keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 482/25.11.2008 Privind modificarea Organigramei si a Statului de functii ale Directiei Fiscale a Muncipiului Timisoara

25.11.2008

Hotararea Consiliului Local 482/25.11.2008
Privind modificarea Organigramei si a Statului de functii ale Directiei Fiscale a Muncipiului Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.I 04-7722/11.11.2008 al Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara aprobat de Primarul Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Avand in vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltarea urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniu public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale, Comisiei pentru administratie locala, juridica, ordine publica, drepturile omului si probleme ale minoritatilor, Comisiei pentru cultura, stiinta, invatamant, sănătate, protectie sociala,turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
In temeiul prevederilor art. 107 si ale art. 112 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul Functionarilor Publici, modificata si republicata;
Avand in vedere prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) si ale alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 - privind administratia publica locala, republicata si modificata;
In temeiul art. 45 alin.2 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata;


HOTARASTE

Art.1: Se aproba Organigrama si Statul de functii ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara, in conformitate cu Anexele nr. I si II care fac parte integranta din prezenta hotarare.

Art.2: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Directia Fiscala a Municipiului Timisoara.

Art. 3: Prezenta hotarare se comunica:
- Institutiei Prefectului - Judetul Timis;
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
OVIDIU CIUHANDU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Stat_de_functii_DMFT.pdf

Anexa II la HCL nr……. din……………..

STATUL DE FUNCTII AL PERSONALULUI DIN CADRUL

DIRECTIEI FISCALE A MUNICIPIULUI TIMISOARA

Nr. Crt.

Denumirea functiei

Clasa Gradul profesional

Treapta de salarizare

Numar total de posturi

A. Functii publice de conducere 1 Director executiv I 1 2 Sef serviciu I 8 3 Sef birou I 5 Total functii publice de conducere 14 B. Functii publice de executie 1 Consilier I superior 1 9 2 Consilier I superior 2 8 3 Consilier I superior 3 7 4 Consilier I principal 1 12 5 Consilier I principal 2 7 6 Consilier I principal 3 11 7 Consilier I asistent 1 1 8 Consilier I asistent 2 26 9 Consilier I asistent 3 41 10 Consilier I debutant 2 11 Consilier juridic I superior 3 1 12 Consilier juridic I principal 3 1 13 Consilier juridic I asistent 2 2 14 Consilier juridic I asistent 3 1 15 Consilier juridic I debutant 2 16 Referent III superior 1 14 17 Referent III superior 2 12 18 Referent III superior 3 1 19 Referent III principal 1 2 20 Referent III principal 2 12 21 Referent III principal 3 1 22 Referent III asistent 2 9 23 Referent III asistent 3 3 Total functii publice de executie 185 C. Functii personal contractual de conducere 1 1 Sef birou I 3 1 D. Functii personal contractual de executie 10 1 Inspector de

specialitate II 2 2

2 Inspector de specialitate

III 3 3

3 Referent II 2 3 4 Inspector III 3 2 Total functii personal contractual 11 TOTAL GENERAL 210

Atasament: Organigrama_DFMT.pdf

Anexa I la HCL nr……...din………….

ORGANIGRAMA DIRECŢIEI FISCALE A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA

DIRECTOR EXECUTIV

SE R

V IC

IU L

C O

LE C

TA R

E ŞI

EX

EC U

TA R

E SI

LI TĂ

IM PO

ZI TE

Ş I

TA X

E PE

R SO

A N

E FI

ZI C

E

SE R

V IC

IU L

IM PO

ZI TE

Ş I

TA X

E PE

R SO

A N

E JU

R ID

IC E

I

SE R

V IC

IU L

IM PO

PZ IT

E ŞI

TA

X E

PE R

SO A

N E

FI ZI

C E

SE R

V IC

IU L

IN SP

EC ŢI

E FI

SC A

PE R

SO A

N E

FI ZI

C E

SE R

V IC

IU L

IN SP

EC ŢI

E FI

SC A

LĂ P

ER SO

A N

E JU

R ID

IC E

SE R

V IC

IU L

C O

LE C

TA R

E ŞI

EX

EC U

TA R

E SI

LI TĂ

P ER

SO A

N E

JU R

ID IC

E

SE R

V IC

IU L

IM PO

ZI TE

Ş I

TA X

E PE

R SO

A N

E JU

R ID

IC E

II

C O

M PA

R TI

M EN

T A

D M

IN IS

TR A

TI V

C O

M PA

R TI

M EN

T R

ES U

R SE

U

M A

N E

B IR

O U

C O

N TE

N C

IO S

B IR

O U

A C

H IZ

IŢ II

P U

B LI

C E ŞI

C

O N

TA B

IL IT

A TE

B IR

O U

C O

N SI

LI ER

E C

ET ÎĂ ŢE

N I Ş

I R

EG IS

TR A

TU R Ă

B IR

O U

S O

LU ŢI

O N Ă

R I

C O

N TE

ST A ŢI

I Ş I M

ET O

D O

LO G

IE

SE R

V IC

IU L

C O

LE C

TA R

E ŞI

EX

EC U

TA R

E SI

LI TĂ

A M

EN ZI

PE

R SO

A N

E FI

ZI C

E

1 + 12 3 4 1 + 6 1 + 6 1 + 7 1 + 6 1 + 14 1 + 14 1 + 16 1 + 25 1 + 15 1 + 14 1 + 25

B IR

O U

L EV

ID EN

ŢA

C O

N TR

IB U

A B

IL IL

O R

Ş I

ÎN C

A SĂ

R I

1 + 16

TOTAL PERSONAL: 210 DIN CARE: TOTAL FUNCTII PUBLICE 199 FUNCŢII PUBLICE DE CONDUCERE 14 FUNCŢII PUBLICE DE EXECUŢIE: 185 TOTAL PERSONAL CONTRACTUAL: 11 PERSONAL CONTRACTUAL DE CONDUCERE: 1 PERSONAL CONTRACTUAL DE EXECUŢIE: 10

B IR

O U

L IM

PU N

ER I A

U TO

PE

R SO

A N

E FI

ZI C

E SI

JU

R ID

IC E

1 + 12

Atasament: Referat_Dir.Fiscala.pdf

Cod FP 53 – 01 ver.1

R O M Â N I A Judetul Timis

Municipiul Timisoara Directia Fiscala a Municipiului Timisoara

Timisoara, B-dul C.D. Loga nr.1, C.I.F. 21666630, tel/fax 0256-293606, www.primariatm.ro

Nr. I 04-7722/11.11.2008 APROBAT PRIMAR DR. ING. GHEORGHE CIUHANDU REFERAT

Privind modificarea organigramei si a statului de functii ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara prin: suplimentarea cu doua posturi de functionari publici,

desfiintarea si infiintarea a trei posturi vacante de functionari publici si transformarea a 12 posturi de functionari publici care au dobandit diploma de studii

superioare si au promovat examenul Prin Hotararea Consiliului Local nr. 125/2007 privind infiintarea Serviciului Public cu personalitate juridica: Directia Fiscala a Municipiului Timisoara aflat in subordinea Primarului Municipiului Timisoara, s-a aprobat Organigrama si Statul de functii ale serviciului nou infiintat.

Ulterior infiintarii Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara si pe masura ce activitatea s-a extins, a aparut nevoia efectuarii unor modificari minore in Organigrama actuala si in Statul de functii, pentru a se asigura desfasurarea activitatilor in conditii optime si eficiente.

Astfel, pentru aplicarea unitara a prevederilor art. 264 din Codul Fiscal referitoare la dobandirea, instrainarea si radierea/scoaterea din evidenta a mijloacelor de transport pentru persoane fizice si juridice, se dovedeste a fi necesara infiintarea Biroului Impuneri Mijloace de Transport Persoane Fizice si Juridice a carui activitate trebuie coordonata si supravegheata de un sef de birou .

Serviciul Colectare si Executare Silita Persoane Juridice isi desfasoara in prezent, activitatea cu un numar de 15 functionari publici care se confrunta cu un volum ridicat de lucrari si cu situatii complexe datorita modificarilor legislative , necesitand suplimentarea personalului cu un post de consilier, clasa I, grad profesional superior.

Pentru identitatea dintre atributiile existente in fisa postului si cele indeplinite de persoanele care vor fi ulterior incadrate , este necesara desfiintarea postului de consilier

Cod FP 53 – 01 ver.1

asistent (vacant) din cadrul Biroului Achizitii Publice si Contabilitate si infiintarea unui post de referent superior, precum si desfiintarea celor doua posturi de referent superior (vacante) din cadrul Serviciului Impozite si Taxe Persoane Fizice si infiintarea unui post de consilier asistent si unul de consilier principal.

Asa cum rezulta din Organigrama si Statul de functii, valabile in momentul de fata , numarul total de posturi din cadrul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara este de 208, din care:

197 - functionari publici 11 - personal contractual

Fata de situatia actuala propunem urmatoarele modificari: 1. Separarea activitatilor specifice impunerii, transferului de prorietate si

radierii mijloacelor de transport pentru persoane fizice si juridice prin desprinderea acestora din cadrul Serviciului Impozite si Taxe Persoane Fizice respectiv din cadrul Serviciului Imozite si Taxe Persoane Juridice I, ducand la infiintarea Biroului Impunere Mijloace de Transport Persoane Fizice si Juridice

Biroul Impunere Mijloace de Transport Persoane Fizice si Juridice isi va desfasura activitatea intr-o locatie diferita de cea a Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara, motiv pentru care va fi nevoie de o persoana care sa supravegheze si sa coordoneze lucrarile efectuate de personalul din cadrul acestui birou.

2. Suplimentarea organigramei cu doua functii publice si anume: - o functie publica de conducere de ”sef birou impunere mijloace de transport

persoane fizice si juridice “ - o functie publica de executie de consilier superior- in cadrul Serviciului

Colectare si Executare Silita Persoane Juridice. 3. Desfiintarea si infiintarea unor functii publice de executie vacante dupa

cum urmeaza: - la Biroul Achizitii Publice si Contabilitate – functia publica de consilier asistent (vacanta) se va desfiinta si se va infiinta functia publica de executie de referent superior

- la Serviciul Impozite si Taxe Persoane Fizice – cele doua functii publice de referent superior (vacante) se vor desfiinta si se va infiinta: o functia publica de executie de consilier asistent si o functie publica de executie de consilier principal.

4. Transformarea a 12 posturi de functionari publici care au dobandit diploma de studii superioare si au promovat examenul .

Numarul maxim de posturi, propus a fi actualizat in functie de volumul si complexitatea sarcinilor ce revin serviciilor si birourilor din cadrul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara cu modificarile prezentate mai sus, va fi de 210, avand urmatoarea structura:

199 - functionari publici 11 - personal contractual

Cod FP 53 – 01 ver.1

Modificarile aduse Organigramei si Statului de functii ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara , prezentate mai sus au fost inaintate spre avizare Agentiei Nationale a Functinarilor Publici prin adresa nr 5768/21.08.2008 obtinandu-se avizul ANFP nr. 1452156 /22.09.2008, respectiv prin adresa nr. 6287/10.09.2008 si s-a emis avizul ANFP nr.1455443/10.11.2008

In temeiul art.107 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Functionarilor Publici modificata si republicata;

Avand in vedere cele de mai sus: PROPUNEM: Aprobarea Organigramei si a Statului de Functii ale Directiei Fiscale a

Municipiului Timisoara, in conformitate cu ANEXELE I si II care sunt anexate la prezentul referat.

DIRECTOR EXECUTIV EC. BODO ADRIAN

AVIZAT JURIDIC

MIRELA LASUSCHEVICI