keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 443/23.05.2000 privind privind aprobarea Actului adiţional la Contractul de antrepriză nr.20200/23.12.1999 - pentru lucrările de întreţinere reparaţii, modernizări la imobilele şi obiectivele aparţinând fondului locativ de stat sau domeniului privat al Municipiului Timişoara

23.05.2000

Hotararea Consiliului Local 443/23.05.2000
privind privind aprobarea Actului adiţional la Contractul de antrepriză nr.20200/23.12.1999 - pentru lucrările de întreţinere reparaţii, modernizări la imobilele şi obiectivele aparţinând fondului locativ de stat sau domeniului privat al Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SCO-5232/13.04.2000 al Direcţiei Administrative din cadrul Consiliului Local al municipiului Timişoara;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.274/02.11.1999 - privind prelungirea contractului de antrepriză pentru lucrările de întreţinere, reparaţii , modernizări la imobilele şi obiectivele aparţinând fondului locativ de stat sau domeniului privat al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.20 lit. (g) din Legea nr. 69/1991 privind administraţia publică locală, republicată;
În temeiul art.28 alin.1 şi 2 din Legea nr. 69/1991 privind administraţia publică locală, republicată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă Actul Adiţional prin care se completează Contractul de
antrepriză nr.20200/23.12.1999, încheiat între Primăria Municipiului Timişoara
şi S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. , astfel :
La Cap.II "OBIECTUL CONTRACTULUI" se introduce un nou articol 1.1. cu
următorul cuprins:
"Art.1.1. Constituie obiect al prezentului contract lucrările legate de :
a). transportul cabinelor de vot, urnelor şi materialelor publicitare
necesare la secţiile de votare;
b). montarea şi repararea (în caz de degradare) a cabinelor şi urnelor de vot;
c). demontarea şi transportul materialelor la depozit;
d). alte activităţi legate de pregătirea alegerilor."

Art.2: Celelalte prevederi ale Contractului de antrepriză rămân neschimbate.

Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează
Direcţia Economică , Direcţia Patrimoniu şi Direcţia Administrativă din cadrul
Primăriei Municipiului Timişoara .

Art.4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Administrative;
- Serviciului Juridic;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Biroului Corp Control Primar;
- S.C. Administrarea Domeniului Public S.A.
- Mass-mediei locale;


Presedinte de sedinta
VALENTIN MOLDOVAN
Contrasemneaza