Hotararea Consiliului Local 57/21.02.2017 privind aprobarea Listei actelor emise de organul fiscal local ce pot fi comunicate prin mijloace electronice de transmitere la distanta sau tiparite prin intermediul unui centru de imprimare masiva si a Procedurii de comunicare a acestora prin mijloace electronice de transmitere la distanta Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC 2017 3004/08.02.2017.- al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Avand in vedere prevederile art.46 alin.(8), art.47 alin.(9), art.54 din Legea nr. 207/2015 privind codul de procedura fiscala, actualizata; Avand in vedere prevederile Ordinului Ministerului Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice nr 3.097/2016 pentru aplicarea prevederilor art.46 alin. (8) si art.47 alin.(9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala; Avand in vedere Hotararea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr.196/15.11.2016 privind aprobarea actelor administrative fiscale ce urmeaza a fi emise prin intermediul unui centru de imprimare masiva; Avand in vedere prevederile art.16 alin.(2) din Legea nr 273/2006 privind finantele publice locale, actualizata; În conformitate cu prevederile art.36.alin. 2 lit.(b) si alin.4 lit.(c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se aproba emiterea de catre organul fiscal a actelor administrative fiscale, actelor de executare si altor acte, ce pot fi comunicate prin mijloace electronice de transmitere la distanta sau tiparite prin intermediul unui centru de imprimare masiva, valabile fara semnatura persoanelor imputernicite si stampila organului fiscal local, cuprinse in lista Anexa nr.1. Art.2: Se aproba Procedura de comunicare a actelor administrative fiscale, a actelor de executare si altor acte emise de organul fiscal local prin mijloace electronice de transmitere la distanta, precum si conditiile in care aceasta se realizeaza, prevazuta in Anexa nr. 2. Art.3: Anexele nr. 1 si nr.2 fac parte integranta din prezenta hotarare. Art.4: Se revoca Hotararea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr.196/15.11. 2016 privind aprobarea actelor administrative fiscale ce urmeaza a fi emise prin intermediul unui centru de imprimare masiva. Art.5: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Directia Fiscala a Municipiului Timisoara. Art.6: Prezenta hotarare se comunica: - Institutiei Prefectului - Judetul Timis; - Primarului Municipiului Timisoara; - Direcţiei Fiscale; - Directiei Urbanism; - Directiei Tehnice; - Directiei Economice; - Directiei de Mediu; - Directiei Dezvoltare; - Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse; - Directiei Comunicare; - Serviciului Juridic; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calitatii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass-media locale.
|