keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 425/24.11.2009 privind închirierea prin licitaţie publică cu strigare a suprafeţei de 4,65 m.p. situată în holul imobilului din Timişoara, Bv. C.D. Loga nr. 1 - poarta nr. 2 pentru activitatea de prestări servicii copy/print/scanare

24.11.2009

Hotararea Consiliului Local 425/24.11.2009
privind închirierea prin licitaţie publică cu strigare a suprafeţei de 4,65 m.p. situată în holul imobilului din Timişoara, Bv. C.D. Loga nr. 1 - poarta nr. 2 pentru activitatea de prestări servicii copy/print/scanare


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2009 - 025436/10.11.2009 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul dr. ing. GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere adresa nr. SC2009 - 025436/23.10.2009 a Directiei Comunicare, Serviciul Centru Consiliere Cetateni ;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin. (3) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă închirierea prin licitaţie publică cu strigare a suprafeţei de 4,65 m.p. situată în holul imobilului din Timişoara, Bv. C. D. Loga nr. 1 - poarta nr. 2, pentru activitatea de prestări servicii copy/print/scanare.

Art.2: Se aprobă Caietul de Sarcini pentru închirierea suprafeţei de 4,65 m.p., prevăzută la art.1, conform Anexei care face parte integranta din prezenta hotărâre.
Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Directia Patrimoniu din cadrul Primariei Municipiului Timisoara.

Art.4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Direcţiei de Mediu;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa.pdf

PRIMARIA MUNICIPIULUI TIMISOARA ANEXA LA HOTARAREA NR._______________ DIN____________________________

CAIET DE SARCINI 1. OBIECTUL INCHIRIERII

Suprafata de 4,65 m.p. situata la parterul imobilului din Timisoara, str. C. D. Loga nr. 1 ( hol – poarta nr. 2 ) poate fi inchiriata prin licitatie publica deschisa cu strigare cu destinatia de prestari servicii de copy/print/scanare. 2. DURATA INCHIRIERII

Suprafata se inchiriaza prin licitatie publica deschisa pe o perioada de 5 ani. 3. CONSIDERATII TEHNICE

Suprafata totala ce urmeaza a se inchiria este de 4,65 m.p. Suprafata situata la parterul imobilului poate fi inchiriata pentru activitatea de prestari

servicii de copy/print/scanare, fiind amplasata in incinta sediului Primariei Municipiului Timisoara. Suprafata va fi folosita pentru activitatea de prestari servicii de copy/print/scanare in vederea satisfacerii nevoilor cetatenilor municipiului Timisoara.

In cazul in care Primaria Municipiului Timisoara va hotara reamenajarea intrarilor in imobilul din Timisoara, Bv. C. D. Loga nr. 1 adjudecatarul licitatiei se obliga sa elibereze suprafata si sa o puna la dispozitia Primariei Municipiului Timisoara pe perioada in care se vor efectua lucrarile de amenajare. Solicitarea de eliberare si predare a suprafetei si perioada pentru care se va preda aceasta va fi comunicata in scris adjudecatarului care are obligatia sa se conformeze. Pe perioada in care adjudecatarul nu va functiona in spatiu ca urmare a solicitarii din partea Primariei Municipiului Timisoara, de eliberare si predare a suprafetei pentru reamenajarea inrarilor, nu se acorda scutire de chirie daca perioada este mai mica de 30 zile calendaristice.

La predarea suprafetei catre adjudecatarul licitatiei se vor verifica si stabili de comun acord lucrarile care sunt necesare a se realiza pentru amenajare in vederea functionarii in bune conditii a activitatii pentru care este inchiriata precum si orarul de functionare.

Costul lucrarilor de amenajare - intretinere in vederea bunei exploatari, cad in sarcina chiriasului si nu se deduc din valoarea chiriei. 4. GARANTIA SI TAXA DE PARTICIPARE

Pentru participare la licitatie, solicitantii sunt obligati sa depuna la organizator o garantie de participare de __________________ lei si o taxa de participare de ____________________lei. 5. ELEMENTE DE PRET

Pretul de pornire a licitatiei este de 6,19 lei/m.p./luna stabilit conform H.C.L.M.T. nr. 46/2009 privind modificarea tarifelor de baza pe m.p. la chiriile pentru spatiile cu alta destinatie decat aceea de locuinta, zona A0, cat. 9a.

Pasul de supralicitare este de _________________lei/m.p./luna. Pretul licitat al inchirierii va fi cel putin egal cu pretul de pornire al licitatiei si va fi indexat

cu rata inflatiei. Plata chiriei se achita incepand cu data incheierii contractului. Plata chiriei si clauzele contractuale se stabilesc prin contractul de inchiriere.

6. DISPOZITII FINALE

Prevederile prezentului caiet de sarcini se completeaza de drept cu prevederile actelor normative in vigoare. 7. DATA LICITATIEI Licitatia va avea loc in data de ____________________ora__________la Sediul Primariei Municipiului Timisoara din Bv. C.D.Loga nr. 1.

DIRECTOR BIROU SPATII - TERENURI

ec. Nicusor Constantin Miut ing. Voicu Marius

Atasament: Referat.pdf

PRIMARIA MUNICIPIULUI TIMISOARA APROBAT DIRECTIA PATRIMONIU PRIMAR BIROU SPATII - TERENURI NR. SC2009 – 025436/10.11.2009 dr. ing. Gheorghe Ciuhandu

REFERAT In imobilul din Timisoara, Bv. C.D. Loga nr. 1 – sediul Primariei Municipiului Timisoara -la poarta 2 a functionat pana la data de 21.05.2009, S.C. INTER S.R.L., in baza contractului de inchiriere nr. 29/1998 cu activitate de XEROX care deservea cetatenii municipiului Timisoara. Din data de 21.05.2009 nu se mai desfasoara in incinta Primariei Municipiului Timisoara activitati de XEROX. Directia Comunicare, Serviciul Centru Consiliere Cetateni prin adresa nr. SC2009 – 025436/23.10.2009 comunica faptul ca pentru asigurarea unui ambient civilizat, adecvat primirii, preluarii petitiilor si documentatiilor cetatenilor, pentru optimizarea relatiei cetatean – functionar public si datorita numeroaselor solicitari venite din partea petentilor, se necesita asigurarea unor servicii de copy/print/scanare profesionale pentru populatie, in holul secundar al institutiei. Avand in vedere cele prezentate,

PROPUNEM :

Emiterea de catre Consiliului Local al municipiului Timisoara a unei hotarari pentru aprobarea inchirierii unei suprafete de 4,65 m.p. situata in holul de la poarta 2 a imobilului din Timisoara, Bv. C.D. Loga nr. 1, prin licitatie publica cu strigare publica, si a caietului de sarcini .

VICEPRIMAR DIRECTOR

ing. Adrian Orza ec. Miut Nicusor Constantin

BIROU SPATII - TERENURI ing. Voicu Marius REFERENT SPEC. sing. Kovacs Ileana

AVIZAT SERVICIUL JURIDIC

jur. Mirela Lasuschevici

  • VICEPRIMAR DIRECTOR
    • AVIZAT
    • SERVICIUL JURIDIC