şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială, in limita consumului normat din carte tehnica a autovehiculelor 12. Alte cheltuieli (consumabile de birou, reparații curente)
3.412.992 Buget local
Fundația Pentru Voi prin Locuință protejată Dora, Locuință protejată Laura, Locuință protejată Ovidiu, Locuință protejată Casa Cristian, Locuință protejată
Centre rezidențiale pentru persoane adulte cu dizabilități – Locuințe protejate 8790 CR-D-VII
27 1.Cheltuieli de personal si contribuțiile sociale ale angajatorului aferente acestora 2. Cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate,corelate cu prezența beneficiarilor în baza listelor de prezență 3. Cheltuieli cu încălzirea aferente spațiului unde se prestează serviciul social şi prepararea hranei pentru persoanele asistate 4. Cheltuieli cu iluminatul aferente spațiului unde se prestează serviciul social 5. Cheltuieli pentru plata serviciilor care au legătura directa cu furnizarea serviciului social 6. Cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate 7. Cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate
583.200 Buget local
6
Dina, pentru adulți cu dizabilități
8. Cheltuieli de transport pentru persoanele asistate şi însoţitori 9. Cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate (materiale igienico- sanitare și îngrijire personală folosite pentru beneficiari) 10. Cheltuieli cu materiale de curăţenie pentru persoanele asistate (folosite pentru curățenia spațiilor unde se prestează serviciul social) 11. Alte cheltuieli (consumabile de birou, reparații curente)
Asociația Centrul Regional de Integrare Socială şi Dezvoltare Umană Areopagus prin Centrul de zi Cris-du pentru persoane seropozitive
Centre de zi pentru persoane adulte cu dizabilități 8899 CZ-D-I
20 1.Cheltuieli de personal si contribuțiile sociale ale angajatorului aferente acestora 2. Cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate,corelate cu prezența beneficiarilor în baza listelor de prezență 3. Cheltuieli cu încălzirea aferente spațiului unde se prestează serviciul social şi prepararea hranei pentru persoanele asistate 4. Cheltuieli cu iluminatul aferente spațiului unde se prestează serviciul social 5. Cheltuieli pentru plata serviciilor care au legătura directa cu furnizarea serviciului social 6. Cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate 7. Cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate 8. Cheltuieli de transport intern pentru persoanele asistate şi însoţitori (excursii, tabere, evenimente) care au legătura cu furnizarea serviciului social 9. Cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate (materiale igienico- sanitare și îngrijire personală folosite pentru beneficiari) 10. Cheltuieli cu materiale de curăţenie pentru persoanele asistate (folosite pentru curățenia spațiilor unde se prestează serviciul social) 11. Cheltuieli pentru carburanţii şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială, in limita consumului normat din carte tehnica a autovehiculelor 12. Alte cheltuieli (consumabile de birou, reparații curente)
387.840 Buget local
Asociația Serviciul de Ajutor Maltez în România - Filiala Timișoara prin Cantina socială Aurelian Balint
Centre de preparare și distribuire a hranei pentru persoane în risc de sărăcie – cantine sociale 8899 CPDH-I
100 1.Cheltuieli de personal si contribuțiile sociale ale angajatorului aferente acestora 2. Cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate,corelate cu prezența beneficiarilor în baza listelor de prezență 3. Cheltuieli cu încălzirea aferente spațiului unde se prestează serviciul social şi prepararea hranei pentru persoanele asistate 4. Cheltuieli cu iluminatul aferente spațiului unde se prestează serviciul social 5. Cheltuieli pentru plata serviciilor care au legătura directa cu furnizarea serviciului social 6. Cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate 7. Cheltuieli cu materiale de curăţenie pentru persoanele asistate (folosite pentru curățenia spațiilor unde se prestează serviciul social) 8. Cheltuieli pentru carburanţii şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de
636.000 Buget local
7
transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială, in limita consumului normat din carte tehnica a autovehiculelor 9. Alte cheltuieli (consumabile de birou, reparații curente)
Asociația Evanghelistică și de Caritate Isus Speranța României prin Cantina socială mobilă Mana
Centre de preparare și distribuire a hranei pentru persoane în risc de sărăcie – cantine sociale 8899 CPDH-I
90 1.Cheltuieli de personal si contribuțiile sociale ale angajatorului aferente acestora 2. Cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate,corelate cu prezența beneficiarilor în baza listelor de prezență 3. Cheltuieli cu încălzirea aferente spațiului unde se prestează serviciul social şi prepararea hranei pentru persoanele asistate 4. Cheltuieli cu iluminatul aferente spațiului unde se prestează serviciul social 5. Cheltuieli pentru plata serviciilor care au legătura directa cu furnizarea serviciului social 6. Cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate 7. Cheltuieli cu materiale de curăţenie pentru persoanele asistate (folosite pentru curățenia spațiilor unde se prestează serviciul social) 8. Cheltuieli pentru carburanţii şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială, in limita consumului normat din carte tehnica a autovehiculelor 9. Alte cheltuieli (consumabile de birou, reparații curente)
572.400 Buget local
Federația Caritas a Diecezei Timișoara prin Cantina socială Timișoara
Centre de preparare și distribuire a hranei pentru persoane în risc de sărăcie – cantine sociale 8899 CPDH-I
70 1.Cheltuieli de personal si contribuțiile sociale ale angajatorului aferente acestora 2. Cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate,corelate cu prezența beneficiarilor în baza listelor de prezență 3. Cheltuieli cu încălzirea aferente spațiului unde se prestează serviciul social şi prepararea hranei pentru persoanele asistate 4. Cheltuieli cu iluminatul aferente spațiului unde se prestează serviciul social 5. Cheltuieli pentru plata serviciilor care au legătura directa cu furnizarea serviciului social 6. Cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate 7. Cheltuieli cu materiale de curăţenie pentru persoanele asistate (folosite pentru curățenia spațiilor unde se prestează serviciul social) 8. Cheltuieli pentru carburanţii şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială, in limita consumului normat din carte tehnica a autovehiculelor 9. Alte cheltuieli (consumabile de birou, reparații curente)
445.200 Buget local
Federația Caritas a Diecezei Timișoara
Adăposturi de noapte
70 1.Cheltuieli de personal si contribuțiile sociale ale angajatorului aferente acestora 2. Cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate,corelate cu prezența beneficiarilor în baza listelor de prezență
504.000 Buget local
8
prin Azil de noapte ”Pater Jordan”
8790 CR-PFA-II 3. Cheltuieli cu încălzirea aferente spațiului unde se prestează serviciul social şi prepararea hranei pentru persoanele asistate 4. Cheltuieli cu iluminatul aferente spațiului unde se prestează serviciul social 5. Cheltuieli pentru plata serviciilor care au legătura directa cu furnizarea serviciului social 6. Cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate 7. Cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate (materiale igienico- sanitare și îngrijire personală folosite pentru beneficiari) 8. Cheltuieli cu materiale de curăţenie pentru persoanele asistate (folosite pentru curățenia spațiilor unde se prestează serviciul social) 9. Alte cheltuieli (consumabile de birou, reparații curente)
Fundația Timișoara '89 prin Centrul de găzduire temporară a persoanelor adulte fără adăpost
Centre rezidențiale de îngrijire și asistență pentru persoanele fără adăpost 8790 CR-PFA-I
45 1.Cheltuieli de personal si contribuțiile sociale ale angajatorului aferente acestora 2. Cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate,corelate cu prezența beneficiarilor în baza listelor de prezență 3. Cheltuieli cu încălzirea aferente spațiului unde se prestează serviciul social şi prepararea hranei pentru persoanele asistate 4. Cheltuieli cu iluminatul aferente spațiului unde se prestează serviciul social 5. Cheltuieli pentru plata serviciilor care au legătura directa cu furnizarea serviciului social 6. Cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate 7. Cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate 8. Cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate (materiale igienico- sanitare și îngrijire personală folosite pentru beneficiari) 9. Cheltuieli cu materiale de curăţenie pentru persoanele asistate (folosite pentru curățenia spațiilor unde se prestează serviciul social) 10. Alte cheltuieli (consumabile de birou, reparații curente)
405.000 Buget local
Asociația Evanghelistică și de Caritate Isus Speranța României prin Centrul Frații lui Onisim - Serviciul de ocrotire a tinerilor dezinstituționalizați
Centre rezidențiale pentru tineri în dificultate 8790 CRT-I
18 1.Cheltuieli de personal si contribuțiile sociale ale angajatorului aferente acestora 2. Cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate,corelate cu prezența beneficiarilor în baza listelor de prezență 3. Cheltuieli cu încălzirea aferente spațiului unde se prestează serviciul social şi prepararea hranei pentru persoanele asistate 4. Cheltuieli cu iluminatul aferente spațiului unde se prestează serviciul social 5. Cheltuieli pentru plata serviciilor care au legătura directa cu furnizarea serviciului social 6. Cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate 7. Cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate 8. Cheltuieli de transport pentru persoanele asistate şi însoţitori
162.000 Buget local
9
9. Cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate (materiale igienico- sanitare și îngrijire personală folosite pentru beneficiari) 10. Cheltuieli cu materiale de curăţenie pentru persoanele asistate (folosite pentru curățenia spațiilor unde se prestează serviciul social) 11. Alte cheltuieli (consumabile de birou, reparații curente)
Federația Caritas a Diecezei Timișoara prin Adăpost pentru femei victime ale violenței domestice Casa Maria a apostolilor
Centre rezidențiale de îngrijire și asistență pentru victimele violenței în familie (domestice) – Centre de primire în regim de urgență 8790CR-VD-I
10 1.Cheltuieli de personal si contribuțiile sociale ale angajatorului aferente acestora 2. Cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate,corelate cu prezența beneficiarilor în baza listelor de prezență 3. Cheltuieli cu încălzirea aferente spațiului unde se prestează serviciul social şi prepararea hranei pentru persoanele asistate 4. Cheltuieli cu iluminatul aferente spațiului unde se prestează serviciul social 5. Cheltuieli pentru plata serviciilor care au legătura directa cu furnizarea serviciului social 6. Cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate 7. Cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate 8. Cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate (materiale igienico- sanitare și îngrijire personală folosite pentru beneficiari) 9. Cheltuieli cu materiale de curăţenie pentru persoanele asistate (folosite pentru curățenia spațiilor unde se prestează serviciul social) 10. Cheltuieli pentru carburanţii şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială, in limita consumului normat din cartea tehnică a autovehiculelor 11. Alte cheltuieli (consumabile de birou, reparații curente)
165.600 Buget local
*Conform Strategiei de dezvoltare a serviciilor sociale în Municipiul Timișoara 2017-2022 și a Planului Operațional de implementare a strategiei, aprobate prin HCLMT nr. 162/31.10.2016. **Un furnizor privat de servicii sociale care a optat pentru a solicita subvenție, prin intermediul programului de subvenționare, va renunța la subvenție în momentul în care optează pentru programul de contractare și încheie un contract de furnizare de servicii sociale cu autoritatea publică locală. *** Suma va fi stabilită prin Hotărâre de Consiliu Local.
10
CAPITOLUL II Planificarea activităților de informare a publicului pentru Centrele de servicii sociale din structura Direcției de Asistență Socială a municipiului Timișoara
- Activități de informare a publicului, altele decât activitatea de informare a beneficiarului în cadrul procesului de acordare a serviciilor sociale, respectiv pe perioada realizării evaluării inițiale, a anchetelor sociale sau a activității de consiliere în cadrul centrelor de zi:
Nr. Crt.
Denumirea serviciului social Activități de informare a publicului Perioada de derulare
1. Compartiment Prevenirea și Combaterea Violenței
Domestice (din cadrul Serviciului Management de caz pentru Copil și Familie)
Distribuirea materialelor informative (flyere ) privind modificarea legislației în ceea ce privește prevederile Legii nr. 217/2003 pentru prevenirea și combaterea violenței în familie, la cabinete medicale, unitatea de medicină legală, agenții de ocupare a forței de muncă, organizații neguvernamentale, Inspectoratul Județean de Poliție, Inspectoratul Județean Școlar.
lunar în primele 6 luni, după care trimestrial până la sfârșitul anului 2019
Informarea publicului larg privind modalitatea adresării/sesizării instituțiilor abilitate în situații de violență domestică: participare la emisiuni radio, prin orice alte mijloace, canale sau instituții considerate adecvate.
trimestrial
Distribuirea broșurii ”Oprește Violența din viața ta!” trimestrial 2.
Complexul de Servicii pentru Copii ”Sf. Nicolae” Centrul de Zi Sfântul Nicolae Centrul de Consiliere și Sprijin pentru Părinți și Copii Centrul de zi pentru copiii străzii
Acțiune de informare a comunității în ceea ce privește serviciile oferite, rolul său în comunitate, accesarea și modul de funcționare, precum și despre importanța existenței acestor servicii pentru copiii din comunitate și familiile acestora.
23-27 septembrie 2019
3. Centrul de Recuperare pentru Copii cu Dizabilități ”Podul Lung”
Activităţi de informare prin programul de practică al studenţilor. aprilie, octombrie 2019
4. Complexul de Servicii pentru Persoane Adulte cu Dizabilități
- Servicii la Domiciliu Destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități prin Asistent Personal
- Servicii Specializate la Domiciliu destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități
- Management de Caz Persoane Adulte cu Dizabilități
Ziua Serviciilor Publice. octombrie 2019
Ziua Internațională a Persoanelor cu dizabilități. decembrie 2019 Participarea la evenimente organizate în cadrul Complexului de servicii pentru persoane adulte cu dizabilități a colaboratorilor, partenerilor, sponsorilor.
permanent 2019
5. Centrul de Asistență și Recuperare pentru Persoane aflate în Dificultate
Campanie de informare în comunitate prin intermediul cabinetelor medicale (20 de cabinete).
01– 05 aprilie 2019
11
6.
Complexul de Servicii pentru Persoane Vârstnice ”Sf. Arh. Mihail și Gavriil Centrul de Zi pentru Bătrâni Compartimentul de Îngrijire la Domiciliu
Campanie de informare a medicilor de familie cu privire la serviciile de îngrijire la domiciliu, centrul de zi pentru bătrâni, serviciul de supraveghere și intervenție de tip teleasistență
mai - iunie 2019
Ziua Internațională a Persoanelor Vârstnice. octombrie 2019 Participarea la evenimente organizate în cadrul Complexului de servicii pentru persoane vârstnice ”Sf. Arh. Mihail și Gavriil” a colaboratorilor, partenerilor, sponsorilor.
permanent 2019
7. Centrul de Zi de Socializare și Petrecere a Timpului Liber (din cadrul Centrului de Socializare și Petrecere a Timpului Liber –Clubul pensionarilor)
Activități de informare a publicului de luni până vineri între orele 10:00- 13:00 pe tot parcursul anului.
pe tot parcursul anului
8. Căminul pentru Persoane Vârstnice ”Inocențiu M. Klein” x x 9.
Complexul de Servicii ”Sf. Francisc” Centrul pentru Persoane fără Adăpost Cantina Socială
Activități de distribuție pliante și flyere în proximitatea instituției și la cabinete medicale.
trimestrial 2019
10. Servicii de Asistență Comunitară (Centrul de Incluziune Socială și Relația cu Minoritățile)
Campanii de informare în comunitate cu privire la serviciile centrului prin distribuire flyere.
trimestrial 2019
Întâlniri cu diverse grupuri în vederea informării promovării unui stil de viață sănătos.
trimestrial 2019
Grupuri de lucru cu privire la informarea beneficiarilor referitor la oportunitățile de integrare socio-profesionale pe piața muncii.
o dată la două luni în 2019
11. Centrul de Suport pentru Situații de Urgență/Criză Activități de distribuție pliante și flyere în proximitatea instituției și la cabinete medicale.
trimestrial 2019
12. Centru de Zi pentru Asistență Integrată a Adicțiilor Informarea familiilor potențialilor beneficiari despre modul de admitere la serviciile oferite de centru.
februarie 2019
Sesiuni de informare pentru părinți sau reprezentanți legali privind activitățile centrului.
mai – iunie 2019
- Telefonul verde
Nr. Crt.
Denumirea serviciului social Telefonul verde Perioada de derulare
1. Compartiment Prevenirea și Combaterea Violenței Domestice (din
cadrul Serviciului Management de caz pentru Copil și Familie) Utilizarea telefonului 0356-981 Ambulanța Socială, pentru a semnala situații de abuz, neglijență sau violență domestică; Dezvoltarea serviciului cu program continuu de informare și consiliere pentru victimele violenței
permanent, non-stop
12
domestice de tip linie telefonică de urgență – help line și, ulterior licențierea acestuia;
2.
Complexul de Servicii pentru Copii ”Sf. Nicolae” Centrul de Zi Sfântul Nicolae Centrul de Consiliere și Sprijin pentru Părinți și Copii Centrul de zi pentru copiii străzii
x x
3. Centrul de Recuperare pentru Copii cu Dizabilități ”Podul Lung” x x 4.
Complexul de Servicii pentru Persoane Adulte cu Dizabilități Servicii la Domiciliu Destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități prin Asistent Personal Servicii Specializate la Domiciliu destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități Management de Caz Persoane Adulte cu Dizabilități
x
x
5. Centrul de Asistență și Recuperare pentru Persoane aflate în Dificultate x x 6.
Complexul de Servicii pentru Persoane Vârstnice ”Sf. Arh. Mihail și Gavriil” Dispeceratul serviciului de supraveghere și intervenție de tip teleasistență
0356/981 permanent, non-stop
7. Centrul de Zi de Socializare și Petrecere a Timpului Liber (din cadrul Centrul de Socializare și Petrecere a Timpului Liber –Clubul pensionarilor)
x x
8. Căminul pentru Persoane Vârstnice ”Inocențiu M. Klein” x x 9.
Complexul de Servicii ”Sf. Francisc” Centru pentru Persoane fără Adăpost Cantina Socială
x x
10. Servicii de Asistență Comunitară (Centrul de Incluziune Socială și Relația cu Minoritățile)
x x
11. Centrul de Suport pentru Situații de Urgență/Criză x x 12. Centru de Zi pentru Asistență Integrată a Adicțiilor în curs de achiziție x
- Campanii de informare și sensibilizare a comunității, organizate de serviciul public de asistență socială sau în colaborare cu alte servicii
publice de interes local etc. Nr. Crt.
Denumirea serviciului social Campanii de informare și sensibilizare a comunității Perioada de derulare
1. Compartiment Prevenirea și Combaterea Violenței Campanii organizate la nivelul public de asistență socială. 1 campanie pe an
13
Domestice (din cadrul Serviciului Management de caz pentru Copil și Familie)
Campanii organizate în colaborare cu alte servicii publice de interes local: continuarea Campaniei ”Oprește Violența din viața ta!”, în colaborare cu Inspectoratul de Poliție Județean Timiș și DGASPC Timiș.
18 octombrie 2018 – 15 martie 2019;
Distribuirea broșurii ”Oprește Violența din viața ta!” trimestrial Organizarea unui eveniment pentru marcarea zilei internaționale pentru eliminarea violenței împotriva femeilor.
25 noiembrie 2019
Atragerea specialiștilor (juriști, psihologi, medici) pentru acordare servicii de specialitate pro-bono victimelor violenței în familie precum și a copiilor, martori la violență domestică.
anual 2019
2.
Complexul de Servicii pentru Copii ”Sf. Nicolae” Centrul de Zi Sfântul Nicolae Centrul de Consiliere și Sprijin pentru Părinți și Copii Centrul de zi pentru copiii străzii
Campanie de informare şi sensibilizare în vederea prevenirii abuzului şi a oricărei forme de violenţă asupra copilului.
29 - 31 octombrie 2019
Campanie de informare şi sensibilizare a comunității referitoare la prevenirea separării copilului de familia sa și problematica copilului și familiei în ansamblu.
18 – 21 februarie, 9 – 11 martie, 14 – 18 octombrie 2019
Campanie de informare şi sensibilizare a comunității referitoare la prevenirea abandonului și instituționalizarea copiilor.
12 - 14 martie 2019
3. Centrul de Recuperare pentru Copii cu Dizabilități ”Podul Lung”
Campanie de informare cu privire la serviciile oferite copiilor cu dizabilităţi prin cabinetele de medicină de familie/pediatrie din Timişoara.
februarie 2019
Campanie de sensibilizare a comunităţii cu sprijinul Bisericii Ortodoxe – prin implicarea tinerilor ortodocşi ai bisericii ortodoxe Iosefin.
aprilie 2019 (sărbătorile Pascale)
Campanie de informare cu privire la serviciile oferite copiilor cu dizabilităţi în grădiniţe şi şcoli de masă din Timişoara.
septembrie 2019
Campanie de sensibilizare a comunităţii cu sprijinul Bisericii Ortodoxe – prin implicarea tinerilor ortodocşi ai bisericii ortodoxe Iosefin.
decembrie 2019 (Crăciun)
4.
Complexul de Servicii pentru Persoane Adulte cu Dizabilități Servicii la Domiciliu Destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități prin Asistent Personal Servicii Specializate la Domiciliu destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități Management de Caz Persoane Adulte cu Dizabilități
x x
5. Centrul de Asistență și Recuperare pentru Persoane aflate în Dificultate
Ziua serviciilor publice, ediția a VI-a, alături de instituțiile de însemnătate publică.
octombrie 2019
14
6.
Complexul de Servicii pentru Persoane Vârstnice ”Sf. Arhangheli Mihail și Gavriil” Centrul de Zi pentru Bătrâni Compartimentul de Îngrijire la Domiciliu
x x
7. Centrul de Zi de Socializare și Petrecere a Timpului Liber (din cadrul Centrului de Socializare și Petrecere a Timpului Liber –Clubul pensionarilor)
Campanie realizată în comunitate prin distribuirea de pliante și flyere 27 aprilie 2019 Sărbătorirea Zilei Internaționale a persoanelor vârstnice în colaborare cu alte servicii sociale destinate persoanelor vârstnice
octombrie 2019
8. Căminul pentru Persoane Vârstnice ”Inocențiu M. Klein”
x x
9.
Complexul de Servicii ”Sf. Francisc” Centrul pentru Persoane fără Adăpost Cantina Socială
Ziua Copilului – eveniment organizat în cadrul instituției cu deschidere către comunitate.
1 iunie 2019
10. Servicii de Asistență Comunitară (Centrul de Incluziune Socială și Relația cu Minoritățile)
Campanii de conștientizare în rândul elevilor privind diversitatea etnică și interculturalitatea.
semestrial 2019
O șansă în plus - Campanie de informare și conștientizare - a populației rome cu privire la importanța și beneficiile educației formale, respectiv îmbunătățirea accesului la educația școlară a copiilor de etnie rromă.
trimestrial 2019
Incluziune în diversitate - promovarea un măsuri antidiscriminatorii prin derularea unei campanii de conștientizare și informare despre incluziune socială, inegalitate, discriminare, diversitate, spot video pe tema incluziunii sociale, materiale informative.
semestrial 2019
Teatru de păpuși – 3 scenete în care se vor aborda discriminarea de gen, inegalitatea de șanse și se vor promova înțelegerea culturală, incluziunea și diversitatea.
anual 2019
11. Centrul de Suport pentru Situații de Urgență/Criză x x 12. Centrul de Zi pentru Asistență Integrată a Adicțiilor Sesiuni de comunicare în școli și licee privind riscul de excluziune socială aprilie 2019
octombrie 2019
- Campanii de promovare a serviciilor sociale ale serviciului public de asistență socială Nr. Crt.
Denumirea serviciului social Campanii de promovare a serviciilor sociale Perioada de derulare
1. Compartiment Prevenirea și Combaterea Violenței Domestice (din
cadrul Serviciului Management de caz pentru Copil și Familie) Postări pe site-ul furnizorului de serviciu social. trimestrial 2019 Postări pe pagina de socializare a furnizorului lunar - primele 6 luni,
după trimestrial, 2019 Distribuirea materialelor informative prin lunar - primele 6 luni,
15
intermediul DGASPC Timiș, cabinete medicale, unitatea de medicină legală, agenții de ocupare a forței de muncă, organizații neguvernamentale, Inspectoratul Județean de Poliție, Inspectoratul Județean Școlar, dar și prin orice alte mijloace, canale sau instituții considerate adecvate.
după trimestrial, 2019
2.
Complexul de Servicii pentru Copii ”Sf. Nicolae” Centrul de Zi Sfântul Nicolae Centrul de Consiliere și Sprijin pentru Părinți și Copii Centrul de zi pentru copiii străzii
Ziua Serviciilor Publice din Timişoara
octombrie 2019
3. Centrul de Recuperare pentru Copii cu Dizabilități ”Podul Lung” Ziua Serviciilor Publice din Timişoara octombrie 2019 4.
Complexul de Servicii pentru Persoane Adulte cu Dizabilități Servicii la Domiciliu Destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități prin Asistent Personal Servicii Specializate la Domiciliu destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități Management de Caz Persoane Adulte cu Dizabilități
Ziua Serviciilor Publice din Timişoara
octombrie 2019
5. Centrul de Asistență și Recuperare pentru Persoane aflate în Dificultate
Ziua Serviciilor Publice din Timişoara octombrie 2019
6.
Complexul de Servicii pentru Persoane Vârstnice ”Sf. Arh. Mihail și Gavriil Centrul de Zi pentru Bătrâni Compartimentul de Îngrijire la Domiciliu
Ziua Serviciilor Publice din Timişoara octombrie 2019
7. Centrul de Zi de Socializare și Petrecere a Timpului Liber (din cadrul Centrului de Socializare și Petrecere a Timpului Liber – Clubul pensionarilor)
Ziua Serviciilor Publice din Timişoara octombrie 2019
8. Căminul pentru Persoane Vârstnice ”Inocențiu M. Klein” Ziua Serviciilor Publice din Timişoara octombrie 2019 9.
Complexul de Servicii ”Sf. Francisc” Centrul pentru Persoane fără Adăpost Cantina Socială
Ziua Serviciilor Publice din Timişoara octombrie 2019
10. Servicii de Asistență Comunitară (Centrul de Incluziune Socială și Relația cu Minoritățile)
Informarea și sensibilizarea opiniei publice cu privire la problema persoanelor aflate în dificultate – acțiuni umanitare cu ocazia sărbătorilor legale sau alte situații deosebite.
Paște, Crăciun, 1 Iunie
Campania umanitară de prevenție în domeniul sănătății “Sănătate pentru comunitate” în
semestrial 2019
16
colaborare cu Cabinet medical “Dr. Stoian SRL”- Dr. Oana Ciucure. Campanie de informare și educare privind igiena personală.
semestrial 2019
11. Centrul de Suport pentru Situații de Urgență/Criză Ziua Serviciilor Publice din Timişoara octombrie 2019 12. Centru de Zi pentru Asistență Integrată a Adicțiilor Campanii de informare privind reducerea
riscurilor asociate consumului de droguri în școli mai 2019
Organizare de evenimente în comunitate iunie 2019
- Organizarea de întâlniri tripartide: furnizorii de servicii sociale, organizații de voluntariat, asociații ale persoanelor beneficiare etc. Nr. Crt.
Denumirea serviciului social Organizarea de întâlniri tripartite Perioada de derulare
1. Compartimentul Prevenirea și Combaterea Violenței Domestice (din
cadrul Serviciului Management de caz pentru Copil și Familie) Mese rotunde cu furnizorii de servicii sociale, organizații de voluntariat, organizații non-guvernamentale.
semestrial
2.
Complexul de Servicii pentru Copii ”Sf. Nicolae” Centrul de Zi Sfântul Nicolae Centrul de Consiliere și Sprijin pentru Părinți și Copii Centrul de zi pentru copiii străzii
Program cultural artistic (copii din Centrul de zi “Sf. Nicolae” și asociația de romi Gen.15)
15 mai 2019
3. Centrul de Recuperare pentru Copii cu Dizabilități ”Podul Lung” x x 4.
Complexul de Servicii pentru Persoane Adulte cu Dizabilități Servicii la Domiciliu Destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități prin Asistent Personal Servicii Specializate la Domiciliu destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități Management de Caz Persoane Adulte cu Dizabilități
Masă rotundă/ schimb de experiență/ identificare de parteneri cu instituții, ONG-urile care oferă servicii persoanelor cu dizabilități.
trimestrul II 2019
5. Centrul de Asistență și Recuperare pentru Persoane aflate în Dificultate x x 6.
Complexul de Servicii pentru Persoane Vârstnice ”Sf. Arh. Mihail și Gavriil” Centrul de Zi pentru Bătrâni Compartimentul de Îngrijire la Domiciliu
Masă rotundă/ schimb de experiență/ identificare de parteneri cu instituții, ONG-urile care oferă servicii persoanelor vârstnice.
trimestrul II 2019
7. Centrul de Zi de Socializare și Petrecere a Timpului Liber (din cadrul Centrul de Socializare și Petrecere a Timpului Liber –Clubul pensionarilor)
x x
8. Căminul pentru Persoane Vârstnice ”Inocențiu M. Klein” x x
17
9.
Complexul de Servicii ”Sf. Francisc” Centru pentru Persoane fără Adăpost Cantina Socială
Întâlnirea comandamentului de iarna (stabilire sarcini pentru deschiderea Adăpostului de urgență pe timp de iarnă - în vederea prevenirii deceselor prin hipotermie).
anual
10. Servicii de Asistență Comunitară (Centrul de Incluziune Socială și Relația cu Minoritățile)
x x
11. Centrul de Suport pentru Situații de Urgență/Criză x x 12. Centru de Zi pentru Asistență Integrată a Adicțiilor Întâlniri cu reprezentanţi ai Centrului de Prevenire,
Evaluare şi Consiliere Antidrog Timiş ianuarie 2019
Întâlniri cu reprezentaţi ai organizațiilor de voluntariat și ale fundațiilor care acordă servicii similare
februarie – martie 2019
- Activități de informare și consiliere realizate prin serviciul de asistență comunitară, cum ar fi: conștientizare și sensibilizare a publicului
privind riscul de excluziune socială, recrutarea drepturilor sociale și promovarea măsurilor de asistență socială, mediere socială etc. Nr. Crt
Denumirea serviciului social Activități de informare și consiliere realizate prin serv. de asistență comunitară
Perioada de derulare
1. Compartiment Prevenirea și Combaterea Violenței Domestice (din cadrul
Serviciului Management de caz pentru Copil și Familie) Deplasări la organizații non-guvernamentale pentru informarea personalului de specialitate și beneficiarilor despre modalitatea de a beneficia de serviciile de informare și consiliere de specialitate furnizate de către centru precum și clarificări în ceea ce privesc modificările legislative.
semestrial
2.
Complexul de Servicii pentru Copii ”Sf. Nicolae Centrul de Zi Sfântul Nicolae Centrul de Consiliere și Sprijin pentru Părinți și Copii Centrul de zi pentru copiii străzii
x x
3. Centrul de Recuperare pentru Copii cu Dizabilități ”Podul Lung” Şcoala părinţilor trimestrial 4.
Complexul de Servicii pentru Persoane Adulte cu Dizabilități Servicii la Domiciliu Destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități prin Asistent Personal Servicii Specializate la Domiciliu destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități Management de Caz Persoane Adulte cu Dizabilități
x
x
5. Centrul de Asistență și Recuperare pentru Persoane aflate în Dificultate Alături de campaniile derulate de DASMT x
18
6.
Complexul de Servicii pentru Persoane Vârstnice ”Sf. Arh. Mihail și Gavriil” Centrul de Zi pentru Bătrâni Compartimentul de Îngrijire la Domiciliu
Continuare Focus grup de evaluare continuă a nevoilor persoanelor vârstnice din Municipiul Timișoara
anual
7. Centrul de Zi de Socializare și Petrecere a Timpului Liber (din cadrul Centrului de Socializare și Petrecere a Timpului Liber –Clubul pensionarilor)
x x
8. Căminul pentru Persoane Vârstnice ”Inocențiu M. Klein” x x 9.
Complexul de Servicii ”Sf. Francisc” Centru pentru Persoane fără Adăpost Cantina Socială
x x
10. Servicii de Asistență Comunitară (Centrul de Incluziune Socială și Relația cu Minoritățile)
Egalitate incluzivă - Campanie de informare și sensibilizare pe tema egalității de gen și integrării femeilor și a altor grupuri vulnerabile pe piața muncii.
trimestrial 2019
11. Centrul de Suport pentru Situații de Urgență/Criză x x 12. Centru de Zi pentru Asistență Integrată a Adicțiilor Informare și consiliere privind drepturile
sociale și promovarea măsurilor de asistență socială
septembrie 2019
- Mesaje de interes public transmise prin presă
Nr. Crt
Denumirea serviciului social Mesaje de interes public Perioada de derulare
1. Compartiment Prevenirea și Combaterea Violenței Domestice (din cadrul
Serviciului Management de caz pentru Copil și Familie) Campania ”Oprește Violența din viața ta!” trimestrial Transmiterea rezultatelor acțiunilor desfășurate în cadrul campaniilor de informare și sensibilizare a comunității.
trimestrial
Mesaj creat și transmis prin intermediul mass-mediei cu ocazia zilei internaționale pentru eliminarea violenței împotriva femeilor.
25 noiembrie 2019
2.
Complexul de Servicii pentru Copii ”Sf. Nicolae” Centrul de Zi Sfântul Nicolae Centrul de Consiliere și Sprijin pentru Părinți și Copii Centrul de zi pentru copiii străzii
Toate acțiunile și activitățile derulate de centrele din componența Complexului de Servicii pentru Copii “Sf. Nicolae” vor fi mediatizate de către putătorul de cuvânt
cu programarea de către purtătorul de cuvânt și aprobarea directorului general adjunct
3. Centrul de Recuperare pentru Copii cu Dizabilități ”Podul Lung” x x
19
4.
Complexul de Servicii pentru Persoane Adulte cu Dizabilități Servicii la Domiciliu Destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități prin Asistent Personal Servicii Specializate la Domiciliu destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități Management de Caz Persoane Adulte cu Dizabilități
articole în presă articole în Revista Direcției articole în media, internet, facebook
anual cu programarea de către purtătorul de cuvânt și aprobarea directorului general adjunct
5. Centrul de Asistență și Recuperare pentru Persoane aflate în Dificultate Organizarea Zilei internaționale a bolii Alzheimer
20 septembrie 2019
6.
Complexul de Servicii pentru Persoane Vârstnice ”Sf. Arh. Mihail și Gavriil” Centrul de Zi pentru Bătrâni Compartimentul de Îngrijire la Domiciliu
articole în presă articole în Revista Direcției articole în media, internet, facebook
anual cu programarea de către purtătorul de cuvânt și aprobarea director general adjunct
7. Centrul de Zi de Socializare și Petrecere a Timpului Liber (din cadrul Centrul de Socializare și Petrecere a Timpului Liber –Clubul pensionarilor)
x x
8. Căminul pentru Persoane Vârstnice ”Inocențiu M. Klein” x x 9.
Complexul de Servicii ”Sf. Francisc” Centru pentru Persoane fără Adăpost Cantina Socială
x x
10. Servicii de Asistență Comunitară (Centrul de Incluziune Socială și Relația cu Minoritățile)
Comunicatele de presă vor fi transmise către purtătorul de cuvânt al instituției.
trimestrial cu programarea purtătorului de cuvânt și aprobarea directorului general adjunct
11. Centrul de Suport pentru Situații de Urgență/Criză x x 12. Centrul de Zi pentru Asistență Integrată a Adicțiilor Comunicate despre consecințele consumului
de droguri, alcool, tutun, etc. Campanii de presă cu implicarea comunității prin atragerea de voluntari, sponsorizări și donații.
cu programarea de către purtătorul de cuvânt și aprobarea director general adjunct
20
CAPITOLUL III PROGRAMUL DE FORMARE ȘI ÎNDRUMARE METODOLOGICĂ A PERSONALULUI CARE LUCREAZĂ ÎN DOMENIUL SERVICIILOR SOCIALE 1. Propuneri de activități de formare profesională continuă în vederea creșterii performanței personalului din structurile proprii/instruire etc.:
a) Cursuri de perfecționare Nr. crt.
Denumirea serviciului social Cursuri de perfecționare Personalul de specialitate/ Număr de persoane
Buget estimat
1. Compartimentul Prevenirea și Combaterea Violenței Domestice (din cadrul Serviciului Management de caz pentru Copil și Familie)
Modalități de gestionare a situațiilor de risc în violență domestică. Intervenție și evaluare în situație de criză și traumă. Managementul situațiilor de criză în relațiile adult-copil.
asistent social, psiholog 3 40000 lei
2.
Complexul de Servicii pentru Copii ”Sf. Nicolae” Centrul de Zi Sfântul Nicolae Centrul de Consiliere și Sprijin pentru Părinți și Copii Centrul de zi pentru copiii străzii
Gestionarea riscurilor management instituțional. șef centru 1 3850 lei
Asistență socială în relația cu beneficiarii: optimizarea comunicării cu beneficiarii.
asistenți sociali, referent 4 15400 lei
Consiliere psihologică și/sau intervenție sistemic familial. psihologi 2 7700 lei
Tehnici, metode de lucru cu copiii: privind problematica copiilor, abuzul, neglijarea și exploatarea copilului – workshopu-uri practice.
educatori asistent medical
7 26950 lei
Total buget estimat Complex de Servicii pentru Copii ”Sf. Nicolae”: 53900 lei
3. Centrul de Recuperare pentru Copii cu Dizabilități ”Podul Lung”
Determinarea intereselor supreme ale copilului. Realizarea educaţiei specializate a copilului. Susţinerea integrării copilului în viaţa socială. Managementul serviciilor sociale.
educator, instructori ergoterapie, kinetoterapeuţi, asistent medical, educatori, instructor ergoterapie, psihopedagog, psiholog, inspector de specialitate
17 10500 lei
4.
Complexului de Servicii pentru Persoane Adulte cu Dizabilități Servicii la Domiciliu Destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități prin Asistent Personal Servicii Specializate la Domiciliu destinate Persoanelor Adulte cu
Dezvoltarea abilităților de comunicare, relaționare și gestionare a conflictelor și situațiilor de criză.
referent inspector de specialitate asistenți sociali
18 9000 lei
Management și supervizare în serviciile sociale. șef centru inspector de specialitate asistenți sociali
17 8500 lei
Consiliere psihologică și terapie pentru persoanele cu psihologi 2 1000
21
Dizabilități Management de Caz Persoane Adulte cu Dizabilități
dizabilitati. lei Kinetoprofilaxia persoanelor cu dizabilități kinetoterapeut 1 500 lei Igiena și sănătate public. asistent medical 1 500 lei Total buget estimat Complex de Servicii pentru Persoane Adulte cu Dizabilități 19500 lei
5. Centrul de Asistență și Recuperare pentru Persoane aflate în Dificultate
Managementul serviciilor sociale şi de asistenţă socială. șef centru, asistent social psiholog, medic, infirmieră, ergoterapeut, kinetoterapeut, referent, educator, logoped, administrator
13 45500 lei Asistenţa socială a persoanelor cu dizabilităţi.
Drepturile beneficiarilor de servicii sociale și etică aplicată în servicii sociale. Comunicare eficientă.
6.
Complexul de Servicii pentru Persoane Vârstnice ”Sf. Arh. Mihail și Gavriil Centrul de Zi pentru Bătrâni Compartimentul de Îngrijire la Domiciliu
Dezvoltarea abilităților de comunicare, relaționare și gestionare a conflictelor și situațiilor de criză
referent teleasistență, referent centru de zi, inspector de specialitate, asistenți sociali, educator
10 35500 lei
Management și supervizare în serviciile sociale șef centru, inspector de specialitate, asistenți sociali
4 14200 lei
Consiliere psihologică și terapie pentru persoanele vârstnice psihologi 2 7100 lei
Kinetoprofilaxia persoanelor vârstnice kinetoterapeut 1 1500 lei
Total buget estimat Complex de Servicii pentru Persoane Vârstnice ”Sf. Arh. Mihail și Gavriil 58300 lei 7. Centrul de Zi de Socializare și
Petrecere a Timpului Liber (din cadrul Centrul de Socializare și Petrecere a Timpului Liber –Clubul pensionarilor)
Asistenţa socială a persoanelor vârstnice . educator, kinetoterapeut, asistent medical, inspector de specialitate, psiholog, asistent social.
6 24000 lei Metode şi tehnici de intervenţie în serviciile sociale adresate
persoanelor vârstnice.
8. Căminul pentru Persoane Vârstnice ”Inocențiu M. Klein”
Tehnici de abordare a îngrijirii persoanelor imobilizate la pat (HILFE)
Infirmiere, îngrijitori 10 3250 lei
Cursuri de educație medicală continuă (OAMMR) asistente medicale, kinetoterapeuți
6 800 lei
Total buget estimat Cămin pentru Persoane Vârstnice ”Inocențiu M. Klein” 4050 lei 9.
Complexul de Servicii ”Sf. Francisc” Centru pentru Persoane fără Adăpost
Managementul timpului și stresului. Managementul conflictelor. Comunicarea cu grupurile vulnerabile.
asistenți sociali, psiholog, educatori, medic, asistenți medicali.
22 88000 lei
22
Lucrul în echipa multidisciplinară. Integrarea persoanelor fără adăpost . Tehnici de abordare și relaționare cu persoanele fără adăpost. Comunicarea cu grupurile vulnerabile Lucrul în echipa multidisciplinară Igienă și controlul infecțiilor
referent, îngrijitor curățenie, șofer
3 3000 lei
Motivare și cultura organizațională în serviciile publice Managementul serviciilor sociale Managementul timpului și stresului Managementul conflictelor Management competitiv și creșterea performanței în serviciile sociale Supervizare în asistența socială Lucrul în echipa multidisciplinară Integrarea persoanelor fără adăpost
șef centru 1 4000 lei
Cantina Socială Motivare și cultura organizațională în serviciile publice Managementul serviciilor sociale Managementul timpului și stresului Managementul conflictelor Comunicarea cu grupurile vulnerabile Lucrul în echipa multidisciplinară
asistenți sociali 2 8000
Comunicarea cu grupurile vulnerabile Lucrul în echipa multidisciplinară Igiena și controlul infecțiilor
administrator, muncitor calificat bucătărie, muncitor necalificat, șofer
11 11000 lei
Total buget estimat Complex de Servicii ”Sf. Francisc” 114000 lei
10. Servicii de Asistență Comunitară (Centrul de Incluziune Socială și Relația cu Minoritățile)
Controlul stresului și organizarea eficientă a timpului. inspectori de specialitate 6 10000 lei
Curs pentru comunitatea romilor. inspectori de specialitate, mediator școlar, sanitar, psiholog
9 10000 lei
Sistemul de control intern/ managerial în entitățile publice inspectori de specialitate 6 10000 lei
Total buget estimat Servicii de Asistență Comunitară 30000 lei 11. Centrul de Suport pentru Situații de
Urgență/Criză Managementul timpului și stresului. Managementul conflictelor. Comunicarea cu grupurile vulnerabile.
asistent social, inspectori de specialitate, psiholog, educatori, asistent medical
14 56000 lei
23
Lucrul în echipa multidisciplinară. Integrarea persoanelor fără adăpost . Tehnici de abordare și relaționare cu persoanele fără adăpost. Comunicarea cu grupurile vulnerabile Lucrul în echipa multidisciplinară Igienă și controlul infecțiilor
infirmiera, șofer 2 2000 lei
Motivare și cultura organizațională în serviciile publice Managementul serviciilor sociale Managementul timpului și stresului Managementul conflictelor Management competitiv și creșterea performanței în serviciile sociale Supervizare în asistența socială Lucrul în echipa multidisciplinară Integrarea persoanelor fără adăpost
șef centru 1 4000 lei
Total buget estimat Centrul de Suport pentru Situații de Urgență/Criză 62000 lei 12.
Centrul de Zi pentru Asistență Integrată a Adicțiilor
Managementul serviciilor sociale. șef centru 1 1200 lei
Curs de prim ajutor. șef centru,asistenți sociali, psihologi, educatori
7 2100 lei
Asistență socială și management de caz. asistenți sociali 2 2400 lei
Metode de educație nonformală și dezvoltarea deprinderilor de viață independent.
educatori 2 2400 lei
Consilierea vocațională și servicii de suport în asistența social. psihologi 2 2400 lei
Total buget estimat Centru de Zi pentru Asistență Integrată a Adicțiilor 10500 lei TOTAL GENERAL 472250 LEI
b) Cursuri de calificare
Nr. crt.
Denumirea serviciului social Cursuri de calificare Personalul de specialitate
Număr de persoane
Buget estimat
1. Compartiment Prevenirea și Combaterea Violenței Domestice (din
cadrul Serviciului Management de caz pentru Copil și Familie) Consiliere psiho-socială de specialitate în situații de criză.
asistent social, psihologi
3 10.800 lei
24
Consiliere parentală în domeniul violenței. Prevenirea, evitarea și recunoașterea cazurilor de violență.
2.
Complexul de Servicii pentru Copii ”Sf. Nicolae” Centrul de Zi Sfântul Nicolae Centrul de Consiliere și Sprijin pentru Părinți și Copii Centrul de zi pentru copiii străzii
x x x x
3. Centrul de Recuperare pentru Copii cu Dizabilități ”Podul Lung” x x x x 4.
Complexul de Servicii pentru Persoane Adulte cu Dizabilități Servicii la Domiciliu Destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități prin Asistent Personal Servicii Specializate la Domiciliu destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități Management de Caz Persoane Adulte cu Dizabilități
Curs îngrijitor la domiciliu. îngrijitor la domiciliu
10 5000 lei
5. Centrul de Asistență și Recuperare pentru Persoane aflate în Dificultate x x x x 6.
Complexul de Servicii pentru Persoane Vârstnice ”Sf. Arh. Mihail și Gavriil Centrul de Zi pentru Bătrâni Compartimentul de Îngrijire la Domiciliu
Curs îngrijitor bătrâni la domiciliu îngrijitor la domiciliu
7 7000 lei
7. Centrul de Zi de Socializare și Petrecere a Timpului Liber (din cadrul Centrul de Socializare și Petrecere a Timpului Liber –Clubul pensionarilor)
x x x x
8. Căminul pentru Persoane Vârstnice ”Inocențiu M. Klein” Cursuri de formare profesională cu diplomă Hilfe pe o durată de 6 luni
infirmiere 5 7500 lei
Cursuri de formare profesională cu diplomă Hilfe pe o durată de 3 luni
îngrijitori 5
9.
Complexul de Servicii ”Sf. Francisc” Centru pentru Persoane fără Adăpost Cantina Socială
Prevenirea și stingerea incendiilor
referent 1 6000 lei Curs de sănătate și securitate în muncă
Specialist sănătate și securitate în muncă
administrator 1
10. Servicii de Asistență Comunitară (Centrul de Incluziune Socială și Relația cu Minoritățile)
x x x x
11. Centrul de Suport pentru Situații de Urgență/Criză Curs de sănătate și securitate în muncă Specialist sănătate și securitate în
inspector de specialitate
1 3000 lei
25
muncă 12. Centru de Zi pentru Asistență Integrată a Adicțiilor x x x x TOTALGENERAL 39300 LEI
c) Sesiuni de instruire pentru: personalul din centre conform cerințelor standardelor de calitate, asistenți personali, îngrijitori informali, voluntari:
Nr. crt.
Denumirea serviciului social Sesiuni de instruire Personalul de specialitate Număr de persoane
Buget estimat
1. Compartiment Prevenirea și
Combaterea Violenței Domestice (din cadrul Serviciului Management de caz pentru Copil și Familie)
Programe de educație despre modalitățile în care se pot preveni, evita, recunoaște și raporta cazuri de violență. Instruire privind procedura de semnalare a incidențelor
voluntari 20 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
2.
Complexul de Servicii pentru Copii ”Sf. Nicolae” Centrul de Zi Sfântul Nicolae Centrul de Consiliere și Sprijin pentru Părinți și Copii Centrul de zi pentru copiii străzii
Instruirea va viza activitatea pe fiecare centru unde voluntarul își desfășoară activitatea, aceasta se face de către șeful centrului, psiholog sau asistent social.
voluntari 10 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
3. Centrul de Recuperare pentru Copii cu Dizabilități ”Podul Lung”
Tehnici de comunicare eficienta – instruire realizată de către şeful centrului
Inspector specialitate, psiholog, logoped, kinetoterapeut, medic, asistent medical, educatori, instructori ergoterapie, psihopedagog, infirmier,
20
Instruire cu caracter intern, nu implică costuri Accesul la educaţie pentru copilul cu dizabilităţi –
instruire realizată de către psiholog/psihopedagog.
Recomandările fizioterapiei – instruire realizată de către medic specialist/asistent medical
4.
Complexul de Servicii pentru Persoane Adulte cu Dizabilități Servicii la Domiciliu Destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități prin Asistent Personal Servicii Specializate la Domiciliu destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități Management de Caz Persoane
Tehnici de îngrijire și manipulare la domiciliu. îngrijitor la domiciliu 10 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
Igienă personală și acordare prim ajutor. îngrijitor la domiciliu asistent medical
11 5500 lei
26
Adulte cu Dizabilități
5. Centrul de Asistență și Recuperare pentru Persoane aflate în Dificultate
Drepturile beneficiarilor. Cunoașterea și combaterea formelor de abuz și neglijare. Îngrijirea persoanelor dependente.
șef centru, asistent social, psiholog, medic, infirmieră, ergoterapeut, kinetoterapeut, referent, educator, logoped, administrator
13 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
6.
Complexul de Servicii pentru Persoane Vârstnice ”Sf. Arh. Mihail și Gavriil” Centrul de Zi pentru Bătrâni Compartimentul de Îngrijire la Domiciliu
Tehnici de îngrijire și manipulare la domiciliu Îngrijitor la domiciliu 16 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
Igienă personală și acordare prim ajutor pentru persoanele vârstnice
Îngrijitor la domiciliu, educator, asistent medical, referent centru
16 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
Gerontologie medici 4 14200 lei Instruire cu privire la activitățile de îngrijire acordate la domiciliu beneficiarilor
Îngrijitor la domiciliu 16 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
Instruire cu privire la activitățile de consiliere și informare realizate de personalul care asigură serviciile la domiciliul beneficiarilor
Îngrijitor la domiciliu 16 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
Instruire cu privire la activități de consiliere și informare pentru accesarea altor servicii publice, realizate de personalul care asigură serviciile la domiciliul beneficiarilor
Inspector de specialitate, asistent social, referent
8 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
Instruire cu privire la cunoașterea și respectarea drepturilor beneficiarilor îngrijiți la domiciliu
Inspector de specialitate, asistent social, îngrijitor la domiciliu, kinetoterapeut, psiholog, asistent medical, referent
27 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
Instruire cu privire la cunoașterea și aplicarea Codului de etică de către personalul compartimentului de Îngrijire la domiciliu
Inspector de specialitate, asistent social, îngrijitor la domiciliu, kinetoterapeut, psiholog, asistent medical, referent
27 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
27
Instruire cu privire la cunoașterea și combaterea formelor de abuz și neglijare de către personalul compartimentului de Îngrijire la domiciliu
Inspector de specialitate, asistent social, îngrijitor la domiciliu, kinetoterapeut, psiholog, asistent medical, referent
27 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
Instruire cu privire la cunoașterea și aplicarea procedurilor utilizate de către personalul compartimentului de Îngrijire la domiciliu
Inspector de specialitate, asistent social, îngrijitor la domiciliu, kinetoterapeut, psiholog, asistent medical, referent
27 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
Instruire cu privire la îngrijirea persoanelor dependente din centrul de zi
Referent, educator, asistent medical
3 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
Instruire cu privire la cunoașterea și respectarea drepturilor beneficiarilor din centrul de zi pentru bătrâni
Psiholog, kinetoterapeut, medic, referent, educator, asistent medical
6 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
Instruire cu privire la cunoașterea și aplicarea Codului de etică de către personalul Centrului de zi pentru bătrâni
Psiholog, kinetoterapeut, medic, referent, educator, asistent medical
6 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
Instruire cu privire la cunoașterea și combaterea formelor de abuz și neglijare de către personalul Centrului de zi pentru bătrâni
Psiholog, kinetoterapeut, medic, referent, educator, asistent medical
6 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
Instruire cu privire la cunoașterea și aplicarea procedurilor utilizate de către personalul Centrului de zi pentru bătrâni
Psiholog, kinetoterapeut, medic, referent, educator, asistent medical
6 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
7. Centrul de Zi de Socializare și Petrecere a Timpului Liber (din cadrul Centrul de Socializare și Petrecere a Timpului Liber –Clubul pensionarilor)
Drepturile beneficiarilor, codul de etică, proceduri operaționale ale CSPTL-CP, etc.
educator, kinetoterapeut, asistent medical, inspector de specialitate, psiholog, asistent social.
6 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
8. Căminul pentru Persoane Vârstnice ”Inocențiu M. Klein”
Metode de abordare, comunicare și relaționare cu beneficiarii. Restricționarea libertății de mișcare a beneficiarilor cu afecțiuni neuropsihice (la recomandarea medicului), comunicarea eficientă cu persoanele cu dizabilități, comunicarea cu aparținătorii, etc.
educatori, infirmieri, îngrijitori, asistent social
16 Instruire cu caracter intern de către psiholog, nu implică costuri
28
Măsuri de igienă și de prevenție a infecțiilor nozocomiale. Instruirea personalului în caz de lipotimie și măsuri de prim-ajutor.
asistenți medicali, infirmieri, îngrijitori
14 Instruire cu caracter intern de către medicul, nu implică costuri
9.
Complexul de Servicii ”Sf. Francisc” Centru pentru Persoane fără Adăpost Cantina Socială
Instruire cu privire la tehnicile de lucru și instrumentele utilizate. Cunoașterea procedurilor utilizate şi a regulamentului propriu de organizare şi funcţionare. Cunoașterea și combaterea formelor de abuz și neglijare.
personalul din centru 26 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
personalul de la cantina socială
13 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
10. Servicii de Asistență Comunitară (Centrul de Incluziune Socială și Relația cu Minoritățile)
Instruire cu privire la respectarea Cartei drepturilor și obligațiilor beneficiarul, privind ROF-ul. Sesiuni de instruire cu privire la respectarea drepturilor și libertăților fundamentale ale beneficiarului. Sesiuni de instruire cu privire la respectarea confidențialității.
personalul din centru conform cerințelor standardelor de calitate
9 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
11. Centrul de Suport pentru Situații de Urgență/Criză
Instruire cu privire la tehnicile de lucru și instrumentele utilizate. Cunoașterea procedurilor utilizate și a regulamentului propriu de organizare și funcționare. Cunoașterea și combaterea formelor de abuz și neglijare.
personalul din centru conform cerințelor standardelor de calitate
17 Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
12. Centru de Zi pentru Asistență Integrată a Adicțiilor
Sesiuni de instruire, conform cerințelor standardelor de calitate.
Personalul din centru 7 4400 lei Îngrijitori informali 20
voluntari 5 TOTAL GENERAL 24100 LEI
d) Organizarea de întâlniri de tip peer review, inclusiv prin structurile asociative ale municipiilor, orașelor, comunelor, prin asociații profesionale,
prin asociații de dezvoltare intercomunitară etc. Nr. crt.
Denumirea serviciului social Teme de interes Personalul de specialitate
Număr de persoane
Buget estimat
1. Compartiment Prevenirea și Combaterea Violenței Domestice (din
cadrul Serviciului Management de caz pentru Copil și Familie) Programe de educație despre modalitățile în care se pot preveni, evita, recunoaște și raporta cazuri de
Specialiștii în domeniu
40 fără cheltuială, susținute
29
violență. intern 2.
Complexul de Servicii pentru Copii ”Sf. Nicolae” Centrul de Zi Sfântul Nicolae Centrul de Consiliere și Sprijin pentru Părinți și Copii Centrul de zi pentru copiii străzii
x x x x
3. Centrul de Recuperare pentru Copii cu Dizabilități ”Podul Lung” x x x x 4.
Complexul de Servicii pentru Persoane Adulte cu Dizabilități Servicii la Domiciliu Destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități prin Asistent Personal Servicii Specializate la Domiciliu destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități Management de Caz Persoane Adulte cu Dizabilități
x x x x
5. Centrul de Asistență și Recuperare pentru Persoane aflate în Dificultate x x x x 6.
Complexul de Servicii pentru Persoane Vârstnice ”Sf. Arh. Mihail și Gavriil” Centrul de Zi pentru Bătrâni Compartimentul de Îngrijire la Domiciliu
x x x x
7. Centrul de Zi de Socializare și Petrecere a Timpului Liber (din cadrul Centrul de Socializare și Petrecere a Timpului Liber –Clubul pensionarilor)
x x x x
8. Căminul pentru Persoane Vârstnice ”Inocențiu M. Klein” x x x x 9.
Complexul de Servicii ”Sf. Francisc” Centru pentru Persoane fără Adăpost Cantina Socială
x x x x
10. Servicii de Asistență Comunitară (Centrul de Incluziune Socială și Relația cu Minoritățile)
x x x x
11. Centrul de Suport pentru Situații de Urgență/Criză x x x x 12. Centru de Zi pentru Asistență Integrată a Adicțiilor
Promovare a drepturilor beneficiarilor şi a unei imagini pozitive a acestora in comunitate.
Personalul centrului
50 5000 lei
Prevenire a situaţiilor de dificultate în care pot intra categoriile vulnerabile de persoane beneficiare.
Personalul centrului
50
TOTAL GENERAL 5000 LEI
30
e) Participarea la sesiunile de formare organizate prin programe de interes național
Nr. crt.
Denumirea serviciului social Teme de interes
Personalul de specialitate Număr de persoane
Buget estimat
1. Compartiment Prevenirea și Combaterea Violenței Domestice (din cadrul Serviciului
Management de caz pentru Copil și Familie) - Personalul de specialitate
în funcție de tipul de sesiune organizată
2 -
2.
Complexul de Servicii pentru Copii ”Sf. Nicolae” Centrul de Zi Sfântul Nicolae Centrul de Consiliere și Sprijin pentru Părinți și Copii Centrul de zi pentru copiii străzii
x x x x
3. Centrul de Recuperare pentru Copii cu Dizabilități ”Podul Lung” x x x x 4.
Complexul de Servicii pentru Persoane Adulte cu Dizabilități Servicii la Domiciliu Destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități prin Asistent Personal Servicii Specializate la Domiciliu destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități Management de Caz Persoane Adulte cu Dizabilități
x x x x
5. Centrul de Asistență și Recuperare pentru Persoane aflate în Dificultate x x x x 6.
Complexului de Servicii pentru Persoane Vârstnice ”Sf. Arh.Mihail și Gavriil„ Centrul de Zi pentru Bătrâni Compartimentul de Îngrijire la Domiciliu
x x x x
7. Centrul de Zi de Socializare și Petrecere a Timpului Liber (din cadrul Centrul de Socializare și Petrecere a Timpului Liber –Clubul pensionarilor)
x x x x
8. Căminul pentru Persoane Vârstnice ”Inocențiu M. Klein” x x x x 9.
Complexul de Servicii ”Sf. Francisc” Centru pentru Persoane fără Adăpost Cantina Socială
x x x x
10. Servicii de Asistență Comunitară (Centrul de Incluziune Socială și Relația cu Minoritățile)
x x x x
11. Centrul de Suport pentru Situații de Urgență/Criză x x x x 12. Centru de Zi pentru Asistență Integrată a Adicțiilor - Personalul de specialitate
în funcție de tipul de sesiune organizată
7 14000 lei
TOTAL GENERAL 14000 LEI
31
f. Altele – nu este cazul
2. Încheierea de contracte de supervizare profesională/revizuirea fișelor de post în vederea asigurării coordonării profesionale sau încheierea de contracte de supervizare în servicii sociale:
a. Pentru asistenții sociali b. Pentru psihologi
Nr. crt.
Denumirea serviciului social Contracte de supervizare profesională/revizuirea fișelor de post în vederea asigurării coordonării profesionale sau încheierea de
contracte de supervizare în servicii sociale
Buget estimat
Asistent social Psiholog 1. Compartiment Prevenirea și Combaterea Violenței Domestice (din
cadrul Serviciului Management de caz pentru Copil și Familie) 1 program de 20 sesiuni individuale și de grup pentru 1 asistent social
1 program de 20 sesiuni individuale și de grup pentru 2 psihologi
2400 lei
2.
Complexul de Servicii pentru Copii ”Sf. Nicolae” Centrul de Zi Sfântul Nicolae Centrul de Consiliere și Sprijin pentru Părinți și Copii Centrul de zi pentru copiii străzii
Supervizare din partea coordonatorului centrului, conform standardelor de calitate pentru 3 asistenți sociali și 1 referent
Supervizare din partea coordonatorului centrului pentru 2 psihologi
Instruire cu caracter intern, nu implică costuri
3. Centrul de Recuperare pentru Copii cu Dizabilități ”Podul Lung” x x x 4.
Complexul de Servicii pentru Persoane Adulte cu Dizabilități Servicii la Domiciliu Destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități prin Asistent Personal Servicii Specializate la Domiciliu destinate Persoanelor Adulte cu Dizabilități Management de Caz Persoane Adulte cu Dizabilități
x x x
5. Centrul de Asistență și Recuperare pentru Persoane aflate în Dificultate
x x x
6.
Complexul de Servicii pentru Persoane Vârstnice ”Sf. Arh. Mihail și Gavriil” Centrul de Zi pentru Bătrâni Compartimentul de Îngrijire la Domiciliu
x x x
7. Centrul de Zi de Socializare și Petrecere a Timpului Liber (din cadrul Centrul de Socializare și Petrecere a Timpului Liber –Clubul pensionarilor)
x x x
8. Căminul pentru Persoane Vârstnice ”Inocențiu M. Klein” x x x
32
9.
Complexul de Servicii ”Sf. Francisc” Centru pentru Persoane fără Adăpost Cantina Socială
x x x
10. Servicii de Asistență Comunitară (Centrul de Incluziune Socială și Relația cu Minoritățile)
x x x
11. Centrul de Suport pentru Situații de Urgență/Criză x x x 12. Centru de Zi pentru Asistență Integrată a Adicțiilor 2 Asistenți sociali 2 Psihologi 14000 lei TOTAL GENERAL 16400 LEI
Director General Adjunct, Șef Serviciu Strategii-Programe Jr. Rodica Surducan Codruța Darida Întocmit, Roxana Boncea Mihaela Buzilă-Petrescu Anca Elena Găină