Hotararea Consiliului Local 408/01.08.2014 privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 342/18.06.2013 privind aprobarea contractării unei finanţări rambursabile externe în valoare de maxim 35.000.000 de euro sau echivalent în lei Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2014 - 20142/01.08.2014 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În temeiul prevederilor art. 36 alin. (2) si alin. (4) lit. b), ale art. 45 alin. (2), art. 63 alin. (1) lit. c) si alin. (4) lit. c), precum si ale art. 115 alin. (1) lit. b), alin. (3), (5) si (6) din Legea administraţiei publice locale nr. 215/2001, republicată şi modificată; Având în vedere prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 64/2007 privind datoria publică, cu modificările şi completările ulterioare, coroborate cu cele ale cap. IV din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu cele ale Hotărârii Guvernului nr. 9/2007 privind constituirea, componenţa şi funcţionarea Comisiei de autorizare a împrumuturilor locale, cu modificările şi completările ulterioare; Ţinând seama de prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 99/2006 privind instituţiile de credit şi adecvarea capitalului; Având în vedere prevederile Ordonantei de Urgentă nr. 34/2006 privind achizitiile publice, cu modificările si completările ulterioare; Ţinând seama de prevederile art. 41 alin. (4) din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; Luând în considerare prevederile art. 9 pct. 8 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr. 199/1997; Ţinând seama de prevederile art. 1166 şi următoarele din Codul Civil, referitoare la contracte sau convenţii; Luând act de: a) expunerea de motive a Primarului municipiului, în calitatea sa de iniţiator, înregistrată sub nr. SC2013-16693/11.06.2013; b) raportul Direcţiei Economice, Serviciul Buget, înregistrat sub nr. SC2013-16692/11.06.2013; c) raportul comisiei de specialitate a consiliului local; Constatând necesitatea de a asigura resursele financiare pentru continuarea lucrărilor de investiţii publice de interes local prevăzută în Anexa nr. 1 la prezenta, a căror documentaţie tehnico-economică/notă de fundamentare a fost aprobată prin Hotărâri ale Consiliului Local; În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se modifică art.3 din Hotărâra Consiliului Local nr.342/18.06.2013, care va avea următorul cuprins: "Contractarea finanţării rambursabile prevăzute la art. 1 se face pentru finanţarea integrală sau parţială, cofinantarea si/sau prefinantarea obiectivelor de investiţii publice de interes local prevăzute în Anexa nr. 1 şi Anexa nr. 2". Art. 2: Se modifică art.8 din Hotărârea Consiliului Local nr.342/18.06.2013, care va avea următorul cuprins: "Anexa nr. 1 şi Anexa nr.2 fac parte integrantă din prezenta Hotărâre". Art. 3: Celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului Local nr. 342/18.06.2013 rămân neschimbate. Art. 4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Primarul Municipiului Timişoara. Art. 5: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale; - Direcţiei Comunicare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass-media locale.
|