keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 441/29.11.2005 Privind actualizarea valorii devizului general pentru obiectivul de investiţie "AMENAJARE STRADA VASILESCU VASIA"

29.11.2005

Hotararea Consiliului Local 441/29.11.2005
Privind actualizarea valorii devizului general pentru obiectivul de investiţie "AMENAJARE STRADA VASILESCU VASIA"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2005 - 19757/17.11.2005, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Gheorghe Ciuhandu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.374/10.12.2002 - privind aprobarea Studiului de Fezabilitate pentru obiectivul de investiţii "AMENAJARE STRADA VASILESCU VASIA";
Având în vedere Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 45/2003 privind finanţele publice locale, aprobată prin Legea nr. 108/2004;
In conformitate cu prevederile art.38 lit. (d), (f) şi (l) din Legea nr.215/.2001 privind administratia publică locală, modificată;
În temeiul art. 46 din Legea nr.215/.2001 privind administratia publică locală, modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă devizul general pentru obiectivul de investiţii "AMENAJARE STRADA VASILESCU VASIA" de la valoarea 420.322,30 lei RON (124.884 euro ) la valoarea 1.030.175,43 lei RON reprezentând 290.861 euro, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei Horărâri se încredinţează Direcţia Edilitară şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Serviciului Juridic;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Biroului Relaţii Publice;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
DANIEL B. URSU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat_-_Deviz_V._Vasia.pdf

ROMÂNIA SE APROBĂ, JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR MUNICIPIUL TIMIŞOARA DR.ING. GHEORGHE CIUHANDU DIRECŢIA EDILITARĂ BIROUL INFR. TRANSPORT NR.SC2005 - 19757 DIN 17.11.2005

REFERAT privind actualizarea valorii Devizului General pentru lucrarea

„Amenajare strada Vasilescu Vasia” În urma numeroaselor solicitări ale cetăţenilor cu privire la condiţile impracticabile de circulaţie de pe str. Vasilescu Vasia,Primăria Municipiului Timişoara a introdus în programul de investiţii drumuri,execuţia lucrărilor de „Amenajare strada Vasilescu Vasia”.

Strada Vasilescu Vasia este situată în zona de sud-vest a oraşului în zona Calea Şagului. Această stradă este din pământ, circulaţia se desfăşoară anevoios în perioadele uscate ale anului, iar în perioadele umede strada este impracticabilă din punct de vedere al circulaţiei autovehiculelor.

Necesitatea şi oportunitatea investiţiei derivă din cele menţionate mai sus, la acestea mai trebuie adăugat şi faptul că lucrările necesare colectării şi evacuării apelor pe această stradă sunt total inexistente.

Prin realizarea unei îmbrăcăminţi moderne se asigură o circulaţie corespunzătoare pe această stradă, îmbunătăţindu-se substanţial viabilitatea părţii carosabile, fapt ce conduce la desfăşurarea unei circulaţii corespunzătoare, şi la reducerea consumului de combustibil şi la o uzură redusă a autovehiculelor.

Apele meteorice de pe suprafaţa carosabilă cât şi de pe zona verde şi de pe trotuare sunt preluate de gurile de scurgere de pe partea carosabilă, iar de acolo sunt dirijate spre galeriile de colectare şi evacuare a apelor pluviale şi menajere. Studiul de Fezabilitate „Amenajare strada Vasilescu Vasia” a fost aprobat de Consiliul Local prin HCL nr.374 din 10.12.2002. În conformitate cu Devizul General aprobat a rezultat pentru execuţia lucrării o valoare de 420.322,30 lei RON. În urma licitaţiei de atribuire a contractului de execuţie, valoarea minimă ofertată a fost de 958.071,62 lei RON, depăşind valoarea aprobată. În conformitate cu prevederile HG 1179/24.10.2002 privind aprobarea structurii devizului general şi a Metodologiei privind elaborarea devizului general pentru investiţii şi lucrări de investiţii art.7 „Devizul general întocmit la faza de proiectare – Studiu de fezabilitate se actualizează după încheierea contractelor de achiziţie publică de lucrări,pe baza cheltuielilor legal efectuate pînă la acea dată şi în urma aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări,rezultând valoarea de finanţare a obiectivului de investiţie/lucrărilor de investiţie”.

Deasemenea au fost identificate fonduri disponibile prin economiile realizate la lucrările în curs de execuţie,dar având în vedere tendinţele de creştere a preţurilor la materialele de construcţii la repetarea procedurilor pentru atribuirea contractelor de execuţie lucrări este posibil să se obţină valori mai mari.

Având în vedere necesitatea executării lucrărilor de amenajare a străzii Vasilescu Vasia , prezentăm spre aprobare Devizul General cu noile valori obţinute în urma licitaţiei.

DIRECTOR D. EDILITARĂ, DIRECTOR ECONOMIC, DUMITRU ANDOR ADRIAN BODO ŞEF SERVICIU TRP, ŞEF SERVICIU JURIDIC, IOAN GANCIOV MIRELA LASUSCHEVICI ÎNTOCMIT, SZABO GEORGETA

Atasament: Anexa.pdf

ANEXĂ

DEVIZ GENERAL Propus spre aprobare, privind investiţia "AMENAJARE STRADA VASILESCU VASIA" în mii lei/EURO

Mii lei Rol EURO Lei Ron EURO 1 2 3 4 3 4

1.1 Obţinerea terenului 1.2 Amenajarea terenului 1.3 Amenajări pentru protecţia mediului

3.1 Studii de teren 47600,0 1052,0 3.2 Obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii 8000,0 177,0 3.3 Proiectare si engineering 147798,0 3272,0 11186,00 2763 3.4 Organizarea procedurilor de achiziţie publică 29750,0 658,0 3.5 Consultanţă 3.6 Asistenţă tehnică 83300,0 1844,0

4.1 Construcţii şi instalaţii 3545490,0 78389,0 958071,62 270894 4.2 Montaj utilaj tehnologic

4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si funcţionale cu montaj

4.4 Utilaje fără montaj şi echipamente de transport 4.5 Dotări

Organizare de şantier 106365,0 34298,0 5.1.1. Lucrări de construcţii 106365,0 34298,0 5.1.2. Cheltuieli conexe organizării Comisioane, taxe, cote legale, costuri de finanţare 46091,0 1019,0 12454,93 3522 5.2.1. Comisioane, taxe si cote legale 46091,0 1019,0 12454,93 3522 5.2.2. Costul creditului

5.3 Cheltuieli diverse si neprevăzute 188829,0 4175,0 48462,88 13683

Valoare (inclusiv T.V.A.)

Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului

CAPITOLUL 2

Nr. crt.

Denumirea capitolelor si subcapitolelor de cheltuieli

VALOARE APROBATĂ 2002

VALOARE REZULTATĂ ÎN URMA LICITAŢIILOR

CAPITOLUL 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica

PARTEA I CAPITOLUL 1

Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului

CAPITOLUL 5 Alte cheltuieli

CAPITOLUL 4 Cheltuieli pentru investitia de baza

5.1

5.2

-2-

6.1 Pregătirea personalului de exploatare 6.2 Probe tehnologice

4203223,0 124884,0 1030175,43 290861 3651855,0 108502,0 958071,62 270894

4203223,0 124884,0 1030175,43 290861

3651855,0 108502,0 958071,62 270894 420322,30 124884,0 1030175,43 290861 365185,50 108502,0 958071,62 270894

DIRECTOR DIRECŢIA EDILITARĂ, ŞEF SERVICIU T.R.P.,

DUMITRU ANDOR IOAN GANCIOV

ÎNTOCMIT,

SZABO GEORGETA

TOTAL GENERAL RON Din care C + M RON

TOTAL

CAPITOLUL 6 Cheltuieli pentru darea in exploatare

TOTAL GENERAL

Din care C + M

Din care C + M

Fondul de rulment necesar pentru primul ciclu de producţie

Valoarea ramasă actualizată a mijloacelor fixe existente incluse in cadrul obiectivului de investiţie

PARTEA a III-a

PARTEA a II-a

- 3 -

DEFALCAREA CONŢINUTULUI CAPITOLELOR DEVIZULUI GENERAL PT. OBIECTIVUL "AMENAJARE STRADA VASILESCU VASIA"

VALOARE APROBATĂ 2002

VALOARE REZULTATĂ ÎN URMA LICITAŢIILOR

Mii lei ROL Lei RON 1. Cheltuieli pt. obţinerea şi amenajarea terenului

1.1. Obţinerea terenului 1.2. Amenajarea terenului 1.3. Amenajări pentru protecţia mediului

2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului - nu este cazul

3. Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica 316448,00 11186,00 3.1. Studii de teren 47600,00

-topo 17850,00 -geo 29750,00 -hidro

3.2. Obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii 8000,00 -avizul ROMTELECOM 1000,00 -avizul ELECTRICA 1000,00 -avizul DISTRIGAZ NORD -avizul AQUATIM 2000,00 -avizul COLTERM -acordul de mediu 2000,00 -avizul de gospodărire a apelor -certificatul de urbanism 2000,00 -autorizaţie de construcţie

3.3. Proiectare si engineering 147798,00 11186,00 studiu de fezabilitate 28560,00 2856,00 proiect tehnic+caiet de sarcini+detalii de execuţie 113288,00 8330,00 verificare proiect (4% din PT+CS+DDE) 5950,00

3.4. Organizarea procedurilor de achiziţie publică 29750,00 3.5. Consultanţă

-consultanţă pt. SPF, studiu de piaţă, evaluare 3.6. Asistenţă tehnică 83300,00

-asistenţă tehnică (0,4% din investiţia de bază) 35700,00 -urmărire execuţie prin inspectori de şantier (0,1% din investiţia de bază) 47600,00

4. Cheltuieli pentru investitia de baza 3545490,00 958071,62 4.1. Construcţii şi instalaţii 3545490,00 958071,62 4.2. Montaj utilaj tehnologic

-nu este cazul

4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si funcţionale cu montaj -nu este cazul

4.4. Utilaje fără montaj şi echipamente de transport -nu este cazul

4.5. Dotări -nu este cazul

5. Alte cheltuieli 341285,00 5.1. Organizare de şantier 3,5% 106365,00

5.1.1. Lucrări de construcţii 2,5% 106365,00

Valoare (inclusiv T.V.A.) Nr. crt.

Denumirea capitolelor si subcapitolelor de cheltuieli

5.1.2. Cheltuieli conexe organizării 1,0% 5.2. Comisioane, taxe, cote legale, costuri de finanţare 46091,00

- 4 -

5.2.1. Comisioane, taxe si cote legale 46091,00 12454,93 -ISC 0,8% din C+M cap 1.2+1.3+2+4.1+4.2+5.1.1 28364,00 7664,57 -CSC 0,5% din C+M cap 1.2+1.3+2+4.1+4.2+5.1.1 17727,00 4790,36 5.2.2. Costul creditului 0,00

5.3. Cheltuieli diverse si neprevăzute 5%din cap.1.2,1.3, 2, 3 si 4 188829,00 48462,88

6. Cheltuieli pentru darea in exploatare 6.1. Pregătirea personalului de exploatare 0,00 6.2. Probe tehnologice 0,00

TOTAL DEVIZ GENERAL 4.203.223,00 1.030.175,43 TOTAL C+M 3.651.855,00 958.071,62

TOTAL DEVIZ GENERAL RON 420.322,30 1.030.175,43 TOTAL C+M RON 365.185,50 958.071,62