keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 48/23.02.2010 pentru aprobarea Instructiunilor privind elaborarea si prezentarea ofertei pentru închirierea prin licitaţie publică deschisă cu strigare a suprafetei de 4,65 m.p. situata în holul imobilului din Timisoara, Bv. C.D. Loga nr. 1 - poarta nr. 2 pentru activitatea de prestari servicii copy/print/scanare

23.02.2010

Hotararea Consiliului Local 48/23.02.2010
pentru aprobarea Instructiunilor privind elaborarea si prezentarea ofertei pentru închirierea prin licitaţie publică deschisă cu strigare a suprafetei de 4,65 m.p. situata în holul imobilului din Timisoara, Bv. C.D. Loga nr. 1 - poarta nr. 2 pentru activitatea de prestari servicii copy/print/scanare


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2010 -3402/11.02.2010 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Gheorghe Ciuhandu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comsiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ , sănătate, protecţie socială. turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Avand in vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.425/24.11.2009 privind închirierea prin licitatie publica cu strigare a suprafetei de 4,65 m.p. situata în holul imobilului din Timisoara, Bv. C.D. Loga nr. 1 - poarta nr. 2 pentru activitatea de prestari servicii copy/print/scanare;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În baza art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aproba Instructiunile privind elaborarea si prezentarea ofertei pentru închirierea prin licitaţie publică deschisă cu strigare a suprafetei de 4,65 m.p. situata în holul imobilului din Timisoara, Bv. C.D. Loga nr. 1 - poarta nr. 2 pentru activitatea de prestari servicii copy/print/scanare, conform Anexei care face parte integranta din prezenta hotarare.

Art.2: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Directia Patrimoniu din cadrul Primariei Municipiului Timisoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
CLAUDIA BORZA
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

MUNICIPIUL TIMISOARA DE ACORD DIRECTIA PATRIMONIU P R I M A R BIROUL LICITATII-CONTRACTE DR.ING.GHEORGHE CIUHANDU SC2010 -3402/11.02.2010

R E F E R AT privind aprobarea instructiunilor privind elaborarea si prezentarea

ofertei pentru închirierea prin licitaţie publică deschisă cu strigare a suprafetei de 4,65 m.p. situata în holul imobilului din Timisoara, Bv. C.D.

Loga nr. 1 - poarta nr. 2 pentru activitatea de prestari servicii copy/print/scanare

Prin H.C.L.M.T. nr.425/24.11.2009 privind închirierea prin licitatie publica cu strigare a suprafetei de 4,65 m.p. situata în holul imobilului din Timisoara, Bv. C.D. Loga nr. 1 - poarta nr. 2 pentru activitatea de prestari servicii copy/print/scanare, s-a aprobat inchirierea prin licitatie publica cu strigare si caietul de sarcini ce constituie anexa.1.

In conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare privind licitaţiile, sedinţa de licitaţie va fi făcută publică prin anunţuri în presa locală, prin afişarea la sediul Primariei Municipiului Timişoara precum şi pe portalul P.M.T.

In vederea instructiunilor elaborarii si prezentarii ofertelor de catre agentii economici, P R O P U N E M :

Aprobarea instructiunilor privind elaborarea si prezentarea ofertei pentru închirierea prin licitaţie publică deschisă cu strigare a suprafetei de 4,65 m.p. situata în holul imobilului din Timisoara, Bv. C.D. Loga nr. 1 - poarta nr. 2 pentru activitatea de prestari servicii copy/print/scanare.

VICEPRIMAR, DIRECTOR, ING.ADRIAN ORZA EC. NICUSOR C-TIN MIUŢ

SEF BIROU, EC. LAURA KOSZEGI

SERVICIUL JURIDIC,

Atasament: Anexa.pdf

1

Anexa 1 la HCL nr._____________ MUNICIPIUL TIMISOARA APROBAT DIRECTIA PATRIMONIU PRIMAR, BIROUL LICITATII CONTRACTE DR.ING. GHEORGHE CIUHANDU Nr.

INSTRUCTIUNI privind elaborarea şi prezentarea ofertei pentru inchirierea suprafetei de

4,65 m.p. situata la parterul imobilului din Timisoara, str. C. D. Loga nr. 1 ( hol – poarta nr. 2) cu destinatia de prestari servicii de copy/print/scanare.

1.OBIECTUL INCHIRIERII Suprafata de 4,65 m.p. situata la parterul imobilului din Timisoara, str. C. D. Loga

nr. 1 ( hol – poarta nr. 2 ) cu destinatia de prestari servicii de copy/print/scanare. Procedura aplicată este de licitaţie publică deschisa cu strigare.

2. DURATA Suprafata se inchiriaza prin licitatie publica deschisa cu strigare pe o perioada de

5 ani.

3.CONSIDERATII TEHNICE Suprafata totala ce urmeaza a se inchiria este de 4,65 m.p. Suprafata situata la parterul imobilului poate fi inchiriata pentru activitatea de

prestari servicii de copy/print/scanare, fiind amplasata in incinta sediului Primariei Municipiului Timisoara. Suprafata va fi folosita pentru activitatea de prestari servicii de copy/print/scanare in vederea satisfacerii nevoilor cetatenilor Municipiului Timisoara.

In cazul in care Primaria Municipiului Timisoara va hotari reamenajarea intrarilor in imobilul din Timisoara, Bv. C. D. Loga nr. 1 adjudecatarul licitatiei se obliga sa elibereze suprafata si sa o puna la dispozitia Primariei Municipiului Timisoara pe perioada in care se vor efectua lucrarile de amenajare. Solicitarea de eliberare si predare a suprafetei si perioada pentru care se va preda aceasta va fi comunicata in scris adjudecatarului care are obligatia sa se conformeze. Pe perioada in care adjudecatarul nu va functiona in spatiu ca urmare a solicitarii din partea Primariei Municipiului Timisoara, de eliberare si predare a suprafetei pentru reamenajarea inrarilor, nu se acorda scutire de chirie daca perioada este mai mica de 30 zile calendaristice.

La predarea suprafetei catre adjudecatarul licitatiei se vor verifica si stabili de comun acord lucrarile care sunt necesare a se realiza pentru amenajare in vederea functionarii in bune conditii a activitatii pentru care este inchiriata precum si orarul de functionare.

Costul lucrarilor de amenajare - intretinere in vederea bunei exploatari, cad in sarcina chiriasului si nu se deduc din valoarea chiriei.

4. ELEMENTE DE PRET Pretul de pornire a licitatiei este de 6,19 lei/m.p./luna stabilit conform H.C.L.M.T.

nr. 46/2009 privind modificarea tarifelor de baza pe m.p. la chiriile pentru spatiile cu alta destinatie decat aceea de locuinta, zona A0, cat. 9a.

2

Pasul de supralicitare este de 10 % din pretul de pornire pentru primii trei pasi, dupa care se trece la strigare libera.

Pretul licitat al inchirierii va fi cel putin egal cu pretul de pornire al licitatiei si va fi indexat anual cu rata inflatiei.

Plata chiriei se achita incepand cu data incheierii contractului. Plata chiriei si clauzele contractuale se stabilesc prin contractul de inchiriere.

5. DOCUMENTELE LICITAŢIEI

În vederea participării la licitaţie Primăria Municipiului Timişoara pune la dispoziţia celor interesaţi următoarele documente:

- H.C.L. nr. 425/24.11.2009 - copie; - anunţul licitaţiei; - caietul de sarcini; - regulament privind elaborarea ofertei

6. REGULI DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE LICITATIE

Orice agent economic, persoana juridica, persoana fizica autorizata, asociatie familiala,sau intreprindere individuala are dreptul de a participa, individual la procedura de licitatie, in conditiile prezentate in Caietul de Sarcini si a Regulamentului privind elaborarea ofertei.

7. DOCUMENTELE CARE SE DEPUN OBLIGATORIU IN VEDEREA OBTINERII AVIZULUI FAVORABIL PENTRU PARTICIPAREA LA LICITATIE:

certificatul fiscal la zi din care sa rezulte ca nu sunt datorii la bugetul local, obtinut de la Directia Fiscala a Municipiului Timisoara;

acte societate (certificat de inregistrare obtinut de la ORC, autorizatie de

persoana fizica sau autorizatie de asociatie familiala, vizata pe anul 2010);

certificat constatator de la ORC, nu mai vechi de 30 de zile cu situatia firmei la zi (fara nici un element expirat din certificat)

certificat de cazier judiciar pentru persoane fizice autorizate;

garanţie de participare este de 500 lei;

Garanţia pentru participare Participantul trebuie să prezinte garanţia pentru participare în conformitate cu

prevederile referitoare la cuantumul şi forma de prezentare a acesteia, astfel cum sunt precizate în prezentul document. Garanţia de participare se constituie de către participant în scopul de a proteja Primăria Municipiului Timişoara faţă de riscul unui eventual comportament necorespunzător al acestuia pe întreaga perioadă derulată până la incheierea contractului de inchiriere. Garanţia de participare se va depune în numerar la casieria Primăriei Municipiului Timişoara, în baza unei note de plată întocmită de către Biroul Licitaţii Contracte, până cel târziu în ziua lucrătoare premergătoare termenului limită de depunere a documentatiei; se va prezenta chitanţa în original. În orice situaţie, garanţia de participare trebuie să fie prezentată cel mai târziu la deschiderea documentatiei. Orice documentatie care nu este însoţită de dovada constituirii garanţiei de participare, va fi respinsă la deschidere.

3

Primăria Municipiului Timişoara are dreptul de a reţine garanţia pentru participare, participantul pierzând astfel suma constituită, atunci când acesta din urmă se află în oricare dintre următoarele situaţii:

- îşi retrage documentatia în perioada de valabilitate a acesteia; - adjudecatorul licitatiei nu se prezintă în termenul solicitat pentru ocuparea

spatiului adjudecat si pentru a incheia contractul de inchiriere. Garanţia pentru participare, constituită de participantul câştigător, se restituie de către PMT in cel mult 10 zile lucrătoare de la data solicitarii sau se transferă în contul chiriei la cerere. Garanţia se restituie integral si în cazul participantilor necâştigători, în baza unei cereri ce se va înregistra la Serviciul Centrul de Consiliere pentru Cetăţeni, camera 12 ghişeul nr.9 sau 10.

taxa de participare de 100 lei este stabilită pentru a compensa cheltuielile efectuate cu publicitatea licitaţiei. Taxa se va depune în numerar la casieria Primăriei Municipiului Timişoara, în baza unei note de plată întocmită de către Biroul Licitaţii Contracte, cam.229, până cel târziu în ziua lucrătoare premergătoare termenului limită de depunere a documentatiei; se va prezenta chitanţa în copie .

Taxa de participare nu se restituie. costul documentelor este de 10 lei – si se achita la casieria Primariei

Municipiului Timsoara în baza unei note de plată întocmită de către Biroul Licitaţii Contracte, cam.229, până cel târziu în ziua lucrătoare premergătoare termenului limită de depunere a documentatiei; se va prezenta chitanţa în copie .

8. DEPUNEREA DOCUMENTATIEI SI DATELE LIMITĂ CARE TREBUIESC

RESPECTATE: Documentatia se va depune la sediul Primariei Municipiului Timisoara, din str.

C.D.Loga nr.1, camera 12, ghiseul 9, intr-un plic inchis si netransparent marcat dupa cum urmeaza:

MUNICIPIUL TIMISOARA

BV.C.D.LOGA NR.1 Documentatie pentru licitatia privind inchirierea suprafetei de 4,65 m.p.

situata la parterul imobilului din Timisoara, str. C. D. Loga nr. 1 ( hol – poarta nr. 2 ) cu destinatia de prestari servicii de copy/print/scanare.

„A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA de _________, ORA, _________

Data limită pentru depunerea documentelor este ___________, ora ________

9. DOCUMENTATII INTARZIATE Documentatia care este depusă la o altă adresă decât cea stabilită în prezentul caiet de sarcini ori care este primită de către Primăria Municipiului Timişoara după expirarea datei şi orei limită de depunere a documentatiei, se returnează nedeschisă.

10. DATA LICITATIEI Licitatia privind inchirierea suprafetei de 4,65 m.p. situata la parterul imobilului din

Timisoara, str. C. D. Loga nr. 1 ( hol – poarta nr. 2 ) cu destinatia de prestari servicii de copy/print/scanare, va avea loc in data de ___________ ora ______ la Sala de Consiliu a Municipiului Timisoaa, Bv.C.D.Loga nr.1.

11. CONFIDENTIALITATEA

4

Primăria Municipiului Timişoara are obligaţia de a lua toate măsurile necesare pentru ca schimburile de mesaje, comunicările şi arhivarea informaţiilor sa se realizeze într-o astfel de maniera încât sa asigure integritatea şi confidenţialitatea deplina a tuturor informaţiilor. Conţinutul documentatiei trebuie sa rămână confidenţial până la data stabilită pentru licitatie.

12. EXAMINAREA DOCUMENTATIEI Documentatia va fi examinata de către comisia de licitaţie. Comisia de licitaţie are dreptul de a respinge documentatia în cazul in care nu se respectă cerinţele prevăzute în caiet de sarcini si in prezentul regulament. 13. STABILIREA CASTIGATORULUI Câştigător stabilit de către comisia de licitaţie va fi cel care ofera pretul cel mai mare. In urma adjudecarii se va incheia un proces verbal de adjudecare.

14. DISPOZITII FINALE Inscrierea si participarea la licitatie inseamna insusirea si acceptarea prevederilor

din documentele licitatie puse la dispozitie de catre Primaria Municipiului Timisoara. Prevederile prezentului regulament si ale caietului de sarcini se completeaza de drept cu prevederile actelor normative in vigoare. VICEPRIMAR, DIRECTOR, ING.ADRIAN ORZA EC. NICUSOR C-TIN MIUT SEF BIROU, EC. LAURA KOSZEGI

  • INSTRUCTIUNI