Hotararea Consiliului Local 427/30.11.2010 privind elaborarea unui program pe trei ani pentru reabilitarea termică a tuturor clădirilor aflate în proprietatea Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere propunerea domnilor consilieri Bogdan Ciprian, Sarafolean Silviu, Ţoancă Radu, Ciuhandu Ovidiu, Ehegartner Petru, Moldovan Valentin şi Blaj Adriana; Având în vedere Referatul nr. SC2010 - 28300/25.11.2010 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Gheorghe Ciuhandu; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: În vederea reducerii cu 50% a costurilor cu energia termică se va elabora un program pe trei ani în perioada 1 ianuarie 2011- 31 decembrie 2013 pentru reabilitarea termică a tuturor clădirilor aflate în proprietatea Municipiului Timişoara, şi anume şcoli, grădiniţe, spitale, clădiri administrative, excepţie făcând clădirile monument istoric ce vor face obiectul unei alte Hotărâri de Consiliu Local. Art. 2: În acest sens se va introduce un sistem de contorizare pe fiecare unitate în parte pentru monitorizarea consumurilor şi a costurilor. Se va elabora un studiu de fezabilitate care să cuprindă inventarul complet al imobilelor aflate în proprietatea Municipiului Timişoara şi se vor individualiza costurile investiţiei , iar sumele rezultate se vor insera în proiecte de buget în perioada 2011 - 2013. În acelaşi timp se vor identifica noi surse financiare pentru finanţarea acestor acţiuni. Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu şi Direcţia Tehnică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Instituţiei Arhitectului Şef; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare - Direcţiei de Mediu; - Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii; - Mass - media locale.
|