Hotararea Consiliului Local 569/18.12.2015 privind obligativitatea depunerii anual, a unui raport de activitate de catre ONG-uri ( fundatiile sau asociatiile) constituite in baza Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr.26/2000 care au incheiat contract de inchiriere sau comodat cu Primaria Municipiului Timisoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2015-035857/18.12.2015 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere Adresa inregistrată cu nr. SC2015-33274/14.12.2015 a doamnei consilier Adelina Târziu si a domnului consilier Sandu Ştefan prin care s-a inaintat proiectul de hotărâre privind obligativitatea depunerii anual, a unui raport de activitate de catre ONG-uri, fundatiile si asociatiile constituite in baza OUG nr. 26/2000 care au incheiat contract de inchiriere sau comodat cu Primaria Municipiului Timisoara. Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art.36 alin. 2 lit. c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: ONG-urile ( fundatii sau asociatii): sportive, culturale-artistice, sociale, etc. care au incheiat contracte de comodat sau de inchiriere cu Primaria Municipiului Timisoara sunt obligate sa depuna la Primarie, la Biroul Spatii cu Alta Destinatie, un raport anual de activitate. Art.2: Raportul anual de activitate va fi depus pana la 31 martie a.c pentru anul anterior de activitate si va cuprinde obligatoriu: - Actele constitutive ale asociatiei sau fundatiei - Datele financiar contabile pe anul precedent - Fisa de activitati pe anul precedent cu scurta descriere a acestora - Date privind numarul de membri ai asociatiei sau fundatiei si numarul persoanelor atrase in activitatile asociatiei/fundatiei. - Implicarea in comunitatea orasului Timisoara ( implicare in activitati sociale, cultural artistice si sportive organizate in Timisora) si relatia cu Directiile de specialitate din subordinea Primariei. Art.3: Depunerea acestor rapoarte anuale de activitate constituie criteriu principal si obligatoriu in aprobarea prelungirii contractelor de inchiriere ale acestor asociatii si fundatii cu Primaria, deasemenea in oportunitatea mentinerii contractelor de comodat incheiate. Art.4: Asociatiile si fundatiile care au incheiate contracte de inchiriere sau de comodat cu Primaria Municipiului Timişoara vor fi grupate, in functie de activitatea principala desfasurata, in urmatoarele categorii : - Categoria promovare activitati sociale - Categoria promovare activitati educative scolare - Categoria promovare activitati cultural - artistice - Categoria promovare activitati sportive - Categoria promovare oras Timisoara (turistica, integrare UE, etc) Toate ONG-urile ( fundatiile si asociatiile) astfel clasificate vor fi in contact cu Directiile din cadrul Primariei Timisoara cu activitate similara si vor fi invitate sa se implice in activitatile comunitatii din Timisoara in domeniile respective (participarea la cel putin o activitate/an). Art. 4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse- Biroul Spatii cu Alta Destinatie din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 5: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Comunicare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass-media locale.
|