keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 438/29.11.2005 Privind actualizarea valorii devizului general pentru obiectivul de investiţie "AMENAJARE STRADA TALĂNGII"

29.11.2005

Hotararea Consiliului Local 438/29.11.2005
Privind actualizarea valorii devizului general pentru obiectivul de investiţie "AMENAJARE STRADA TALĂNGII"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2005 - 19756 din 17.11.2005 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Gheorghe Ciuhandu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridicăm drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.367/10.12.2002 - privind aprobarea Studiului de Fezabilitate pentru obiectivul de investiţii"AMENAJARE STRADA TALĂNGII";
Având în vedere Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 45/2003 privind finanţele publice locale, aprobată prin Legea nr. 108/2004;
In conformitate cu prevederile art.38 lit. (d), (f) şi (l) din Legea nr.215/.2001 privind administratia publică locală, modificată;
În temeiul art. 46 din Legea nr.215/.2001 privind administratia publică locală, modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă devizul general pentru obiectivul de investiţii "AMENAJARE STRADA TALĂNGII" de la valoarea 139885,10 lei RON (41.562 euro ) la valoarea 399.946,36 lei RON reprezentând 113.054 euro, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei horărâri se încredinţează Direcţia Edilitară şi Direcţia Economică a Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Serviciului Juridic;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Biroului Relaţii Publice;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
DANIEL B. URSU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa.pdf

ANEXĂ

DEVIZ GENERAL Propus spre aprobare, privind investiţia "AMENAJARE STRADA TALĂNGII" în mii lei/EURO

Mii lei Rol EURO Lei Ron EURO 1 2 3 4 3 4

1.1 Obţinerea terenului 1.2 Amenajarea terenului 1.3 Amenajări pentru protecţia mediului

3.1 Studii de teren 21420,0 636,0 3.2 Obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii 8000,0 238,0 3.3 Proiectare si engineering 92778,0 2760,0 6780,40 1895 3.4 Organizarea procedurilor de achiziţie publică 29750,0 884,0 3.5 Consultanţă 3.6 Asistenţă tehnică 41650,0 1238,0 1229,30 340

4.1 Construcţii şi instalaţii 1096552,0 32580,0 368331,30 104146 4.2 Montaj utilaj tehnologic

4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si funcţionale cu montaj

4.4 Utilaje fără montaj şi echipamente de transport 4.5 Dotări

Organizare de şantier 32897,0 977,0 5.1.1. Lucrări de construcţii 5.1.2. Cheltuieli conexe organizării Comisioane, taxe, cote legale, costuri de finanţare 14255,0 424,0 4788,31 1354 5.2.1. Comisioane, taxe si cote legale 14255,0 424,0 4788,31 1354 5.2.2. Costul creditului

5.3 Cheltuieli diverse si neprevăzute 61549,0 1829,0 18817,05 5319

VALOARE REZULTATĂ ÎN URMA LICITAŢIILOR

CAPITOLUL 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica

PARTEA I CAPITOLUL 1

Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului

CAPITOLUL 5 Alte cheltuieli

CAPITOLUL 4 Cheltuieli pentru investitia de baza

5.1

5.2

Valoare (inclusiv T.V.A.)

Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului

CAPITOLUL 2

Nr. crt.

Denumirea capitolelor si subcapitolelor de cheltuieli

VALOARE APROBATĂ 2002

-2-

6.1 Pregătirea personalului de exploatare 6.2 Probe tehnologice

1398851,0 41562,0 399946,36 113054 1129449,0 33558,0 368331,30 104146

1398851,0 41562,0 399946,36 113054

1129449,0 33558,0 368331,30 104146 139885,10 41562,0 399946,36 113054 112944,90 33558,0 368331,30 104146

ŞEF BIROU I.T.,

IOAN GANCIOV

ÎNTOCMIT,

SZABO GEORGETA

PARTEA a II-a

TOTAL GENERAL RON Din care C + M RON

TOTAL

CAPITOLUL 6 Cheltuieli pentru darea in exploatare

TOTAL GENERAL

Din care C + M

Din care C + M

Fondul de rulment necesar pentru primul ciclu de producţie

Valoarea ramasă actualizată a mijloacelor fixe existente incluse in cadrul obiectivului de investiţie

PARTEA a III-a

- 3 -

DEFALCAREA CONŢINUTULUI CAPITOLELOR DEVIZULUI GENERAL PT. OBIECTIVUL "AMENAJARE STRADA TALĂNGII"

VALOARE APROBATĂ 2002

VALOARE REZULTATĂ ÎN URMA LICITAŢIILOR

Mii lei ROL Lei RON 1. Cheltuieli pt. obţinerea şi amenajarea terenului

1.1. Obţinerea terenului 1.2. Amenajarea terenului 1.3. Amenajări pentru protecţia mediului

2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului - nu este cazul

3. Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica 193598,00 8009,70 3.1. Studii de teren 21420,00

-topo 9520,00 -geo 11900,00 -hidro

3.2. Obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii 8000,00 -avizul ROMTELECOM 1000,00 -avizul ELECTRICA 1000,00 -avizul DISTRIGAZ NORD -avizul AQUATIM 2000,00 -avizul COLTERM -acordul de mediu 2000,00 -avizul de gospodărire a apelor -certificatul de urbanism 2000,00 -autorizaţie de construcţie

3.3. Proiectare si engineering 92778,00 6780,40 studiu de fezabilitate 12588,00 1258,80 proiect tehnic+caiet de sarcini+detalii de execuţie 76620,00 5521,60 verificare proiect (4% din PT+CS+DDE) 3570,00

3.4. Organizarea procedurilor de achiziţie publică 29750,00 3.5. Consultanţă

-consultanţă pt. SPF, studiu de piaţă, evaluare 3.6. Asistenţă tehnică 41650,00 1229,30

-asistenţă tehnică (0,4% din investiţia de bază) 17850,00 1229,30 -urmărire execuţie prin inspectori de şantier (0,1% din investiţia de bază) 23800,00

4. Cheltuieli pentru investitia de baza 1096552,00 368331,30 4.1. Construcţii şi instalaţii 1096552,00 368331,30 4.2. Montaj utilaj tehnologic

-nu este cazul

4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si funcţionale cu montaj -nu este cazul

4.4. Utilaje fără montaj şi echipamente de transport -nu este cazul

4.5. Dotări -nu este cazul

5. Alte cheltuieli 108701,00 23605,36 5.1. Organizare de şantier 3,5% 32897,00

5.1.1. Lucrări de construcţii 2,5%

Valoare (inclusiv T.V.A.) Nr. crt.

Denumirea capitolelor si subcapitolelor de cheltuieli

5.1.2. Cheltuieli conexe organizării 1,0% 5.2. Comisioane, taxe, cote legale, costuri de finanţare 14255,00 4788,31

- 4 -

5.2.1. Comisioane, taxe si cote legale 14255,00 4788,31 -ISC 0,8% din C+M cap 1.2+1.3+2+4.1+4.2+5.1.1 8772,00 2946,65 -CSC 0,5% din C+M cap 1.2+1.3+2+4.1+4.2+5.1.1 5483,00 1841,66 5.2.2. Costul creditului

5.3. Cheltuieli diverse si neprevăzute 5%din cap.1.2,1.3, 2, 3 si 4 61549,00 18817,05

6. Cheltuieli pentru darea in exploatare 6.1. Pregătirea personalului de exploatare 6.2. Probe tehnologice

TOTAL DEVIZ GENERAL 1.398.851,00 399.946,36 TOTAL C+M 1.129.449,00 368.331,30

TOTAL DEVIZ GENERAL RON 139.885,10 399.946,36 TOTAL C+M RON 112.944,90 368.331,30

    Atasament: Referat_-_Deviz_Talangii.pdf

    ROMÂNIA SE APROBĂ, JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR MUNICIPIUL TIMIŞOARA DR.ING. GHEORGHE CIUHANDU DIRECŢIA EDILITARĂ BIROUL INFR. TRANSPORT NR.SC2005 -19756 DIN17.11.2005

    REFERAT privind actualizarea valorii Devizului General pentru lucrarea

    „Amenajare strada Talăngii” În urma numeroaselor solicitări ale cetăţenilor cu privire la condiţile impracticabile de circulaţie de pe str.Talăngii,Primăria Municipiului Timişoara a introdus în programul de investiţii drumuri, execuţia lucrărilor de „Amenajare strada Talăngii”.

    Strada Talăngii este situată în zona de sud-est a oraşului în zona Calea Şagului. Această stradă este din pământ, circulaţia se desfăşoară anevoios în perioadele uscate ale anului, iar în perioadele umede strada este impracticabilă din punct de vedere al circulaţiei autovehiculelor.

    Necesitatea şi oportunitatea investiţiei derivă din cele menţionate mai sus, la acestea mai trebuie adăugat şi faptul că lucrările necesare colectării şi evacuării apelor pe această stradă sunt total inexistente.

    Prin realizarea unei îmbrăcăminţi moderne se asigură o circulaţie corespunzătoare pe această stradă, îmbunătăţindu-se substanţial viabilitatea părţii carosabile, fapt ce conduce la desfăşurarea unei circulaţii corespunzătoare, şi la reducerea consumului de combustibil şi la o uzură redusă a autovehiculelor.

    Apele meteorice de pe suprafaţa carosabilă cât şi de pe zona verde şi de pe trotuare sunt preluate de gurile de scurgere de pe partea carosabilă, iar de acolo sunt dirijate spre galeriile de colectare şi evacuare a apelor pluviale şi menajere. Studiul de Fezabilitate „Amenajare strada Talăngii” a fost aprobat de Consiliul Local prin HCL nr.367 din 10.12.2002. În conformitate cu Devizul General aprobat a rezultat pentru execuţia lucrării o valoare de 112.944,90 lei RON. În urma licitaţiei de atribuire a contractului de execuţie, valoarea minimă ofertată a fost de 368.331,30 lei RON, depăşind valoarea aprobată. În conformitate cu prevederile HG 1179/24.10.2002 privind aprobarea structurii devizului general şi a Metodologiei privind elaborarea devizului general pentru investiţii şi lucrări de investiţii art.7 „Devizul general întocmit la faza de proiectare – Studiu de fezabilitate se actualizează după încheierea contractelor de achiziţie publică de lucrări,pe baza cheltuielilor legal efectuate pînă la acea dată şi în urma aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări,rezultând valoarea de finanţare a obiectivului de investiţie/lucrărilor de investiţie”.

    Deasemenea au fost identificate fonduri disponibile prin economiile realizate la lucrările în curs de execuţie,dar având în vedere tendinţele de creştere a preţurilor la materialele de construcţii la repetarea procedurilor pentru atribuirea contractelor de execuţie lucrări este posibil să se obţină valori mai mari.

    Având în vedere necesitatea executării lucrărilor de amenajare a străzii Talăngii , prezentăm spre aprobare Devizul General cu noile valori obţinute în urma licitaţiei.

    DIRECTOR D. EDILITARĂ, DIRECTOR ECONOMIC, DUMITRU ANDOR ADRIAN BODO ŞEF SERVICIU TRP, ŞEF SERVICIU JURIDIC, IOAN GANCIOV MIRELA LASUSCHEVICI ÎNTOCMIT, SZABO GEORGETA