Hotararea Consiliului Local 510/24.10.2018 privind aprobarea modificării art.2 din Hotărârea Consiliului Local nr.128 din 31.03.2017 - privind darea în administrarea Consiliului Judeţean Timiş, a terenului situat în Timişoara str. C. Sălceanu nr.11, înscris în C.F. nr.416680-Timişoara, nr. top 6983/1/1/2, în suprafaţă de 2360 m.p., pentru realizarea investiţiei - Centrul de Recuperare pentru copii cu dizabilităţi "Speranţa" Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Expunerea de motive nr.SC2018-21644 din 18.09.2018, privind oportunitatea proiectului de hotărâre a Primarului Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr.SC2018-21644 din 18.09.2018, al Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest - Biroul Clădiri-Terenuri II Vest din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic nr.SC2018-21644 din 20.09.2018 - Anexă la Raportul de specialitate nr.SC2018-21644 din 18.09.2018; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Adresa nr.13724 din 20.07.2018 a Consiliului Judeţean Timiş, înregistrată la PMT cu nr. SC2018-17560 din 24.07.2018; Având în vedere prevederile art.2 din Hotărârea Consiliului Local nr.128 din 31.03.2017; Având în vedere dispoziţiile art. 867 şi următoarele din Codul Civil; În conformitate cu prevederile art. 36 alin.2 lit.(c) şi art. 123 alin. 1 din Legea nr.215/2001 - privind administraţia publică locală,republicată şi modificată; În temeiul art. 45 alin.3 din Legea nr.215/2001- privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă modificarea art. 2 din Hotărârea Consiliului Local nr.128 din 31.03.2017, care va avea următorul conţinut: "Dreptul de administrare asupra terenului se va revoca în cazul în care titularul dreptului de administrare - Consiliul Judetean Timis, nu va începe lucrările la obiectivul de investiţii, menţionat la art.1 din Hotărârea Consiliului Local nr.128/2017, până la data de 31.03.2020". Art. 2: Toate celelalte articole ale Hotărârii Consiliului Local nr.128 din 31.03.2017, rămân neschimbate. Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Clădiri Terenuri II Vest din cadrul Directiei Cladiri Terenuri si Dotari Diverse II Vest si Directia Urbanism şi Dezvoltare Urbană din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 4: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site -ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Consiliului Judeţean Timiş; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Urbanism şi Dezvoltare Urbană; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest - Direcţiei Comunicare - Relaţionare; - Direcţiei de Mediu; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Biroului Audit; - Serviciului Şcoli -Spitale; - Biroului Sport - Cultură; - O.C.P.I. Timiş; - Mass-media locale.
|