keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 525/25.10.2019 privind modificarea si aprobarea Statului de Funcţii al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara

25.10.2019

Hotararea Consiliului Local 525/25.10.2019
privind modificarea si aprobarea Statului de Funcţii al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

    Având în vedere Expunerea de motive nr. E-4081/11.10.2019 privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu;
     Având în vedere Raportul de specialitate  nr. E-4082/11.10.2019 al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara;
     Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 17.10.2019 - Anexă la Raportul de specialitate nr. E-4082/11.10.2019;
     Având în vedere Avizul Serviciului Resurse Umane din cadrul Primăriei Timişoara, nr. SC2019 - 25941/17.10.2019;
     Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică , amenajarea teritoriului şi patrimoniu şi Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
     Având în vedere prevederile art. 129, alin.  (2), lit. a) si  alin. (3), lit. c) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ;      
     În conformitate cu prevederile art. 196, alin. (1), lit. a) coroborat cu art. 139, alin.(1) din Ordonanţa de Urgenţă  Guvernului nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifica si se aproba Statul de functii al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara conform Anexei nr. 1 si Anexei nr. 2, parti integrante din prezenta hotarare.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se  comunică:
      - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
      - Primarului Municipiului Timişoara;
      - Serviciului Juridic;
      - Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi;
      - Direcţiei Economice;
      - Direcţiei Urbanism;
      - Direcţiei Dezvoltare;
      - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est;
      - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest;
      - Direcţiei de Mediu;
      - Direcţiei Comunicare-Relaţionare;
      - Biroului Audit;
      - Biroului Managementul Calităţii;
      - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
      - Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara;
      - Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
DAN DIACONU
Contrasemneaza
P. SECRETAR GENERAL CAIUS ŞULI

Atasament: raport_de_specialitate_Spitalul_Municipal.pdf

SPITALUL CLINIC MUNICIPAL DE URGENŢĂ TIMIŞOARA _ REGISTRATURĂ urE 7 n Îl. 203 CLINIC SPITALUL CLINIC MUNICIPAL DE E URGENȚA TIMIȘOARA 80 1800 Număr Operator de date cu caracter personal - 37058 > Str. Hector Nr. 2 A, Timişoara, Timiș — RO, 300041 DE URGENȚ, . als Tel : 0256/200048, 0256/221553, Fax: 0256/200046 Date http://www.spitalul-municipal-timisoara.ro el E-mail: secretariat(Qsmtm.ro Cod fiscal: 4483447 unitate aflată în PROCES DE ACREDITARE RAPORT DE SPECIALITATE Privind modificarea Statului de Funcții al Spitalului Clinic Municipal de Urgență Timişoara Având în vedere Expunerea de motive nr. E- RUNOS al Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timişoara şi Proiectul de hotărâre privind modificarea Statului de Funcții a Spitalului, Precizăm ca in urma analizei activității desfăşurate, a indicatorilor, încadrarea cu personal, încadrarea în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2019 precum şi în normativul aprobat conform Ordinului MS Nr.1224/2010, am constatat că sunt necesare unele modificări ale Statului de Funcții care să reflecte situația actuală şi să asigure rezolvarea unor disfuncționalități în desfăşurarea activității. Astfel, propunem: Suplimentarea numărului de posturi aprobate, cu următoarele posturi: 1. în cadrul Laboratorului Clinic Radiologie, imagistică medicală, un post cu normă întreagă de fizician medical debutant, absolut necesar având în vedere prevederile Ordinului nr. 1.272 din 17 octombrie 2006 pentru aprobarea Normelor privind expertul în fizică medicală, care precizează că Activitatea fizicianului medical constă în efectuearea măsurătorilor fizice legate de evaluarea dozei administrate pacientului şi răspunde de dozimetrie; îmbunătăţirea condiţiilor care conduc la reducerea dozei pacientului; asigurarea supravegherii instalaţiilor referitoare la protecţia radiologică; alegerea echipamentului necesar pentru efectuarea măsurătorilor de radioprotecție și acordarea avizului privind instalaţiile

medicale; Deasemenea, fizicianul medical ia parte la pregătirea practicienilor medicali şi a celuilalt personal în radioprotecție, asigură expertiza pentru echipament, tehnici şi metode utilizate de rutină, precum şi în serviciile clinice noi. 2. în cadrul Secţiei Clinice ATII, un post cu normă întreagă de registrator medical principal deoarece personalul existent nu poate asigura înregistrarea, procesarea şi centralizarea datelor înregistrate, fiind precizat că registratorul medical are aceste responsabilităţi. Menţionăm că ordinul nr. 1.500 din 24 noiembrie 2009 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a secţiilor şi compartimentelor de anestezie şi terapie intensivă din unităţile sanitare prevede că în secţiile/compartimentele ATI poate fi angajat registrator medical. 3. în cadrul Compartimentului Dezvoltare şi Finanţări Externe, un post cu normă întreagă de referent de specialitate I cu studii superioare, absolut necesar deoarece în cadrul spitalului se derulează multe proiecte şi personalul existent este insuficient. „Compartimentul Dezvoltare şi Finanţări Externe” din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgență Timişoara reprezintă un pas esențial spre profesionalizarea activității administrației spitalului. Succesul acestuia este cuantificabil în numărul de proiecte depuse şi implementate în urma activității Compartimentului. Suplimentările de posturi solicitate se încadrează în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2019. Având în vedere prevederile legale expuse în prezentul raport, apreciem că proiectul de hotărâre Modificarea statului de funcții prin creșterea numărului de posturi, conform structurilor existente, îndeplineşte condițiile pentru a fi supus dezbaterii şi aprobării plenului consiliului local. Manager Director Fin.Cont. Şef.Serv. Runos Georgeta-Sanda Ing.Tănăsescu Valentina

Atasament: Expunere_de_motive_Spitalul_Municipal.pdf

SPITALUL CLINIC MUNICIPAL DE URGENŢĂ TIMIŞOARA _ REGISTRATURĂ NE "EI cin Il. 0.03 (, SPITALUL CLINIC SPITALUL CLINIC MUNICIPAL DE DI URGENȚĂ TIMIȘOARA ISO 18001 Număr Operator de date cu caracter personal - 37058 co Str. Hector Nr. 2 A, Timişoara, Timiș — RO, 300041 NV. DE URGENȚĂ MÂNAGEMERIT SYSTEMS. Tel : 0256/200048, 0256/221553, Fax: 0256/200046 http://www.spitalul-municipal-timisoara.ro IESITI E-mail: Cod fiscal: 4483447 PR EEE DEA cocotieri APROBAT PRIMAR NICOLAE ROBU EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTARARE Secţiunea 1 Proiect de hotărâre privind Aprobarea Statului de Funcții al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara Motivul emiterii proiectului de hotărâre 1. Descrierea situației actuale În prezent Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara, al cărui management a fost transferat către autoritatea administrației publice locale — Consiliul Local al Municipiului Timişoara, funcționează în baza Hotărârii Consiliului Local Timişoara cu nr. 430 din 09.09.2019- privind modificarea și aprobarea Organigramei și a Statului de uncții al spitalului. + Luând în considerare patologia complexă şi numărul crescut de pacienţi care se adresează unității noastre, precum, şi faptul că în spital se asigură prin secţiile şi serviciile existente asistenţă medicală complexă, curativă, preventivă şi de recuperare a pacienților, că este spital clinic, constituind în acelaşi timp baza de învaţămant medical universitar şi postuniversitar şi de cercetare, e Având în vedere faptul că spitalul este organizat şi funcţionează în sistem pavilionar, fiecare din imobile reprezintă o secţie în sine, şi necesită un număr de personal care să asigure desfăşurarea activităţii medicale în condiţii optime,

Schimbări preconizate și rezultate aşteptate Suplimentarea numarului de posturi din statul de funcţii, astfel: Pentru finanțare din asigurări cu 3 posturi, de la total 1728 posturi la 1731 posturi. Reducerea numarului de posturi pentru finanţare de la bugetul de stat cu 5 posturi (rezidenţi), de la total 688,5 posturi la 683,5 posturi (au încetat pregătirea în rezidenţiat). Total in statul de functii 2414.5 posturi. Creşterea numărului de posturi, va duce la desfăşurarea în condiţii mai bune a activităţii medicale, la creşterea gradului de satisfacţie a pacientului şi respectarea drepturilor pacientului la o îngrijire medicală de calitate, creşterea calităţii serviciilor medicale oferite, asigurarea acordării personalului medical a liberelor la care au dreptul conform legii precum şi a concediilor de odihnă pentru personalul angajat. Menţionăm că postul de fizician medical debutant este necesar ca urmare a implementării cerințelor prevederilor Normelor privind radioprotectia persoanelor în cazul expunerilor medicale, care constituie transpunerea Directivei Consiliului Uniunii Europene 9743 EURATOM. Alte informații Suplimentarea de posturi se încadrează în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2019. Concluzii Structura organizatorică şi statul de funcţii cu actualizarea numărului de posturi vor duce la eficientizarea activității, desfăşurarea în conditii optime a activităţii medicale, creşterea gradului de satisfacţie a pacientului şi respectarea drepturilor pacientului la o îngrijire medicală de calitate, creșterea calităţii serviciilor medicale oferite, asigurarea acordării liberelor conform legii şi a concediilor de odihnă pentru personalul angajat precum şi reducerea timpului de aşteptare în acordarea serviciilor medicale. Director Fin.Cont. Sef.Serv. Runos amian Georgeta-Sanda Ing.Tănăsescu Valentina | MIT [ [

Atasament: Anexa_2_-_Spitalul_Municipal.pdf

CONSILIUL LOCAL ANEXA LA HCL NR / AL MUNICIPIULUI TIMISOARA APROBAT PRIMAR NICOLAE ROBU STAT DE FUNCTII pentru personalul Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara, platit de la bugetul asigurarilor de stat 01.10.2019 NR. NIVELUL GRADUL/TREAPTA |NUMAR CRT [FUNCTIA POSTULUI |PROFESIONAL/A POST 1|MEDIC SEF UPU NI GRADUL III 1.00 2|MEDIC Ss PRIMAR 10.00 3|MEDIC MED.DENTARA Ss 2.00 4|MEDIC N SPECIALIST 1.00 S|MEDIC URGENTA N SPECIALIST 9.00 6|MEDIC URGENTA Ss PRIMAR 6.50 T|MEDIC REZ.AN V S 37.00 8|MEDIC REZ.AN IV SS 89.00 9|MEDIC REZ.AN III S 127.00 10|MEDIC REZ.AAN II SS 131.00 REZ.ANI S 196.00 12| ASIST.SOCIAL Ss PRINCIPAL 1.00 13|ASIST.MED. SEF Ss PRINCIPAL 1.00 14|ASIST.MED PL PRINCIPAL 15.00 15| ASIST.MED PL 15.00 16| ASIST.DENTAR SSD PRINCIPAL 1.00 17|ASIST.MED Ss PRINCIPAL 4.00 18|REG.MED M PRINCIPAL 2.00 19|REG.MED M 3.00 20|BIOLOG Ss 1.00 21|INFIRMIER G 10.00 22|INGR.CURAT G 7.00 23|BRANCARDIER G 14.00 TOTAL 683.50 SEF SERVICIU RUNOS ING.TANASESCU VALENTINA ui MANAGER DR.OPREA MAR

Atasament: Anexa_1-_Spitalul_Municipal.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMISOARA ANEXA LA HCL NR ) [ APROBAT PRIMAR NICOLAE ROBU STAT DE FUNCTII pentru personalul Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara, platit din asigurari 01.10.2019 NIVELUL GRADUL/TREAPTA NR.CRT |FUNCTIA POSTULUI PROFESIONAL/A NUMAR POST IMANAGER N GRADUL II 1.00 2|DIR.MEDICAL Ss GRADUL II 1.00 3|DIR.FIN.CONTABIL Ss GRADUL II 1.00 4|DIR.INGRIJ.MED. Ss GRADUL II 1.00 S|MEDIC SEF SECTIE Ss 20.00 6|MEDIC SEF SERVICIU Ss 3.00 7|MEDIC SEF LAB. ANALIZE Ss 1.00 8|MEDIC SEF LAB.RADIOLOGIE Ss 1.00 9|MEDIC COORDONATOR Ss 5.00 10JANALIST IA Ss 1.00 1 II Ss 1.00 12|ARHIVAR M 1.00 13|ASIST.FARM PL PRINCIPAL 23.00 14|ASIST.FARM PL 2.00 IS|ASIST.LAB Ss 1.00 16|ASIST.MED PL PRINCIPAL 441.50 17|ASIST.MED PL 128.50 18|ASIST.MED Ss PRINCIPAL 84.00 19|ASIST.MED Ss 22.00 20|ASIST.MED SSD PRINCIPAL 1.00 21|ASIST.MED. M PRINCIPAL 4.00 22|ASIST.MED. COORDONATOR Ss 1.00 23| ASIST.MED. COORDONATOR PL 2.00 24| ASIST.MED. SEF PL PRINCIPAL 14.00 25|ASIST.MED. SEF N PRINCIPAL 10.00 26| ASIST.MED.ANAT.PAT. Ss 2.00 27|ASIST.MED.ANAT.PAT. PL PRINCIPAL 6.00 28IASIST.MED,DIETETICA PI PRINCIPAL 00 29| ASIST.MED.DIETETICA Ss 2.00 30|ASIST.RAD PL 5.00 31| ASIST.RAD PL PRINCIPAL 10.00 32|ASIST.SOCIAL Ss PRINCIPAL 1.00 33|AUDITOR Ss I 2.00 34JAUTOPSIER M 1.00 35|AUTOPSIER M PRINCIPAL 1.00 36|BIOCHIMIST Ss SPECIALIST 1.00 37|BIOLOG Ss PRINCIPAL 4.00 38|BIOLOG Ss SPECIALIST 2.00 39|BRANCARDIER G 10.00 40|CASIER M 1.00 41|CHIMIST Ss PRINCIPAL 8.00 42| CONSILIER.JUR Ss I 2.00 43|CONSILIER.JUR Ss IA 2.00 44|CURIER M 1.00 45|ECONOMIST Ss SPECIALIST IA 10.00 46|ECONOMIST Ss I 3.00 47|ECONOMIST Ss II 4.00 48|FARMACIST Ss SPECIALIST 2.50 49|FARMACIST Ss PRIMAR 1,50 S0JFARMACIST SEF Ss GRADUL I 1.00 S1|FARMACIST COORDONATOR Ss 1.00

52|FIZICIAN Ss 2.00 53|FIZICIAN Ss MEDICAL 3.00 54|FIZIOKINETOTERAPEUT Ss SPECIALIST 1.00 55|FIZIOKINETOTERAPEUT Ss PRINCIPAL 2.00 56|FIZIOKINETOTERAPEUT Ss 3.00 57|FUNCTIONAR M 2.00 58|GARDEROBIER G 4.50 59|INFIRMIER G 254.00 60|INGINER Ss SPECIALIST IA 3.00 61 |INGINER Ss I 2.00 62|INGINER SISTEM INFO. Ss II 1.00 63|INGR.CURAT G 71.00 64|KINETOTERAPEUT N PRINCIPAL 2.00 65|KINETOTERAPEUT Ss 4.00 66|LOGOPED Ss 1.00 67|MAGAZINER M 3.00 68|MEDIC Ss PRIMAR 184.00 69|MEDIC Ss SPECIALIST 56.50 70|MEDIC ANAT.PAT. Ss PRIMAR 5.00 T71|MEDIC ANAT.PAT. Ss SPECIALIST 2.00 72|MEDIC STOMATOLOG Ss 1.00 73|MOASA Ss PRINCIPAL 2.00 74|MOASA Ss 1.00 75|MUNC.ACHIZ. G I 1.00 76|MUNCIT.NECAL. G I 23.00 77|MUNCITOR G I 25.00 78|MUNCITOR G II 14.00 79|MUNCITOR G III 2.00 80|MUNCITOR G IV 13.00 81|OFICIANT MEDICAL M PRINCIPAL 1.00 82JOPERATOR CONTROLOR DA1 M I 6.00 83|PORTAR G 29.00 84|PREOT Ss II 1.00 85|PSIHOLOG Ss SPECIALIST 1,50 86|PSIHOLOG Ss PRACTICANT 2.50 87|REFERENT DE SPECIALITATE Ss I 4.00 88|REFERENT DE SPECIALITATE Ss II 1.00 89|REFERENT DE SPECIALITATE S NI 6.00 ME FA 2:06; 91|REG.MED. M PRINCIPAL 40.50 92|REG.MED. M 20.50 93|SEF FORMATIE PAZA G 1.00 94|SEF BIROU RUNO Ss GRADUL II 1.00 95|SEF BIROU SALARIZARE Ss GRADULIII 1.00 96|SEF SERVICIU Ss GRADUL II 9.00 97|SOFER G I 9.00 98|SORA MED. M PRINCIPAL 1.00 99|STAT.MED. M PRINCIPAL 10.00 100|STAT.MED. M 1.00 101|SUBINGINER Ss I 1.00 102|TEHN.LAB.PR. Ss 1.00 103|TEHN.LAB.ANAT.PAT. SSD PRINCIPAL 2.00 104|TEHN.RAD.IMAG Ss PRINCIPAL 11.00 105|TEHN.RAD.IMAG Ss 18.00 TOTAL 1731.00 MANAGER SEF SERVICIU RUNOS DR.OPREA MARIA-OLIMP ING. TANASESCU VALENTINA