keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 637/16.12.2013 privind modificarea Contractului de concesiune nr. 3/17.12.2012 pentru concesionarea prin atribuire directa a Pietei Iosefin catre S.C. Pieţe S.A.

16.12.2013

Hotararea Consiliului Local 637/16.12.2013
privind modificarea Contractului de concesiune nr. 3/17.12.2012 pentru concesionarea prin atribuire directa a Pietei Iosefin catre S.C. Pieţe S.A.


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. CP2013 - 001212/16.12.2013 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere adresa S.C. PIETE S.A. nr. 2108/02.12.2013 inregistrata la Primaria Municipiului Timisoara cu nr. CP2013 - 001212/16.12.2013;
Având în vedere Hotararea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 266/04.12.2012 privind concesionarea prin atribuire directa a Pietei Iosefin catre S.C. PIETE S.A.;
În conformitate cu prevederile art.36, alin. (2), lit. c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aproba modificarea prin act aditional a Contractului de concesiune nr. 3/17.12.2013 art. 4 Pretul concesiunii, alin. 4.1. care va avea urmatorul cuprins :
" 4. Pretul concesiunii
4.1. Redeventa datorata de catre concesionar, reprezinta recuperarea valorii de investitie intr-o perioada de 25 de ani - din care anul 1 si anul 2 perioada de gratie conform planului de afaceri si anexei acesteia privind esalonarea platilor ce constituie Anexa nr. 3 la prezentul contract."

Art. 2: Se aproba modificarea Anexei nr. 3 aprobate prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 266/04.12.2012 privind concesionarea prin atribuire directa a Pietei Iosefin catre S.C. PIETE S.A. conform Anexei care face parte integranta din prezenta hotarare.

Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Directia Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse din cadrul Primariei Municipiului Timisoara.

Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Comunicare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control;
- S.C. PIETE S.A.;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: ref_hcl_637.pdf

1

ROMÂNIA SE APROBĂ JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR MUNICIPIUL TIMIŞOARA NICOLAE ROBU DIRECTIA CLADIRI, TERENURI SI DOTARI DIVERSE BIROUL SAD CP2013 – 001212/16.12.2013

REFERAT privind modificarea contractului de concesiune nr. 3/17.12.2012 pentru concesionarea prin

atribuire directa a Pietei Iosefin catre S.C. Pieţe S.A. Prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 266/04.12.2012 privind

concesionarea prin atribuire directa a Pietei Iosefin catre S.C. PIETE S.A. s-au aprobat : - concesionarea prin atribuire directa a Pietei Iosefin, catre S.C. PIETE S.A., pe o perioada

de 25 ani, prin intocmirea unui contract de concesiune. - Contractul cadru de concesiune , ce constituie Anexa nr.1 si face parte integranta din

hotarare, si anexele acestuia. (Anexa 1,2,3,4,5 la contractul de concesiune). In urma Hotararii Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 266/04.12.2012 privind

concesionarea prin atribuire directa a Pietei Iosefin catre S.C. PIETE S.A. s-a incheiat contractul de concesiune nr. 3/17.12.2012.

In conformitate cu art. 4 Pretul concesiunii, alin. 4.1. redeventa datorata de catre concesionar, reprezinta recuperarea valorii de investitie intr-o perioada de 25 de ani – din care anul 1 perioada de gratie, conform planului de afaceri si anexei acestuia privind esalonarea platilor ce constituie Anexa nr. 3 la prezentul contract.

S.C. PIETE S.A. prin cererea nr. 2108/02.12.2013 inregistrata la Primaria Municipiului Timisoara cu nr. CP2013 – 001212/16.12.2013 solicita atribuirea inca a unui an de gratie la plata redeventei, pentru a se intra in normalitate privind accesul in zona, refacerea vadului comercial si realizarea de profit in aceasta piata.

Avand in vedere cele prezentate:

PROPUNEM: 1. Modificarea, prin act aditional a contractului de concesiune nr. 3/17.12.2012 art. 4 Pretul

concesiunii, alin. 4.1. care va avea urmatorul cuprins : „ 4. Pretul concesiunii 4.1. Redeventa datorata de catre concesionar, reprezinta recuperarea valorii de investitie intr-o perioada de 25 de ani – din care anul 1 si anul 2 perioada de gratie, conform planului de afaceri si anexei acestuia privind esalonarea platilor ce constituie Anexa nr. 3 la prezentul contract. „ Toate celelalte articole ale contractului de concesiune nr. 3/17.12.2012 raman neschimbate. 2. Modificarea Anexei nr. 3 aprobate prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr.

266/04.12.2012 privind concesionarea prin atribuire directa a Pietei Iosefin catre S.C. PIETE S.A. conform Anexei la prezenta hotarare.

VICEPRIMAR, SECRETAR TRAIAN STOIA IOAN COJOCARI DIRECTOR MARTIN STAIA AVIZAT SERVICIUL JURIDIC,

Atasament: hcl_637_anexa.pdf

S. C, PIETE S.A. TIMISOARA Anexa nr. 1 Str.Lt. Ovidiu Balea, nr. 2, tel, 494482 PLAN DE AFACERI Piata Iosefin LSPAŢII 1)5UBSOL(560 mp ) — 12 BOXE-depozitare marfa 2)PARTER(1590 mp) — 200 MESE-pentru vanzare legume-fructe 3)SUPANTA(1390 mp) — 28 SPATII-pentru flori-6 mp(2 x 3) -8 SPATII — pentru cereale-7mp(3,5 x 2) - 10 SPATII — pentru peste- 14mp(3,5 x 4) 4)ETAJ 1 (1585 mp) — 32 BOXE-pentru carne si lactate(1 1mp-12mp-l6mp) S)ETAJ II (1585 mp)- 12 SPATII — fast-food(12 mp-l5mp) - 22 SPATII-pentru nealimentare-(10mp-l1mp-16mp) II. VALOAREA LUCRARII = 15.766.450,69RON=3.500.000€ UI. ESTIMARE VENITURI VENITURI — 140.000 RON/luna PARTER - 200 MESE x 10lei/zi x 25 zile=50,000 RON/luna MEZANIN -28 CHIOSCURI FLORI x 600 RON/luna(+TVA) =16.800 RON/luna -8 SPATII CEREALE x 400 RON/luna(+TVA) = 3.200 RON/luna -10 SPATII PESTE x 800 RON/luna =8.000 RON/luna ETAJI -20 BOXE CARNE x 1.200 RON/luna(+TVA) =24.000 RON/luna -12 BOXE LAPTE x 1.000 RON/luna (+TVA) =12.000 RON/luna ETAJII -12 SPATII FAST-FOOD x 1.500 RON/luna(+TVA) =18.000 RON/luna -22 SPATII NEALIMENTARE x 1.800 RON/luna (+TVA) =39.000 RON/luna 112 SPATII 171.600 x (x82%)GRAD DE OCUPARE =140.000 RON/luna

IV. ESTIMARE CHELTUIELI CHELTUIELI — 70.000 de. 1 — CURATENIE = 14.000 RON/luna 2 —- ENERGIE ELECTRICA = 12.000 RON/luna 3 - GAZ = 6.000 RON/luna 4— APA = 5.000 RON/luna 5 — GUNOI = 13.000 RON/luna £ DEDOANNAT — 19 AAA TI NAT. 7- ANORTISMENT, ETC. = 10.000 KRON/iuna V. CONCESIUNE SIL IMPOZIT CLADIRI - VALOAREA INVESTITIEI = 15.766.450,69 RON - RECUPERAREA INVESTITIEI IN:25 ANI(cu 2 ani de gratie si 46 de rate semestriale de 342.748,93 RON) - REDEVENTA LUNARA ESTE DE:57.125 RON - IMPOZITUL PE CLADIRI ANUAL ESTE DE:75.060(revenind lunar un impozit de:6.255 RON) VI.CONCLUZII DURATĂ CONCESIUNII 25 ANI VENITURI 140.000 RON/luna CHELTUIELI 70.000 RON/luna CONCESIUNE+ 61.000 RON/luna IMPOZIT CLADIRI PROFIT 9.000 RON/luna PROFIT 2.000€/Iuna DIRECTOR GENERAT, 73 DIRECTOR ECONGMIC, Ing. VICTO at N Ec. ULUCIAN ar m a - 1 E nl d af <

ESALONAREA REDEVENTEI PENTRU CONCESIONAREA PIETEI IOSEFIN TIMISOARA ANEXA NR.3 NR.ANI ANUL RATA | MONEDA SUMA 1 2U13 a e a a a a 2 2014 o a a a o a 3 2015 3 RON 342.748,93 4 RON 342.748,93 4 2016 5 RON 342.748,93 6 RON 342.748,93 5 2017 7 RON 342.748,93 8 RON 342.748,93 6 2018 9 RON 342.748,93 10 RON 342.748,93 7 2019 11 RON 342.748,93 12 RON 342.748,93 8 2020 13 RON 342.748,93 14 RON 342.748,93 9 2021 13 RON 342.748,93 16 RON 342.748,93 10 2022 17 RON 342.748,93 18 RON 342.748,93 11 2023 19 RON 342.748,93 20 RON 342.748,93 12 2024 21 RON 342.748,93 22 RON 342.748,93 13 2025 23 RON 342.748,93 24 RON 342.748,93 14 2026 25 RON 342.748,93 26 RON 342.748,93 15 2027 27 RON 342.748,93 28 RON 342.748,93 16 2028 29 RON 342.748,93 30 RON 342.748,93 17 2029 31 RON 342.748,93 32 RON 342.748,93 18 2030 33 RON 342.748,93

34 RON 342.748,93 19 2031 35 RON 342.748,93 36 RON 342.748,93 20 2032 37 RON 342.748,93 38 RON 342.748,93 21 2033 39 RON 342,748,93 RUN 342,/45,93 22 2034 41 RON 342.748,93 42 RON 342.748,93 23 2035 43 RON 342.748,93 44 RON 342.748,93 24 2036 45 RON 342.748,93 46 RON 342.748,93 25 2037 47 RON 342.748,93 48 RON 342.748,93 TOTAL —25 ANI - 46 RATE -13.766.450,69 RON DIRECTOR G Ing. STEFAN DIRECTOR ECONOMIC, Ec. ULUCIAN PE a