Hotararea Consiliului Local 50/01.03.2016 privind aprobarea planului de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2016 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2015-3675/16.02.2016 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Ordinului Agentiei Nationale a Functionarilor Publici nr.7660/2006 privind aprobarea instrucţiunilor pentru elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice; În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.a) si alin. (9) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă planul de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2016, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează compartimentele de gestiune a resurselor umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, Direcţiei Poliţiei Locale a Municipiului Timişoara, Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, Serviciului pentru Protectia Copilului şi Familiei, Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor a Municipiului Timişoara, Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Comunicare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Serviciului Resurse Umane; - Direcţiei Poliţiei Locale; - Directiei de Asistenta Sociala Comunitara Timisoara; - Serviciului pentru Protectia Copilului si Familiei; - Directiei de Evidenta a Persoanelor a Municipiului Timisoara; - Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara; - Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici; - Mass-media locale.
|