Hotararea Consiliului Local 585/19.12.2006 privind stabilirea cuantumului penalităţilor la 0,5% pe zi în cazul întârzierilor în executarea contractelor de achiziţii publice de lucrări edilitare Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2006-024850 / 07.12.2006 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere Referatul nr. SC2006-004887 din data de 13.11.2006 - al domnului consilier Ţoancă Radu Daniel; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile pct. 23 , subpct. 23.1 din Ordinul 1014 din 6 iunie 2001 privind aprobarea structurii, continutului si modului de utilizare a Documentatiei standard pentru elaborarea si prezentarea ofertei pentru achizitia publica de lucrări; În conformitate cu prevederile art. 38 alin. 2 lit.( b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, modificata si completata de Legea nr. 286/2006; În temeiul art. 46 alin.2 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, modificată şi completată prin Legea nr. 286/2006. HOTARASTE Art.1: Se stabileşte cuantumul penalităţilor la 0,5 % pe zi din valoarea contractului încheiat între firma câştigătoare şi Primăria Municipiului Timişoara în cazul întârzierilor în executarea contractelor de achiziţii publice de lucrări edilitare. Art.2 : Cuantumul penalităţilor de 0,5% / zi de întârziere va fi inclus în documentaţiile de atribuire ( caietul de sarcini), cât şi în toate contractele de achiziţii publice de lucrări edilitare ce se vor încheia după intrarea în vigoare a prezentei hotărâri. Art.3 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Edilitară din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Art. 4 : Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Biroului Control Intern; - Biroului Relaţii Publice; - Serviciului Centrul de Consiliere pentru Cetăţeni; - Mass - media locale.
|