Hotararea Consiliului Local 559/30.10.2018 privind aprobarea închirierii imobilului compus din demisol +parter +etajul I şi teren aferent, situat în Timişoara Bv. 16 Decembrie 1989 nr. 24 în care funcţionează Clinica de Obstetrică şi Ginecologie a Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Expunerea de motive privind oportunitatea proiectului de hotărâre nr.SC2018-25134/26.10.2018 a Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2018-25134/26.10.2018 al Serviciului Şcoli-Spitale din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere avizul Direcţiei Economice - Anexă la Raportul de specialitate nr.SC2018-25134/26.10.2018; Având în vedere avizul Serviciului Juridic - Anexă la Raportul de specialitate nr.SC2018-25134/26.10.2018; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 150/10.05.2018 privind aprobarea închirierii imobilului compus din Demisol +Parter +etajul I şi teren aferent, situat în Timişoara Bv. 16 Decembrie 1989 nr. 24 în care funcţionează Clinica de Obstetrică şi Ginecologie a Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara; Având în vedere Adresele Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă cu numerele: SC2018 - 6014/14.03.2018 şi SC2018-13749/12.06.2018 Având în vedere Adresele Fundaţiei Caritatea cu numerele F222/28.02.2018, F682/08.06.2018: Având în vedere Procesul verbal nr. 6/22.10.2018 al Comisiei de negociere cu terţii a Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile art. 190^6 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, actualizată; În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit. b) şi d) şi alin (6) lit a) pct. 3 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă închirierea imobilului compus din demisol + parter + etajul I şi teren aferent, situat în Timişoara Bv. 16 Decembrie1989 nr.24, proprietatea Fundaţiei Caritatea în care funcţionează Clinica de Obstetrică şi Ginecologie din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara, pe o perioadă de 3 ani, începând cu data adoptării prezentei hotărârii, la preţul stabilit prin negociere astfel; - 5.700 euro/ lună, în primul an de închiriere; - 5.960 euro/ lună, în al doilea an de închiriere; - 6.500 euro/ lună, în al treilea an de închiriere. Art. 2: Chiria se asigură din Cap. 66.02 Sănătate alin. 51.01.46 - transferuri de la bugetele locale către instituţii publice şi activităţi finanţate integral sau parţial din venituri proprii pentru finanţarea sănătăţii şi va fi achitată în lei la cursul BNR de la data facturării, prin Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara. Art. 3: Contractul de închiriere, se va încheia între Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara în calitate de locatar şi Fundaţia Caritatea în calitate de proprietar (locator). Spitalul Clinic Municipal va achita chiria până la data încheierii noului contract inclusiv restanţele. Cheltuielile ce se necesită pentru funcţionarea în bune condiţii a spaţiului închiriat cad în sarcina exclusivă a Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara. Art. 4: În cazul în care pe durata închirierii, Municipiul Timişoara pune la dispoziţia Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara un alt spaţiu care să asigure desfăşurarea activităţii medicale a Clinicii de Obstetrică şi Ginecologie, contractul de închiriere va înceta unilateral la iniţiativa Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara (locatar) printr-o notificare scrisă transmisă proprietarului cu 90 de zile înainte de data de la care operează încetarea contractului. Art. 5: Se împuterniceşte Primarul Municipiului Timişoara în calitate de ordonator principal de credite, Directorul Direcţiei Economice , Serviciul Juridic şi Serviciul Şcoli -Spitale să avizeze contractul de închiriere prevăzut la art. 3 din prezenta hotărâre. Art. 6: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Juridic, Serviciul Şcoli Spitale, Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara. Art. 7: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site -ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare - Relaţionare; - Direcţiei Urbanism şi Dezvoltare Urbană; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Biroului Managementul Calităţii; - Biroului Audit; - Compartimentului Guvernanţa Corporativă; - Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara; - Fundaţiei Caritatea; - Mass - media locale.
|