keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 449/10.10.2014 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de Funcţii ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara

10.10.2014

Hotararea Consiliului Local 449/10.10.2014
privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de Funcţii ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2014 - 2495/22.09.2014, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Referatul nr.3125/27.08.2014, al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, aprobat de Primarul Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.7/28.01.2014 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de funcţii ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara;
Având în vedere adresa nr.SC2014-15557/17.06.2014 a Direcţiei Dezvoltare- Serviciul Proiecte cu Finanţare Europeană ;
În conformitate cu prevederile art.36 alin (2) lit. a) şi alin.(3) lit.b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală,republicată şi modificată ;
În temeiul art.45 din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se modifică şi se aprobă Organigrama şi Statul de Funcţii ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, conform Anexelor nr.1 şi nr.2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se comunică :
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Urbanism;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcşia Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Biroului Audit,
- Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
C-TIN ŞTEFAN SANDU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

Consiliul Local al Municipiului Timişoara Aprobat, Direcţia de AsistenţăSocialăComunitară Primar BiroulJuridicşiResurseUmane NicolaeRobu Nr.3125/27.08.2014

Referat

privind modificarea şi aprobarea Organigramei și Statului de Funcţii ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara

Prinproiectul,,Reabilitareclădirepentrupersoaneaflateîndificultate,,SMIS 40778 a

fostprevăzutăreabilitareașirefuncționalizareaclădiriineutilizată din str. Plavoșin nr.21 precumșiînființareaCentrului de zipentrupersoaneaflateîndificultate.

Beneficiariiacestuicentruvor fi: persoaneaflateîndificultate-persoanevârstnice cu semipareză, accident cerebral vascular, boala Parkinson, persoanediagnosticate cu boala Alzheimer incipient șimediu, familiileaparținătoare ale persoanelor cu dizabilități.

ÎnvedereaîndepliniriiindicatorilorfizicișifinanciariprevăzuțiînCererea de finanțareșiînPlanul de Reutilizare a clădirii,DirecțiaDezvoltare, ServiciulProiecte cu FinanțareInternațională din cadrulPrimărieiMunicipiuluiTimișoara, prinadresa nr.SC2014-15557/2014 – anexatăprezentuluireferat-a solicitatDirecției de AsistențăSocialăComunitarăTimișoara, înființareaCentrului de zipentruPersoaneaflateîndificultate.

AtribuțiileCentrului de zipentrupersoaneaflateîndificultatevor fi următoarele:

- Îmbunătăţirea calităţii vieţii persoanelor aflate în dificultate,femei şi bărbaţi, aflate pe raza municipiului Timișoara, care sunt în pericol de excluziune socială şi prevenirea instituţionalizării acestora prin dezvoltarea de servicii sociale alternative;

- Asigurareafurnizării de serviciicomplexe ( sociale, psihologice, medicale) de zipentrupersoaneleaflateîndificultateprinasigurareapetimpulzilei a unoractivităţi de îngrijire, educaţie, recreere - socializare, informareșiconsiliere;

- Îmbunătăţireaprocesuluiterapeuticşi a procedurilor de tratament, asigurareaunorprograme de abilitareşireabilitare, reeducareprinoferirea de servicii de tipul :psihologie, kinetoterapie, ergoterapie, pshiomotricitate, logopedie, medicale, etc.

- Îmbunătăţireaprocesuluieducaţionalprinasigurareaunorprogrameeducaţionale, activităţirecreativeşi de socializareadecvatevârstei, nevoilor, potenţialului de dezvoltareşiparticularităţilorpersoaneloraflateîndificultateprinoferireaserviciilor de tipul: psihologie, asistenţăsocială, meloterapie, ergoterapie, etc.

- Prevenireainstituţionalizăriipersoanelorîndificultateșiasigurareaunui ambient corespunzătorînvedereamenţineriisaureadaptăriicapacităţilorfiziceşiintelectuale ale beneficiarilor;

- Prevenireainstituţionalizăriiprecoce a bolnavilorsuferinzi de boala Alzheimer șimenţinereaînparametrii de funcţionareacceptabili o duratăcâtmaiîndelungată a acestora;

- Asigurareaprocesului de consiliereşisprijinpentrufamiliileaparţinătoarebeneficiarilorprinprogramespecifice. Centrul de zipentrupersoaneaflateîndificultatevaaveaînstructură18 posturi,după cum urmează:

 Se redistribuie 14 posturi din cadrulaltorservicii aleDirecției de AsistențăSocialăComunitarăTimișoara, astfel:

1 Administrator I 3 Supraveghetori (2 pentrupersoanevârstnice cu Alzheimer și 1 pentrupersoanevârstnice) – formați

din 2 referențiși 1 infirmieră 2 antrenori (1 kinetoterapeutși 1 ergoterapeut)

1 Medic generalist 1 Asistent medical 1 Psiholog 1 Îngrijitor(femeie de serviciu )

2 referenți 1Asistent social debutant 1.Muncitorcalificat III Referitor la posturile de StomatologșiAsistentăacestea nu pot fi redistribuite din cadrulDirecției de

AsistențăSocialăComunitarăTimișoaraîntrucâtnuexistăasemenea posture înorganigramaacesteia.

 Se înființează4 posturiastfel: 1 asistent social 2 asistențipentrupersoanevârstnice (1 logopedși 1 instructor de educație - meloterapeut) 1 șefcentrupentruconducereașicoordonareacentrului. Se suplimenteazănumărul de posturi aleDirecției de AsistențăSocialăComunitarăTimișoaracu cele 4

posturinou create.

Înconsiderareacelorexpuse, înconformitatecu, prevederileLegii nr. 292/2011 şi art.36 alin.2 lit.aşi alin.3 lit.bdinLegea nr. 215/2001 privindadministraţiapublicălocală.

PROPUNEM :

modificareaşi aprobarea Organigramei și Statului de Funcţii ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, conform anexei nr.1 şianexei nr.2. Secretar, Director executiv, Ioan Cojocari Maria Stoianov Serviciul Juridic, Consilier juridic gr. principal, Marilena Loredana Muntiu Referent gr. superior, Aurelia Anica Bogdan

COD FO53-01, ver.2

Atasament: Anexa_1.pdf

Anexa nr.1 la HCL. Nr……..din

DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA COMUNITARA A MUNICIPIULUI TIMISOARA Aprobat

CONSILIUL LOCAL AL PRIMAR MUNICIPIULUI TIMISOARA Nicolae RobuPrimar

Director executiv adjunct

Director Executiv

Viceprimar

Serviciul pentru 34 Serviciul Buget- 11 Serviciul Centrul 25 Serviciul de 15 Protecţia Socială 1 Finanţe 1 de Zi pentru Copii Asistenta 1 a Persoanelor 4 Contabilitate 9 cu Dizabilităţi Sociala 14 Vârstnice Podul Lung 1

29 1 24

Biroul 11 Biroul Administrativ- 16 Juridic si 1 Informatică Resurse Umane 9 1

1 1 14

Centrul de zi pentru 17 Compartimentul 26 Persoane Aflate Compartimentul 1 Îngrijire la Domiciliu în Dificultate Sănătate şi Securitate

3 1 în Muncă 18

23 1

Compartimentul 7 Compartimentul 8 Centre de Zi Evaluare şiCentre de Zi Evaluare şi

1 Intervenţie Socială 5

6 3

Compartimentul 2

2

Total posturi din care 139 Caminul pentru Serviciul pentru Serviciul pentru FP conducere 6 Persoane Protecţia Protecţia FP executie 44 Vârstnice Copilului şi Familiei Persoanelor P C conducere 2 Timişoara cu Handicap PC executie 87

Audit -Intern

Atasament: Anexa_2.pdf

Anexa nr.2 la HCLMT nr............/........... Aprobat, PRIMAR Nicolae Robu

STAT DE FUNCŢII Nr. crt.

Denumirea funcţiei Nivel studii

Funcţia publică/Post contractual

Nr.posturi Cls. Grad A . Functii publice de conducere

1 Director executiv S 1 II 2 Director executiv adjunct S 1 I 3 Şef serviciu S 3 I 4 Şefbirou S 1 I Total funcţii publice de conducere 6 B . Functii publice de executie 5 Consilier S 3 I superior 6 Auditor S 1 I superior 7 Auditor S 1 I principal 8 Consilier S 1 I principal 9 Consilier juridic S 1 I principal

10 Consilier juridic S 1 I asistent 11 Inspector S 6 I superior 12 Inspector S 13 I principal 13 Inspector S 6 I asistent 14 Referent de specialitate SSD 1 II principal 15 Referent M 6 III superior 16 Referent M 4 III principal Total funcţii publice de execuţie 44 Total funcţii publice 50 C.1. Funcţii personal contractual de conducere

17 Şef Serviciu S 1 I 18 Şef birou S 1 I 19 Șef centru S 1 Total personal contractual de conducere 3 C.2. Funcţii personal contractual de executie

20 Asistent social principal S 1 21 Asistent social specialist S 4 23 Asistent social debutant S 5 24 Kinetoterapeut principal S 1 25 Kinetoterapeut S 2 26 Logoped principal S 2 27 Logoped S 1 28 Medic specialist med generală S 1 29 Psiholog practicant S 2 30 Psiholog specialist S 2 31 Psihopedagog principal S 1 32 Inspector de specialitate S 1 II 33 Asistent medical PL 1 34 Administrator M 1 I 35 Casier M 1 36 Educator principal M 3 37 Educator M 3 38 Pedagog de recuperare principal M 1 39 Instructor de educaţie principal M 3 40 Instructor de ergoterapie principal M 6 41 Instructor de ergoterapie M 2 42 Magaziner M 1 43 Referent M 4 I 44 Referent M 3 II 45 Sofer G 4 II 46 Sofer G 1 I 47 Ingrijitor G 4 48 Infirmieră G 25 49 Muncitor calificat G 1 III 50 Paznic G 3 Total personal contractual de executie 90 Total personal contractual 93 TOTAL GENERAL 143

Director Executiv, Referent gr.superior Maria Stoianov Aurelia-Anica Bogdan