Hotararea Consiliului Local 65/24.02.2009 privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 456/28.10.2008 privind încheierea unui Contract de închiriere pentru spaţiul cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă din Timişoara, str. Dacilor nr.13 cu Organizaţia Naţională pentru Apărarea Drepturilor Omului Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. D82008-001996/05.02.2009 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul dr.ing. GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere "Documentaţia de apartamentare imobil situat în str. Dacilor, nr.13" întocmită de FLORPAN S.R.L. în octombrie 2008; Având în vedere adresa Serviciului Achiziţii Publice nr.14/15.01.2009; In conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; In temeiul art.45 alin. (3) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă modificarea Art.1 din Hotărârea Consiliului Local nr. 456/28.10.2008, care va avea următorul conţinut: "Se aprobă încheierea unui Contract de închiriere pentru spaţiul cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă din Timişoara, str. Dacilor nr.13, situat la parterul şi subsolul imobilului, compus din şase încăperi, cu suprafaţa utilă totală de 156,59 mp., imobil înscris în C.F.nr.1 Timişoara, nr.topo.5637, proprietatea Primăriei Municipiului Timisoara, cu Organizaţia Naţională pentru Apărarea Drepturilor Omului, pe o perioadă de 5 ani, cu destinaţia de sediu organizaţie." Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.3: Prezenta hotărâre se comunică: - Insituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Drumuri şi Transporturi; - Direcţiei de Mediu; - Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii; - Organizaţiei Naţionale pentru Apărarea Drepturilor Omului ; - Mass - media locale.
|